petak, 16. rujna 2016.

General Željko Glasnović će podržati Vladu HDZ-a + KOMENTAR!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "kamenjar.com", 14.09.2016

http://kamenjar.com/general-zeljko-glasnovic-ce-podrzati-vladu-hdz-a/

"General Željko Glasnović koji je na čelu Neovisne liste izabran u Hrvatski sabor izjavio je kako je to i očekivao.

Glasnović je na prošlogodišnjim hrvatskim parlamentarnim izborima osvojio više od 7000 glasova kao kandidat HDZ-a, a ovaj put uz podršku nekih stranaka koje su sudjelovale u Platformaškoj vlasti, koja je majorizirala Hrvate, izgubio je oko tri tisuće glasova, pa u Sabor ulazi s osvojenih 4282 glasa.

General Željko Glasnović koji je na čelu Neovisne liste izabran u Hrvatski sabor izjavio je kako je to i očekivao. Glasnović je na prošlogodišnjim hrvatskim parlamentarnim izborima osvojio više od 7000 glasova kao kandidat HDZ-a, a ovaj put uz podršku nekih stranaka koje su sudjelovale u Platformaškoj vlasti, koja je majorizirala Hrvate, izgubio je oko tri tisuće glasova, pa u Sabor ulazi s osvojenih 4282 glasa.

-Zahvaljujem biračima koji su shvatili da boj za izgradnju nacionalne hrvatske države i konsolidacije jedinstvenog hrvatskog bića još traje.
Oduševio me patriotizam i znanje mladih ljudi koji su se uključili u ovaj projekt. Unatoč medijskoj blokadi, udbaškim podmetanjima i ciljanoj kampanji obmane i dezinformacije uspjeli smo nokautirati mnogobrojne neprijatelje, kazao je general Glasnović suradniku Hrvatskog Medijskog Servisa, dodajući kako za svoju pobjedu može zahvaliti i glasovima svojih suboraca koje je vodio u ratu.

– Da nema tih ljudi ne bi smo imali ni BiH ni Hrvatsku, jer Hrvatska se branila u Posavini, Središnjoj Bosni, Sjevernoj Hercegovini i Hercegovini.

To im nije priznato i oni su danas građani ne drugog nego trećeg reda. Bit ću njihov glas u hrvatskom državnom saboru. Žalosno je da hrvatska država isplaćuje 35 tisuća partizanskih mirovina, a ti ljudi, hrvatski bojovnici, koji su branili i stvarali hrvatsku državu ni danas nemaju riješen status, ističe Glasnović.

Kako je već izvjesno da unatoč relativnoj pobjedi HDZ neće moći sam sastaviti vladu i da će morati tražiti partnere, upitan hoće li on podržati HDZ, Glasnović kaže kako je ova pobjeda važna za Hrvatsku državu i posebno Hrvate u BiH i izvan domovine.

– Svoj glas nikad ne bih dao ni surađivao s anđelima tame, preobučene u anđele svjetla, odnosno s nasljednicima boljševičkog sotonizma.
Podupirem svaku hrvatsku opciju koja nije nastavak onog sustava koji je pola stoljeća uništavao naše moralno – etičko tkivo, kazao je Glasnović, dajući tako neizravno na znanje kako HDZ može računati na njegov glas u Saboru.

Inače, hrvatski predsjednik Stjepan Mesić umirovio je generala Glasnovića 2000. godine nakon pisma dvanaestorice generala koji su tražili prestanak blaćenja Domovinskog rata.
-Mene su umirovili kada sam bio u naponu snage, umjesto da radim još godinama, izjavio je."

KOMENTAR:

Gospodin Glasnovic i HDZ ljuti neprijatelji u predizbornoj kampanji, a sada veliki prijatelji u postizbornom razdoblju. Vrlo interesantna situacija. Mozda bi ju netko okarakterizirao kao licemjernu, netko drugi kao "cisti predizborni trik", a netko treci bi rekao "sve je to politika". 

U gore navedenom tekstu gospodin Glasnovic istice da se vecinom Hrvatska branila u Posavini i Hercegovini. Koliko je meni poznato na samom pocetku rata moji prijatelji su otisli u Topusko, pa je onda puklo na Plitvicama, pa u Pakracu itd. Dok je rat buktio u Hrvatskoj mnogobrojni Hrvati iz BiH su se prikljucili redovima HOS-a i prvim gardijskim brigadama HV-a, ali su mnogi odabrali i drugi smjer, odnosno pravac zapadne Europe i prekomorskih zemalja. Ja sam se 2-3 mjeseca kasnije nakon mojih prijatelja prikljucio Domovinskom ratu, tocnije kao student dragovoljac u rujnu 1991. godine. Tko je tada imao od nas tandzaru i par metaka bio je sretnik. Vecina nas je imala samo rucnu bombu s kojom smo imali osjecaj da branimo Domovinu. Vecina nas "djece" se prikljucila brzo aktivnim i pricuvnim brigadama HV-a da bi dobili automatsku pusku. Rumunjski kalasnjikov je bio najveca motivacija nas  djece branitelja da stupimo u gardijsku brigadu i odemo na prvu liniju. 

Gospodin Glasnovic je vjerovatno zaboravio da se Hrvatska branila i u Vukovaru, u Lici, na Turnju, na Logoristu, u cijeloj Hrvatskoj Posavini u Dalmaciji itd. Bilo kako bilo, rat je srecom zavrsio, vecina mojih prijatelja, djece branitelja osim PTSP-a od drzave nisu dobili nista jer je vecina njih bila preponosna da bi ista trazila. 

U Stuttgartu zivim zadnjih 18 godina i gledam kako se iz mandata u mandat unistavaju prava Hrvatskog iseljenistva, smanjuje broj Saborskih zastupnika, a Ministarstvo iseljenistva se zaboravilo kao da nikad nije ni postojalo. 

U Iseljenistvu  je u rujnu na izbore izislo nesto vise od 22.000 biraca od 4 milijuna koliko nas ima izvan Domovine. U samom gradu Stuttgartu zivi vise od 22.000 Hrvata. Zaista zavidna cifra. 

Drugim rijecima HDZ-u su pripali glasovi svih onih koji nisu izisli na izbore, a ostatak je pokupio gospodin Glasnovic. Dobili smo i mi nesto kao kaolicija sa HRVATSKOM STRANKOM REDA. 

Gospodin Glasnovic se zali kako ga je gospodin Mesic 2000. godine umirovio. Ja si ne mogu zamisliti da je mirovina jednog Hrvatskog generala tako mala da se od nje ne moze zivjeti. Mala je minimalna placa za koju rade danas moji suborci koji su bili preponosni da bi trazili invalidsku vojnu miroviu, mala je socijalna pomoc mojih suboraca koji su danas bolesni i ne mogu vise raditi, a nisu isposlovali nikakva prava u Domovini. 

I na kraju u Hrvatskoj ima puno heroja. Puno sam ih sreo i u Stuttgartu koji su iz BiH i Hrvatske otisli kao prognanici za Njemacku u isto vrijeme kada sam ja otisao na ratiste, a bili smo podjednako stari. Mnogi su pali u obrani Domovine. Mnogi su pali na Turnju pored Karlovca gdje sam proveo veci dio rata na prvoj liniji. Zapravo samo oni koji su pali za Domovinu istinski su heroji, a mi koji smo ostali zivi mozemo biti ponosni da smo sa tim herojima branili Domovinu!

Ovi izbori su iz najmanje deset tocaka Izbornog zakona prekrseni i biti ce podnesene zalbe i tuzbe Ustavnom sudu RH i Europskoj komisiji. Ako se izbori ponove, dobro razmislite kome cete dati svoj glas i nemojte ostati sjediti kod kuce jer nikada necete ostvariti svoja Iseljenicka prava. I da se malo podsjetimo kako je bilo u predizbornoj kampanji:

PREDIZBORNI KOALICIJSKI PROGRAM ZA XI. IZBORNU JEDINICU NEZAVISNE LISTE „ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI“ sa HRVATSKOM STRANKOM REDA“ NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM. Program je aktualan za narednih 10 godina!



http://drazenkatic.blogspot.de/2016/08/hrvatska-stranka-reda-hsr-xi-izborna.html



TV ZAPISI:




RADIO ZAPIS:


PJESMA: MOJA DOMOVINA- MOJA HRVATSKA!

Nema komentara:

Objavi komentar