utorak, 6. rujna 2016.

PISMO MOG PRIJATELJA I DOMOLJUBA JOSIPA MAYERA!




Tekst pisma prenosim u cijelosti:
Sjećanja me odvedoše u neke sada već povjesne činjenice. Na dane dok smo još putem faxa sastavljali forume, te pisali članke o raznim događajima, reakcijama i pogledima koje smo slali novinarskim kućama i drugim iseljeničkim novinskim medijama i portalima.
Pisali smo o raznim dogadajima, reagiranjima, pogledima, te upućivali na društvene i gospodarske mane i uspjehe.
Stvarno ne znam kako bi reagirao da mi je još prije nego što je postajala internetska mreža netko kazao da ću jednog dana zajedno sa gospodinom mr.sc. Draženom Katićem voditi facebook grupu „POSLOVNI USPJEH". Sigurno bi mu u ono vrijeme rekao: „Pa čovječe Božji ti si pao sa neba".
I eto upravo se to 2012. godine i dogodilo. Tada mi se uz moje privatne, društvene i volonterske aktivnosti, kao što su pisanje različitih članaka, životnih priča, upozorenja, sugestija, te direktni razgovori sa ljudima na plažama, u ugostiteljskim objektima i raznim udrugama obratio putem facebooka gospodin Katić.
Na Dražena sam naišao sasvim slučajno preko facebook-a. Videći da živi u mojoj blizini u Štutgartu, a rodom je iz Duge Rese koja se također nalazi nedaleko od moga rodnog kraja Luke Pokupske u Rečici kraj Karlovca odlučio sam porazgovarati sa njim.
Draženu se je pak svidio moj neumorni rad, a vjerojatno i napisani članci. I tako me on zamolio ne bi li ja htio biti moderator od njega osnovane grupe „POSLOVNI USPJEH". Izgovorio je to riječima: ,Josipe vidim da si marljiv i voliš raditi, ne bi li ti pored mene mogao preuzeti moderiranje grupe?". Što sam ja dragovoljno prihvatio.
Danas naša grupa "POSLOVNI USPJEH" broji više od 9.000 članova, a dolaze nam dnevno novi. Na rad grupe Dražen i ja smo vrlo ponosni. Vjerujem da su radom grupe zadovoljni i naši članovi koji u njoj sudjeluju aktivo u raznim komentarima ili ekonomski gledano reklamirajući sebe ili svoju tvrtku.
Cilj grupe „POSLOVNI USPJEH" je uz uspješno poslovanje Republike Hrvatske, financijski gospodarski poticaji (kratkoročni ili dugoročni), jačanje malog i srednjeg poduzetništva, poboljšanje i poticanje životne kvalitete kako na selu tako i gradu, poticanje volonterskih udruga i društava na još aktivniji i atraktivniji rad.
Prije svega mi ulažemo napore da kroz pisanu riječ i u razgovoru sa ljudima definiramo goruće životne probleme i pitanja, te da damo moguće odgovore i prijedloge. U tome nam posebno pomaže za rad u grupi „POSLOVNI USPJEH" naša dnevna postavka - „Tema dana"!
Upravo u temi dana diskutiramo: „Kako bi svi zajedno u našoj domovini i u dijaspori bili poslovno što uspješniji?". U diskusiji smo došli do zaključka da su nam kao prvo potrebni uz jačanje unutarnje i vanjske politike i jači mediji.



Osobno sam predložio Vladi RH i Hrvatskom Saboru, te Uredu RH za iseljeništvo da nam se omogući na „HTV1" programu dodatak Dnevniku „Vijesti iz hrvatske dijaspore"!

Hrvatska dijaspora neće moći više funkcionirati kao što je to dosada funkcionirala.
Hrvatska je u EU. Danas se mora kristalno jasno vidjeti i znati, kako će se dugoročno osigurati temelj za kvalitetan život i egsistenciju idućim generacijama hrvatskog iseljeništva bilo u domovini ili izvan nje. Za budućnost treba misiti i na natalitet Hrvata.
Upravo čitam članak pod naslovom:
„U ponedjeljak rezultati prvog kruga natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava neprofitnim medijima"!

Medije bi trebalo u Republici Hrvatskoj po mom mišljenju jednako i tretirati.
Dakle slijedeći potez je na Vladi RH, oporbi i Vladinom uredu za iseljeništvo, te njihovom dogovoru u vezi medija. Dogovor željno čekamo, a on nam je i obećan.
Mi ćemo i dalje u grupi „POSLOVNI USPJEH" promatrati, predlagati, inicirati, ali i kritizirati ekonomsko političku situaciju u našoj domovini Hrvatskoj.
Našim idejama, strukom i radnim iskustvom inicirati ćemo i dalje programe za boljitak domovine Hrvatske i hrvatske dijaspore.
Naravno ljudski, dobrohotno, dobronamjerno i kao do sada dobrotvorno.
Više o radu naše grupe možete vidjeti pod:
https://www.facebook.com/groups/303577286350374/



Hrvatski domoljub i moderator
Josip Mayer


Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj trećoj knjizi “POSLJEDNJA RUŽA HRVATSKA”!
Prvi puta knjiga je objavljena u rujnu 2014. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić

 
NAŠ PREDIZBORNI PROGRAM ZA XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKA STRANKA REDA) NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:
http://drazenkatic.blogspot.de/2016/09/xi-izborna-jedinica-hrvatska-stranka.html



TV ZAPISI:
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/parlamentarni-izbori-2016-hrvatska-stranka-reda---447440.html


http://izbori.hrt.hr/349668/u-budrovcu-se-predstavio-kandidat-hrvatske-stranke-reda-darko-duga

Nema komentara:

Objavi komentar