srijeda, 24. svibnja 2017.

DUGORESKI HDZ ZA KANDIDATA GRADONACELNIKA POSTAVIO NEISKUSNU KANDIDATKINJU: " Zadovoljna sam, obzirom da sam u aktivnom političkom radu dva i pol mjeseca!"


Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "kaportal.rtl.hr", 22.05.2017

http://kaportal.rtl.hr/reakcija-iz-dugoreskog-hdz-a-zadovoljni-smo

"Zadovoljna sam, obzirom da sam u aktivnom političkom radu dva i pol mjeseca i da s ovakvim rezultatom idem u drugi krug. Prezadovoljna sam, jer nisam bila politički aktivna da bi očekivala više. U drugom krugu borit ću se za svaki glas – kazala je Dijana Zadrović kandidatkinja HDZ-a za gradonačelnicu Duge Rese koja će u drugom krugu 4. lipanja tražiti povjerenje građana zajedno s kandidatom HSS-a i SDP-a Tomislavom Boljarom.

Dijana Zadrović ističe da je u dosadašnjoj kampanji odradila programsku osnovu i upoznavanje, a koncepcija kampanje za drugi krug bit će svakodnevni neposredni kontakt s građanima.

U Gradskom vijeću Duge Rese HDZ je ostvario šest mandata, jedan više nego u prošlom sazivu kad su na izbore izišli s HSLS-om.
– Sada smo sami osvojili jedan mandat više nego na prošlim izborima i smatram da je to dobar rezultat s kojim sam također zadovoljna. Što i kako će se dalje događati to ne mogu prognozirati. U svakom slučaju u Vijeću nikome neće biti lako – zaključila je Zadrović.

Predsjednik Dugoreškog HDZ-a Zlatko Grčić smatra da je ostvaren rezultat više nego dobar.

– Očekivali smo drugi krug. Nama je, za razliku od nekih koji su tako najavljivali, bilo nerealno da se sve riješiti u prvom kugu. Zadovoljni smo rezultatom u Vijeću. Ne znam kako će se Vijeće složiti. Sačekat ćemo drugi krug, to nam je za sada najvažnije, pa ćemo vidjeti, iskustvo me naučilo da je bolje pričekati završetak drugog kruga. Čini mi se da u proteklih 16 godina nismo ostvarili ovako dobar rezultat, obzirom da nismo sami ni izlazili na izbore, stoga sam sa šest osvojenih mandata zadovoljan – zaključio je Zlatko Grčić te dodao kako će se u narednim danima maksimalno fokusirati kako bi osvojili što više glasova i pobijedili u drugom krugu."


  Nezavisna lista ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI, HSS - DUGA RESA i   SDP - DUGA RESA koalicijski su partneri na lokalnim izborima 2017 za grad Dugu Resu. 

Zajednicki koalicijski kandidat za gradonacelnika Duge Rese je sadasnji gradonacelnik gospodin TOMISLAV BOLJAR.



Pod slijedecim linkom mozete vidjeti kratki interwiew koji sam imao priliku u travnju voditi sa gradonacelnikom Tomislavom Boljarom:
 

Nema komentara:

Objavi komentar