subota, 27. svibnja 2017.

TKO JE PLATIO POLITICKU TURNEJU HDZ-a "OGULIN-DUGA RESA-KARLOVAC"?

Citirani tekst preuzet je sa online portala "radio-mreznica.hr", 26.05.2017

http://www.radio-mreznica.hr/vijesti/26-5-2017/plenkovic-sutra-u-dugoj-resi-karlovcu-i-og

"Karlovac, Duga Resa - Premijer i predsjednik HDZ-a Andrej Plenković sutra dolazi u Ogulinu, pa potom u Dugu Resu, a onda u Karlovac.


Plenković dolazi najprije u Ogulin oko 14 sati, pa u Dugu Resu gdje će od 15, 30 sati biti kod Kantine i družiti se s građanima, pa odlazi na Turanj, a onda i na Dubovac, na Sajam vlastelinstva.

Plenković će u sklopu svog posjeta poduprijeti HDZ-ove kandidate za gradonačelnika Karlovca D. Mandića i gradonačelnicu Duge Rese D. Zadrović te ogulinsku Sanju Marković."

KOMENTAR:

Vrlo interesantna izborna strategija HDZ-a. U borbi za grad Dugu Resu koriste najjace argumente. Nedavno HDZ salje ministra Hrvatskog turizma u predizbornu kampanju u nas mali gradic.

Kao sto gornji clanak navodi premijer Plenkovic ce danas oko 15.30 sati posjetiti Dugu Resu te se druziti sa gradjanima u ili pred kantinom.

Meni je malo neobicno da politicke stranke koriste kako ministre tako i premijera za predizbornu kampanju. Ja sam oduvijek mislio da netko tko je ministar obnasa tu duznost za cijeli Hrvatski narod ,a ne za jednu politicku opciju. Takodjer sam mislio da je Hrvatski premijer premijer svih gradjana nase Domovine , a ne jedne politicke opcije.....I na kraju nadam se da mi ne zamjerate sto pisem pridjev "Hrvatsko" velikim slovom te imenicu "Domovina" takodjer velikim slovom. Ne radi se o nepoznavanju Hrvatske gramatike vec o respektu prema Domovini i Hravtskom narodu.
Pitanje koje se postavlja u samome naslovu ovog clanka glasi: "Tko je platio politicku turneju HDZ-a "Ogulin-Duga Resa-Karlovac"?

To pitanje je najbitnije od svega. Najbitnije je kako za gradjane nase Domovine koji zive u njoj ali i za Hrvatsko Iseljenistvo koji svaki mjesec salje novac u Domovinu, pomaze financijski svoje obitelji, trosi svoj novac prilikom svake posjete Domovini, donira za Domovinu itd.

U predizbornoj kampanji za lokalne izbore u RH 2017 koja je u toku svaka politicka stranka i svaka nezavisna lista je morala u svakom gradu i svakoj opcini otvorit "racun" s kojeg ce se zakonskim putem financirati izborna kampanja onih koji su u izbore ukljuceni.

To konkretno znaci da HDZ, koji se je kandidirao u sva tri gore navedena grada je morao u tim gradovima otvorit sluzbeni racun za financiranje kampanje!

Pitanje: S kog racuna su podmireni troskovi koje ce danas napraviti premijer Plenkovic? S racuna za izbornu kampanju HDZ-a grada  Ogulina, grada Duge Rese ili grada Karlovca?

Ja se iskreno nadam da ce troskovi biti skinuti sa jednog od ta tri izborna racuna i da ce biti prezentirani javnosti. Tada i na "ne-fer izbornu strategiju" HDZ-a karlovacke zupanije koji u predizbornoj kampanji koristi Hrvatskog ministra i Hrvatskog premijera mozemo zazmiriti na jedno oko.

Medjutim ako ti troskovi ne budu transparentno prezentirani porezim obvezicima Domovine Hrvatske te Hrvatskom Iseljenistvu, tada ce se pojaviti crv sumnje. 

Sumnje Da je Hrvatski premijer troskove danasnje izborne turneje podmirio iz drzavnog proracuna odnosno skinuo sa racuna Vlade Republike Hrvatske.
U tom slucaju radilo bi se o kaznenom djelu "Zloupotrebe sluzbene duznosti / zloupotrebe financijski sredstava"!

Nadam se da cemo u narednim danima vidjeti transparentne troskove ove danasnje politicke turneje stranke HDZ-a.

MALO UPOZORENE:

Pretprosle i prosle godine te prije dva dana Facebook Inc. koji je prijavljen kao strana americka tvrtka u Irskoj je blokirao pristup mome profilu na pola dana. Poslao sa im u Irsku dva pisma "Protesta" na njemackom jeziku. Suport facebook-a je odgovorio da ce otklonit taj problem kao sto je i ucinio.

Mi svi znamo da pojedine politicke frakcije u Republici Hrvatskoj imaju mogucnost blokirati neke po njima "neugodne" profile korisnika iako ti korisnic ni po cemu nisu povrijedili pavila ponasanja i rada koje propisuje facebook. Samo se za prisjetiti da je prije  nekoliko godina blokirana grupa "POKRET ZAJEDNO" koji je brojila tada oko 50.000 clanova. Ta blokada se dogodila nakon sto je gospodin Sturm iznio program djelovanja POKRETA ZAJEDNO bivsem predsjedniku gospodinu Josipovicu.

Prosle godine nakon sto je gospodja Kitarovic imenovala gospodina Seksa svojim savjetnikom napisao sam kratki clanak i objavio ga preko mog bloga u facebook-u. Par sati nakon toga Facebook Inc. je blokirao moj profil. Napisao sam prijetece pismo Facebook-u Inc. u Irskoj i pola dana nakon slana mog pisma moj su profil odblokirali.

Svima onima koji se ponasaju kao "zaigrana mala djeca" porucujem da me blokirati ne mogu. Ja sam sam moj Facebook profil registrirao u Njemackoj i ide direktno preko centrale za Europu u Irskoj. Posto ja ne krsim niti jedno pravilo Facebook-a (DGB) sve blokade mog profila su bile do sada kriminalno djelo. Facebook Inc. imatu nesrecu da se ja mogu obratit za "pomoc u slucaju blokade" svim njemackim i europskim institucijama, Europskoj komisiji te posebice komesaru za digitalizaciju u Europskoj komisiji. Pored toga Facebook Inc. ima tu nesrecu da osobno poznajem komesara europske komisije gospodina Oettingera jos za vrijeme dok je bio Ministar-President Baden-Württemberga i koji ce mi u nuzdi sigurno pomoci jer sam i ja njega pomogao kada je to nemu trebalo.

Zakljucak: Ne blokirajte vise moj profil ili pristup Facebook-u jer je to samo jedna drustvenamreza koju koristim. Pored Facebook-a koristim moj blog koji se nalazi na serveru Googla u Americi, koristim Google +, koristim XING, Twitter, itd.
Ako me ponovo blokirate prije ili kasnije cu saznati tko je podnio zahtjev za blokiranje mog fb profila, a tada tu osobu ceka kaznena prijava te privatna tuzba u RH, tuzba svim institucijama Europske unije, zakljucno tuzba Europskom sudu!

Moja poruka politickim strankama i politicarima u RH: "Budite fer, hrabro se borite u izbornim kampanjama, sluzite Hrvatskom narodu i narod ce vas za to i nagraditi"!

Nezavisna lista ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI, HSS - DUGA RESA i   SDP - DUGA RESA koalicijski su partneri na lokalnim izborima 2017 za grad Dugu Resu. 

Zajednicki koalicijski kandidat za gradonacelnika Duge Rese je sadasnji gradonacelnik gospodin TOMISLAV BOLJAR.



Pod slijedecim linkom mozete vidjeti kratki interwiew koji sam imao priliku u travnju voditi sa gradonacelnikom Tomislavom Boljarom:
 

Nema komentara:

Objavi komentar