petak, 23. veljače 2018.

PISMO U IRSKU KOJE ĆE VAS RASPLAKATI “Dragi sine, Tvoja kćer je bila sama na komemoraciji Gavranu” + KOMENTAR!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "priznajem.hr", 22.02.2018

https://priznajem.hr/novosti/hrvatska/pismo-irsku-koje-ce-vas-rasplakati-dragi-sine-tvoja-kcer-bila-sama-komemoraciji-gavranu/

"Ivo Žagar, vođa glazbenog benda Ličke drvosječe, poznatog po vrlo uspješnoj pjesmi  Čija je to košulja, objavio je emotivno pismo iz Like sinu u Irsku.

“Dragi moj sine!

Pišem ti ovo pismo a ne zovem te mobitelom kao inače jer se bojim da ću propustiti reći nešto važno i da mi ne promakne riječ koje se nisam mogao sjetiti govoreći.

Kako je gore u Irskoj?
Ima li što novo od našeg zadnjeg razgovora, pada li kiša u Dublinu često kao inače i da li ti je hrana i dalje grozna?! Znam da je zarada dobra i da te cijene gore. Znam ja i da si ti vrijedan, da nikad nećeš osramotiti svoga oca i svoje porijeklo.

Pišem ti jer je jučer bila tužna obljetnica smrti Damira Tomljanovića Gavrana. Ti znaš tko je to jer sam te naučio da je važno znati to ime.
Skupili se jučer članovi njegove obitelji, nešto njegovih suboraca i mještana prelijepog Krivog puta. Par stotina ljudi u čijim srcima živi uspomena.
 
Tvoj stric Nikola, koji je s Gavranom pregazio sva bojišta, sve do tih nesretnih Tulovih greda, pozdravio se s malo ljudi. Veli da dosta ljudi s komemoracije ne pozna a da neke, fala dragom Bogu, ni ne želi upoznati.
Jebiga, uvijek isto.

Spoznaja da je i tvoj stric Nikola također mogao stradati na tim Tulovim gredama protrese me jače nego ledeni vjetar što je štipao ponad groblja.
Goga, Gavranova supruga, u prolazu kraj nas nam doviknu “Bog Žagari, kako ste braćo“ pa nas je zatim upoznala s kćeri. Prekrasna djevojka Gogina lica i Damirovih očiju. Tužnih očiju. Samo smo klimnuli i promrmljali pozdrav, uobičajene fraze su besmislene u ovakvim trenucima.
Susret s tom djevojkom toliko me potresao da sam mislio da će mi pući srce od tuge i jada…Mislim si onako u sebi “Za što si ti Damire dao svoj mladi život?“

Tvoja kćer je na komemoraciji bila sama samcata; nikoga njezine dobi, nigdje lepršave mladosti, nigdje šarenila ni zastava ni životnoga veselja, ničeg od onog što se desi kad se skupi mladost. To bi Damir želio vidjeti, siguran sam. Mladost na svome grobu, budućnost koja će baštiniti njegovu žrtvu.

Netko se pobrinuo da mladost ne dolazi na ovu komemoraciju,da ne slavi pobjedu,da ne slavi žrtvu svojih očeva,da nam djeca budu pretvorena u ovce.
Oko mene sve ratni veterani koji se ne žele odreći svoje borbe i svojih uspomena jer su dali sve najbolje što imaju da u ovoj Hrvatskoj u ovom najhrvatskijem Krivom putu sve pršti od mladosti.

Toliko puno godina nama vladaju „demokratski“ izabrani dušmani koji su si sami napisali zakone koji ih na vlasti drže kao nekadašnje faraone.
Narod su pretvorili u bezvoljnu masu koja kupuje europsko smeće po trgovačkim lancima i životari od danas do sutra. Namjerno ga posvađali i podijelili jer im je tako lakše prodavati maglu i muda pod bubrege. Faraonima nije u interesu da se narod sjeća Gavranove žrtve; to bi narod moglo ponovo ujediniti pa ih možda u budućnosti stajati i njihovih okrunjenih partijskih glava.

Nažalost uspijevaju!
Primaju u službene besmislene posjete srbočetnike koji nam se ovdje cerekaju u lice umjesto da na koljenima mole za oprost što su mučki ubili Damira i to na njegovoj zemlji, navrh njegove Like i tisuće takvih istih Damira širom Hrvatske. Rasprodaju naše svetinje i bogatstva jer su im tako naredili njihovi gospodari a nas koji vjerujemo u ovu zemlju gurnuli na margine da bi se obezvrijedilo sve ono za što se isplatilo ginuti i da se pozornica i show osigura za one gladne naših kuna koji ovu državu nisu željeli, nisu se za nju borili i pitaj Boga otkud su se u nju dovukli.

Takvi ne žele čuti za Damira, Matanovića, Pauka ili Zadru.
Znaš sine moj da mi se ove godine dosta narušilo zdravlje ali ti pišem ne vraćaj se i ne dolazi!

Ne dolazi dok dragi Bog još jednom ne pogleda na ovaj hrvatski puk pa nam možda ponovo pošalje vođu kojeg zaslužujemo i koji će nas spasiti.
Na komemoraciji je bio postrojen i počasni vod, jedini mladi ljudi uz Damirovu kćer. Ovdje su bili po zapovijedi, u uniformama koje volimo,naoružani oružjem koje smo sanjali,sa izrazima lica kakve želimo vidjeti u svojih potomaka. Njima sličnih je da je Hrvatska iskonska država Hrvata, ovdje trebalo biti nekoliko tisuća,stotine tisuća, pola milijuna. I došli bi da im je neko rekao da bi njihov dolazak ovdje značio sve na svijetu za ideju ove nacije, za njezinu slobodu za njezin prkos i ratništvo. Al tko da im to veli; ekipa iz Sabora?? Pa oni ne znaju ni kako se ratništvo i domoljublje piše…

Ti bi sine moj ove godine također bio ovdje,da li u počasnom vodu ili samo da odaš počast,svejedno.
Bio bi sa mnom u Krivom putu na ovaj dan svake godine, a kad mene više ne bude sa svojim sinom za svijeta i vijeka. Ovako ostani u Dublinu, mirniji sam jer znam da u toj stranoj zemlji imaš budućnost.

Mi ovdje, čekat ćemo i dalje, čekat ćemo da ponovo svane dan slobode i dan kad ćeš se moći vratiti u zemlju kakvu si zaslužio jer su ti je u baštinu ostavili svi ovi ljudi koji su danas bili na Krivome putu zajedno sa mnom.
Dok ne dođe taj dan, jer mi se ne predajemo i za nas rat nikad nije završio, ostani sine u Irskoj.
Popij i jedan Guinness za mene, ja više ne smijem.
Voli te tvoj stari…”

 KOMENTAR:


Ovaj komentar pisem kao clan Glavnig odbora politickog pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI".

Emotivno pismo za svakoga, bilo da je branitelj, mlada djevojka ili mladic koji su otosli zadnji par godina "trbuhom za kruhom", Hrvatski Iseljenik ili covijek iz Domovine.

Osobno sam pismo dozivio prilicno emotivno. Ja sam otisao za Stuttgart prije 18 godina. Tada nije bila toliko strasna situacija u Domovini kao danas. Moj pradjed je otisao "trbuhom za kruhom" za Ameriku, ja sam otisao "iz privatnih razloga" za Njemacku.

Gospodin Zagar u svome pismu govori cistu istinu. Istinu koju mnogi ne vole. Savjetuje svome sinu da dalje ostane u Irskoj. 

Sto ce se dogoditi sa Domovinom? Veliki egzodus Hrvatskog naroda koji se u zadnje tri godine dogadja ne samo iz Hrvatske, vec i Bosne i Hercegovine, Srbije jaca Hrvatsko Iseljnistvo sto mozda na prvi pogled nije ni tako lose. Hrvatsko Iseljenistvo salje novac u Domovinu i trosi ga u Domovini tako da znatno utjece na BDP. Medjutim s druge strane medalje se krije "Bijela smrt". Demografsko unistavanje Hrvatskog naroda koji na podrucju Jugoistocne Europe obitava od 7 stoljeca (Rumunjska, Vojvodina, Kosovo, Boka, Sredisnja Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Austrija, Italija...)

Ja dolazim kuci svaki 2-3 mjeseca pa i nemam osjecaj da sam iseljen. Medjutim Hrvatski narod u Kanadi, Juznoj Americi, Australiji jednom godisnje ili rijedje posjecuje Domovinu. Hrvatski Branitelji nam umiru. Nema dana da u Facebooku ne bude objava o smrti Hrvatskog branitelja. 

Politika je u zadnjih 27 godina u Domovini otisla u krivom smjeru i od lijepe zemlje ucinila ekonomsku pustinju i dolinu suza, a da nitko nije odgovarao. 

Nas Politicki pokret pokusava spasiti sto se spasiti moze. Medjutim mi kao vanparlamentarna opozicija nemamo utjecaja na donosenje zakona. Parlamentarna opozicija u Saboru i Vladajuci su jedna dusa i tijelo. Cast izuzetcima. 

Nas Politicki pokret je definirao u 28 tocaka svoj program, a jedna od njih je, citiram:

4. Pokretanje marketinške akcije: "Kupujmo domaće – kupujmo regionalno"!
Navedena marketinška akcija je nasljednica marketinške akcije "Kupujmo hrvatsko" koja se prije više godina sprovodila u Republici Hrvatskoj. Izborne jedinice trebaju hitno zaštitu i jačanje malog i srednjeg obrta te OPG-ova od dominacije stranih koncerana na područjima izbornih jedinica. Mali i srednji obrt je temelj ekonomske stabilnosti i glavni izvor BDP-a svake ekonomski razvijene zemlje.
Domaća i regionalna kupnja podrazumjeva kupovinu domaćih proizvoda (prije svega hrane i pića) od domaćih obrtnika (OPG-ova) na području maksimalno 50 km od mjesta stanovanja.
Ova akcija je odgovor na dugogodišnje plansko uništavanje sela i obrta Domovine Hrvatske!


Nefunkcioniranje sadasnje Hrvatske vlade pokazuju slijedeci primjeri:


1) Obratio sam se u ime Glavnog odbora naseg Politickog Pokreta ministru financija Maricu sa "PRIJEDLOGOM za njegovu ostavku". Do danas ministar Maric na prijedlog nije odgovorio i ako ga na to obavezuje Hrvatski Ustav, citiram:

Članak 46.

Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.


Vise o prijedlogu za ostavku pod:


2) Nakon nedavna dva pokusaja silovanja Hrvatica u Zagrebu od strane stranih drzavljana koji uzivaju politicki azil u Domovini Hrvatskoj obratio sam se ministru policije gospodinu Bozinovicu sa zamolbom da "da televizijsku izjavu" za javnost te na taj nacin svojim autoritetom poveca nivo sigurnosti za djevojke i zene u Hrvatskoj. Do danas to nije ucinio. Takodjer mi nije odgovorio na moje pismo iako ga na to obavezuje Hrvatski Ustav, clanak 46.

Prvo pismo:



Drugo pismo:


3) Pismo ministrici dr.sc.Dalić - Žalba protiv Tržišne inspekcije Ministarstva Gospodarstva, poduzetništva i obrta Republike Hrvatske!


Gospodin Plenkovic nije niti u jednom od gore navedena tri slucaja reagirao i pozvao spomenute ministre na odgovornost.
Pismo Puckoj pravobraniteljici gospodji Vidovic:


Premijer Plenkovic je pokazao da nema kontrolu nad svojim ministrima, da ne moze ili ne zeli  zastititi Domovinu Hrvatsku od pozara, Hrvatice od pokusaja silovanja te nasu Domovinu od zloupotreba drzavnih-financijskih sredstava i privrednog kriminaliteta..

S obzirom na gore cetiri navedene tocke Politicki Pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI dao je prijedlog parlamentarnoj opoziciji za "pokretanje pitanja povjerenja premijeru Plenkovicu i cijelokupnoj Hrvatskoj Vladi"!

12.09.2017 poslano je pismo parlamentarnoj opoziciji
  



SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html

P.S. Prvi puta je Politicki Pokret Zauvijek Vjerni Domovini objavio 2014. godine svoj socijalno ekonomski program za razvoj Domovine Hrvatske na BLOGU www.drazenkatic.blogspot.de  

Nema komentara:

Objavi komentar