subota, 30. travnja 2016.

"DIE CHARAKTERISTIK 2"


"Die Charakteristik 2"
32,0 x 46,0 cm
Papier, Acryl
04.05. 2015 Stuttgart

Link "ATELIER DK – Freie Kunst":


PREDSTAVLJAM TI SEBE - LJETO 2016


ORGANIZIRANJE ZAJEDNIČKOG 1. SUSRETA U ŽIVO Facebook grupa "POSLOVNI USPJEH" te "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA"!

Poštovani članovi grupe POSLOVNI USPJEH,
Poštovani članovi grupe NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA,
Poštovani prijatelji biznisa i druženja i prirode

Nakon provedenih više godina u virtualnoj komunikaciji i druženju red je da organiziramo prvi susret u živo za članove ove dvije gore navedene facebook grupe te za sve prijatelje biznisa, druženja i prirode . Dvije navedene facebook grupe su skoro dosegle 12.000 virtualnih članova, a svakodnevno dolaze novi. Shodno tome uspjeh organizacije 1. susreta nije upitan!

Moto prvog susreta je "PREDSTAVLJAM TI SEBE"!

Za organiziranje susreta javnim (online) anketiranjem u grupi "POSLOVNI USPJEH" 2013. godine definirali smo slijedeće točke organizacije (2-5):

  1. Vrijeme održavanja susreta: srpanj / kolovoz 2016 (subota 10.00 – 16.00 sati) (Točan datum održavanja znat će se najmanje 2 tjedna prije susreta)!

  2. Mjesto održavanja susreta! 

    Naše grupe imaju internacionalni karakter. Članovi grupa žive u različitim zemljama, a najviše ih ima u Republici Hrvatskoj. Anketom (javnim glasanjem) u "POSLOVNOM USPJEHU" 2013. godine otvoriti smo mogućnost predlaganja gradova za održavanje susreta, a prvih pet gradova je ušlo u drugi krug izbora. U drugom krugu izabrali smo grad za održavanje!
    Nakon 14 dana glasanja izabrani grad održavanja susreta bio je: FUŽINE (Fužinsko jezero)

  3. Lokacija održavanja. 

    Nakon izabora grad za održavanje susreta predložili smo "četiri lokacije" za održavanje. Anketom (javnim online glasanjem) izabrana je lokacija održavanja i alternativa.
    Nakon 7 dana glasanja izabrana lokacija održavanja prvog susreta je:
    *****"Roštilj na jezeru Bajer u Fužinama"*****
    Alternativna lokacija u slučaju kišnog vremena je:
    *****"Konoba Volta"*****

  4. Financiranje susreta. 

    Postoji više načina da susret financiramo. Također je anketom (javnim online izborom) odlučeno koji model financiranja ćemo koristiti. Predlažena su bila 3 modela:
    Prvi je bio financiranje skupa putem sponzora, odnosno prikupljanjem novca! Drugi model je bio plaćanje troška unaprijed individualnom participacijom od 30, 50, 70 ili 100 kn. Treći model je bio "Ponesi nešto"- ako se susret održava na jezeru, ili ako bude u konobi "Volta" tada koristimo model "Svako plaća svoje"!

Javnim glasanjem nakon 7 dana odlučeno je da će se primijeniti treći model "Ponesi nešto",
ili u slučaju kišnog vremena "Svako plaća svoje"!
  1. Program susreta. 

    Pošto se radi o grupi koja ima poslovni karakter (POSLOVNI USPJEH), te grupi koja zastupa regionalne interese politike, turizma, sporta i kulture
    (NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA) osim small talka i neobaveznog upoznavanja organiziramo "business speed dating", a to znači da jedan dio vremena provodimo upoznavajući druge članove s nama osobno, našom tvrtkom, institucijom u kojom radimo, projektom, idejom, sportskim klubom, kulturnim društvom, volonterskom organizacijom itd.
    "Business speed dating" ćemo organizirati u taktu od 10 minuta. A to znači svako ima 5 minuta za predstavljanje sebe drugome sudioniku, a nakon 2 puta 5 minuta sudionici predstavljanja se zamjenju, tako da je na kraju "business datinga" svaki član imao mogućnost da se predstavi svim drugim sudionicima. Za očekivat je da će to predstavljanje uroditi budućim zajedničkim poslovnim projektima, suradnjom i proširenjem ekonomske, turističke, sportske, kulturne i volonterske sinergije. Naravno nakon i izmedju "business speed datinga" imat ćemo dovoljno vremena za neobavezno čavrljanje, druženje, roštilj i sl.

Preporučljivo je da na susret donesete vizit karte i prospekte Vaše tvrtke, Vaše institucije, Vašeg kluba ili kulturnog društva, Vaše turističke zajednice, Vašeg OPG-a ili obrta, Vaših proizvoda ili usluga, Vaše volonterske organizacije ili inicijative te da ih u "business speed datingu" podjeliti drugim učesnicima. Svi oni koji traže posao, ideju, projekt, investitora, neka to na datingu sugovornicima jasno i iznesu te razmijene osobne podatke da bi ih drugi sudionici mogli u budućnosti kontaktirati.

Sudionici susreta koji traže posao ili su u fazi preorijentacije svog dosadašnjeg zanimanja preporučio bi da naprave kvalitetan životopis (Euro standard), isprintaju ga u nekoliko primjeraka te ga uruče kao "svoj propagandni materijal" za njih interesantnim sugovornicima.
Napisana je temeljna ideja za organiziranje 1. susreta naših facebook grupa. Razmislite o svemu, bez obzira da li ste član navedenih facebook grupa ili želite kao "naš cijenjeni gost" sudjelovati na prvom "live" susretu! Svaka Vaša napisana sugestija, kritika ili prijedlog je samo "pomoć u organizaciji susreta".

Nakon pune tri godine uspješnog virtualnog druženja dijeli nas samo "tračak" do prvog i dugo isčekivanog susreta u živo u predivnoj prirodi koja okružuje fužinsko jezero.

Ne ustručavajte se napisati Vaše mišljenje direktno u facebook grupama "POSLOVNI USPJEH", "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA" ili ovdje u BLOGU!

Moderatori grupa:
Josip Mayer i Drazen Katic

petak, 29. travnja 2016.

50.000 ZA uvodjenje sluzenja vojnog roka u Republici Hrvatskoj!

U roku od 30 dana očekujemo skupiti 50 000 internet ''potpisa'' za uvođenje vojnog roka(za početak dobrovoljnog). Peticiju upućujemo Hrvatskom državnom saboru a potpisati je moguće klikom na ''dolazim'' i ''intrested'' . Molimo sve da se angažiraju i pozovu barem 100 prijatelja i aktiviraju se u ovoj akciji, hvala.

NAPOMENA
Danas godišnji broj dragovoljnih ročnika je od 500 do 800 što ne zadovoljava ni jednu desetinu od ukupnog broja zainteresiranih. Kapacitet bi trebalo podići za početak na minimalno 5000 kako bi se većini koji to dobrovoljno žele, omogućilo.


Link u Facebook-u sa kojeg je preuzet tekst:





EKONOMIJA I POLITIKA REPUBLIKE HRVATSKE - SMJERNICE ZA BUDUĆNOST


Republika Hrvatska ima mogućnost svoj ekonomski razvoj usmjeriti na 4 područja (4 temeljna stupa održivosti):

A) Ekonomsko područje

1. Pokretanje „Poslovne suradnje malog i srednjeg poduzetništva Republike Hrvatske sa vodećim svjetskim automobiliskim koncernima“ (Daimler, BMW, VW, Renault, Fiat, Chrysler, Ford) na bazi proizvodnje sastavnih dijelova za električna vozila.
2. Pokretanje „Cijelogodišnjeg medicinskog turizma i wellnessa u Republici Hrvatskoj„! Jačanje seoskog turizma i turističkog biciklizma, lovnog turizma, planinarenja, raftinga i sportskog ribolova.
3. Pokretanje organizirane „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj„! Jačanje pčelarstva.
4. Pokretanje „Industrijskog programiranja u Republici Hrvatskoj„! Programiranje za automobilsku industriju, svemirsku i zrakoplovnu industriju, programiranje za industrijske strojeve i robote, izrada aplikacija za smartphone, programiranje algoritama za burze te izrada softvera za kompijutersku industriju.
5. Pokretanje „Tekstilne industrije na bazi tehničkih vlakana u Republici Hrvatskoj, odnosno Industrije bazirane na 3D printanju iz karbona„! Proizvodi od tehničkih vlakana za svemirsku industriju, za industriju električnih automobila, medicinsku industriju, arhitekturu, energetiku te proizvodi u području „bionike“.
6. Pokretanje „Investicija niskog rizika u Republici Hrvatskoj„ posebice za hrvatske investitore iz iseljeništva, ali i za domaće investitore.
7. Bolje povezivanje hrvatskih Falulteta sa tvrtkama i institucijama u Republici Hrvatskoj (Povezivanje teorije i prakse)!

B) Ekološko područje

1. Postavljanje „Fotonaponskih (solarnih) sustava“ na krovove vrtića, škola, fakulteta, bolnica, sportskih dvorana, općinskih i županijskih zgrada, vojarni, crkvenih zgrada, muzeja, turističkih zajednica i gradskih knjižnica u Republici Hrvatskoj.
2. Lakši „Pristup fotonaponskih (solarnih) sustava građanima Republike Hrvatske te jednostavnije i brže ishodovanje dozvola za povlaštene proizvođače električne energije„!
3. Brže uvođenje elektromobiliteta u hrvatski turizam (električni automobili, električni mopedi, električni bicikli te električna plovila i brodice)
4. Dodatno subvencioniranje „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj“, također pojačano subvencioniranje kroz fondove Europske unije.
5. Očuvanje ribljeg fonda u rijekama, jezerima i Jadranskom moru. Očuvanje cjelokupne flore i faune u Republici Hrvatskoj!
6. Zabranu daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabranu prodaje izvora pitke vode u Republici Hrvatskoj.
7. Proglašenje dodatnih „parkova prirode i biotopa“ zaštićenim područjima u Republici Hrvatskoj!

C) Socijalno područje

1. Smanjenje poreza na mirovine zarađene u inozemstvu sa 40% na 20%!
2. Besplatan topli obrok za svako dijete u hrvatskim osnovnim školama!
3. Povećanje najmanjih mirovina u Republici Hrvatskoj paralelno sa rastom stope inflacije!
4. Razmjenu učenika i studenata Hrvatske na renomiranim školama i univerzitetima u svijetu.
5. Odlaženje hrvatskih učenika i studenata na stručnu praksu u vodeće europske tvrtke i institucije (Posebice tvrtke i institucije u njemačkoj pokraini Baden-Württemberg: Daimler, Porsche, Smart, Bosch, Stihl, Simens, Kärche, Alcatel, Mahle, BW Bank, Bausparkassen, TÜV, DEKRA, Kaufhaus, Hotel Maritim, Katharinenhospitel, Univerzitet Stuttgart, Stuttgarter-Straßenbahn i ostalih 100 srednjih i većih tvrtki u široj okolici Stuttgarta)!
6. Uvođenje laptopa i tableta u škole kao temelja elektroničke pismenosti i digitalizacije te zamjene za „preskupe školske udžbenike“!
7. Jačanje volonterskih organizacija i volonterskog rada u Republici Hrvatskoj.

D) Političko područje

1. Uvođenje 10 minutnog dodatka HRT 1 dnevniku pod nazivom „Vijesti iz iseljene Hrvatske„!
2. Ukidanje „preskupih 20 Županija“, te uvođenje „5 hrvatskih Banovina“ sukladno državnom grbu Republike Hrvatske!
3. Zastupljenost većeg broja žena u lokalnoj i parlamentarnoj politici Republike Hrvatske!
4. Organizirano učenje hrvatskog jezika za djecu iz iseljeništva na školskim praznicima u Domovini.
5. Jačanje političkih prava Hrvatskog iseljeništva u Domovini!Nakon Izraelaca Hrvati su najraseljeniji narod na svijetu. Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske zamjeniti "Ministarstvom iseljeništva", uvesti jednak broj saborskih zastupnika za iseljeništvo (11. izborna jedinica) kao u drugim izbornim jedinicama, odnosno svesti broj saborskih zastupnika na maksimalno 10 po svakoj izbornoj jedinici!
6. Jačanje opstojnosti hrvatskog naroda u Bosni i Hercegovini i Vojvodini!

Otvaram diskusiju o navedenim prijedlozima. Slobodno i bez ustezanja oglasite se u komentarima bloga. Nije potrebna posebna prijava, nema cenzure napisanog teksta. Međutim svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi rezultirati će brisanjem napisanog.

Uskoro ću dovršiti „prezentaciju u slikama“ o prvom elementu održivosti "EKONOMSKI ELEMENT". Nakon dovršetka prezentacije ista će se moći pogledati u "online" formi.

Ugodan dan.
Dražen Katić

Živjeti zeleno uz nove tehnologije! Kongres u Zagrebu, a potom u Stuttgartu!

Citirani tekst kao i slika preuzeti su iz online portala "Vecernji.hr", dana 26.04.2016

http://www.vecernji.hr/gospodarstvo/zivjeti-zeleno-uz-nove-tehnologije-1079441

"Za sve one koji, iz osobnog zanimanja ili profesionalno, prate zelene koncepte u načinu življenja i poslovanja, događaj u Zagrebu 13. svibnja bit će prava poslastica.

Konferencija 'Živjeti zeleno uz nove tehnologije', koja se održava u Hrvatskoj obrtničkoj komori u sklopu Zagrebačkog energetskog tjedna, je događaj koji zasigurno nećete propustiti. I to ne samo zato jer je 'zelena energija' kojom se bavi konferencija jedna od najpopularnijih tema trenutno u svijetu, nego i zato što će posjetitelji imati jedinstvenu priliku slušati vodeće svjetske predavače i vidjeti ponudu inozemnih izlagača koji su svojim poljem interesa i djelovanja vezani uz pojam 'zelenog'. 

 A on uključuje doista puno toga i dotiče sve ono što je trenutno aktualno - od novih materijala i tehnologija i obnovljivih izvora energije, zatim zelenih kredita, ekoturizma i ekouzgoja pa sve do štednih uređaja i visokoučinkovite energetske gradnje.

Osim spomenutih sadržaja – predavanja i rasprava sa stručnjacima iz sektora green farminga, zelene energije i novih tehnologija te ponude izlagača, konferencija će uključivati i okrugli stol o zelenom gospodarstvu na kojem će sudjelovati predstavnici resornih ministarstava.

Ono što će zasigurno pobuditi najveću pažnju na konferenciji jest gostovanje Stevena Beckersa, svjetski poznatog arhitekta i jednog od pionira održivog načina gradnje koji će u svom predavanju govoriti o popularnim pojmovima cirkularne ekonomije te 'urban farminga', koncepta proizvodnje hrane u gradovima koji polako osvaja svijet.

'Zeleni autoritet br. 1 na svijetu' Steven Beckers u svoje je arhitektonske projekte upisao i sjedište Europske komisije u Bruxelessu, Pharmacopea i nove zgrade Agora za Vijeće Europe u Strassborugu, sve odreda primjere uspješne zelene arhitekture.

Svi zaintresirani, koji žele tek postati dio 'zelene priče' ili pak unaprijediti svoja dosadašnja saznanja, mogu se prijaviti za sudjelovanje na konferenciji putem obrasaca na internetskoj stranici Konferencije na kojoj će saznati i sve detalje o događaju."

Link za prijavu:



KOMENTAR:
Vrlo je pohvalno odrzavanje nadolazece "zelene konferencije" u Zagrebu. Republika Hrvatska zbog hrvatskog turizma ovisi o zelenim tehnologijama i ocuvanju prirode. Takodjer ratarstvo, stocarstvo i vinogradarstvo u RH ne moze se dalje razvijati bez modernih tehnologija koje podrazumjevaju visoki nivo ekologije.
Nadolazeca konferencija nudi posebice poduzetnicima koji se bave "zelenim tehnologijana" u Domovini ali i izvan nje razmjenu iskustava, izmjenu kontakata (B2B), te moguce zajednicke projekte u nadolazecem vremenu. Osobno vrlo rado prisustvujem konferencijama i kongresima ali i obicnim predavanjima na kojima je glavna tema: odrzivi razvoj i zelene tehnologije. Godinama sam volonterski voditelj i moderator UVNT GRUPPE koja se bavi modernim tehnologijama iz podrucja odrzivog razvoja!
Ovom prilikom Vas postovani citatelji moga bloga pozivam da prije svega ako financije i vrijeme dozvoljavaju posjetite konferenciju u Zagrebu, a nakon toga ako je to moguce dodjete na svjetski kongres "Cities for mobility" u Stuttgartu, koji ce se odrzati od 19.-21.06.2016 godine. Kongres u Stuttgartu ne kosta nista te grad Stuttgart financira hranu, pice, posjete muzeju za vrijeme kongresa i akontaciju sudjelovanja, kao i trodnevnu kartu za gradski tramvaj i vlak. Gosti kongresa moraju snositi troskove puta i prenocista. Prenociste se moze vec vrlo jeftino naci u hostelima i za 20 eura, a "Mitfahrengelegenheit"- "Voziti se sa nekim" omogucuje onima koji imaju manje novca da "jeftinije" dodju do Stuttgarta!
Link za posjetu web stranice kongresa:


 Na svjetski kongres u Stuttgartu se mogu prijaviti pojedinci, drzavne institucije, privatne tvrtke, studenti, fakulteti itd. Formular za "online" prijavu kako na engleskom tako i na njemackom jeziku biti ce objavljen uskoro na web stranici. Na kongresu se govori pretezno engleski i njemacki jezik, te ponesto spanjolski. Postoje nekoliko simultanih prevodioca koji svakom onom tko zeli putem slusalica omoguciju simultano slusanje kongresnih predavanja.
To je ujedno i prilika da upoznate i posjetite grad Stuttgart u cijoj siroj okolici zivi preko 40.000 Hrvata. Osobno sam svake godine sudionik kongresa, dobro poznajem organizatore kongresa te mogu potvrditi da je kvaliteta odrzanih kongresa iz godine u godinu bila bolja.
Ugodan dan i lijep pozdrav iz Stuttgarta!

Drazen Katic

INDIKATOR - "VOLUMEN MOTORIZIRANOG OSOBNOG PROMETA"


Mjeri se u broju osobnih automobila na 1.000 stanovnika. Ne uključuju se mopedi, električni bicikli i sl. Povećanjem broja osobnih automobila povećava se i korištenje zemljišta za parkirne prostore, emisija ugljičnog dioksida, buka itd. U "Baden-Württembergu" je do 2005. godine broj osobnih vozila na 1.000 stanovnika rastao, ali se u narednim godinama počeo smanjivati. Tako je 2012. godine u Baden-Württembergu bilo oko 600 osobnih automobila na 1.000 stanovnika.
Što je dovelo do pojave smanjenja broja osobnih automobila na 1.000 stanovnika od 2005. do danas?
Smatram da je razvoj ekološke svijesti zadnjih godina doprinio smanjenju broja osobnih automobila. Pored toga vrlo važnu ulogu su odigrale mnogobrojne alternativne ponude koje zamjenjuju posjedovanje osobnog automobila kao npr.:
  • rent-a-car
  • car sharing
  • car2go
Razvojem ekološke svijesti ljudi korištenje osobnog automobila zamjenjuju gradskim prijevozom, električnim biciklom, pedelecsom ili pješačenjem. U gradovima Štutgartu i Ulmu građanima stoji na raspolaganju "car2go" projekt. U samom Štutgartu je građanima svakodnevno dostupno 400 električnih smartova sa besplatnim parkirnim mjestima. Čak je i dugogodišnji glavni gradonačelnik grada Štutgarta prof.dr. Wolfgang Schuster korisnik "car2go" projekta i ne posjeduje vlastiti osobni automobil. Posjedovanje ili ne posjedovanje osobnog automobila nije uvijek stvar statusa ili financija. Ekološka svijest je u nekim slučajevima presudna. Mi danas u velikim gradovima u prosjeku koristimo osobni automobil 5%, a 95% ostaje parkiran u garaži ili na parkiralištu. To je još jedna stavka koja mnoge ljude odbija od posjedovanja osobnog automobila, te potencira korištenje alternativnih mogućnosti.
Godinama sam koristio osobni automobil u Štutgartu i paralelno kupovao svaki mjesec mjesečnu kartu za javni prijevoz. Motiv kupovine mjesečne karte je bio da mi je do centra grada trebalo 5-10 minuta vožnje automobilom, a traženje slobodnog parkirnog mjesta je trajalo i do pola sata. Ponekad mi je umjesto 5-10 minuta vožnje automobilom od centra grada do stana trebalo i do 60 minuta. Razlog je bio velika gužva na cesti. Automobilom sam vozio daleko sporije nego da idem pješice. Pored svega navedenog automobil sam koristio samo jednom tjedno za odlazak u kupovinu ili obavljanje drugog posla. Nakon toga sam odlučio kupovati mjesečnu kartu za javni prijevoz. Na posao i u grad sam tada odlazio javnim prijevozom, dok je automobil stajao na parkiralištu.
Uvijek sam bio veliki obožavatelj lijepih automobila. Grad Štutgart ima dvije automobilske industrije: Daimler AG i Porsche AG. Grad je prepun skupocjenih osobnih automobila. Međutim kada zbrojite sve troškove koji nastaju posjedovanjem vlastitog osobnog automobila (kojeg vrlo rijetko koristite) možete shvatiti zašto je trend u Baden-Württembergu krenuo u pravcu korištenja alternativnih mogućnosti osobnog prijevoza.
Osobni automobil je oduvijek bio i ostati će vrlo važan statusni simbol. U Republici Hrvatskoj je posjedovanje osobnog automobila također statusni pokazatelj. Čak i bolje stojeće tvrtke i državna uprava kupuju skupocjene automobile da bi prezentirale svoj status. Nerijetko u našoj zemlji u familijama postoje i dva osobna automobila. Republika Hrvatska nema automobilsku industriju, izuzevši pojedinačnu maloserijsku proizvodnju električnih automobila (tvrtke Rimac i Dok-Ing). Međutim ljubav prema osobnim automobilima nije ništa manje nego kod Nijemaca.
"Broj ukupno registriranih cestovnih vozila u Hrvatskoj 2013. iznosio je 1.902.630, što je za 0,4 posto više u odnosu na 2012. godinu, pri čemu je broj prvi put registriranih vozila porastao za 15,3 posto, na 67.511, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.
Pritom je broj registracija osobnih vozila porastao za 0,2 posto, na 1.448.299. Broj prvi put registriranih osobnih vozila u 2013. iznosio je 46.563, što u odnosu na 2012. predstavlja porast za 14,1 posto.

U vlasništvu fizičkih osoba je 1.302.376 osobnih vozila, a od toga ih je lani 32.038 registrirano prvi put.“ http://www.banka.hr/hrvatska/porastao-broj-registriranih-vozila-u-hrvatskoj

Gornje citirani tekst govori o porastu broja osobnih automobila u 2013. godini u odnosu na prethodnu godinu. Republika Hrvatske još nema toliko rasprostranjenu alternativnu ponudu posjedovanju osobnog automobila. S vremenom će se širiti elektromobilitet, pa se može očekivati u slijedećim godinama u našoj zemlji slični projekti poput „car sharinga“ i „car2go“.

Posljednjih godina zamjetio sam osjetno jačanje ekološke svijesti građana naše zemlje, pa je za pretpostaviti u budućnosti i povećanje javnog (gradskog) i željezničkog prijevoza putnika, te korištenje bicikala, električnih automobila, te pješačenje.

Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj četvrtoj knjizi “ODRŽIVA EKONOMIJA REPUBLIKE HRVATSKE”!
Prvi puta knjiga je objavljena u veljači 2015. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić

"DIE CHARAKTERISTIK"


"Die Charakteristik"
46,0 x 32,0 cm
Papier, Acryl
03.05. 2015 Stuttgart

Link "ATELIER DK – Freie Kunst":