četvrtak, 9. lipnja 2016.

INDIKATOR – "VISINA NIVOA SIGURNOSTI"


INDIKATOR – "VISINA NIVOA SIGURNOSTI"
Mjeri se po broju evidentiranih kaznenih djela na 1.000 stanovnika. Svi mi želimo sigurno živjeti i raditi. Stoga indikator "visina nivoa sigurnosti" igra vrlo važnu ulogu.
U Baden-Württembergu je 2000. godine broj evidentiranih kaznenih djela na 1.000 stanovnika iznosio oko 59%, a 2012. godine 54,3%.
Posebno su starije osobe koje žive same izložene raznim vrstama prijevare kao i otuđenja novca iz stana ili kuće u kojoj žive.
U gradu Štutgartu je nivo sigurnosti po mojoj procjeni prilično visok. U tramvajima i međugradskim vlakovima postavljene su kamere, kao i na stajalištima javnog prijevoza. Također je i dobar dio ostatka grada pokriven kamerama kao i gotovo sve prodavaonice proizvoda. Policijske pješačke i auto patrole redovito opserviraju grad. Na tramvajskim stajalištima su postavljeni alarmni "SOS telefoni" koje možemo u slučaju opasnosti besplatno koristiti i pozvati pomoć.
U zadnje dvije godine učestala je pojava "organiziranog prosjačenja Roma" pretežno iz Rumunjske koji svakodnevno opsjedaju glavnu ulicu u Štutgartu "Königstraße". Usprkos mnogobrojnim pritužbama građana glavnom gradonačelniku grada gosp. Huhn-u (stranka zelenih) organizirano prosjačenje se nastavlja. Nadam se da će se toj pojavi koja opterećuje sve nas stati na kraj. Za vrijeme prošlog mandata CDU-a u gradu Štutgartu pojave organiziranog prosjačenja nije bilo i o tome se vodilo posebno računa. Grad Štutgart je ne samo industrijska metropola Europe već i kulturno-turističko središte. Vrlo poznati su Božićni sajam u Štutgartu, kao i Cannstatter-Wasen Fest. Nekoliko milijuna ljudi za vrijeme navedenih manifestacija posjeti grad.
Kakvo je stanje sa "visinom nivoa sigurnosti" u Republici Hrvatskoj?
MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA
SLUŽBA ZA STRATEŠKO PLANIRANJE, ANALITIKU I RAZVOJ
STATISTIČKI P R E G L E D TEMELJNIH SIGURNOSNIH POKAZATELJA
I REZULTATA RADA navodi:

"U 2013. godini kaznenih djela za koja se postupak pokreće po službenoj
dužnosti manje je za 13,1 posto, prometnih nesreća za 8,2 posto te požara i
eksplozija za 50,9 posto.
U događajima koji su ugrožavali sigurnost smrtno je stradalo 976 osoba, što je
više za 28,8 posto u odnosu na 2012. godinu. Do znatnog povećanja smrtno
stradalih u kriminalitetu došlo je zbog 17 kaznenih djela ratnih zločina počinjenih od
1991. do 1993. godine koja su prijavljena u ovom razdoblju, a u kojima je ubijeno
254 osoba.“

U današnje vrijeme pored „fizičke“ sigurnosti posebnu važnost igra i sigurnost u društvenim mrežama, odnosno virtuelna sigurnost. Kazneno djelo „dječje pornografije“ koje spada u vurtuelni delikt rasprostranjeno je u europskim zemljama. Također su važna i druga kaznena djela koja nastaju korištenejm podataka iz interneta kao npr. krađa podataka, prodaja sumnjivih proizvoda i usluga, kriminal u području internet-bankinga itd.

Nasilje u familiji i nasilje nad ženama, pedofilija te korupcija pripadaju danas u žareće probleme Europske unije.

Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj četvrtoj knjizi “ODRŽIVA EKONOMIJA REPUBLIKE HRVATSKE”!
Prvi puta knjiga je objavljena u veljači 2015. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić
 

8th International Cities for Mobility Congress - Stuttgart - 19.-21. june 2016 !


8th International Cities for Mobility Congress - Stuttgart - 19.-21. june 2016 !


Dear friends of Cities for Mobility,

we are happy to inform you that the registration for the 8th International Cities for Mobility Congress "Mobility in the sustainable city: What do we need to do now?" is now available under



You will find there the draft program and further information about the event. The program will be updated online regularly. Please check the call for posters and take into account that the special contingent of rooms at the Motel One Hotel in Stuttgart city centre is available until 19th May 2016.

We are looking forward to welcoming you this June in Stuttgart.

Best wishes,

Patrick Daude
(on behalf of the Cities for Mobility team)


- - - - - -

Liebe Freunde von Cities for Mobility,

wir freuen uns, Ihnen mitzuteilen, dass ab sofort die Anmeldung zum 8. Internationalen Cities for Mobility Kongress "Mobilität in der nachhaltigen Stadt: Was müssen wir jetzt tun?" verfügbar ist unter


Auf der Kongressseite finden Sie den Programmentwurf sowie weitere Informationen rund um die Veranstaltung. Das Programm wird online regelmäßig aktualisiert. Bitte beachten Sie den "call for posters" und die Deadline (19. Mai) für die Hotelreservierung im Motel One Stuttgart-Hauptbahnhof (Kongress-Kontingent).
Wir freuen uns, Sie im Juni in Stuttgart begrüßen zu dürfen.
Beste Grüße,
Patrick Daude (für das CfM Koordinationsteam)
- - - - - -
Estimados aimgos de Cities for Mobility,
nos alegra informarles que a partir de ahora pueden inscribirse al Octavo Congreso Internacional de Cities for Mobility "Movilidad en la ciudad sustentable: Que tenemos que hacer ahora?" bajo


En el sitio web encontrarán el borrador del programa así como mas información sobre el evento. Actualizaremos el programa en el correr de las próximas semanas. Por favor tengan en cuenta el "call for posters" y la fecha límite de 19 de Mayo para reservar habitaciones con precio especial en el Motel One Stuttgart Hauptbahnhof.
Nos alegramos de su visita en junio.
Muchos saludos,
Patrick Daude
(Oficina de Coordinación)
----------------------------------------------------------------------
City of Stuttgart / Landeshauptstadt Stuttgart
Mayor's Policy Office Mobility Department Rathaus, Marktplatz 1, 70173 Stuttgart
Tel: +49 (0)711 216 60760 Tel: +49 (0)711 216 60766 Fax: +49 (0)711 216 60755 patrick.daude@stuttgart.de cfm@stuttgart.de

VAŽNA NAPOMENA:
Kongres je besplatan i akontaciju za svakog sudionika snosi grad Stuttgart. Grad Stuttgart plaća hranu i piće u ta tri dana. Također sudionici dobiju besplatno tramvajsku kartu koju mogu koristiti narednih tri dana trajanja kongresa (Kartu rezervirati prilikom prijave!).
Svaki sudionik se mora pobrinuti za troškove smještaja i prijevoza. Osim u motelu "One" i drugih city hotela u kojima je prenoćište ca. 80 €, smještaj se može naći već za ca. 20 € u nekom od hostela u Stuttgartu (pogledati u internetu). Za prijevoz preporučam organizirani (zajednički) prijevoz dvije ili više osoba, jeftiniji prijevoz autobusom (tzv. 1 € busevi), Mitfahrengelegenheit itd....

Program koji ćemo pratiti 2 dana prezentira se na engleskom, njemačkom te najčešće još na španjolskom jeziku, ovisno o tome iz kojih zemlja dolaze referenti. Za potrebe sudionika kongresa postoji nekoliko simultanih prevodioca tako da sudionici preko slušalica mogu pratiti referate i prezentacije na njima željenom jeziku.

Inače na samome kongresu sudionici međusobno govore najviše engleski jezik, ponešto njemački, španjolski i hrvatski.
Osobno sudjelujem svaki puta na kongresu u Stuttgartu te mogu garantirati da je iz godine u godinu program sve bolji. Sudionici kongresa dolaze iz cijeloga svijeta te je razmjena na području održivog mobiliteta i novih tehnologija vrlo interesantna i produktivna. Stvaraju se novi zajednički projekti i ostvaruje poslovna sinergija te nastaju osobna prijateljstva. Prijaviti se mogu pojedinci, organizacije, studenti, tvrtke, udruge, fakulteti, instituti, općine, gradovi, županije i svi oni koji vole druženje i napredne, održive tehnologije.

Iako startni paket koji dobijemo na kongresu sačinjava između ostaloga kongresnu torbu, brošuru i popis prijavljenih sudionika te odakle isti dolaze, preporučio bih svima koji imaju mogućnost da ponesu vlastite vizit karte. Na taj način ne moramo stalno zapisivati kontaktne podatke od za nas interesantnih sudionika. Mnoga poznanstva sa kongresa kasnije urode daljnjim održavanjem kontakta, a ponekad i zajedničkim biznisom ili projektom, odnosno osobnim prijateljstvom.

Također bi preporučio svima onima koji imaju vlastitu tvrtku, određeni projekt ili interesantan proizvod, odnosno uslugu, svima onima koji su angažirani u nekoj ekološkoj, kulturnoj, socijalnoj ili sportskoj udruzi, koji rade na nekom institutu i sl. da ponesu flyre ili malene brošure (najbolje na engleskom) koje mogu uručiti u neformalnom razgovoru interesantnim sugovornicima.

Koristite ovaj kongres da prezentirate i promovirate sebe!!

Za sve one koji govore isključivo hrvatski jezik ne moraju se brinuti da će biti osamljeni ili izolirani na kongresu. Nekolicina mojih prijatelja Hrvata iz Stuttgarta i ja već smo prijavili dolazak!

Veselim se unaprijed našem susretu u Stuttgartu!

Lijep pozdrav i ugodan dan.
Dražen Katić

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI


Republika Hrvatska ima mogućnost svoj ekonomski razvoj usmjeriti na 4 slijedeća područja (4 temeljna stupa održivosti):

A) Ekonomsko područje

1. Pokretanje „Poslovne suradnje malog i srednjeg poduzetništva Republike Hrvatske sa vodećim svjetskim automobiliskim koncernima“ (Daimler - Smart, Porsche, BMW, VW, Renault, Fiat, Chrysler, Ford) na bazi proizvodnje sastavnih dijelova za električna i hibridna vozila.

2. Pokretanje „Cijelogodišnjeg medicinskog turizma i wellnessa u Republici Hrvatskoj„!

Jačanje seoskog turizma i turističkog biciklizma, lovnog turizma, planinarenja, raftinga i sportskog ribolova. Ubrzano podnošenje zahtjeva u navedenim vrstama turizma za certifikate održivog turizma: "TourCert", "European Ecolabel", "EarthCheck" i "The Green Kay"!

Uvođenje u marketinšku koncepciju hrvatskog turizma "virtualne stvarnosti"!
Korisnicima našeg turizma prezentirati hrvatske hotele, plaže, rijeke i jezera, biciklističke staze, nacionalne parkove, spomenike kulture te domaće festivale putem 3D naočala koje poslužuju "programi" virtualne stvarnosti! Ta vrsta digitalnog marketinga je primjenjiva kako za turističke sajmove tako i za svaki turistički ured (ili TZ) koji prodaju "godišnje odmore"!

3. Pokretanje organizirane „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj„!

Pokretanje projekata "Vertikalne poljoprivrede i kontejnerskog uzgoja hrane" koji omogućavaju 12-mjesečnu proizvodnju povrća i ribe!

Jačanje pčelarstva. Pokretanje projekata "Gradskog pčelarstva" (Na vrhu općinske zgrade u Stuttgartu nalaze se košnice sa pčelama)!

4. Pokretanje „Industrijskog programiranja u Republici Hrvatskoj„! Programiranje za automobilsku industriju, svemirsku, zrakoplovnu industriju i dronove, programiranje za industrijske strojeve i robote, izrada aplikacija za smartphone, programiranje algoritama za burze te izrada softvera za kompijutersku industriju.

5. Pokretanje „Tekstilne industrije na bazi tehničkih vlakana u Republici Hrvatskoj, odnosno Industrije bazirane na 3D printanju iz karbona„! Proizvodi od tehničkih vlakana za svemirsku industriju, za industriju električnih automobila, medicinsku industriju, arhitekturu, energetiku te proizvodi u području „bionike“.

6. Pokretanje „Investicija niskog rizika u Republici Hrvatskoj„ prioritetno za hrvatske investitore iz Iseljeništva i Domovine.

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno pokrenuti proces "Reprivatizacije" prodanih Hrvatskih tvrtki, banaka, osiguranja, telekomunikacije, itd. koje su od nacionalnog interesa za hrvatski narod. Kupovina prodanoga biti će skupa i dugotrajna, ali je neizbježna. Potrebno je kupovati tvrtku po tvrtku u ponovno većinsko vlasništvo Države Hrvatske (najmanje 51% dioničkog udjela)!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno kupovati certificirane zlatne poluge u cilju ponovnog stvaranja "Državnih rezervi zlata Republike Hrvatske" kao temelja monetarne i socijalne stabilnosti zemlje. Zlatne rezerve Republike Hrvatske su rasprodane!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske početi vraćati "Državni dug Republike Hrvatske" te tako sistematski smanjivati visinu kamate na dug koju svaki mjesec plaćamo. Republika Hrvatska je upala u dužničko ropstvo!

7. Bolje povezivanje hrvatskih Falulteta sa tvrtkama i institucijama u Republici Hrvatskoj (Povezivanje teorije i prakse posebice u područjima inovativnih i modernih tehnologija te softwera, vertikalne poljoprivrede, kontejnerskog uzgoja hrane, gradskog pčelarstva, gradske poljoprivrede – city gardening, recyclinga i remanufactoringa)!


B) Ekološko područje

1. Postavljanje „Fotonaponskih (solarnih) sustava“ na krovove vrtića, škola, fakulteta, bolnica, sportskih dvorana, općinskih i županijskih zgrada, vojarni, crkvenih zgrada, muzeja, turističkih zajednica i gradskih knjižnica u Republici Hrvatskoj.

Postavljanje fotonaponskih sustava u suradnji sa HEP-om kao "Povlašteni proizvođači električne energije", ali i postavljanje "potpuno autonomnih solarnih sustava" za osobne potrebe, odnosno potrebe zajednica!

Proizvodnja i montaža "Mini Hidroelektrana (malene vodenice)" na rijeke i veće potoke u svrhu dobivanja električne energije i kao turistička atrakcija!

Republika Hrvatska uvozi 50% električne energije za osobne potrebe. Do 2020. godine Republika Hrvatska se obavezala osigurati 20% udjela u potrošnji elekltrične energije iz domaćih obnovljivih izvora (sunce, voda, vjetar i biomasa)!!!

2. Lakši „Pristup fotonaponskih (solarnih) sustava građanima Republike Hrvatske te jednostavnije i brže ishodovanje dozvola za povlaštene proizvođače električne energije„!

3. Brže uvođenje elektromobiliteta u hrvatski turizam (električni automobili, električni mopedi, električni bicikli te električna plovila i brodice).

Uvođenje "CAR2GO projekta" u velike hrvatske gradove. Projekt se odnosi na električne automobile koji stoje na usluzi građanima!

4. Dodatno subvencioniranje „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj“, također pojačano subvencioniranje istih kroz fondove Europske unije.

5. Očuvanje ribljeg fonda u rijekama, jezerima i Jadranskom moru. Očuvanje cjelokupne flore i faune u Republici Hrvatskoj!

6. Zabranu daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabranu prodaje izvora pitke vode u Republici Hrvatskoj domaćim ili stranim ponuđačima.
"Reprivatizacija prodanih izvora", odnosno kupovina prodanih izvora natrag u 100% vlasništvo države, grada ili općine! Voda pripada hrvatskom narodu!

7. Proglašenje dodatnih „parkova prirode i biotopa“ zaštićenim područjima u Republici Hrvatskoj!


C) Socijalno područje

1. Smanjenje poreza na mirovine zarađene u inozemstvu sa 40% na 20%!

2. Besplatan topli obrok za svako dijete u hrvatskim osnovnim školama!

3. Povećanje najmanjih mirovina u Republici Hrvatskoj paralelno s rastom stope inflacije!

4. Razmjenu učenika i studenata Hrvatske na renomiranim školama i univerzitetima u svijetu.

5. Odlaženje hrvatskih učenika i studenata na stručnu praksu (Praktikum) u vodeće europske tvrtke i institucije (Posebice tvrtke i institucije u njemačkoj pokraini Baden-Württemberg: Daimler, Porsche, Smart, Bosch, Stihl, Simens, Kärche, Alcatel, Mahle, Würth, ZÜBLIN, UPS Ditzingen, BW Bank, Stuttgarter Volksbank, Bausparkassen, TÜV, DEKRA, Kaufhaus, Hotel Maritim, Katharinenhospitel, Deutsche Touring, Univerzität Stuttgart, Stuttgarter Straßenbahn, Stadtwerke Stuttgart i ostalih 100 srednjih i većih tvrtki (institucija) u široj okolici Stuttgarta)!

6. Uvođenje laptopa i tableta u škole kao temelja elektroničke pismenosti i digitalizacije te zamjene za „preskupe školske udžbenike“!

7. Jačanje volonterskih organizacija i volonterskog rada u Republici Hrvatskoj.

Startanje "Masovnih volonterskih projekata" posebice u području sezonskog turizma i sezonske berbe u poljoprivredi!

Volontere se u ovom smislu smatra zaposlene osobe, umirovljenike ali i učenike i studente koji dio svog slobodnog vremena dobrovoljno provode "besplatno" pomažući zajednici.


D) Političko područje

1. Uvođenje 10 minutnog dodatka HRT 1 dnevniku u 19.00 sati pod nazivom „Vijesti iz iseljene Hrvatske„!

2. Ukidanje „preskupih i nelikvidnih 20 Županija (15 od 20 posluju u minusu)“, te uvođenje „Pet hrvatskih Banovina“ sukladno državnom grbu Republike Hrvatske!

3. Zastupljenost većeg broja žena u lokalnoj i parlamentarnoj politici Republike Hrvatske!

4. Organizirano učenje hrvatskog jezika (kampovi) za djecu iz iseljeništva na školskim praznicima u Domovini.

5. Jačanje političkih prava Hrvatskog iseljeništva u Domovini! Nakon Izraelaca Hrvati su najraseljeniji narod na svijetu. Prvi puta u povijesti živi više Hrvata izvan Domovine Hrvatske nego u njoj! Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske zamjeniti "Ministarstvom iseljeništva" te uvesti jednak broj saborskih zastupnika za iseljeništvo (u XI. izbornoj jedinici) kao u drugim izbornim jedinicama, odnosno svesti broj saborskih zastupnika na maksimalno 10 po svakoj izbornoj jedinici!

6. Ukidanje grčke riječi „dijaspora“, te uvođenje službene riječi „Hrvatsko iseljeništvo!

7. Jačanje opstojnosti hrvatskog naroda u Bosni i Hercegovini i Vojvodini!


Gore četiri navedena područja ekonomskog razvoja Republike Hrvatske 80% su sažetak tema koje su objavljene u mojim izdanim knjigama iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti te socijalne pravednosti, kao što slijedi:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost“, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

Otvaram diskusiju o navedenim prijedlozima. Slobodno se i bez ustezanja oglasite u komentarima bloga. Nije potrebna posebna prijava, nema cenzure napisanog teksta. Međutim svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi rezultirati će brisanjem napisanog.


VAŽNA NAPOMENA:

Naša nezavisna lista koja nosi naziv "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi sa svojim kandidatima na slijedeće lokalne izbore 2017. u Republici Hrvatskoj!

Gore navedene četiri točke ekonomsko-socijalnog razvoja Republike Hrvatske napisane su kao program za parlamentarne izbore za XI. izbornu jedinici (Hrvatsko iseljeništvo)! Međutim taj program će biti smjernica za pisanje "individualnih programa" na područjima gradova i općina Republike Hrvatske na nadolazećim lokalnim izborima 2017.

Svaki grad i općina su specifični. Imaju individualne ekonomsko-socijalne ciljeve ali i probleme koji ih opterećuju. Shodno tome naša nezavisna lista ima za cilj individualni pristup svakom gradu i općini u kojima će se kandidirati naši kandidati. Naš generalni cilj je ekonomsko-socijalni napredak svakog grada i općine u Republici Hrvatskoj. Znamo da su mnogi krajevi Hrvatske zapostavljeni. Iseljavaju se ne samo otoci, već i Slavonija i Lika! Upravo u tim područjima u kojima ozbiljno prijeti demografski slom nastupiti ćemo sa vrlo atraktivnim programima.

Uobičajena dosadašnja centralizacija "Svi u Zagreb" mora se zaustaviti te preusmjeriti u obrnutom pravcu "Svi iz Zagreba"! Svi veliki gradovi europe pa tako i naš glavni grad Zagreb privlačni su za život i rad građanima. Međutim za hrvatsku ekonomiju i demografski razvoj to je pogubno. Nedopustivo je da 1/3 stanovništva Hrvatske živi u našem glavnom gradu, a da drugim gradovima i općinama prijeti demografski slom. Nedopustivo je da gotovo svako drugo radno mjesto u Republici Hrvatskoj nudi naš glavni grad, a da ostale gradove u Domovini obilježava ekonomsko-socijalna pustoš!

Kandidati za načelnike i gradonačelnike naše nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" ponuditi će za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj kvalitetne i realne predizborne programe! Naši kandidati neće obećati ništa šta nisu u stanju nakon dobivenog mandata sprovesti u djelo!

Naša nezavisna lista nije politička stranka već politička inicijativa slobodnih građana u Domovini i Iseljeništvu. Nas ne financira iz proračuna Hrvatska Država (Novac za rad političkih stranaka). Na lokalnim kao i na parlamentarnim izborima nezavisne liste su uvijek "u nedostatku" s obzirom na političke stranke. Kako financijski tako i organizacijski. Nezavisne liste moraju prikupiti određeni broj potpisa građana dok su političke stranke oslobođene istog. Političke stranke imaju kroz svoje ogranke u županijama utemeljeno biračko tijelo te financijsku podršku koju nezavisne liste nemaju.
S toga je predizborna kampanja nezavisnih lista znatno teža od predizborne kampanje političkih stranaka. Također je za vrijeme kampanje medijska pozornost znatnije usmjerenija prema političkim strankama nego prema nezavisnim listama!

Da bi nezavisne liste povećale svoju šansu na izborima često ulaze u koaliciju ili sa drugim nezavisnim listama ili drugim političko srodnim strankama.

Također i naša nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj 2017. traži političke saveznike odnosno Domoljubne političke stranke i pojedince sa kojima bi mogla koalirati. Našom nezavisnom listom upravlja "Glavni odbor" koji donosi sve važne odluke! Međutim na idućim lokalnim izborima o koalicijskim partnerima u gradovima i općinama ne odlučuje "Glavni odbor" naše nezavisne liste već potpuno suvereno naši kandidati za gradonačelnike i načelnike!

Predizborne kampanje vode se intenzivno u Republici Hrvatskoj najčešće mjesec dana prije izbora. Mi to smatramo potpuno krivim. Potroši se u kratkom vremenu ogromna količina državnog novca, prezentiraju se komplicirano napisani i predugački izborni programi (koje najčešće nitko ni ne čita) te se građanima uskrati pravo na diskusiju i razgovore o potencijalnom razvoju i postojećim problemima. Predizborne kampanje u Republici Hrvatskoj obiluju političkim floskulama i nerealnim predizbornim obećanjima.

S toga je naša nezavisna lista već sada otvorila mogućnost "dijaloga s građanima" gdje oni u BLOGU mogu izraziti svoja razmišljanja, dati svoje prijedloge, napisati kritiku ili pohvalu te postaviti pitanja! Niti jedna napisana riječ neće se cenzurirati kao što smo već naveli. Međutim potaknuti negativnim iskustvima iz prošle predizborne kampanje (parlamentarni izbori – 2015.) svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi sankcionirati ćemo kompletnim brisanjem napisanog teksta!


Poštovane Hrvatice i Hrvati, cijenjene Nacionalne manjine,

mi Vas pozivamo da se aktivno uključite na slijedećim lokalnim izborima. Postavljajte Vaša pitanja svim kandidatima (iz svih stranaka / lista) i bezuvjetno tražite odgovore! Pasivno promatranje pretvorite u aktivno sudjelovanje. Samo o Vama ovisi tko će Vam u naredne 4 godine voditi Vaš grad ili općinu i da li ćete biti grad ili općina koje obilježava razvoj i napredak ili s druge strane grad ili općina stagnacije i propadanja!


Poštovane Domoljubne stranke i nezavisni pojedinci Republike Hrvatske,

ako smatrate naš program koji ima 28 točaka, kao što je Domovina 28. članica Europske unije realnim, izvodivim i atraktivnim, ako si možete zamisliti našeg kandidata kao političkog saveznika na slijedećim lokalnim izborima 2017. u Republici Hrvatskoj, tada nam se obratite s punim povjerenjem.

Naša nezavisna lista (Glavni odbor) i naši nezavisni kandidati potpisati će koalicijske ugovore sa političkim saveznicima "prije zvaničnih izbora"!

Obratiti nam se možete na slijedeću E-mail adresu: drazen.katic@web.de

Lijep pozdrav uz,

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić

EBLD SCHWEIZ STROM GmbH


EBLD SCHWEIZ STROM GmbH

  1. Aus zuverlässiger Quelle


Die Schweiz bietet ideale Bedingungen für Ökostrom aus Wasserkraft. Die gebirgige Topografie des Landes und beträchtliche Niederschlagsmengen begünstigen die Wasserkraftnutzung. Als Mitglied des europäischen Stromverbunds ist die Schweiz in den europäischen Strommarkt eingebettet. Durch den Handel und Transport von Strom in großen Elektrizitätsnetzen leistet sie einen wesentlichen Beitrag zur Versorgungssicherheit.
Die Kraftwerk Birsfelden AG in der Schweiz produziert für Sie 100% reine Schweizer Wasserkraft.

  1. E-Mobility


Als fortschrittlicher Energielieferant will die EBL Elektromobilität nachhaltig fördern, gemeinsam mit Partnern der öffentlichen Hand, der Wirtschaft und der Bevölkerung. Dies ist keine Absichtserklärung, sondern eine laufende Mission mit hoher Priorität und konkreten Massnahmen: Mitte März 2015 wurde das Schwerpunktprogramm Elektromobilität lanciert. Im Zentrum stehen Erlebnistage, in deren Rahmen die Bevölkerung kostenlos Elektrofahrzeuge Probe fahren kann. Weitere Schwerpunkte liegen auf dem Ausbau der regionalen Ladeinfrastruktur und der Vergrösserung des Beratungsangebots. Mit Flottenanalysen für KMU macht EBL auf die Vorzüge von Elektrofahrzeugen aufmerksam. Dabei geht man selbst mit gutem Beispiel voran und hat bereits damit begonnen, die eigene Fahrzeugflotte umzurüsten.
Bis 2018 sollen im Grossraum Basel mindestens 10.000 neue Elektrofahrzeuge unterwegs sein, so lautet das visionäre Ziel der EBL. Damit diese auch sauberen Strom tanken können, will die EBL bis dahin in jeder Gemeinde ihres Einzugsgebietes eine Ladestation realisiert haben.

Mehr Qualität – Mehr Service

Als Stromanbieter mit Schweizer Tradition bringen wir Energie aus 100% Schweizer Wasserkraft in deutsche Haushalte - mit dieser Mission begeistern wir unsere Kunden jeden Tag. Dabei sind Transparenz, Nachhaltigkeit und soziale Verantwortung die wesentlichen Säulen unserer Unternehmensphilosophie. Ob Sie Rat brauchen, eine Frage haben oder eine individuelle Lösung benötigen - bei schweizstrom steht Ihnen immer ein kompetenter Ansprechparter zur Seite. Als Tochterunternehmen des Schweizer Energieversorgers EBL steht schweizstrom seit 1898 für Tradition, Kontinuität und eine sichere und zuverlässige Stromversorgung.

EBLD Schweiz Strom GmbH

Kapuzinerstrasse 9
79618 Rheinfelden
Deutschland

T 0800 60 60 65 65
F 0800 60 60 65 66
Mo. – Fr. 08:00 – 17:00 Uhr

info@schweizstrom.com
Ich bin seit 6 Jahre Schweiz Strom Kunde, immer mit 2 Jahre Preisgarantie. Kann nur Energie-Unternehmen empfehlen. Sie Kriegen per E-mail eine schriftliche Angebot vom Schweiz Strom GmbH. Angebot ist absolut unverbindlich.
Per nächster Link können Sie sich mit Ihre (nur eine) E-mail Adresse anmelden und dann E-CARD VERSENDEN! Bald kriegen Sie ein gutes Angebot!
Mein Kunden-Nummer beim EBLD Schweiz Strom GmbH lautet: 1000001907
und mein Vertragskontonummer ist: 2000001898
Viel Glück!
Drazen Katic
LINK:

SUBAŠIĆ OTKRIO 'Na Parku prinčeva još nikad nisam izgubio, nadam se da neću ni protiv Turske'

Slika i citirani tekst preuzeti su iz online portala "croexpress.eu", 09.06.2016

http://croexpress.eu/vijest.php?vijest=8200

"Po dolasku u Normandiju u utorak, hrvatski su se reprezentativci ponovno primili treninga te su maksimalno usredotočeni na nadolazeći dvoboj s Turcima na Europskom prvenstvu.

‘Najvažnije je da dobro radimo i da smo zdravi. Bio sam na dva velika natjecanja na klupi i sada se nadam da ću braniti. Sve je odlično i čekamo utakmicu s Turskom’, sažeo je čuvar mreže Vatrenih Danijel Subašić.

Subašić, vratar Monaca, europsku će smotru odraditi na poznatom ‘terenu’, u Francuskoj, a posebno ga lijepe uspomene vežu uz pariški stadion na koji će opet istrčati 12. lipnja.

‘Meni je lijepo igrati u Francuskoj, a na Parku prinčeva još nisam nikada izgubio i nadam se neću ni sada’, kaže.

No, Turci mogu biti vrlo nezgodan protivnik.

‘Poštujem sve momčadi i sve igrače, i sigurno je Turska dobra reprezentacija. Čvrsti su, jaki i nikoga nećemo podcijeniti. Jaki su u prekidima, Calhanoglu ih posebno dobro izvodi, no posebno im se ističe snaga kolektiva. No, budemo li kompaktni u obrambenom bloku, sve možemo riješiti bez prekršaja u opasnoj zoni’, rekao je Subašić.

Ipak, i Hrvatska ima svoje adute.

‘Imamo igrače koji igraju u vrhunskim klubovima, koji su dokazali da su i sami vrhunski igrači. Protivnici bi se stoga trebali prilagođavati nama, izbornik to od nas traži i to trebamo raditi. No, moramo ići utakmicu po utakmicu jer nam je osnovni cilj proći skupinu’, zaključio je vratar reprezentacije."

PREDSTAVLJAM TI SEBE - CROATIA - 2016!


ORGANIZIRANJE ZAJEDNIČKOG 1. SUSRETA U ŽIVO Facebook grupa "POSLOVNI USPJEH" i "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA"
te Xing grupe "UVNT GRUPPE-CROATIA"!


Poštovani članovi grupe POSLOVNI USPJEH,

poštovani članovi grupe NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA,

poštovani članovi UVNT GRUPPE-CROATIA,

cijenjeni gosti,

poštovani prijatelji biznisa, druženja i prirode

Nakon provedenih više godina u virtualnoj komunikaciji i druženju red je da organiziramo prvi susret u živo za članove ove tri gore navedene grupe, za njihove goste te za sve prijatelje biznisa, druženja i prirode . Tri navedene grupe su dosegle gotovo 15.000 virtualnih članova, a svakodnevno dolaze novi. Shodno tome uspjeh organizacije 1. susreta nije upitan!

Moto prvog susreta je "PREDSTAVLJAM TI SEBE"!

Za organiziranje susreta javnim (online) anketiranjem u grupi "POSLOVNI USPJEH" 2013. godine definirali smo slijedeće točke organizacije (2-5):


  1. Vrijeme održavanja susreta: početak srpanja 2016. (subota ili nedjelja 09.30 – 16.00 sati) (Točan datum održavanja znat će se najmanje 1 tjedna prije susreta)!
  2. Mjesto održavanja susreta!
    Naše grupe imaju internacionalni karakter. Članovi grupa žive u različitim zemljama, a najviše ih ima u Republici Hrvatskoj. Anketom (javnim glasanjem) u "POSLOVNOM USPJEHU" 2013. godine otvoriti smo mogućnost predlaganja gradova za održavanje susreta, a prvih pet gradova je ušlo u drugi krug izbora. U drugom krugu izabrali smo grad za održavanje!
    Nakon 14 dana glasanja izabrani grad održavanja susreta bio je: FUŽINE (Fužinsko jezero)
  3. Lokacija održavanja.
    Nakon izabora grad za održavanje susreta predložili smo "četiri lokacije" za održavanje. Anketom (javnim online glasanjem) izabrana je lokacija održavanja i alternativa.
    Nakon 7 dana glasanja izabrana lokacija održavanja prvog susreta je:
    *****"Roštilj na jezeru Bajer u Fužinama"*****
    Alternativna lokacija u slučaju kišnog vremena je:
    *****"Konoba Volta"*****
  4. Financiranje susreta.
    Postoji više načina da susret financiramo. Također je anketom (javnim online izborom) odlučeno koji model financiranja ćemo koristiti. Predlažena su bila 3 modela:
    Prvi je bio financiranje skupa putem sponzora, odnosno prikupljanjem novca! Drugi model je bio plaćanje troška unaprijed individualnom participacijom od 30, 50, 70 ili 100 kn. Treći model je bio "Ponesi nešto"- ako se susret održava na jezeru, ili ako bude u konobi "Volta" tada koristimo model "Svako plaća svoje"!

Javnim glasanjem nakon 7 dana odlučeno je da će se primijeniti treći model "Ponesi nešto",
ili u slučaju kišnog vremena "Svako plaća svoje"!
  1. Program susreta!
    Pošto se radi o grupama koje imaju poslovni karakter (POSLOVNI USPJEH / UVNT GRUPPE), te grupi koja zastupa regionalne interese politike, turizma, sporta i kulture
    (NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA) osim small talka i neobaveznog upoznavanja organiziramo "business speed dating", a to znači da jedan dio vremena provodimo upoznavajući druge članove s nama osobno, našom tvrtkom, institucijom u kojom radimo, projektom, idejom, sportskim klubom, kulturnim društvom, volonterskom organizacijom, političkim angažmanom itd.
    "Business speed dating" ćemo organizirati u taktu od 10 minuta. A to znači svako ima 5 minuta za predstavljanje sebe drugome sudioniku, a nakon 2 puta 5 minuta sudionici predstavljanja se zamjenju, tako da je na kraju "business speed datinga" svaki član imao mogućnost da se predstavi svim drugim sudionicima. Za očekivat je da će to predstavljanje uroditi budućim zajedničkim poslovnim projektima, suradnjom i proširenjem ekonomske, turističke, sportske, kulturne, političke i volonterske sinergije. Naravno nakon i izmedju "business speed datinga" imat ćemo dovoljno vremena za neobavezno čavrljanje, druženje, roštilj i sl.

Preporučljivo je da na susret donesete vizit karte i prospekte Vaše tvrtke, Vaše institucije, Vašeg kluba ili kulturnog društva, Vaše turističke zajednice, Vašeg OPG-a ili obrta, Vaših proizvoda ili usluga, Vaše volonterske organizacije ili inicijative te da ih u "business speed datingu" podjelite drugim učesnicima. Svi oni koji traže posao, ideju, projekt, investitora, neka to na datingu sugovornicima jasno i iznesu te razmijene osobne podatke da bi ih drugi sudionici mogli u budućnosti kontaktirati.

Sudionici susreta koji traže posao ili su u fazi preorijentacije svog dosadašnjeg zanimanja preporučio bi da naprave kvalitetan životopis (Euro standard), isprintaju ga u nekoliko primjeraka te ga uruče kao "svoj propagandni materijal" za njih interesantnim sugovornicima.
Napisana je temeljna ideja za organiziranje 1. susreta naših facebook grupa. Razmislite o svemu, bez obzira da li ste član navedenih facebook grupa ili želite kao "naš cijenjeni gost" sudjelovati na prvom "live" susretu! Svaka Vaša napisana sugestija, kritika ili prijedlog je samo "pomoć u organizaciji susreta".

Nakon mnogo godina uspješnog virtualnog druženja dijeli nas samo "tračak" do prvog i dugo isčekivanog susreta u živo u predivnoj prirodi koja okružuje fužinsko jezero.

Ne ustručavajte se napisati Vaše mišljenje direktno u grupama "POSLOVNI USPJEH", "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA", "UVNT GRUPPE" ili ovdje u BLOGU!

Ne zaboravite ponijeti kremu za sunčanje, po mogućnosti suncobran (štiti od sunca i kiše). Nitko od nas ne želi da lijepi susret završi suncem "oprženim" sudionicima!

Moderatori grupa:
Josip Mayer i Dražen Katić