utorak, 14. lipnja 2016.

PISMO MOG PRIJATELJA I DOMOLJUBA JOSIPA MAYERA!


PISMO MOG PRIJATELJA I DOMOLJUBA JOSIPA MAYERA
 
Tekst pisma prenosim u cijelosti:
Sjećanja me odvedoše u neke sada već povjesne činjenice. Na dane dok smo još putem faxa sastavljali forume, te pisali članke o raznim događajima, reakcijama i pogledima koje smo slali novinarskim kućama i drugim iseljeničkim novinskim medijama i portalima.
Pisali smo o raznim dogadajima, reagiranjima, pogledima, te upućivali na društvene i gospodarske mane i uspjehe.
Stvarno ne znam kako bi reagirao da mi je još prije nego što je postajala internetska mreža netko kazao da ću jednog dana zajedno sa gospodinom mr.sc. Draženom Katićem voditi facebook grupu „POSLOVNI USPJEH". Sigurno bi mu u ono vrijeme rekao: „Pa čovječe Božji ti si pao sa neba".
I eto upravo se to 2012. godine i dogodilo. Tada mi se uz moje privatne, društvene i volonterske aktivnosti, kao što su pisanje različitih članaka, životnih priča, upozorenja, sugestija, te direktni razgovori sa ljudima na plažama, u ugostiteljskim objektima i raznim udrugama obratio putem facebooka gospodin Katić.
Na Dražena sam naišao sasvim slučajno preko facebook-a. Videći da živi u mojoj blizini u Štutgartu, a rodom je iz Duge Rese koja se također nalazi nedaleko od moga rodnog kraja Luke Pokupske u Rečici kraj Karlovca odlučio sam porazgovarati sa njim.
Draženu se je pak svidio moj neumorni rad, a vjerojatno i napisani članci. I tako me on zamolio ne bi li ja htio biti moderator od njega osnovane grupe „POSLOVNI USPJEH". Izgovorio je to riječima: ,Josipe vidim da si marljiv i voliš raditi, ne bi li ti pored mene mogao preuzeti moderiranje grupe?". Što sam ja dragovoljno prihvatio.
Danas naša grupa "POSLOVNI USPJEH" broji više od 9.000 članova, a dolaze nam dnevno novi. Na rad grupe Dražen i ja smo vrlo ponosni. Vjerujem da su radom grupe zadovoljni i naši članovi koji u njoj sudjeluju aktivo u raznim komentarima ili ekonomski gledano reklamirajući sebe ili svoju tvrtku.
Cilj grupe „POSLOVNI USPJEH" je uz uspješno poslovanje Republike Hrvatske, financijski gospodarski poticaji (kratkoročni ili dugoročni), jačanje malog i srednjeg poduzetništva, poboljšanje i poticanje životne kvalitete kako na selu tako i gradu, poticanje volonterskih udruga i društava na još aktivniji i atraktivniji rad.
Prije svega mi ulažemo napore da kroz pisanu riječ i u razgovoru sa ljudima definiramo goruće životne probleme i pitanja, te da damo moguće odgovore i prijedloge. U tome nam posebno pomaže za rad u grupi „POSLOVNI USPJEH" naša dnevna postavka - „Tema dana"!
Upravo u temi dana diskutiramo: „Kako bi svi zajedno u našoj domovini i u dijaspori bili poslovno što uspješniji?". U diskusiji smo došli do zaključka da su nam kao prvo potrebni uz jačanje unutarnje i vanjske politike i jači mediji.
Osobno sam predložio Vladi RH i Hrvatskom Saboru, te Uredu RH za iseljeništvo da nam se omogući na „HTV1" programu dodatak Dnevniku „Vijesti iz hrvatske dijaspore"!
Hrvatska dijaspora neće moći više funkcionirati kao što je to dosada funkcionirala.
Hrvatska je u EU. Danas se mora kristalno jasno vidjeti i znati, kako će se dugoročno osigurati temelj za kvalitetan život i egsistenciju idućim generacijama hrvatskog iseljeništva bilo u domovini ili izvan nje. Za budućnost treba misiti i na natalitet Hrvata.
Upravo čitam članak pod naslovom:
„U ponedjeljak rezultati prvog kruga natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava neprofitnim medijima"!

Medije bi trebalo u Republici Hrvatskoj po mom mišljenju jednako i tretirati.
Dakle slijedeći potez je na Vladi RH, oporbi i Vladinom uredu za iseljeništvo, te njihovom dogovoru u vezi medija. Dogovor željno čekamo, a on nam je i obećan.
Mi ćemo i dalje u grupi „POSLOVNI USPJEH" promatrati, predlagati, inicirati, ali i kritizirati ekonomsko političku situaciju u našoj domovini Hrvatskoj.
Našim idejama, strukom i radnim iskustvom inicirati ćemo i dalje programe za boljitak domovine Hrvatske i hrvatske dijaspore.
Naravno ljudski, dobrohotno, dobronamjerno i kao do sada dobrotvorno.
Više o radu naše grupe možete vidjeti pod:
https://www.facebook.com/groups/303577286350374/
 
Hrvatski domoljub i moderator
Josip Mayer



Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj trećoj knjizi “POSLJEDNJA RUŽA HRVATSKA”!
Prvi puta knjiga je objavljena u rujnu 2014. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić
 


Pametna klupa postavljena na novih pet lokacija na hrvatskoj obali!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su iz online portala "poslovni.hr", 14.06.2016

http://www.poslovni.hr/hrvatska/foto-pametna-klupa-postavljena-na-novih-pet-lokacija-na-hrvatskoj-obali-314204?utm_source=Facebook&utm_medium=Status&utm_content=314204&utm_campaign=FB+page+statusi

"Mladi Solinjanin dokaz je kako se pamet, znanje, rad i upornost ipak isplate.
Prateći tehnološke trendove u svijetu, u Primoštenu su na pet lokacija postavljene pametne klupe.

Izum je to mladog hrvatskog izumitelja Ivana Mrvoša.
Mladi Solinjanin dokaz je kako se pamet, znanje, rad i upornost ipak isplate. Njegove pametne klupe polako, ali sigurno osvajaju Hrvatsku, ali i svijet.
Ivanove klupe u potpunosti su hrvatski proizvod, a mogu puniti mobitele i tablete, spajati ih na internet, emitirati reklame, a pomoću njih se može doznati i kvaliteta zraka u gradu.

U ljetnom periodu pametnoj klupi u Primoštenu najviše se ipak raduju gosti."

"EKONOMIJA I POLITIKA REPUBLIKE HRVATSKE" - SMJERNICE ZA BUDUĆNOST!!


"EKONOMIJA I POLITIKA REPUBLIKE HRVATSKE" - SMJERNICE ZA BUDUĆNOST!



Republika Hrvatska ima mogućnost svoj ekonomski razvoj usmjeriti na 4 slijedeća područja (4 temeljna stupa održivosti):

A) Ekonomsko područje

1. Pokretanje „Poslovne suradnje malog i srednjeg poduzetništva Republike Hrvatske sa vodećim svjetskim automobiliskim koncernima“ (Daimler - Smart, Porsche, BMW, VW, Renault, Fiat, Chrysler, Ford) na bazi proizvodnje sastavnih dijelova za električna i hibridna vozila.

2. Pokretanje „Cijelogodišnjeg medicinskog turizma i wellnessa u Republici Hrvatskoj„!

Jačanje seoskog turizma i turističkog biciklizma, lovnog turizma, planinarenja, raftinga i sportskog ribolova. Ubrzano podnošenje zahtjeva u navedenim vrstama turizma za certifikate održivog turizma: "TourCert", "European Ecolabel", "EarthCheck" i "The Green Kay"!

Uvođenje u marketinšku koncepciju hrvatskog turizma "virtualne stvarnosti"!
Korisnicima našeg turizma prezentirati hrvatske hotele, plaže, rijeke i jezera, biciklističke staze, nacionalne parkove, spomenike kulture te domaće festivale putem 3D naočala koje poslužuju "programi" virtualne stvarnosti! Ta vrsta digitalnog marketinga je primjenjiva kako za turističke sajmove tako i za svaki turistički ured (ili TZ) koji prodaju "godišnje odmore"!

3. Pokretanje organizirane „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj„!

Pokretanje projekata "Vertikalne poljoprivrede i kontejnerskog uzgoja hrane" koji omogućavaju 12-mjesečnu proizvodnju povrća i ribe!

Jačanje pčelarstva. Pokretanje projekata "Gradskog pčelarstva" (Na vrhu općinske zgrade u Stuttgartu nalaze se košnice sa pčelama)!

4. Pokretanje „Industrijskog programiranja u Republici Hrvatskoj„! Programiranje za automobilsku industriju, svemirsku, zrakoplovnu industriju i dronove, programiranje za industrijske strojeve i robote, izrada aplikacija za smartphone, programiranje algoritama za burze te izrada softvera za kompijutersku industriju.

5. Pokretanje „Tekstilne industrije na bazi tehničkih vlakana u Republici Hrvatskoj, odnosno Industrije bazirane na 3D printanju iz karbona„! Proizvodi od tehničkih vlakana za svemirsku industriju, za industriju električnih automobila, medicinsku industriju, arhitekturu, energetiku te proizvodi u području „bionike“.

6. Pokretanje „Investicija niskog rizika u Republici Hrvatskoj„ prioritetno za hrvatske investitore iz Iseljeništva i Domovine.

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno pokrenuti proces "Reprivatizacije" prodanih Hrvatskih tvrtki, banaka, osiguranja, telekomunikacije, itd. koje su od nacionalnog interesa za hrvatski narod. Kupovina prodanoga biti će skupa i dugotrajna, ali je neizbježna. Potrebno je kupovati tvrtku po tvrtku u ponovno većinsko vlasništvo Države Hrvatske (najmanje 51% dioničkog udjela)!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno kupovati certificirane zlatne poluge u cilju ponovnog stvaranja "Državnih rezervi zlata Republike Hrvatske" kao temelja monetarne i socijalne stabilnosti zemlje. Zlatne rezerve Republike Hrvatske su rasprodane!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske početi vraćati "Državni dug Republike Hrvatske" te tako sistematski smanjivati visinu kamate na dug koju svaki mjesec plaćamo. Republika Hrvatska je upala u dužničko ropstvo!

7. Bolje povezivanje hrvatskih Falulteta sa tvrtkama i institucijama u Republici Hrvatskoj (Povezivanje teorije i prakse posebice u područjima inovativnih i modernih tehnologija te softwera, vertikalne poljoprivrede, kontejnerskog uzgoja hrane, gradskog pčelarstva, gradske poljoprivrede – city gardening, recyclinga i remanufactoringa)!


B) Ekološko područje

1. Postavljanje „Fotonaponskih (solarnih) sustava“ na krovove vrtića, škola, fakulteta, bolnica, sportskih dvorana, općinskih i županijskih zgrada, vojarni, crkvenih zgrada, muzeja, turističkih zajednica i gradskih knjižnica u Republici Hrvatskoj.

Postavljanje fotonaponskih sustava u suradnji sa HEP-om kao "Povlašteni proizvođači električne energije", ali i postavljanje "potpuno autonomnih solarnih sustava" za osobne potrebe, odnosno potrebe zajednica!

Proizvodnja i montaža "Mini Hidroelektrana (malene vodenice)" na rijeke i veće potoke u svrhu dobivanja električne energije i kao turistička atrakcija!

Republika Hrvatska uvozi 50% električne energije za osobne potrebe. Do 2020. godine Republika Hrvatska se obavezala osigurati 20% udjela u potrošnji elekltrične energije iz domaćih obnovljivih izvora (sunce, voda, vjetar i biomasa)!!!

2. Lakši „Pristup fotonaponskih (solarnih) sustava građanima Republike Hrvatske te jednostavnije i brže ishodovanje dozvola za povlaštene proizvođače električne energije„!

3. Brže uvođenje elektromobiliteta u hrvatski turizam (električni automobili, električni mopedi, električni bicikli te električna plovila i brodice).

Uvođenje "CAR2GO projekta" u velike hrvatske gradove. Projekt se odnosi na električne automobile koji stoje na usluzi građanima!

4. Dodatno subvencioniranje „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj“, također pojačano subvencioniranje istih kroz fondove Europske unije.

5. Očuvanje ribljeg fonda u rijekama, jezerima i Jadranskom moru. Očuvanje cjelokupne flore i faune u Republici Hrvatskoj!

6. Zabranu daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabranu prodaje izvora pitke vode u Republici Hrvatskoj domaćim ili stranim ponuđačima.
"Reprivatizacija prodanih izvora", odnosno kupovina prodanih izvora natrag u 100% vlasništvo države, grada ili općine! Voda pripada hrvatskom narodu!

7. Proglašenje dodatnih „parkova prirode i biotopa“ zaštićenim područjima u Republici Hrvatskoj!


C) Socijalno područje

1. Smanjenje poreza na mirovine zarađene u inozemstvu sa 40% na 20%!

2. Besplatan topli obrok za svako dijete u hrvatskim osnovnim školama!

3. Povećanje najmanjih mirovina u Republici Hrvatskoj paralelno s rastom stope inflacije!

4. Razmjenu učenika i studenata Hrvatske na renomiranim školama i univerzitetima u svijetu.
Uključivanje hrvatskih škola u partner program Europske unije "ERASMUS+“!

5. Odlaženje hrvatskih učenika i studenata na stručnu praksu (Praktikum) u vodeće europske tvrtke i institucije (Posebice tvrtke i institucije u njemačkoj pokraini Baden-Württemberg: Daimler, Porsche, Smart, Bosch, Stihl, Simens, Kärche, Alcatel, Mahle, Würth, ZÜBLIN, UPS Ditzingen, BW Bank, Stuttgarter Volksbank, Bausparkassen, TÜV, DEKRA, Kaufhaus, Hotel Maritim, Katharinenhospitel, Deutsche Touring, Univerzität Stuttgart, Stuttgarter Straßenbahn, Stadtwerke Stuttgart i ostalih 100 srednjih i većih tvrtki (institucija) u široj okolici Stuttgarta)!

6. Uvođenje laptopa i tableta u škole kao temelja elektroničke pismenosti i digitalizacije te zamjene za „preskupe školske udžbenike“!

7. Jačanje volonterskih organizacija i volonterskog rada u Republici Hrvatskoj.

Startanje "Masovnih volonterskih projekata" posebice u području sezonskog turizma i sezonske berbe u poljoprivredi!

Volontere se u ovom smislu smatra zaposlene osobe, umirovljenike ali i učenike i studente koji dio svog slobodnog vremena dobrovoljno provode "besplatno" pomažući zajednici.


D) Političko područje

1. Uvođenje 10 minutnog dodatka HRT 1 dnevniku u 19.00 sati pod nazivom „Vijesti iz iseljene Hrvatske„!

2. Ukidanje „preskupih i nelikvidnih 20 Županija (15 od 20 posluju u minusu)“, te uvođenje „Pet hrvatskih Banovina“ sukladno državnom grbu Republike Hrvatske!

3. Zastupljenost većeg broja žena u lokalnoj i parlamentarnoj politici Republike Hrvatske!

4. Organizirano učenje hrvatskog jezika (kampovi) za djecu iz iseljeništva na školskim praznicima u Domovini.

5. Jačanje političkih prava Hrvatskog iseljeništva u Domovini! Nakon Izraelaca Hrvati su najraseljeniji narod na svijetu. Prvi puta u povijesti živi više Hrvata izvan Domovine Hrvatske nego u njoj! Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske zamjeniti "Ministarstvom iseljeništva" te uvesti jednak broj saborskih zastupnika za iseljeništvo (u XI. izbornoj jedinici) kao u drugim izbornim jedinicama, odnosno svesti broj saborskih zastupnika na maksimalno 10 po svakoj izbornoj jedinici!

6. Ukidanje grčke riječi „dijaspora“, te uvođenje službene riječi „Hrvatsko iseljeništvo!

7. Jačanje opstojnosti hrvatskog naroda u Bosni i Hercegovini i Vojvodini!


Gore četiri navedena područja ekonomskog razvoja Republike Hrvatske 80% su sažetak tema koje su objavljene u mojim izdanim knjigama iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti te socijalne pravednosti, kao što slijedi:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost“, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

Otvaram diskusiju o navedenim prijedlozima. Slobodno se i bez ustezanja oglasite u komentarima bloga. Nije potrebna posebna prijava, nema cenzure napisanog teksta. Međutim svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi rezultirati će brisanjem napisanog.


VAŽNA NAPOMENA:

Naša nezavisna lista koja nosi naziv "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi sa svojim kandidatima na slijedeće lokalne izbore 2017. u Republici Hrvatskoj!

Gore navedene četiri točke ekonomsko-socijalnog razvoja Republike Hrvatske napisane su kao program za parlamentarne izbore za XI. izbornu jedinici (Hrvatsko iseljeništvo)! Međutim taj program će biti smjernica za pisanje "individualnih programa" na područjima gradova i općina Republike Hrvatske na nadolazećim lokalnim izborima 2017.

Svaki grad i općina su specifični. Imaju individualne ekonomsko-socijalne ciljeve ali i probleme koji ih opterećuju. Shodno tome naša nezavisna lista ima za cilj individualni pristup svakom gradu i općini u kojima će se kandidirati naši kandidati. Naš generalni cilj je ekonomsko-socijalni napredak svakog grada i općine u Republici Hrvatskoj. Znamo da su mnogi krajevi Hrvatske zapostavljeni. Iseljavaju se ne samo otoci, već i Slavonija i Lika! Upravo u tim područjima u kojima ozbiljno prijeti demografski slom nastupiti ćemo sa vrlo atraktivnim programima.

Uobičajena dosadašnja centralizacija "Svi u Zagreb" mora se zaustaviti te preusmjeriti u obrnutom pravcu "Svi iz Zagreba"! Svi veliki gradovi europe pa tako i naš glavni grad Zagreb privlačni su za život i rad građanima. Međutim za hrvatsku ekonomiju i demografski razvoj to je pogubno. Nedopustivo je da 1/3 stanovništva Hrvatske živi u našem glavnom gradu, a da drugim gradovima i općinama prijeti demografski slom. Nedopustivo je da gotovo svako drugo radno mjesto u Republici Hrvatskoj nudi naš glavni grad, a da ostale gradove u Domovini obilježava ekonomsko-socijalna pustoš!

Kandidati za načelnike i gradonačelnike naše nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" ponuditi će za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj kvalitetne i realne predizborne programe! Naši kandidati neće obećati ništa šta nisu u stanju nakon dobivenog mandata sprovesti u djelo!

Naša nezavisna lista nije politička stranka već politička inicijativa slobodnih građana u Domovini i Iseljeništvu. Nas ne financira iz proračuna Hrvatska Država (Novac za rad političkih stranaka). Na lokalnim kao i na parlamentarnim izborima nezavisne liste su uvijek "u nedostatku" s obzirom na političke stranke. Kako financijski tako i organizacijski. Nezavisne liste moraju prikupiti određeni broj potpisa građana dok su političke stranke oslobođene istog. Političke stranke imaju kroz svoje ogranke u županijama utemeljeno biračko tijelo te financijsku podršku koju nezavisne liste nemaju.
S toga je predizborna kampanja nezavisnih lista znatno teža od predizborne kampanje političkih stranaka. Također je za vrijeme kampanje medijska pozornost znatnije usmjerenija prema političkim strankama nego prema nezavisnim listama!

Da bi nezavisne liste povećale svoju šansu na izborima često ulaze u koaliciju ili sa drugim nezavisnim listama ili drugim političko srodnim strankama.

Također i naša nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj 2017. traži političke saveznike odnosno Domoljubne političke stranke i pojedince sa kojima bi mogla koalirati. Našom nezavisnom listom upravlja "Glavni odbor" koji donosi sve važne odluke! Međutim na idućim lokalnim izborima o koalicijskim partnerima u gradovima i općinama ne odlučuje "Glavni odbor" naše nezavisne liste već potpuno suvereno naši kandidati za gradonačelnike i načelnike!

Predizborne kampanje vode se intenzivno u Republici Hrvatskoj najčešće mjesec dana prije izbora. Mi to smatramo potpuno krivim. Potroši se u kratkom vremenu ogromna količina državnog novca, prezentiraju se komplicirano napisani i predugački izborni programi (koje najčešće nitko ni ne čita) te se građanima uskrati pravo na diskusiju i razgovore o potencijalnom razvoju i postojećim problemima. Predizborne kampanje u Republici Hrvatskoj obiluju političkim floskulama i nerealnim predizbornim obećanjima.

S toga je naša nezavisna lista već sada otvorila mogućnost "dijaloga s građanima" gdje oni u BLOGU mogu izraziti svoja razmišljanja, dati svoje prijedloge, napisati kritiku ili pohvalu te postaviti pitanja! Niti jedna napisana riječ neće se cenzurirati kao što smo već naveli. Međutim potaknuti negativnim iskustvima iz prošle predizborne kampanje (parlamentarni izbori – 2015.) svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi sankcionirati ćemo kompletnim brisanjem napisanog teksta!


Poštovane Hrvatice i Hrvati, cijenjene Nacionalne zajednice Republike Hrvatske,

mi Vas pozivamo da se aktivno uključite na slijedećim lokalnim izborima. Postavljajte Vaša pitanja svim kandidatima (iz svih stranaka / lista) i bezuvjetno tražite odgovore! Pasivno promatranje pretvorite u aktivno sudjelovanje. Samo o Vama ovisi tko će Vam u naredne 4 godine voditi Vaš grad ili općinu i da li ćete biti grad ili općina koje obilježava razvoj i napredak ili s druge strane grad ili općina stagnacije i propadanja!


Poštovane Domoljubne stranke i nezavisni pojedinci Republike Hrvatske,

ako smatrate naš program koji ima 28 točaka, kao što je Domovina 28. članica Europske unije realnim, izvodivim i atraktivnim, ako si možete zamisliti našeg kandidata kao političkog saveznika na slijedećim lokalnim izborima 2017. u Republici Hrvatskoj, tada nam se obratite s punim povjerenjem.

Naša nezavisna lista (Glavni odbor) i naši nezavisni kandidati potpisati će koalicijske ugovore sa političkim saveznicima "prije zvaničnih izbora"!

Obratiti nam se možete na slijedeću E-mail adresu: drazen.katic@web.de

Lijep pozdrav uz,

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić

Uefa otvorila postupak protiv HNS-a zbog incidenta u Parizu!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su iz online portala "24sata.hr", 13.06.2016

http://www.24sata.hr/sport/uefa-otvorila-postupak-protiv-hns-a-zbog-incidenta-u-parizu-478594?utm_medium=Status

"Uefa je protiv HNS-a otvorila disciplinski postupak zbog ulaska navijača na travnjak i pirotehnike na Parku prinčeva. Odluka o mogućoj kazni je 21. srpnja

Nakon sretnih vijesti i pobjede protiv Turske na startu Europskog prvenstva u Francuskoj, iz Uefe stižu nešto lošije vijesti. Hrvatsku očekuje nova kazna.
Uefa je na svojoj službenoj stranici objavila kako je otvorila disciplinski postupak protiv Hrvatskog nogometnog saveza zbog ulaska navijača na teren i pirotehnike na Parku prinčeva na utakmici protiv Turske u nedjelju.
Odluku o mogućoj kazni Uefa će donijeti 21. srpnja.


Navijač koji je utrčao na teren prenoćio u pritvoru!

Uefa je postupak otvorila i protiv turskog saveza i to zbog pirotehnike na stadionu te bacanja predmeta na travnjak, stoji na službenoj stranici.
Hrvatski navijač ušao je na teren nakon što je Modrić zabio Turskoj pred kraj prvog dijela. Izmakao je pozornosti redara i na travnjaku je čak stigao zagrliti hrvatskoj junaka koji je golčinom osigurao Vatrenima pobjedu na startu.
Policija ga je privela na stadionu i prenoćio je u pritvoru.
Hrvatska je Uefin recividist i proteklih godina je na crnoj listi zbog ponašanja navijača. To su loše vijesti zbog kojih bi HNS mogao dobiti visoku kaznu.
No olakotna okolnost je kako se ne radi o rasističkim ispadima za što je Uefa već žestoko kaznila Hrvatsku što je zapravo bilo upozorenje kako će kod sljedećeg incidenta upotrijebiti mjeru izbacivanja iz natjecanja."

ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

"PREDSTAVLJAM TI SEBE – 2016 – CROATIA"


"PREDSTAVLJAM TI SEBE – 2016 – CROATIA"




1. SUSRETA U ŽIVO Facebook grupa "POSLOVNI USPJEH"
"NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA"
te Xing grupe "UVNT GRUPPE-CROATIA"


Poštovani članovi grupe POSLOVNI USPJEH,

poštovani članovi grupe NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA,

poštovani članovi UVNT GRUPPE-CROATIA,

cijenjeni gosti,

poštovani prijatelji biznisa, druženja i prirode


nakon provedenih više godina u virtualnoj komunikaciji i druženju u srpnju ove godine organiziramo prvi susret u živo za članove tri gore navedene grupe, za njihove goste te za sve prijatelje biznisa, druženja i prirode . Navedene grupe ukupno su dosegle preko 15.000 virtualnih članova. Ovaj susret je 2013. godine definiran javnim anketiranjem, odnosno online izborom u facebook grupi "POSLOVNI USPJEH"!

Moto prvog susreta je "PREDSTAVLJAM TI SEBE"!

Za organiziranje 1. susreta 2016. definirali smo slijedeće točke:


  1. Datum i vrijeme održavanja susreta 09. srpanja 2016. (subota) 09.30 – 16.00 sati!
  2. Mjesto održavanja susreta FUŽINE (Fužinsko jezero)
  3. Lokacija održavanja susreta
    *****"Roštilj na jezeru Bajer u Fužinama"*****
    Alternativna lokacija u slučaju kišnog vremena je:
    *****"Konoba Volta"*****
  4. Financiranje susreta
    Anketom (javnim online izborom) 2013. godine u grupi "POSLOVNI USPJEH" odlučeno je da ćemo primijeniti model "Ponesi nešto"- ako se susret održava na jezeru, ili ako bude u konobi "Volta" tada koristimo model "Svako plaća svoje"!

  1. PROGRAM ODRŽAVANAJ SUSRETA

09.30 – 10.00: Jutarnja kavica i neformalno upoznavanje članova u "Konobi Volta"

10.00 – 10.45: - Odlazak na jezero Bajer te na mjestu kampa:
- Uvodna riječ organizatora susreta
- Predstavljanje programa susreta
- Izbor Security Team-a (na dobrovoljnoj bazi - 5 članova koji dobivaju 5
jednakobojnih majčica – "osiguranje + prva pomoć")
- postavljanje kampa, postavljanje roštilja

10.45 – 11.15: Prvi krug "business speed datinga" (2 x 5 min.) x 3

11.15 – 11.30: Jutarnje kupanje (na dobrovoljnoj bazi) uz nadzor 2. iz security team-a

11.30 – 13.30: RUČAK

13.30 – 14.00: Drugi krug "business speed datinga" (2 x 5 min.) x 3

14.00 – 15.00: Popodnevno kupanje (na dobrovoljnoj bazi) uz nadzor 2. iz security team-a

15.00 – 15.30: Treći krug "business speed datinga" (2 x 5 min.) x 3

15.30 – 16.00: Popodnevna kavica, sladoled, sok, piva itd.

16.00 sati Završetak Susreta:

- Gašenje roštilja (žara) te spremanje roštilja u automobile
- Prikupljanje smeća u vreće za smeće te odlaganje vreća u "mogući kontejner" ili u bunker automobila (kod prvog kontejnera za smeće vreće se mogu odložiti)! Prikupljanje praznih flaša!
- Kontrola kampa od strane security team-a (posebice ako je potrebno dodatno gašenje žara) te kontrola "prikupljenog smeća i prikupljenih flaša"!
- Usmena predaja izvješća o kontroli kampa od security team-a organizatoriu susreta!
- Završna riječ organizatora susreta te "SLUŽBENO ZATVARANJE SUSRETA"!
- Napuštanje kampa na jezeru Bajer!

Oni članovi koji žele produljiti druženje na jezeru Bajer od "službenog zatvaranja susreta" osobno su odgovorni za poštivanje javnog reda i mira, ponovno paljenje/gašenje roštilja, prikupljanja smeća i praznih flaša te kupanja u jezeru!

Članovi security team-a zadržavaju majčice za uspomenu!


Dodatne napomene:

    Pošto se radi o grupama koje imaju poslovni karakter (POSLOVNI USPJEH / UVNT GRUPPE), te grupi koja zastupa regionalne interese politike, turizma, sporta i kulture
    (NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA) osim small talka i neobaveznog upoznavanja organiziramo "business speed dating", a to znači da jedan dio vremena provodimo upoznavajući druge članove s nama osobno, našom tvrtkom, institucijom u kojom radimo, projektom, idejom, sportskim klubom, kulturnim društvom, volonterskom organizacijom, političkim angažmanom itd.
    "Business speed dating" ćemo organizirati u taktu od 10 minuta. A to znači svako ima 5 minuta za predstavljanje sebe drugome sudioniku, a nakon 2 puta 5 minuta sudionici predstavljanja se zamjenju, tako da je na kraju "business speed datinga" svaki član imao mogućnost da se predstavi svim drugim sudionicima. Za očekivat je da će to predstavljanje uroditi budućim zajedničkim poslovnim projektima, suradnjom i proširenjem ekonomske, turističke, sportske, kulturne, političke i volonterske sinergije. Naravno nakon i izmedju "business speed datinga" imat ćemo dovoljno vremena za neobavezno čavrljanje, druženje, roštilj i sl.

Preporučljivo je da na susret donesete vizit karte i prospekte Vaše tvrtke, Vaše institucije, Vašeg kluba ili kulturnog društva, Vaše turističke zajednice, Vašeg OPG-a ili obrta, Vaših proizvoda ili usluga, Vaše volonterske organizacije ili inicijative te da ih u "business speed datingu" podjelite drugim učesnicima. Svi oni koji traže posao, ideju, projekt, investitora, neka to na datingu sugovornicima jasno i iznesu te razmijene osobne podatke da bi ih drugi sudionici mogli u budućnosti kontaktirati.

Sudionici susreta koji traže posao ili su u fazi preorijentacije svog dosadašnjeg zanimanja preporučio bi da naprave kvalitetan životopis (Euro standard), isprintaju ga u nekoliko primjeraka te ga uruče kao "svoj propagandni materijal" za njih interesantnim sugovornicima.

Nakon mnogo godina uspješnog virtualnog druženja dijeli nas samo "tračak" do prvog i dugo isčekivanog susreta u živo u predivnoj prirodi koja okružuje fužinsko jezero.

Ne ustručavajte se napisati Vaše mišljenje o skorašnjem 1. susretu direktno u grupama "POSLOVNI USPJEH", "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA", "UVNT GRUPPE" ili u BLOGU!

Ne zaboravite ponijeti kremu za sunčanje, po mogućnosti i suncobran (štiti od sunca i kiše). Nitko od nas ne želi da lijepi susret završi suncem "oprženim" sudionicima! Ne zaboravite ponijeti dovoljnu količinu pitke vode, posebice ako bude jako vruće. Piva i sok nisu voda!!!



Moderatori grupa:
Josip Mayer i Dražen Katić


„4. Lichter – Bilder – Schau“ in Stuttgart!


Einladung zum „4. Lichter – Bilder – Schau“ in 

Stuttgart!



Sehr geehrte Damen und Herren, liebe Freunde

wir laden Euch zu unserem „4. Lichter – Bilder – Schau“ am 23.06.2016 um 20.00 Uhr in Bistro Krempels, Seidenstraße 35, 70174 Stuttgart (gegenüber vom Hotel Maritim) ein!



Das Programm des „4. Lichter – Bilder – Schaus“:

20.00 Uhr Einlass

20.30 – 20.35 Begrüßungswort – Drazen Katic

20.35 – 20.40 Gastgeber „Verein Kaj – 5 Flüsse e.V.“ - Kurzvorstellung

20.40 – 21.20 
* Besichtigung und Bewertung der Kunstwerke
* Gespräche und Austausch mit den Künstlern und Besuchern
* Die Möglichkeit Eindrücke der Besucher im Gästebuch zu notieren
* Die Möglichkeit kostenlose Fotos zu machen (online erhältlich)

21.20 – 21.30 Geschenkübergabe - Drazen Katic

21.30 – 22.00 LICHTER – BILDER – SCHAU


Wir freuen uns Euch am 23.06.2016 begrüßen zu dürfen!




Der Eintritt ist kostenlos.

Bistro Krempels ist „barrierefrei“!


Die Künstler:
Sven Hartwich
Reza J. Mousavi
Rudo Cavar
Hugo Carrillo
Drazen Katic

subota, 11. lipnja 2016.

UPRAVLJANJE RESURSOM PITKE VODE!




Naš planet je 70% pokriven sa vodom, a od toga je samo 3,5% slatka voda.
Nekada smo naftu nazivali "tekućim zlatom", a sutra će to biti slučaj sa pitkom vodom.

Danas preko jedne milijarde ljudi nema pristup pitkoj vodi.
Na našem planetu je ostalo samo oko 2% ukupne količine "slatke vode" u pitkom stanju, odnosno za moguće konzumiranje!

Kao dijete slušao sam priče da će se ratovi u budućnosti voditi zbog pitke vode. Ti ratovi su već počeli. Zadnji rat koji mogu napomenuti je bio rat u Libiji. Taj rat nije vođen zbog nafte, pošto smo naftu redovito dobivali iz Libije. Taj rat je vođen zbog većih količina rezervi čistog zlata (999.9) i zbog pitke vode. U Libiji se nalaze jedni od najvećih izvora pitke vode na svijetu.

Ako prihvatimo činjenicu da je samo 2% slatke vode u "pitkom stanju", pitam se kako si možemo priuštiti luksuz da se tuširamo ili da peremo automobile s pitkom vodom?
Ta nesvjesna radnja je u suprotnosti sa principima održivog razvoja. Mi svi znamo koliko danas košta boca vode. Njena cijena je u Hrvatskoj gotovo kao cijena litre benzina.

Korištenje "pitke vode" u metalnoj ili automobilskoj industriji, odnosno industriji proizvodnje kompjutora trebalo bi automatski zabraniti. Te vrste industrije troše enormne količine vode.
Za proizvodnju jednog automobila troši se 148 m³ vode, a za proizvodnju jedne tone čelika 236 m³.
Umjesto pitke vode za industriju možemo upotrebljavati pročišćenu (recikliranu) vodu.

Pitku vodu dobivamo većinom iz glečera. Sa televizije nam je jako dobro poznato da se glečeri svakog dana sve više tope. Uzrok tome je globalno zatopljenje.

Neki ljudi smatraju da ćemo novim tehnologijama riješiti problem pitke vode u budućnosti. Danas postoji mogućnost modernom tehnologijom iz morske vode dobiti slatku vodu. Međutim da bi voda bila pitka ona ne samo da ne smije sadržavati sol, nego ni otrove, kemikalije, te radioaktivne supstance.

Svi znamo što se dogodilo u Japanu sa nuklearnim elektranama u Fukušimi. Nuklearni otpad je iscurio u more. Radioaktivne tvari su pronađene u morskim životinjama i ribama. Iz takve vode ako i odstranimo sol ne možemo je koristiti više za piće jer je radioaktivna.

Republika Hrvatska prilično je bogata čistom pitkom vodom. Privatne tvrtke koje su dobile koncesiju na korištenje izvora pitke vode eksploatiraju tu vodu, te ju prodaju na domaćem i stranim tržištima u bocama ili u galonima. Ta voda se prodaje po visokim cijenama. Dobit ostvaruju vlasnici tvrtki (koncesionari) i država.

U Saveznoj Republici Njemačkoj 28.02.2013 njemački parlament (Bundestag) je izglasao odluku da se ukida voda kao temeljno ljudsko pravo. Od drugog svjetskog rata odlukom Ujedinjenih Naroda voda je pripadala temeljnim ljudskim pravima.
Odluka Bundestaga je širom otvorila vrata velikim korporacijama da krenu u kupnju izvora pitke vode. Na taj način mi kao potrošači prisiljeni smo plaćati onu cijenu vode koju korporacije odrede.
Drugim riječima ne postoji više besplatna voda.
Europska Unija želi privatizaciju vode u svim članicama Unije.


Kakvo je stanje sa izvorima pitke vode u Republici Hrvatskoj?

Po sadašnjem zakonu u Republici Hrvatskoj voda pripada u opće dobro.
UNESCO-vim izvješću o zalihama pitke vode Republika Hrvatska pripada među 30 najbogatijih zemalja svijeta.
U europskim razmjerima nakon Norveške i Islanda dolazimo na treće mjesto.

Hrvatska raspolaže sa 32.818 prostornih metara godišnje obnovljive pitke vode po stanovniku.
90% vodoopskrbe u Hrvatskoj je iz zaliha podzemnih voda.
Vodom iz javne opskrbe služi se oko 80% stanovništva Republike Hrvatske.
Prosječna potrošnja vode iz javne opskrbe iznosi 138 litara po stanovniku dnevno.
Najbogatija regija pitkom vodom u Hrvatskoj je Lika.

U Republici Hrvatskoj postoji oko tridesetak koncesionara izvora pitke vode. Koncesija se može dobiti najduže na 60 godina, a najčešće izdane koncesije su u trajanju između 10 i 30 godina.

Najveći domaći proizvođači flaširane vode u Republici Hrvatskoj su:

  1. Agrokor (Jamnica i Jana)
  2. Podravka (Studena)
  3. Coca Cola (Sveti Rok i Bistra)
  4. Badel 1862 (Un1que i Bionatura)

U Republici Hrvatskoj postoji 18 proizvođača mineralne vode.

Godišnja potrošnja vode u bocama po stanovniku u Republici Hrvatskoj iznosi:
  • 51 litra mineralne vode
  • 33 litre izvorske vode

Proizvodnjom vode u bocama mnogi vide velikim biznisom budućnosti.

Način proizvodnje kako mineralne tako i izvorske vode u plastičnim bocama ima negativnu stranu.
Korištenjem te vode stvara se plastični otpad, a proizvodnja i distribucija troše velike količine energije. Za svaku prodanu litru vode u plastičnoj boci troši se 3 litre vode za njenu proizvodnju.
Taj način proizvodnje nije ekonomičan, ekološki i nije u skladu sa održivim razvojem.
Pored toga nakon duljeg stajanja u vodi koja se nalazi u plastičnim bocama počinju se stvarati bakterije. U tijeku su istraživanja koja se bave negativnim utjecajem plastike na ljudsko zdravlje. Rezultati istraživanja će biti prije ili kasnije objavljeni.

Pozitivno riješenje za proizvodnju izvorske i mineralne vode je punjenje u staklene boce. Staklo je prirodni materijal, a boce se mogu nakon temeljitog čišćenja gotovo neograničeno koristiti. Jedini nedostatak je da je staklo teže od plastike.
Međutim kada se moramo odlučiti između zdravlja i mogućih bolesti, između ekologije i zagađenja, između održivog razvoja i neodrživog tada bi morali zanemariti težinu stakla i uzeti to kao jedini mogući način proizvodnje i punjenja vode.

Izvori pitke vode vrlo su bitni za Republiku Hrvatsku. Oni pripadaju svima nama kao "opće dobro". Izvore pitke vode treba u budućnosti sačuvati od privatizacije i prodaje stranim i domaćim koncernima.

Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj prvoj knjizi “MODERNOM EKONOMIJOM U BOLJU ZAJEDNIČKU BUDUĆNOST”!
Prvi puta knjiga je objavljena u junu 2013. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić