srijeda, 15. lipnja 2016.

"HRVATSKO SRCE – HRVATSKA PAMET – HRVATSKA MARLJIVOST" – ZA DOMOVINU HRVATSKU!


Republika Hrvatska ima mogućnost svoj ekonomski razvoj usmjeriti na 4 slijedeća područja (4 temeljna stupa održivosti):

A) Ekonomsko područje

1. Pokretanje „Poslovne suradnje malog i srednjeg poduzetništva Republike Hrvatske sa vodećim svjetskim automobiliskim koncernima“ (Daimler - Smart, Porsche, BMW, VW, Renault, Fiat, Chrysler, Ford) na bazi proizvodnje sastavnih dijelova za električna i hibridna vozila.

2. Pokretanje „Cijelogodišnjeg medicinskog turizma i wellnessa u Republici Hrvatskoj„!

Jačanje seoskog turizma i turističkog biciklizma, lovnog turizma, planinarenja, raftinga i sportskog ribolova. Ubrzano podnošenje zahtjeva u navedenim vrstama turizma za certifikate održivog turizma: "TourCert", "European Ecolabel", "EarthCheck" i "The Green Kay"!

Uvođenje u marketinšku koncepciju hrvatskog turizma "virtualne stvarnosti"!
Korisnicima našeg turizma prezentirati hrvatske hotele, plaže, rijeke i jezera, biciklističke staze, nacionalne parkove, spomenike kulture te domaće festivale putem 3D naočala koje poslužuju "programi" virtualne stvarnosti! Ta vrsta digitalnog marketinga je primjenjiva kako za turističke sajmove tako i za svaki turistički ured (ili TZ) koji prodaju "godišnje odmore"!

3. Pokretanje organizirane „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj„!

Pokretanje projekata "Vertikalne poljoprivrede i kontejnerskog uzgoja hrane" koji omogućavaju 12-mjesečnu proizvodnju povrća i ribe!

Jačanje pčelarstva. Pokretanje projekata "Gradskog pčelarstva" (Na vrhu općinske zgrade u Stuttgartu nalaze se košnice sa pčelama)!

4. Pokretanje „Industrijskog programiranja u Republici Hrvatskoj„! Programiranje za automobilsku industriju, svemirsku, zrakoplovnu industriju i dronove, programiranje za industrijske strojeve i robote, izrada aplikacija za smartphone, programiranje algoritama za burze te izrada softvera za kompijutersku industriju.

5. Pokretanje „Tekstilne industrije na bazi tehničkih vlakana u Republici Hrvatskoj, odnosno Industrije bazirane na 3D printanju iz karbona„! Proizvodi od tehničkih vlakana za svemirsku industriju, za industriju električnih automobila, medicinsku industriju, arhitekturu, energetiku te proizvodi u području „bionike“.

6. Pokretanje „Investicija niskog rizika u Republici Hrvatskoj„ prioritetno za hrvatske investitore iz Iseljeništva i Domovine.

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno pokrenuti proces "Reprivatizacije" prodanih Hrvatskih tvrtki, banaka, osiguranja, telekomunikacije, itd. koje su od nacionalnog interesa za hrvatski narod. Kupovina prodanoga biti će skupa i dugotrajna, ali je neizbježna. Potrebno je kupovati tvrtku po tvrtku u ponovno većinsko vlasništvo Države Hrvatske (najmanje 51% dioničkog udjela)!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno kupovati certificirane zlatne poluge u cilju ponovnog stvaranja "Državnih rezervi zlata Republike Hrvatske" kao temelja monetarne i socijalne stabilnosti zemlje. Zlatne rezerve Republike Hrvatske su rasprodane!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske početi vraćati "Državni dug Republike Hrvatske" te tako sistematski smanjivati visinu kamate na dug koju svaki mjesec plaćamo. Republika Hrvatska je upala u dužničko ropstvo!

7. Bolje povezivanje hrvatskih Falulteta sa tvrtkama i institucijama u Republici Hrvatskoj (Povezivanje teorije i prakse posebice u područjima inovativnih i modernih tehnologija te softwera, vertikalne poljoprivrede, kontejnerskog uzgoja hrane, gradskog pčelarstva, gradske poljoprivrede – city gardening, recyclinga i remanufactoringa)!


B) Ekološko područje

1. Postavljanje „Fotonaponskih (solarnih) sustava“ na krovove vrtića, škola, fakulteta, bolnica, sportskih dvorana, općinskih i županijskih zgrada, vojarni, crkvenih zgrada, muzeja, turističkih zajednica i gradskih knjižnica u Republici Hrvatskoj.

Postavljanje fotonaponskih sustava u suradnji sa HEP-om kao "Povlašteni proizvođači električne energije", ali i postavljanje "potpuno autonomnih solarnih sustava" za osobne potrebe, odnosno potrebe zajednica!

Proizvodnja i montaža "Mini Hidroelektrana (malene vodenice)" na rijeke i veće potoke u svrhu dobivanja električne energije i kao turistička atrakcija!

Republika Hrvatska uvozi 50% električne energije za osobne potrebe. Do 2020. godine Republika Hrvatska se obavezala osigurati 20% udjela u potrošnji elekltrične energije iz domaćih obnovljivih izvora (sunce, voda, vjetar i biomasa)!!!

2. Lakši „Pristup fotonaponskih (solarnih) sustava građanima Republike Hrvatske te jednostavnije i brže ishodovanje dozvola za povlaštene proizvođače električne energije„!

3. Brže uvođenje elektromobiliteta u hrvatski turizam (električni automobili, električni mopedi, električni bicikli te električna plovila i brodice).

Uvođenje "CAR2GO projekta" u velike hrvatske gradove. Projekt se odnosi na električne automobile koji stoje na usluzi građanima!

4. Dodatno subvencioniranje „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj“, također pojačano subvencioniranje istih kroz fondove Europske unije.

5. Očuvanje ribljeg fonda u rijekama, jezerima i Jadranskom moru. Očuvanje cjelokupne flore i faune u Republici Hrvatskoj!

6. Zabranu daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabranu prodaje izvora pitke vode u Republici Hrvatskoj domaćim ili stranim ponuđačima.
"Reprivatizacija prodanih izvora", odnosno kupovina prodanih izvora natrag u 100% vlasništvo države, grada ili općine! Voda pripada hrvatskom narodu!

7. Proglašenje dodatnih „parkova prirode i biotopa“ zaštićenim područjima u Republici Hrvatskoj!


C) Socijalno područje

1. Smanjenje poreza na mirovine zarađene u inozemstvu sa 40% na 20%!

2. Besplatan topli obrok za svako dijete u hrvatskim osnovnim školama!

3. Povećanje najmanjih mirovina u Republici Hrvatskoj paralelno s rastom stope inflacije!

4. Razmjenu učenika i studenata Hrvatske na renomiranim školama i univerzitetima u svijetu.
Uključivanje hrvatskih škola u partner program Europske unije "ERASMUS+“!

5. Odlaženje hrvatskih učenika i studenata na stručnu praksu (Praktikum) u vodeće europske tvrtke i institucije (Posebice tvrtke i institucije u njemačkoj pokraini Baden-Württemberg: Daimler, Porsche, Smart, Bosch, Stihl, Simens, Kärche, Alcatel, Mahle, Würth, ZÜBLIN, UPS Ditzingen, BW Bank, Stuttgarter Volksbank, Bausparkassen, TÜV, DEKRA, Kaufhaus, Hotel Maritim, Katharinenhospitel, Deutsche Touring, Univerzität Stuttgart, Stuttgarter Straßenbahn, Stadtwerke Stuttgart i ostalih 100 srednjih i većih tvrtki (institucija) u široj okolici Stuttgarta)!

6. Uvođenje laptopa i tableta u škole kao temelja elektroničke pismenosti i digitalizacije te zamjene za „preskupe školske udžbenike“!

7. Jačanje volonterskih organizacija i volonterskog rada u Republici Hrvatskoj.

Startanje "Masovnih volonterskih projekata" posebice u području sezonskog turizma i sezonske berbe u poljoprivredi!

Volontere se u ovom smislu smatra zaposlene osobe, umirovljenike ali i učenike i studente koji dio svog slobodnog vremena dobrovoljno provode "besplatno" pomažući zajednici.


D) Političko područje

1. Uvođenje 10 minutnog dodatka HRT 1 dnevniku u 19.00 sati pod nazivom „Vijesti iz iseljene Hrvatske„!

2. Ukidanje „preskupih i nelikvidnih 20 Županija (15 od 20 posluju u minusu)“, te uvođenje „Pet hrvatskih Banovina“ sukladno državnom grbu Republike Hrvatske!

3. Zastupljenost većeg broja žena u lokalnoj i parlamentarnoj politici Republike Hrvatske!

4. Organizirano učenje hrvatskog jezika (kampovi) za djecu iz iseljeništva na školskim praznicima u Domovini.

5. Jačanje političkih prava Hrvatskog iseljeništva u Domovini! Nakon Izraelaca Hrvati su najraseljeniji narod na svijetu. Prvi puta u povijesti živi više Hrvata izvan Domovine Hrvatske nego u njoj! Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske zamjeniti "Ministarstvom iseljeništva" te uvesti jednak broj saborskih zastupnika za iseljeništvo (u XI. izbornoj jedinici) kao u drugim izbornim jedinicama, odnosno svesti broj saborskih zastupnika na maksimalno 10 po svakoj izbornoj jedinici!

6. Ukidanje grčke riječi „dijaspora“, te uvođenje službene riječi „Hrvatsko iseljeništvo!

7. Jačanje opstojnosti hrvatskog naroda u Bosni i Hercegovini i Vojvodini!


Gore četiri navedena područja ekonomskog razvoja Republike Hrvatske 80% su sažetak tema koje su objavljene u mojim izdanim knjigama iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti te socijalne pravednosti, kao što slijedi:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost“, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

Otvaram diskusiju o navedenim prijedlozima. Slobodno se i bez ustezanja oglasite u komentarima bloga. Nije potrebna posebna prijava, nema cenzure napisanog teksta. Međutim svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi rezultirati će brisanjem napisanog.


VAŽNA NAPOMENA:

Naša nezavisna lista koja nosi naziv "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi sa svojim kandidatima na slijedeće lokalne izbore 2017. u Republici Hrvatskoj!

Gore navedene četiri točke ekonomsko-socijalnog razvoja Republike Hrvatske napisane su kao program za parlamentarne izbore za XI. izbornu jedinici (Hrvatsko iseljeništvo)! Međutim taj program će biti smjernica za pisanje "individualnih programa" na područjima gradova i općina Republike Hrvatske na nadolazećim lokalnim izborima 2017.

Svaki grad i općina su specifični. Imaju individualne ekonomsko-socijalne ciljeve ali i probleme koji ih opterećuju. Shodno tome naša nezavisna lista ima za cilj individualni pristup svakom gradu i općini u kojima će se kandidirati naši kandidati. Naš generalni cilj je ekonomsko-socijalni napredak svakog grada i općine u Republici Hrvatskoj. Znamo da su mnogi krajevi Hrvatske zapostavljeni. Iseljavaju se ne samo otoci, već i Slavonija i Lika! Upravo u tim područjima u kojima ozbiljno prijeti demografski slom nastupiti ćemo sa vrlo atraktivnim programima.

Uobičajena dosadašnja centralizacija "Svi u Zagreb" mora se zaustaviti te preusmjeriti u obrnutom pravcu "Svi iz Zagreba"! Svi veliki gradovi europe pa tako i naš glavni grad Zagreb privlačni su za život i rad građanima. Međutim za hrvatsku ekonomiju i demografski razvoj to je pogubno. Nedopustivo je da 1/3 stanovništva Hrvatske živi u našem glavnom gradu, a da drugim gradovima i općinama prijeti demografski slom. Nedopustivo je da gotovo svako drugo radno mjesto u Republici Hrvatskoj nudi naš glavni grad, a da ostale gradove u Domovini obilježava ekonomsko-socijalna pustoš!

Kandidati za načelnike i gradonačelnike naše nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" ponuditi će za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj kvalitetne i realne predizborne programe! Naši kandidati neće obećati ništa šta nisu u stanju nakon dobivenog mandata sprovesti u djelo!

Naša nezavisna lista nije politička stranka već politička inicijativa slobodnih građana u Domovini i Iseljeništvu. Nas ne financira iz proračuna Hrvatska Država (Novac za rad političkih stranaka). Na lokalnim kao i na parlamentarnim izborima nezavisne liste su uvijek "u nedostatku" s obzirom na političke stranke. Kako financijski tako i organizacijski. Nezavisne liste moraju prikupiti određeni broj potpisa građana dok su političke stranke oslobođene istog. Političke stranke imaju kroz svoje ogranke u županijama utemeljeno biračko tijelo te financijsku podršku koju nezavisne liste nemaju.
S toga je predizborna kampanja nezavisnih lista znatno teža od predizborne kampanje političkih stranaka. Također je za vrijeme kampanje medijska pozornost znatnije usmjerenija prema političkim strankama nego prema nezavisnim listama!

Da bi nezavisne liste povećale svoju šansu na izborima često ulaze u koaliciju ili sa drugim nezavisnim listama ili drugim političko srodnim strankama.

Također i naša nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj 2017. traži političke saveznike odnosno Domoljubne političke stranke i pojedince sa kojima bi mogla koalirati. Našom nezavisnom listom upravlja "Glavni odbor" koji donosi sve važne odluke! Međutim na idućim lokalnim izborima o koalicijskim partnerima u gradovima i općinama ne odlučuje "Glavni odbor" naše nezavisne liste već potpuno suvereno naši kandidati za gradonačelnike i načelnike!

Predizborne kampanje vode se intenzivno u Republici Hrvatskoj najčešće mjesec dana prije izbora. Mi to smatramo potpuno krivim. Potroši se u kratkom vremenu ogromna količina državnog novca, prezentiraju se komplicirano napisani i predugački izborni programi (koje najčešće nitko ni ne čita) te se građanima uskrati pravo na diskusiju i razgovore o potencijalnom razvoju i postojećim problemima. Predizborne kampanje u Republici Hrvatskoj obiluju političkim floskulama i nerealnim predizbornim obećanjima.

S toga je naša nezavisna lista već sada otvorila mogućnost "dijaloga s građanima" gdje oni u BLOGU mogu izraziti svoja razmišljanja, dati svoje prijedloge, napisati kritiku ili pohvalu te postaviti pitanja! Niti jedna napisana riječ neće se cenzurirati kao što smo već naveli. Međutim potaknuti negativnim iskustvima iz prošle predizborne kampanje (parlamentarni izbori – 2015.) svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi sankcionirati ćemo kompletnim brisanjem napisanog teksta!


Poštovane Hrvatice i Hrvati, cijenjene Nacionalne zajednice Republike Hrvatske,

mi Vas pozivamo da se aktivno uključite na slijedećim lokalnim izborima. Postavljajte Vaša pitanja svim kandidatima (iz svih stranaka / lista) i bezuvjetno tražite odgovore! Pasivno promatranje pretvorite u aktivno sudjelovanje. Samo o Vama ovisi tko će Vam u naredne 4 godine voditi Vaš grad ili općinu i da li ćete biti grad ili općina koje obilježava razvoj i napredak ili s druge strane grad ili općina stagnacije i propadanja!


Poštovane Domoljubne stranke i nezavisni pojedinci Republike Hrvatske,

ako smatrate naš program koji ima 28 točaka, kao što je Domovina 28. članica Europske unije realnim, izvodivim i atraktivnim, ako si možete zamisliti našeg kandidata kao političkog saveznika na slijedećim lokalnim izborima 2017. u Republici Hrvatskoj, tada nam se obratite s punim povjerenjem.

Naša nezavisna lista (Glavni odbor) i naši nezavisni kandidati potpisati će koalicijske ugovore sa političkim saveznicima "prije zvaničnih izbora"!

Obratiti nam se možete na slijedeću E-mail adresu: drazen.katic@web.de

Lijep pozdrav uz,

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić

INDIKATOR - „KVALITETNA PONUDA GRADSKIH KNJIŽNICA“!




Mjeri se po ukupnom broju "ponuđene" literature, video zapisa, zvučnih zapisa, muzike, dnevnih novina, časopisa na 1.000 stanovnika.
U Baden-Württembergu je 1990. godine bilo 832 gradske knjižnice sa 12,2 milijuna "ponuda", a 2012. godine se broj gradskih knjižnica smanjio na 801. Međutim povećao se broj ponuda koji je iznosio 15,7 milijuna. Prosječan broj "ponuda" na 1.000 stanovnika u 2012. godini iznosio je 1506.
Grad Štutgart je 2011. godine dobio novu gradsku knjižnicu "Library"!
Nova knjižnica "Library" povećala je kvalitetu kulturne ponude stanovništa grada. Ona je proglašena je 2013. godine "Knjižnicom godine"!
Kakva je situacija u Republici Hrvatskoj sa "Kvalitetom ponude gradskih knjižnica"?
U Rebublici Hrvatskoj u svim većim gradovima i općinama postoje gradske knjižnice ili čitaonice. Vrlo je važno da županije i općine prilikom donošenja godišnjeg proračuna osiguraju dovoljno novca za cijelogodišnje funkcioniranje gradskih knjižnica koje se nalaze na njihovom području. Nezaposleni, posebice mladi, umirovljenici i građani slabijeg socijalnog statusa ovisni su o besplatnoj kulturnoj ponudi grada. Čitanje dnevnih novina, novih knjiga ili najnovijeg časopisa pripada gotovo u luksuz socijalno slabijih. Stoga gradske knjižnice trebaju svojom raznovrsnom ponudom omogućiti minimum kulturnog života svim građanima.
Slijedeća tabela nam prikazuje učestalost korištenja gradskih (javnih) knjižnica u nekim zemljama Europske unije u 2013. godini (Statista.com):
  • Švedska – 74%
  • Finska – 66%
  • Danska – 63%
  • Slovenija – 48%
  • Velika Britanija – 47%
  • Estonija – 47%
  • Nizozemska – 45%
  • Irska – 45%
  • Letonija – 39%
  • Belgija – 37%
  • Litva – 35%
  • Španjolska – 33%
  • Francuska – 33%
  • Hrvatska – 31%
  • Malta – 29%
  • Češka Republika – 28%
  • Poljska – 26%
  • Slovačka – 26%
  • Italija – 24% ...itd. 

    Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj četvrtoj knjizi “ODRŽIVA EKONOMIJA REPUBLIKE HRVATSKE”!
    Prvi puta knjiga je objavljena u veljači 2015. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
    Više o knjizi možete vidjeti pod:
    Dražen Katić
     

     

Nachhaltigkeit in Kommunen Tagung der „Kommunalen Initiative Nachhaltigkeit“ am 1. Juli 2016 in Stuttgart!

Sehr geehrte Damen und Herren,

gerne möchte ich Sie darüber informieren, dass das Umweltministerium in Zusammenarbeit mit dem Nachhaltigkeitsbüro der LUBW und den Kommunalen Landesverbänden am 1. Juli 2016 die 3. Jahrestagung der „Kommunalen Initiative Nachhaltigkeit“ in Stuttgart durchführt. Die Kommunale Initiative ist eine von drei zielgruppenspezifischen Initiativen der Nachhaltigkeitsstrategie des Landes Baden-Württemberg. Sie unterstützt Kommunen im Hinblick auf eine nachhaltige Kommunalentwicklung und insbesondere bei der Einführung von Instrumenten eines Nachhaltigkeitsmanagements, etwa Nachhaltigkeitsberichten oder N!-Prozessen. Ziel der Tagung ist einerseits beispielhafte Aktivitäten zugunsten einer nachhaltigen Entwicklung vorzustellen und andererseits über Unterstützungsangebote des Landes für die Kommunen zu informieren. Gene lade ich Sie zu dieser Veranstaltung ein.

In der Anlage habe ich Ihnen den Flyer für die 3. Jahrestagung der Kommunalen Initiative Nachhaltigkeit beigelegt. Die Anmeldung zur Jahrestagung kann unter folgendem Link erfolgen: http://www.nachhaltigkeitsstrategie.de/erleben/veranstaltungen/3-jahrestagung-kin.html .
Hier finden Sie auch weitere Informationen zur Tagung und zur Kommunalen Initiative Nachhaltigkeit.

Gerne dürfen Sie sich auch für den N!-Newsletter der Nachhaltigkeitsstrategie Baden-Württemberg unter folgendem Link anmelden: http://www.nachhaltigkeitsstrategie.de/n-service/newsletter.html.

Sollten Sie gedruckte Flyer benötigen, wäre ich für einen Hinweis dankbar.

Mit freundlichen Grüßen,
Hans von Haeften


Ministerium für Umwelt, Klima und Energiewirtschaft Baden-Württemberg
Referat 21 - Grundsatzfragen der Umweltpolitik, Nachhaltigkeit, nachhaltiges Wirtschaften
Kernerplatz 9, 70182 Stuttgart

Tel.: 0711 / 126 - 2628
Fax: 0711 / 126 - 2867

"ZA" OBNOVU VUKOVARSKOG TORNJA – SIMBOLA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA!


"ZA" OBNOVU VUKOVARSKOG TORNJA – SIMBOLA 

HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA!

Poštovane dame i gospodo,
Poštovano Hrvatsko Iseljeništvo

U seriji humanitarnih akcija "prikupljanja novca" za obnovu VUKOVARSKOG VODOTORNJA na red je konačno došao i grad Stuttgart sa svojom širokom okolicom (od Ulma do Karlsruhea). Prikupljanje novca za vukovarski vodotoranj je bilo posebno uspješno u Kanadi gdje su Hrvati u prvi sat vremena prikupili više od 100.000 kanadskih dolara. Da li će grad Stuttgart sa svojom širokom okolicom srušiti kanadski rekord vidjeti će se 02.07.2016 godine!


Slijedeći tekst je prepisan sa kupljene ulaznice:


SPORTSKO HUMANITARNA
ZABAVA ZA OBNOVU
VUKOVARSKOG VODOTORNJA
SIMBOLA HRVATSKOG
ZAJEDNIŠTVA

Inicijator sportsko humanitarne zabave u Stuttgartu je "CROATIA STUTTGART 1971"!


Datum održavanja zabave: 02.07.2016 godine


Vrijeme održavanja zabave: Sa početkom u 17.00 sati


Mjesto održavanja zabave:

VERSAMMLUNGSHALE
Albstrasse 80
70597 Stuttgart


PRODAJA ULAZNICA:

- CAFE FORUM
- LETZTE INSTANZ
- CAFE TOPAS
- SPORTHEIM SIRNAU


CIJENA ULAZNICE: 12 €

Ulaznica sudjeluje u tomboli. Djeca do 12 godina – ulaz slobodan!


Na zabavi će nas muzički zabavljati LIVE MADDOX BAND"!


GENERALNI SPONZORI SPORTSKO HUMANITARNE ZABAVE U STUTTGARTU:

- Zezelj GmbH Schreinerei / Innenausbau / Fensterfachbetrieb
- SCATEO


OSTALI SPONZORI SPORTSKO HUMANITARNE ZABAVE U STUTTGARTU:

- Večernji list
- Fenix magazin
- Hrvati Stuttgart
- CD Dinkelacker
- Hausgeräte Welt
- MAURITIUS
- Akutisk-Trockenbau-Stuttgart gmbH
- XLLOG
- hs montagetechnik
- MS Bodenbeläge
- HKZ Stuttgart
- Stefansbäck
- RM Bodenbeläge
- GODEL – BETON
- TRIPLE – ING:
- BACCHUS CROATICA
- SPORTHEIM SIRNAU
- Sportsbar Hećimović
- AXA BOSNJAK & TEAM GmbH
- domo-tec Sanitär und Heizungstechnik
- PILUM
- SANOTEC
- Zoran Barjaktaric Trockenbau
- Fensterbau Vuković
- Cafe FORUM
- Cafe TOPAS
- Restaurant Filderer Adria
- Ante Glavaš Projektbüro
- Letzte Instanz
- Glanz
- Robert Domitrović Montagebau und Fliesenleger Creativ 21
- Dieter Kuhn Immobilienservice GmbH

Lijep pozdrav i do skorog viđenja u Stuttgartu!