utorak, 4. srpnja 2023.

Nova cenzura mojih fotografija i videa u Whatsappu!

Nakon blokade mog Instagram profila od prošlog tjedna, 

http://drazenkatic.blogspot.com/2023/06/cenzura-i-blokada-instagram-profila.html

danas sam utvrdio da su mi u Whatsapp grupi ZVD, koja služi isključivo za pohranu mojih fotografija i videa netko sve fotografije i videe od zadnjih godinu dana skinuo sa servera. 

 

 Kao što gornja slika prikazuje fotografije su izbrisane i ostao je samo magloviti obris, koji sada ne mogu dalje koristiti.

Ove zadnje fotografije su snimljene pročli mjesec u Stuttgartu na dva kongresa o Održivom razvoju na kojima sam prisustvovao, a to su bili "Cities for mobility" i "Urban future".

Moram naglasiti da ovo nije prvi napad na moj whatsapp profil i moje whatsapp grupe.

Početkom ove godine "netko" je uklonio 50 mojom rukom napisanih objava iz Whatsapp grupe UZOR, gdje se radilo isključivo o temama Održivog razvoja. Jednim klikom na server je izbrisano 50 sati mog života.

I što se dogodilo?

Nista!

Ja sam napisao novih 50 tema i Whatsapp grupa radi kao i do sada!

Ovo današnje brisanje mojih fotografija i videa je jadno. Ne misli valjda izvršioc / nalogodavac da su moje fotografije pohranjene jedino u whatsapp grupi?!

Ja ću ih ponovo ubacit u whatsapp grupu i ponovo ću ih koristit po mojoj potrebi.

Očito je da izvršitelj / nalogodavac ništa nije naučio. Zbog blokiranja mog Instagram profila prije tjedan dana obavjestio sam Hrvatske eurozastupnike u Europskom parlamentu i tražim od njih jasan odgovor u zakonski predviđenom roku!

Novi napad na internet platforme koje ja koristim je samo još jedan veliki minus za one koji se namjeravaju kandidirati 2024 / 2025.

Moram također naglasiti da su ti napadi zabranjeni zakonom, a mene kao korisnika štiti Ustav Republike Hrvatske i Povelja europske unije o temeljnim pravima, citiram

Pozivam se na Ustav Republike Hravtske:

 

Članak 38.

Jamči se sloboda mišljenja i izražavanja misli.

Sloboda izražavanja misli obuhvaća osobito slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja.

Zabranjuje se cenzura. Novinari imaju pravo na slobodu izvještavanja i pristupa informaciji.

Jamči se pravo na ispravak svakomu komu je javnom viješću povrijeđeno Ustavom utvrđeno pravo.

 

Članak 37.

Svakom se jamči sigurnost i tajnost osobnih podataka. Bez privole ispitanika, osobni se podaci mogu prikupljati, obrađivati i koristiti samo uz uvjete određene zakonom.

Zakonom se uređuje zaštita podataka te nadzor nad djelovanjem informatičkih sustava u državi.

Zabranjena je uporaba osobnih podataka suprotna utvrđenoj svrsi njihovoga prikupljanja. 

 

Pozivam se na Povelju Europske Unije:

 

Članak 8.

Zaštita osobnih podataka
1. Svatko ima pravo na zaštitu osobnih podataka koji se na njega ili nju odnose.
2. Takvi podaci moraju se obrađivati pošteno, u utvrđene svrhe i na temelju suglasnosti osobe o
kojoj je riječ, ili na nekoj drugoj legitimnoj osnovi utvrđenoj zakonom. Svatko ima pravo na pristup
prikupljenim podacima koji se na njega ili nju odnose i pravo na njihovo ispravljanje.
3. Poštovanje tih pravila podliježe nadzoru neovisnog tijela. 

Članak 11.

Sloboda izražavanja i informiranja
1. Svatko ima pravo na slobodu izražavanja. To pravo uključuje slobodu mišljenja te primanja i
širenja informacija i ideja bez miješanja tijela javne vlasti i bez obzira na granice.
2. Poštuju se sloboda i pluralizam medija.

Netko očito misli da  može kršiti temeljna ljudska prava i slobode, blokirati profile u društvenim mrežama, brisati fotografije i videe i da se on nikad neće otkriti.

Moram tu osobu neugodno razuvjeriti!

Postoji uzrečica da "Internet ništa ne zaboravlja". I to je istina. Zakonski sve što se ubaci u Internet ili sve operacije koje se poduzimaju na serveru moraju 10 godina ostati "zapisane". Međutim prava je istina da podaci koji se prikupljaju i pohranjuju na servere diljem svijeta nikada nitko u potpunosti ne izbriše.

Prije je vrijedila uzrečica "Novac je moć", a danas vrijedi uzrečica "Informacija (podatak) je moć"!

Ono što je izvršioc / nalogodavac brisanja mojih podataka (fotografija, videa, postova) zaboravio, je da svaka operacia koja se učini u internetu ili na serveru ostavlja "trag". To vam je isto kao kod bankovnih transakcija. Pa makar 10 puta prebacili novac sa jednog računa na drugi diljem svih 5 kontinenata, transakcije ostavljaju trag i može se lako ustanoviti gdje je izvršena prva transakcija.

Ja bi izvršioca / nalogodavca savjetovao da se okani kršenja Ustava Republike Hravtske, Povelje Europske unije i državnih zakona Republike Hrvatske, koji jamče slobodu izražavanja u govoru i pismu, jer će se jednog dana karte ponovo miješati i izvršioc / nalogodavac će se tada vrlo neugodno iznenaditi.

Hravtska nije Jugoslavija. 

Goli otok i Stara gradiška su zatvoreni. 

Hrvatski narod nije rob. 

Demokracija nije jugoslavensko-komunističko jednoumlje!

Dražen Katić


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Instagram: zauvijek_vjerni_domovini

Twitter: ZVD_eV

You Tube: Drazen Katic

Mobitel / Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 


SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 

https://drazenkatic.blogspot.com/2017/06/nezavisna-lista-zauvijek-vjerni_10.html?fbclid=IwAR129oInkM8WPnjx-4OxXNO3PW2I7YKLusFzXMqdQt-ttBik3AyWaZGAE8A


PARLAMENTARNI PROGRAM Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENIŠTVO), ZA SLIJEDEĆE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2016/08/hrvati-na-pet-kontinenata-zauvijek.html?fbclid=IwAR3VNr7Ky0Nv5bR1CYrPh5wQTE2b1WOulr-3LGFGKVaRmrAEHUM7SPJTScA


Nema komentara:

Objavi komentar