ponedjeljak, 8. travnja 2024.

Žalba gradonačelniku Tomaševiću - Tramvaji vam gnječe putnike, a vozači ih vrijeđaju!


 Slika gradonačelnika Tomaševića preuzeta je sa službene stranice Grada Zagreba!

Moju žalbu koju sam osobno putem emaila poslao gradonačelniku Zagreba gospodinu Tomaševiću citiam u cijelosti:

"Grad Zagreb

Trg Stjepana Radića 1

10.000 Zagreb

Gradonačelnik

gospodin Tomislav Tomašević

gradjani@zagreb.hr

 

PREDMET:

ŽALBA GRADONAČELNIKU TOMAŠEVIĆU –

Tramvaji vam gnječe putnike, a vozači ih vrijeđaju“!


Poštovani gradonačelniče Zagreba gospodine Tomašević,

ovu žalbu vam pišem tek sada, pošto me ruka toliko bolila da nisam mogao koristiti tipkovnicu.

Pošto na službenoj stranici grada Zagreba ne postoji vaša direktna email adresa na koju se građani mogu vama osobno obratiti, koristim nekoliko email adresa koje sam pronašao na službenoj stranici grada Zagreba.

Zamoljavam primaoce ove žalbe da vam još danas direktno proslijede ovaj email.


Molim vas gospodine Tomašević da mi na moju žalbu koja je adresirana na vas osobno odgovorite vi osobno. Odgovor koje mi pošalju određene službe, tajnice, pročelnici i slično neću akceptirati.

Ova žalba ima svoju težinu i vi kao gradonačelnik grada Zagreba i glavni šef svih gradskih službi morate imati u vidu što se dogodilo i kako ćete osobno riješiti opisani problem.


OPIS DOGAĐAJA


Na sam Uskrs u nedjelju dana 31.03.2024 odlučio sam posjetiti svoje poznanike u Zagrebu. Sa vlakom sam iz Duge Rese doputovao u Zagreb te dalje nastavio tramvajem od glavnog Kolodvora u pravcu Trga Dr. Franje Tuđmana. Na trgu Bana Jelačića oko 16.40 sati sam presjeo te uzeo tramvaj broj 11 za nastavak mog puta. Vrata tramvaja broj 11 bila su neispravna. Senzor na vratima nije registrirao putnika, već su mi vrata priklještila lijevu šaku.


Stisak vrata je bio vrlo jak i lijevu šaku nisam mogao isčupati. Pošto je tramvaj cijelu minutu stajao sa zatvorenim vratima na stajalištu Trga Bana Jelačića, zamolio sam putnike da odu do vozača i da on otvori vrata kako bi mi vrata oslobodila moju lijevu šaku.


Par putnika je to i učinilo. U međuvremenu tramvaj je krenuo, a kada su putnici došli natrag rekli su mi da im vozač ništa ne odgovara.

Stisak tramvajskih vrata je bio toliko snažan da sam mislio da će mi smrskati šaku i kada nisam više mogao izdržati bol, nekoliko puta sam iz sveg glasa viknuo: „Otvorite vrata, priklješten sam“!


Reakcije nije bilo. Tramvaj je vozio dalje do Frankopanske ulice i kada je konačno stao na stanici, otvorila su se vrata i ja sam mogao osloboditi moju lijevu već otečenu šaku.


Došao sam na prednja vrata do kabine vozača tramvaja i on je razgovarao kroz vratašca sa jednim od putnika.

Rekao sam vozaču tramvaja: Zašto niste zaustavili tramvaj i otvorili vrata kada su vam to putnici rekli?“. On mi je mrtvo hladno odgovorio da nije ništa čuo!


Pogledao sam na sat da utvrdim vrijeme i ono je iznosilo 16.43 sati.


Izvadio sam iz mog ruksaka radnu bilježnicu i rekao vozaču da mi kaže broj tramvaja i njegovo ime i prezime. Pogledao je u neke papire i rekao da je broj tramvaja 2241.

Ponovo sam ga upitao za ime i prezime i tada mi je odgovorio da se zove Nikola Katičić.


Tu je naša konverzacija i završila. Odvezao sam se dalje istim tramvajem još par stanica i izišao na stanici Trg Dr. Franje Tuđmana.


Sišao sam sa tramvaja. Odložio ruksak i mojom desnom rukom izvadio mobitel te napravio dvije fotografije tramvaja i mjesta na kome je tramvaj stao. Na to je vozač tramvaja izišao van iz tramvaja prišao mi i rekao, citiram: „Papčino, papak što to snimaš?“

 


Rekao sam mu da se nalazim na javnom mjestu, da snimam tramvaj i da je takovo snimanje na javnom mjestu zakonski dozvoljeno. Nakon toga on mi je dobacio još nešto uvredljivo, okrenuo se te se vratio natrag u tramvaj i nastavio vožnju.


Ostao sam potpuno šokiran. Prvo mi na Uskrs tramvaj sa neispravnim senzorom prignječi ruku.

Nakon toga vozač tramvaja me verbalno napadne i izvrijeđa zbog fotografiranja koje je po zakonu u javnom prostoru dozvoljeno.


Otišao sam dalje u posjetu prijateljima. Lijeva šaka mi je otekla, međutim nisam imao namjeru odlaziti liječniku. Za par sati su počeli snažni bolovi i odlučio sam da mi liječnik na hitnoj pogleda ruku, nije li mi što slomljeno. U Vinogradsku na hitnu sam došao oko 18.00 sati, dva puta sam morao raditi rendgen lijeve šake, a bio sam gotov sa pregledom oko 22.00 sati.


Tako sam ja gospodine Tomašević proveo naš Uskrs! Liječnička dokumentacija nalazi se u privitku ovog emaila u pdf formatu!


Poštovani gradonačelniče TOMAŠEVIĆ,

Ovo nije prvi puta da vaši tramvaji zbog neopreznosti vozača tramvaja ozlijeđuju ljude.

Sjetite se slučaja od 28.02.2021 kada je tramvaj vukao 3 metra ženu za sobom, slijedeći link:

https://www.vecernji.hr/zagreb/strava-u-zagrebu-srusili-zenu-pa-je-tramvaj-vukao-3-metra-policija-trazi-dvojicu-muskaraca-1476462

Prije dva mjeseca, 03.02.2024 tramvaj je naglo zakočio, prilikom čega je putnik udario svom silinom u kabinu vozača tramvaja, slijedeći link:

https://www.zagreb.info/vijesti/zagrepcanin-stradao-nakon-sto-je-tramvaj-naglo-zakocio-svom-silinom-zabio-sam-se-glavom-u-vozacku-kabinu/597765/

Daljnje slučajeve ne želim nabrajati.


Slijedeće tema koju otvaram je neljubaznost vozača ZETa prema putnicima!

01.12.2020 na okretištu na Črnomercu nakon što je vozač tramvajem ozlijedio putnika, izderao se na gospođu koja ga je tražila ime i prezime, slijedeći link:

https://www.jutarnji.hr/vijesti/crna-kronika/stajala-sam-tocno-na-tim-vratima-i-vidjela-sto-je-vozac-ucinio-na-okretistu-se-na-mene-izderao-15010791

05.05.2018 vozač ZETa napao je putnici u invalidskim kolicima, slijedeći link:

https://www.jutarnji.hr/vijesti/zagreb/sramotan-video-iz-zagreba-vozac-zet-ovog-autobusa-napao-putnicu-u-invalidskim-kolicima-sto-ja-sve-moram-raditi-7321974

Ovaj zadnji slučaj neljubaznosti ZETovih vozača je naslijeđen, međutim prva tri primjera, uključujući i moj slučaj je iz vašeg sadašnjeg mandata gradonačelniče Tomašević.


Potpuno je jasno da vi kao gradonačelnik u trećoj godini mandata ne vladate situacijom i da ZET radi što ZET želi, a ne što propisuju pravila službe i norme građanskog ponašanja.


Ja sam gospodine Tomašević kao student dragovoljac 1991. godine otišao na ratište braniti moju i vašu Domovinu. Mnogi moji suborci su poginuli. Mi koji smo preživili doživljavamo gore opisane neugodnosti. Mislite li gospodine Tomašević da smo se vaš otac i ja dobrovoljno borili za Hrvatsku i za njen glavni grad Zagreb da bi proživljavali ovakve događaje i ponižavanja od vozača tramvaja koji se u Domovinskom ratu nisu ni rodili?


Poštovani gradonačelniče Tomašević,


molim da u roku od 3 dana osobno vi ispitate moj slučaj i da mi vi osobno pismeno odgovorite na moja slijedeća dva pitanja:


1. Molim da utvrdite što je tehnički neispravno na tramvaju broj 11 (2241), zašto senzori na vratima ne registriraju putnike, odnosno dijelove tijela putnika te me o utvrđenom tehničkom pregledu (nedostatku) pismeno izvjestite.


2. Molim da utvrdite disciplinsku odgovornost vozača tramvaja gospodina Nikole Katičića i da me izvjestite koje ste disciplinske mjere protiv njega poduzeli.


Kao privitak šaljem vam 2 fotografije tramvaja na stajalištu Trg dr. Franje Tuđmana i moju liječničku dokumentaciju sa hitnog prijema u Vinogradskoj bolnici.


Uz dužno štovanje

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

U Dugoj Resi, 08.04.2024" kraj citirane žalbe!

Nema komentara:

Objavi komentar