nedjelja, 5. svibnja 2024.

Hrvatsko iseljeništvo - daje glas Draženu Katiću!


Poštovano Hrvatsko iseljeništvo,

Ja sam se 1999. godine odselio u njemački grad Stuttgart, u kome sam proveo pune 22 godine života! 

2021. godine vratio sam se u moju rodnu Dugu Resu. 

Kandidat sam na slijedećim izborima za Europski parlament!

Na slijedećem kratkom videu je moja izjava iz Sabora nakon predaje liste za Europske izbore!

Hrvatsko iseljeništvo do sada nitko nije istinski zastupao u Europskom parlamentu  i stoga nije bilo ni nekog velikog interesa Hrvatskog iseljeništva za Europske izbore.

Ja sam 2019. godine radio u Europskom parlamentu u ECR Grupaciji (Europski konzervativci i reformisti) i jasno sam vidio što se može u Europskom parlamentu napraviti za svoj narod i svoju državu, posebno za iseljene Hrvate na svih 5 kontinenata!


U gradu Stuttgartu sam živio punih 22 godine!


Moj je cilj omogučiti Hravtskom seljeništvu povratak u Domovinu i da nastave raditi i živjetu u zemlji iz koje su otišli!


Moj je cilj bolje političko pozicioniranje Hrvatskog iseljeništva u zemljama u kojima privremeno ili trajno žive!


Moj je cilj omogućiti lakše i jednostavnije primanje u Hrvatsko državljanstvo onih koji su porijeklom Hrvati i rođeni su izvan matične Domovine.

Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za Izbore za Europski parlament pod narednim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za Europski parlament:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima, profesorima iz područja tehnike i ekonomije, predstavnicima tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljio sam Organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također  je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač ekonomskog razvoja i da se inovacije trebaju finacijski podupirati.

2021. godine vratio sam se u Hrvatsku i uvidio temeljne razlike između snažne ekonomije njemačke pokrajine Baden-Württemberg i Hrvatske ekonomije koja se razvija!

Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza inovacija" treba transformirati u proces "izvoza inovativnih proizvoda".

Hrvatska bi također trebala koristiti financijski i ljudski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Pokretanjem investicija ojačat ćemo gospodarstvo te ćemo se tako suprostaviti idućem velikom problemu koji nas tlači, a to je negativna demografska slika.

Ekonomski razvoj Hrvatske podrazumijeva i povratak Hrvatskog iseljeništva u matičnu zemlju, koje svojim znanjem, iskustvom i ambicijama može pozitivno djelovati u procestu industrijskog i inovacijskog razvoja Hrvatske.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA EUROPSKI PARLAMENT - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

MOJ PROGRAM ZA EUROPSKI PARLAMENT I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZE SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

 

Nema komentara:

Objavi komentar