petak, 25. kolovoza 2017.

Odgoda je bila samo kupovanje vremena, porez na nekretnine vraća se na velika vrata - i to s jednom vrlo bitnom promjenom koja se neće svidjeti nijednoj lokalnoj vlasti + KOMENTAR!

Gornja slikai citirani tekst preuzeti su sa onlineportala "slobodna dalmacija.hr", 25.08.2017

http://www.slobodnadalmacija.hr/novosti/hrvatska/clanak/id/503530/odgoda-je-bila-samo-kupovanje-vremena-porez-na-nekretnine-vraca-se-na-velika-vrata--i-to-s-jednom-vrlo-bitnom-promjenom-koja-se-nece-svidjeti-nijednoj-lokalnoj-vlasti

"Iako su mnogi već proglasili porez na nekretnine mrtvim Vladinim projektom, a neprincipijelnu koaliciju protivnika poreza ne nekretnine koju su, između ostalih, činili Udruga Lipa Davora Huića, bivši voditelj i DJ Hamed Bangoura, Živi zid, blogeri Liberala.hr, narodnjaci…, čini se da stvari ipak nisu tako jednostavne, piše Jutarnji list.

Nove izjave premijera Andreja Plenkovića, koji ionako nikad nije rekao da se u potpunosti odustaje o poreza na nekretnine, nego da se odgađa njegova primjena, potvrđuju kako Vlada RH ipak nema namjeru olako priznati poraz. Prije bi se moglo reći da se sada otvara pitanje kada će Plenkovićeva Vlada ponovo pokušati lansirati porez na nekretnine jer je evidentno da je 1. siječnja 2018. propušten kao prilika. Uz to, ključno je pitanje kakve bi sve promjene trebao doživjeti porez na nekretnine koji je prošao saborsku proceduru.

Kao mogući datumi novog lansiranja sada se spominju početak drugog kvartala 2018. godine ili 1. siječnja 2019. godine.

Za i protiv

Protiv prvog datuma idu argumenti da je to prekratko vrijeme da se značajni dio od 127 gradova i 428 općina doista pripremi za primjenu novog poreza, ali realisti upozoravaju da onoj trećini lokalnih jedinica koje su se šeprtljavo pripremale za novi porez do početka 2018. vjerojatno ne bi pomoglo niti nekoliko godina odgode.

Pojedini stručnjaci predlažu da se odgoda iskoristi za pojednostavljivanje formulara pomoću kojih se stvara nova baza podataka za porez na nekretnine koji bi trebao zamijeniti tri dosadašnja nameta - komunalnu naknadu, spomeničku rentu i porez na kuće za odmor.

- Trebalo bi iskoristiti postojeću bazu podataka komunalne naknade i proširiti je za 2-3 podatka, a ne na to dodavati još gomilu toga. Treba voditi računa da značajni broj ljudi neće uopće razumjeti formulare, iako djeluju jednostavno - upozorio je stručnjak blizak Vladi RH. Bilo kako bilo, premijer je već poručio građanima da nastave ispunjavati postojeće formulare.

Koeficijenti

Što se pak tiče 1. siječnja 2019. kao mogućeg novog datuma lansiranja poreza na nekretnine, može se reći da je početak godine logičan datum jer je porez na nekretnine godišnji porez. No, on se ipak razrezuje kvartalno, pa je moguće pokrenuti ga i tijekom kalendarske godine. Problem s čekanjem do 2019. je neizvjesnost oko budućnosti Vlade; što ako neke napetosti približe nove parlamentarne izbore? U izbornu utrku nitko ne želi ući s novim porezom.

Iako se iz vrha Vlade ne može dobiti službena potvrda, čini se kako bi ključna promjena u odnosu na porez na nekretnine koji je trebao zaživjeti s 1. siječnjem 2017. trebala biti vezana uz smanjivanje diskrecijskih prava lokalnih sredina kod određivanja koeficijenata. Postoje koeficijenti zone, stanja nekretnine, njezine starosti i namjene nekretnine. Svi koeficijenti osim onog za namjenu nekretnine omogućuju relativno mali diskrecijski prostor lokalcima za određivanje koeficijenata (od 0,8 do 1,2), ali je ta sloboda vrlo visoka kod koeficijenta namjene (od 1 do 10). S obzirom na to kako se može procijeniti da se niti jedan lokalni političar neće usuditi maksimalizirati porezni teret lokalnom stanovništvu koje ga bira na izborima, stvorila se bojazan da je lokalnim moćnicima praktično ostavljena mogućnost reketarenja gospodarskih subjekata. Posebno se to odnosi na hotelske tvrtke koje u vlasništvu i najmu imaju vrlo velike prostore. Nije tajna da su hotelijeri bili ekstremno zabrinuti zbog previsokih diskrecijskih prava ostavljenih lokalcima.

Dvorac ili garsonijera

Kod davanja tako velikog prava lokalcima da određuju vrlo različite koeficijente naplate prema namjeni nekretnine vodilo se dijelom logikom kako lokalna vlast mora imati pravo privlačiti ili odbijati djelatnosti kakve želi. Pravo je, recimo, lokalne politike da privuče kockarnicu u svoje dvorište ili je odbije. Međutim, način funkcioniranja lokalnih političara prije upućuje da se neće voditi zdravom ekonomskom logikom, nego onom lokalno-političkom, a što bi moglo ugroziti šire gospodarske interese RH.

Zaključno, valja reći da je još uvijek nejasno hoće li biti uklonjene preostale nedosljednosti postojećeg zakona koji se trebao početi primjenjivati od početka sljedeće godine. Primjerice, nejasno je je li održiv status posebno porezno tretirane “prve nekretnine”. Prva nekretnina može biti dvorac od 10 tisuća kvadrata, ali i garsonijera od 30-ak. Je li logično da imaju isti porezni tretman, ili se koeficijenti trebaju određivati prema kvadraturi u odnosu na broj korisnika?"

KOMENTAR:

Kao sto sam vec neznam koliko puta naveo  "porez na nekretnine", a posebno porez na prvu nekretninu je neljudski, protuustavan i protuzakonit. Vec sam objasnjavao vise puta koji clanci Ustava RH su povrijedjeni tim zakonom.

Hrvati zive ca. 80% u svom privatnom vlasnistvu.
Taj stan ili kuca u kome zive je u najvecem broju slucajeva ili izgradjen za vrijeme bivse Jugoslavije ili naslijedjen. To konkreno znaci da je vrlo mali broj stanova i kuca dosao u vlasnistvo gradjana od 1990. godine do danas. Zasto da ona Vlast koja nije gradila stanove i davala gradjanima povoljne stambene kredite ubire tada porez na te nekretnine??

Porez na prvu nekretninu je "siguran put u robovlasnistvo". Cak su i robovi imali osiguran smjestaj. Nisu morali brinuti da budu delozirani ili izbaceni na ulicu.

Premijer Plenkovic je dosao u Domovinu sa ciljem da sprovede zadatke koje je dobio od bossova u EU. Ako te zadatke dobro sprovede, bossovi ce ga nagraditi jos boljom politickom pozicijom. Za premijera Plenkovica Domovina Hrvatska je stanica na njegovom politickom putu kroz koju ce proputovat, a cak ni ne primjetiti sto ostavlja izasebe.

Proslog premijera Oreskovica nije izabrao Hrvatski narod, vec je parlamentanom diktaturom nametnut narodu. Kako je sve zavrsilo vidjeli smo. Premijer Plenkovic je protuzakonitim i protuustavnim "preslagivanjem glasova u Saboru" umjetno sacinio "novu Vladu" koja nema narodni legitimitet.

Postovane Hrvatice i Hrvati,
Cijenejni pripadnici Nacionalnih zajednica zajednicke nam Domovine Hrvatske,

ne dozvolite da ponovo zivite u diktaturi. Izidjimo na jesen na narodni referendum i srusimo besramni i "antihrvatski zakon" o porezu na nekretnine.

Referendum nam garantira Ustav Republike Hrvatske:


Članak 87.
(1) Hrvatski sabor može raspisati referendum o prijedlogu za promjenu Ustava, o prijedlogu zakona ili o drugom pitanju iz svog djelokruga.
(2) Predsjednik Republike može na prijedlog Vlade i uz supotpis predsjednika Vlade raspisati referendum o prijedlogu promjene Ustava ili o drugom pitanju za koje drži da je važno za neovisnost, jedinstvenost i opstojnost Republike Hrvatske.
(3) O pitanjima iz stavka 1. i 2. ovoga članka Hrvatski sabor će raspisati referendum u skladu sa zakonom ako to zatraži deset posto od ukupnog broja birača u Republici Hrvatskoj.
(4) Na referendumu se odlučuje većinom birača koji su pristupili referendumu.
(5) Odluka donosena na referendumu obvezatna je.
(6) O referendumu se donosi zakon. Zakonom se mogu propisati i uvjeti za održavanje savjetodavnog referenduma.


 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html

četvrtak, 24. kolovoza 2017.

Petrov je u pravu - Plenković je prekršio Ustav kad je smijenio Mostove ministre + KOMENTAR!


Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "index.hr", 30.04.2017

http://www.index.hr/vijesti/clanak/petrov-je-u-pravu--plenkovic-je-prekrsio-ustav-kad-je-smijenio-mostove-ministre/966877.aspx

"NAKON izbora ustavnih sudaca, švicaraca, ovrha, blokiranih, deložacija, razdjelnika, nezaposlenosti, iseljavanja i demografske katastrofe, urušavanja obrazovnog i zdravstvenog sustava, privatizacije javnih dobara...te Lex Agrokora, pitanje funkcionira li u Hrvatskoj ustavna, parlamentarna demokracija, primiče se stadiju retoričke ironije.

Vrijedi li više uopće ukazivati na izigravanje ustavne vladavine i vladavine prava u Hrvatskoj kao što je to nedavno učinio profesor Branko Smerdel: "Kriza ustavnosti je prije svega kriza svijesti o važnosti Ustava. Naše političke elite, ili bolje, jezikom The Economista, ‘politička klasa’, desne jednako kao i lijeve, pokazuju otvoreni prezir prema ustavnosti i ustavnoj normi. Ne smatraju ih ni relevantnim ni obvezujućim. Kršenja Ustava čak i na najvišoj razini prolaze bez nekog većeg otpora."

Upravo ove profesorove riječi su me ponukale na ovaj građanski i akademski otpor u pogledu ustavnopravne situacije oko razrješenja ministara iz Mosta, a koji ostavljam testu opće i stručne javnosti.

Tim mi je teže što moram izraziti neslaganje s tumačenjem kojega je o ovome pitanju dao profesor Smerdel: "Ispravnim tumačenjem i Ustava i zakona o Vladi, oni više nisu ministri. Premijer je na testu time što za imenovanje novih ministara mora dobiti podršku većine svih zastupnika u Saboru ... Plenković u potpunosti postupa u skladu s Ustavom koji kaže da Vlada odgovara Saboru, i u skladu sa svojim ovlastima. Naravno, on će nove ministre – kada ih imenuje – morati predstaviti Saboru i dobiti podršku većine."

Petrov i Mostovci u pravu

Zašto su Božo Petrov i "mesijanski" Mostovci ovaj puta u pravu kada tvrde "da se premijer Andrej Plenković koji je u četvrtak smijenio trojicu Mostovih ministara pokazao da se ne drži Ustava, demokratskih vrijednosti ni parlamentarne demokracije", te da "netko krši hrvatski Ustav i ponaša se kao da imamo kancelarski model"?

Ovdje nije na stvari populizam Mosta i pitanje može li Predsjednik Vlade sâm ili uz znanje uskog kruga suradnika donijeti političku odluku o smjeni ministra u Vladi, već o uzurpiranju ustavnih ovlasti i kršenju ustavne procedure, a koja time nužno dobivaju i predznak nedemokratskog.

To što su iz Mosta stalno populistički vikali 'Vuk', ne znači da ovaj put 'Vuk' nije zaista došao. Diletantske izjave Bože Petrova oko supotpisa Predsjednika Hrvatskog sabora za razrješenje ministara, samo su udaljile pozornost javnosti od suštine u pogledu smjene ministara, a politička uloga i "mesijanska" misija Mosta te 'osvajanje' političkih bodova su za ovo razmatranje apsolutno nebitni.

Bitno je pitanje tko smjenjuje ministre u Vladi i kada zbog smjene prestaju biti ministri? Tko o tome odlučuje i tko potpisuje rješenje o razrješenju i kada ono stupa na snagu? Pristajemo li na kancelarsko upravljanje vladom? Način na koji je Predsjednik Vlade Plenković smijenio ministre je neustavan, kao i svi dosadašnji slučajevi razrješenja ministara u prethodnim Vladama.

Ovo jedino nije slučaj u pogledu onih razrješenja koja su se dogodila na osobni zahtjev ministra, a time dakle i posljednje razrješenje Mostovog potpredsjednika Vlade i ministra uprave Ivana Kovačića. Neukazivanje na dosadašnju neustavnu praksu, ne može ovakav postupak sadašnjeg Predsjednika Vlade opravdati i učiniti ustavnim.

Otvaranje puta kancelarskom modelu

Ukoliko su državna tijela i njihovi najviši dužnosnici, a osobito oni Hrvatskog sabora, zbog 'stranačke poslušnosti', pristajali na ovakvu praksu ili su jednostavno propustili ispravno djelovati, u Hrvatskoj su na mala vrata otvorili put kancelarskom modelu u hrvatskoj ustavnoj zbilji.

Stoga je ovaj eklatantni slučaj, dobar povod za prekidom ovakve prakse želi li se očuvati hrvatski ustavni okvir čiste parlamentarne vlade. U tom smislu promašeno je i mišljenje predsjednika Ustavnog suda da povodom ovoga pitanja Ustavni sud ne daje pravna mišljenja i da to nije uloga Ustavnog suda, a zapravo žmiri na jedno oko da se ovdje zapravo radi o povredi ovlasti Hrvatskog sabora od strane Vlade, a o čemu bi se Ustavni sud mogao oglasiti samostalno u okviru nadzora ostvarivanja ustavnosti i zakonitosti.

Zašto za razrješenje ministara u našem čistom parlamentarnom sustavu nije dovoljno rješenje kojega potpisuje predsjednik Vlade, a koje stupa na snagu danom njegova donošenja?

Naime, čl. 110. Ustava kaže: "Na temelju odluke Hrvatskoga sabora o iskazivanju povjerenja Vladi Republike Hrvatske, rješenje o imenovanju predsjednika Vlade donosi predsjednik Republike uz supotpis predsjednika Hrvatskoga sabora, a rješenje o imenovanju članova Vlade donosi predsjednik Vlade uz supotpis predsjednika Hrvatskoga sabora", dakle ovdje i u drugim člancima Ustava ne spominje se razrješenje člana Vlade (ministra).
No, ne proizlazi li iz spomenute odredbe tumačenje da na temelju pozitivne odluke Hrvatskog sabora o vladinu prijedlogu za razrješenje ministra, rješenje o razrješenju ministra donosi Predsjednik Vlade uz supotpis Predsjednika Hrvatskog sabora.

Problem supotpisa

Nisu li imenovanje i razrješenje međusobno povezani postupci, poput lica i naličja iste kovanice.

"Spinovski" problem supotpisa Predsjednika Hrvatskog sabora koji je nepotrebno skrenuo pozornost javnosti, zapravo nije nikakav problem jer je gotovo potpuni konsenzus struke da je taj potpis deklaratorne, verifikacijske prirode i da njegovo uskraćivanje nema nikakav značaj.

Pogledate li u njemački Ustav (Temeljni zakon), pronaći ćete odredbu da se Savezni kancelar bira u Bundestagu bez prethodne rasprave. I to je to. Kancelar zatim bira ministre koje ne mora predstaviti Bundestagu i o kojima Bundestag ne glasa, a koje formalno imenuje Savezni predsjednik i njihov jedini dodir s Bundestagom tijekom imenovanja jest kada pred njim daju prisegu. O nepovjerenju se u Bundestagu može glasati samo Saveznom kancelaru, a logična posljedica ovoga je da ministre (formalno) smjenjuje Savezni Predsjednik na (suštinski) prijedlog Saveznog kancelara. Dakle, u kancelarskom modelu cjelokupna i isključiva odgovornost za Vladu leži na Kancelaru.

Kada se u čl. 110. našega Ustava odvojeno navode rješenja o imenovanju predsjednika Vlade i imenovanju ministara naglašava se da su oni Saboru odgovorni i zajedno i pojedinačno o čemu uostalom govori i čl. 115. koji kaže da su "Predsjednik i članovi Vlade zajednički odgovorni za odluke koje donosi Vlada, a osobno su odgovorni za svoje područje rada."

Prilikom formiranja Vlade Hrvatskom saboru se predstavlja kandidat za Predsjednika Vlade i kandidati za ministre.
Dakle, nema govora o tome da u hrvatskom čistom parlamentarnom sustavu jedino Predsjednik Vlade pred Hrvatskim saborom nosi cjelokupni teret odgovornosti Vlade, pa da bi stoga samo on samostalno (u smislu ustavne procedure) mogao odlučivati o smjeni ministara kako je to slučaj u kancelarskom modelu.

Uostalom, Ustav Slovenije koji također ustrojava čisti parlamentarni sustav izrijekom uređuje da ministre imenuje i razrješava na prijedlog predsjednika vlade Državni zbor.

Evo kako je trebalo provesti razrješenje

Prema tome, ispravnim tumačenjem Ustava, razrješenje ministara je trebalo provesti u sljedećoj proceduri, a koja jamči poštivanje ovlasti Hrvatskog sabora i ne predstavlja kancelarsko upravljanje Vladom:

Vlada upućuje prijedlog za razrješenje ministara Predsjedniku Hrvatskog Sabora koji ga uvrštava u dnevni red te se o njemu izjašnjava Hrvatski sabor, a rješenje o razrješenju supotpisuju Predsjednik Vlade i Predsjednik Sabora. Ministri su smijenjeni u trenutku kada se Sabor većinom glasova zastupnika pozitivno izjasnio o prijedlogu Predsjednika Vlade za razrješenje ministara. Rješenjem kojega potpisuju Predsjednik Vlade i Predsjednik Hrvatskog sabora samo se konstatira ova činjenica, pa uskrata potpisa nema nikakav suštinski značaj.

Kako bi se izbjegla situacija (koja po mome mišljenju neopravdano postoji u našoj ustavnoj praksi nakon pada Oreškovićeve vlade) kao u slučaju kada ministri kojima je izglasano nepovjerenje, i nadalje obavljaju nužne ministarske poslove do izbora novih ministara, sukladno tzv. Racionalnom parlamentarizmu ponajbolje i najbliže tumačenje u duhu našeg ustavnog sustava je sljedeće:

Istodobno s prijedlogom za razrješenje ministara, Vlada u proceduru šalje i prijedlog za imenovanje novih ministara, a Predsjednik Sabora ove prijedloge "u paketu" uvrštava na dnevni red, te se prije glasanja o novim ministrima, glasa o razrješenju smijenjenih.

Uostalom, može li mi netko odgovoriti kako je bivši predsjednik Vlade Orešković nakon što je izgubio povjerenje Hrvatskog sabora, ostao tehnički predsjednik Vlade do izbora nove Vlade, a ministri koji su izgubili povjerenje predsjednika Vlade Plenkovića, danom donošenja rješenja o razrješenju odmah prestali biti ministri? Proizlazi da posljedice odluke predsjednika Vlade imaju jači učinak na položaj ministara, nego Hrvatskog sabora na položaj predsjednika Vlade, a pri čemu je Vlada odgovorna Saboru.

Pozornost javnosti je već skrenuta na druga pitanja, politička dinamika se ubrzava i usporava prema potrebi distrakcije od suštinskih pitanja, a još jedna cigla u zidu hrvatskog Ustava je rasklimana. Zna li netko koliko je taj zid još stabilan?"

KOMENTAR:    **************************************************************

Nije jedino clanak 110 Ustava Republike Hrvatske prekrsen. Krsenje tog clanka je zapravo samo jedno u nizu krsenja Ustava Domovine koje je pocinio predsjednik Hrvatske vlade.

Prekrseni su slijedeci clanci Ustava:


Članak 1.
(1) Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.
(2) U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana.
(3) Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem.


Članak 108.
Vlada Republike Hrvatske obavlja izvršnu vlast u skladu s Ustavom i zakonom.
 
Članak 115.
(1) Vlada je odgovorna Hrvatskom saboru.
(2) Predsjednik i članovi Vlade zajednički su odgovorni za odluke koje donosi Vlada, a osobno su odgovorni za svoje područje rada.


Ustav Republike Hrvatske kaze: "U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu......Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlucivanjem"!

Narod Republike Hrvatske je na drzavnim izborima 2016. izabrao HDZ i MOST koje su dobile  vise od 5% glasova te postale parlamentarne stranke.
Hrvatski narod nije izabrao HNS kao parlamentarnu stranku jer je HNS osvojio na izborima samo 1.3 % glasova biraca.

Sto je ucionio premijer Plenkovic?
On je razvlastio 3 MOSTOVA ministra i samim tim izvrsio "politicki puc" u Domovini. On je srusio legalno izabranu vlast u Hrvatskoj. 
Da je ta tri ministra zamijenio sa druga tri ministra iz MOST-a tada se ne bi radilo o "politickom pucu".
Umjesto MOSTA premijer Plenkovic tzv. preslagivanjem postavlja za koalicijskog partnera HNS, koji je nekoliko svjetlosnih godina udaljen od izbornog praga.
Pored toga premijer za ministra policije postavlaj gospodina Bozinovica iz HDZ-a koji uopce nije uspio uci u Sabor.
Gospodin Bozinovic je imao visoko 5. mjesto na listi HDZ-a, a osvojio je samo 475 prefercijalnih glasova. Da bi ste usli u Sabor morate imati osvojenih najmanje 5.500 prefercijalnih glasova!
Kako gospodin Bozinovic onda postaje ministar Hrvatske policije?
Gospodin Bozinovic je 1990 godine bio clan HDZ-a te ga ubrzo i napusta. 2004 godine postaje predstojnik Ureda Predsjednika Mesica. Njegov zivotopis na stanicama MUP RH pocinje sa 1990. godinom!? Gdje je bio i sto je radio ministar policije prije 1990. godine??

2011. godine tadasnja predsjednica HDZ-a gospodja Jadranka Kosor dovodi gospodina Plenkovica i gospodina Bozinovica u HDZ. 

Da li je to jedina referenca po kojoj se postaje ministar Hrvatske policije?

Vlada koju sada imamo je protuzakonita i protuustavna. Ona je nastala tzv. preslagivanjem, a taj pojam ne postoji niti u jednom zakonu, a niti u ustavu Republike Hrvatske. U Domovini Hrvatskoj je izvrsen "politicki puc".
Na vlasti je stranka "HNS" koja je ostvarila 1.3 % glasova na paralamentarnim izborima 2016.

Prije nekih 2-3 mjeseca gospodin Stier je rekao: "Bilo bi najpostenije novi izbori"!
Nakon toga je gospodin Stier u potpunosti iskljucen iz medijskih izjava i komentara. 
Tu je prekrsen ponovo Ustav republike Hrvatske koji kaze: 
Članak 38.
(1) Jamči se sloboda mišljenja i izražavanja misli.
(2) Sloboda izražavanja misli obuhvaća osobito slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja.
(3) Zabranjuje se cenzura. Novinari imaju pravo na slobodu izvještavanja i pristupa informaciji.
(4) Jamči se pravo na pristup informacijama koje posjeduju tijela javne vlasti. Ograničenja prava na pristup informacijama moraju biti razmjerna naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju te nužna u slobodnom i demokratskom društvu, a propisuju se zakonom.
(5) Jamči se pravo na ispravak svakomu komu je javnom viješću povrijeđeno Ustavom i zakonom utvrđeno pravo.

To me sve potsjeca na doba komunizma u bivsoj  Jugoslaviji. Za "Ustani Bane" kao i za "Vilu Velebita" je bio gotovo siguran  Goli Otok. 
Pa gdje mi to zivimo?
Da gospodin Davor Ivo stier nije sudjelovao na izborima i bio desna ruka gospodinu Plenkovicu pa HDZ mozda uopce i ne bi sastavljao Vladu. Pa nije Hrvatsko iseljenistvo dalo glas gospodinu Plenkovicu, vec sigurno nekome tko je u tom iselejnistvu i rodjen. Gospodin Stier je rodjen u Argentini, a 1990. je dosao u Domovinu Hrvatsku.
Ova nadopuna krsenja Zakona i Ustava premijera Plenkovica pokazuje da Hrvatska vlada nije legitimna.
Politicki pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI se zalaze za jacanje direktne demokracije u kojoj ce Hrvatski narod u Domovini i Iseljenistvu sva vazna nacionalna pitanja rijesiti na referendumu, a ne preslagivanjem u Saboru.




 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html

utorak, 22. kolovoza 2017.

‘Čekaju nas novi porezi, rasprodaja nacionalne imovine i zaduživanje!’ + KOMENTAR!

Gornja slika i citirai tekst preuzeti su sa online portala "7dnevno.hr!, 21.08.2017

http://www.7dnevno.hr/izdvajanja/top/cekaju-nas-novi-porezi-rasprodaja-nacionalne-imovine-i-zaduzivanje/

"Kako objasniti te zbunjujuće podatke, kakvo je stvarno stanje, odnosno koliki je uistinu hrvatski dug, te zašto iznos duga ne pada ako BDP, tobože, snažno raste?

Premijer Plenković je mjesecima uvjeravao javnost kako njegova Vlada radi odličan posao, te kako je hrvatskom gospodarstvu napokon krenulo…, no, onda je usred ljeta grunula bomba: mediji su objavili da je Hrvatska zabilježila najveći javni dug otkad se o tome vode podaci, odnosno da imamo najveći rast duga u Europskoj uniji! Hrvatski javni dug, priznali su sredinom srpnja, prvi put u povijesti prešao je iznos od 300 milijardi kuna!

Kako ekonomski i politički analitičari pojašnjavaju ove zbunjujuće podatke, odnosno činjenicu da imamo nikad veći javni dug, iako BDP (navodno) raste!? Kakvo je stvarno stanje, odnosno koliki je uistinu hrvatski dug, te zašto iznos duga ne pada ako BDP, tobože, snažno raste? Odgovore na ta pitanja potražili smo u razgovoru s ekonomskim analitičarom i znanstvenim sintezologom, dr. Slavkom Kulićem i sveučilišnim profesorom ekonomije, dr. Ivanom Lovrinovićem.

”Mi nikada nismo znali koliki je uistinu hrvatski javni dug, jer točni podaci o tome nikada nisu objavljeni. Istina je da je HDZ posložio vlast s HNS-om, te da imaju zakonodavnu, izvršnu i sudbenu vlast… No, oni nemaju monetarnu vlast, a najbolji dokaz za to je činjenica da nikada nisu objavili koliki je stvarni javni dug Hrvatske. Dosad je iskazivan znatno manji dug od stvarnoga. Prema mojoj procjeni, naš dug je za 15 do 30 milijardi kuna veći od prikazanoga”, ističe dr. Slavko Kulić, čije su se “katastrofične” prognoze od prije sedam-osam godina – prema kojima će Hrvati nestati s ovih prostora u roku od 70 godina – nažalost, počele ostvarivati. Svjedoci smo masovnog iseljavanja i demografske katastrofe koja prijeti postupnim nestajanjem cijelog naroda…

Smije li vlast zaduživati građane?

”Aktualna vlast stalno se hvali rastom BDP-a od 2,9 posto, premda rast BDP-a nije pokazatelj ni pojedinačnog, ni društvenog napretka, a pogotovo nije rezultat političke učinkovitosti. Rast BDP-a nije, naime, postignut novostvorenim vrijednostima, odnosno investicijama, već je rezultat povećanje potrošnje. A rast potrošnje ne donosi ništa, osim – novog duga.

Zbog toga nam predstoji rasprodaja nacionalnog bogatstva ili ponovno zaduživanje. Mi imamo sustav vladavine na dug, a to zaduživanje nema nikakvog legitimiteta. To zaduživanje hrvatskih građana, bez da ih je itko o tom zaduživanju išta pitao, najspornija je stvar u Republici Hrvatskoj. No, nitko na to ne reagira. Ni vlast, ni znanost, ni hrvatski intelektualci. Zato i nestajemo u procesu tranzicije i s tom se činjenicom moramo ozbiljno suočiti”, dodaje dr. Slavko Kulić.

Pojašnjava da će država ponovno, prema svemu sudeći, doći u proračunske poteškoće, te će u takvoj situaciji sasvim sigurno posegnuti ili za novim porezima ili za rasprodajom imovine.

”Mi stalno odgađamo suočavanje sa stvarnošću. A stvarnost je činjenica da se neprestano povećava broj parazita u državi, odnosno onih koji žive na račun poreznih obveznika. U takvim okolnostima neminovno je novo zaduživanje ili rasprodaja preostalih strateških resursa, poput voda, šuma, poljoprivrednog zemljišta. Na djelu imamo, dakle – politički brutalizam”, ističe Kulić. Napominje potom da je jedina logična posljedica takve politike uvođenje novih poreza ili rasprodaja najvrjednijeg nacionalnog bogatstva.

”No, ne može se bilo tko zadužiti u ime građana, bez njihovog sudjelovanja u toj odluci. Treba pitati građane, žele li oni da se Vlada u njihovo ime zaduži i u koju svrhu. Još prije deset do petnaest godina upozoravao sam da ćemo doći u situaciju kada će država početi rasprodavati svoje najvrjednije resurse. To se i dogodilo. Danas imamo 1200 raznih koncesija, te čak 35 stranih koncesija na pitku vodu.

Kada sam tražio podatke o tome, odnosno informacije o količini iscrpljene vode, nisu mi ih dali, već su to proglasili – poslovnom tajnom. A istina je slijedeća: država od koncesionara ne dobiva gotovo ništa, a oni litru vode prodaju skuplje od mlijeka! Davanje voda u koncesiju je indirektno – proces privatizacije pitke vode”, upozorava dr. Kulić. Zaključuje potom da vlast, unatoč najavama, neće odustati od poreza na nekretnine, bez obzira kako će se takav porez ubuduće zvati.

Lažni statistički podaci

”Vlast slijedi tehnologiju vladanja, a ne tehnologiju razvoja. Stvarnost u cjelini opstaje na sve nižoj razini desupstancijalizacije (jedemo vlastitu supstancu). Događa se proces razognjištavanja i rasčovječavanja, o čemu sam i ranije govorio, a što se danas sve ubrzanije ostvaruje”, podvlači znanstveni sintezolog dr. Slavko Kulić.

Vrlo slične stavove iznio je i monetarni stručnjak, te bivši dekan Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, dr. Ivan Lovrinović.
”Kao prvo, nemam povjerenja u statističke podatke koje Vlada stalno iznosi. Zašto? Zato što se informacije o visini javnog duga objavljuju sa čak stotinu dana zakašnjenja. Još u travnju je emitirana obveznica od 1,5 milijardi eura, a to nije registrirano u travnju, već stotinu dana kasnije! Javni dug je zbog tog zaduženja narastao na 300 milijardi kuna. U međuvremenu je otplaćen dio duga, pa je taj javni dug smanjen. No, poanta je u tome da se u eri neviđene brzine kolanja informacija, podaci o javnom dugu objavljuju sa čak stotinu dana zakašnjenja!? To je neprihvatljivo i svakao budi sumnju u vjerodostojnost tih podataka”, primjećuje dr. Lovrinović. I on tvrdi da se u javnost iznose netočne informacije, odnosno da se javni dug namjerno umanjuje.

”Podaci o javnom dugu nisu točni, jer ne uključuju dug trgovačkih društava u vlasništvu jedinica lokalne uprave i samouprave. Radi se o čak 14 milijardi kuna neprikazanog duga! To je dug Zagrebačkog holdinga i drugih sličnih tvrtki. I taj dug bi se morao prikazati u dugu opće države. Državna revizija dala je primjedbe na izvješće Ministarstvu financija, upravo zbog neprikazivanja tog duga”, ističe Lovrinović. Pojašnjava potom da bi krivulja javnog duga i dalje rasla, kada bi prikazali realno stanje, odnosno kada bi se i tih 14 milijardi kuna prikazalo kao javni dug države Hrvatske.

Istina je neugodna…

”Zalažem se da se pri Ministarstvu financija osnuje Odjel za upravljanje javnim dugom. Nevjerojatno je da za Vladu sve ovo nije problem i da mi, uz toliki javni dug, nemamo takav odjel. A dodamo li svemu ovome i činjenicu da je Plenkovićeva vlada odustala od reformi, odnosno od najavljivanog rasterećenja poduzetnika i smanjenja državne administracije, onda je jasno da je ovakvo stanje neizdrživo, te da to sve mora uskoro puknuti. U opasnosti je mirovinski sustav, jer je umirovljenika sve više, a zaposlenih koji stvaraju nove vrijednosti – sve manje. Zbog svega navedenog mora se ići na snažan ekonomski rast od najmanje 5 posto BDP-a godišnje. Jer uz postojeći rast BDP-a, Hrvatska ne može otplaćivati ni kamate na dug! Rast bi morao biti barem 3 posto, da bi se moglo pokriti kamate. No, u Vladi RH ne znaju u čemu je problem. Oni nemaju ekonomski model za to”, upozorava saborski zastupnik i predsjednik stranke Promijenimo Hrvatsku.

”Premijer zavarava narod ističući samo ono što mu odgovara. Istina je neugodna, ali nužno ju je iznijeti, jer se samo tako može krenuti naprijed. Vlada bi morala što prije krenuti zastupati interese radnika i poduzetnika, a ne banaka i stranog kapitala. U Hrvatskoj jedino turizam potiče rast BDP-a. Nema druge proizvodnje. I informacije o navodnom rastu izvoza su vrlo sumnjive. Oni i transport banana preko Hrvatske u BiH prikazuju kao – hrvatski izvoz?! To nije izvoz, jer mi banane ne izvozimo. Pozivam predstavnike Vlade da se javno suočimo, da vidimo čije su tvrdnje točne: njihove ili moje”, poentira Lovrinović.

Dodaje potom da je spominjana privatizacija voda, šuma i poljoprivrednog zemljišta posve neprihvatljiva, te ističe da bi klauzulu o zabrani privatizacije tih dobara trebalo staviti i u Ustav RH.
”Primjeri iz zemalja Latinske Amerike pokazuju da je voda znatno poskupjela, nakon što je vodoopskrba privatizirana. Zato davanje vodoopskrbe u koncesiju treba pod svaku cijenu spriječiti, odnosno zabraniti”, naglašava čelnik stranke Promijenimo Hrvatsku. I on, poput Slavka Kulića, smatra da Plenkovićeva vlada neće odustati od poreza na nekretnine.

Oporezovati bogate, a ne sirotinju!

”Naši su roditelji svoju štednju uložili u nekretnine. Platili su porez na promet, platili su razne dozvole, pa bi uvođenje poreza na nekretnine značilo dvostruko oporezivanje. No, uvjeren sam da Plenković nije odustao, već da traži novi celofan kojim će umotati taj namet. No, Promijenimo Hrvatsku se zalaže za općenarodni referendum o tom porezu. Ako se već uvodi porez, pravednije je uvesti porez na imovinu, jer bi obuhvaćao porez na dobit, na dionice, na zrakoplove, na jahte… Tako bi se oporezivali najbogatiji, dok se porezom na nekretnine osiromašuju obični mali ljudi. No, da bi se uveo porez na imovinu, trebalo bi učiniti mnogo pripremnih radnji, za što treba barem tri do pet godina”, podvlači dr. Ivan Lovrinović, koji također primjećuje da je Vlada odustala od reformi, odnosno od smanjenja državne uprave, te od rasterećenja poduzetnika i radnika.

”Ovakva politika vodi destabilizaciji gospodarstva i društva, te daljnjem iseljavanju i zaduživanju zemlje. Oni nemaju ekonomski program kojim bi mogli pokrenuti zemlju”, navodi u zaključku profesor ekonomije, napominjući da njegova stranka posjeduje takav program."

KOMENTAR:

Sa javnim dugom koji je prema informacijama iz gornjeg clanka presao 300 milijardi kuna Domovina Hrvaska je krocila sigurnim putem "finacijskog ropstva".

Mi nismo na toliko veliki dug u stanju ni vracati kamate, a kamoli glavnicu. Prijeti nam "grcki scenarij". Po tom scenariju ako se jos dalje zaduzimo postajemo "druga Grcka" Europske unije, a to znaci potpuno financijski ovisni o novcu Europske unije i Europske zentralne banke. To je potpuno ropstvo.

Tko je kriv za tih 300 milijardi kn duga?

Krivi su svi ministri financija koji su u zadnjih 27 godina obavljali tu duznost.

09.08.2017  poslao sam putem e-maila pismo direktno ministru Maricu:

PRIJEDLOG: Ostavka ministra financija dr.sc. Zdravka Marića!

Ne da nije dao ostavnu, vec mi uopce nije odgovorio na moje pismo, a Ustav Republike Hrvatske mi taj odgovor garantira.
Cijeli tekst pisma mozete pogledati pod slijedecim linkom:
  

Pored ministara financija za financijsku propast Republike Hrvatske su direktno krivi premijeri koji su obnasali tu duznost do danasnjih dana. Premijer Sanader za kojeg se jos uvijek vodi sudski proces je tipicni primjer. Tu se moze dodati gospodin Vidosevic koji je "prisvojio" ogromno bogatstvo Domovine Hrvatske, "gospodin Pasalic" za kojim Austrija ovih dana pokrece sudsku istragu, ali i mnogobrojni drugi pocinioci kaznenog djela "privrednog kriminala" - privatizacija po kriminalnom modelu.

Jedno vrlo zanimljivo predavanje bit ce odrzano 22.09.2017 u Stuttgartu, a u njemu ce nam slobodna novinarka gospodja Ivan Anzulovic prezentirati prvu privatizaciju u Republici Hrvatskoj, konzern Gavrilovic!
Vise o tom predavanju mozete pogledati pod slijedecim linkom:



I na kraju par rijeci o premijeru Plenkovicu. On je proveo 20 godina u Briselu. Premijer se prihvatio duznosti novog predsjednika HDZ-a i predsjednika Hrvatske vlade da bi ugodio bossovima iz Brisela, a ne Hrvatskom narodu.
Premijer Plenkovic nije sudjelovao u Domovinskom ratu, a mogao je. Zbog zdravstvenih problema moga je obavljati neki posao bar u logistici. Njega sa Domovinom ne povezuje gotovo nista.
Kada smo mi ove godine iz Stuttgarta sa nekoliko autobusa isli na Bleiburg odati pocast paloj Hrvatskoj, Bosnjackoj, Njemackoj i Austrijskoj vojsci (na Bleiburgu nisu pobijeni samo Hrvati) premijer je istog dana pio kavu na Trgu Bana Jelacica sa gospodinom Prgometom.
Premijeru Plenkovicu je Domovina Hrvatska samo odskocna daska, odnosno prolazna "politicka" stanica. Ako odradi posao "kako treba" bossovi iz Brisela ce ga nagraditi "boljom" politickom funkcijom u Briselu, UN-u, NATO-u i sl.. Iz pomenutog razlogaje premijeru Plenkovicu pozar koji unistava Dalmaciju i otoke je bio "interesantan i atraktivan".
Kako dalje?
Prvo sto Hrvatski narod mora uciniti je da se zastiti referendumom (koji nam omogucuje Ustav RH) od robovlasnickih i neljudskih poreza.
Prvi korak je referendumom srusit zakon o porezu na nekretnine i svaki drugi zakon koji Hrvatski narod dovodi u svojoj zemlji u kojoj obitavamo od 7. stoljeca u poziciju roba!

Politicki Pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI koji je utemeljen 2012. godine u Stutttgartu, a 2014. godine u blogu objavio prvi puta svoj "ekonomsko-socijalni program" bori se i boriti ce se van Sabora ili u njemu za Hrvatski narod. Pod Hrvatskim narodom pordrazumijevamo Hrvatice i Hrvate te pripadnike svih Nacionalnih Zajednica u zajedniökoj Domovini Hrvatskoj i van nje.


 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html

ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

EKSKLUZIVNO Zna se tko stoji iza pljačke 47,5 milijardi eura, no teško da će itko u Remetinec! + KOMENTAR!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "mega-medija.hr", 03.08.2016

http://www.mega-media.hr/ekskluzivno-zna-se-tko-stoji-iza-pljacke-475-milijardi-eura-no-tesko-da-ce-itko-u-remetinec/


"Razlog zbog kojeg su hrvatski građani siromašni, zbog kojeg je ugašeno na stotine tisuća radnih mjesta, zbog kojega ima preko 300 tisuća blokiranih građana ne leži u svjetskoj recesiji kako nas to neki pokušavaju uvjeriti.

Stvarni razlog leži u činjenici da je ne tako davno izvršena najveća pljačka novca ikada u svjetskoj povijesti! Hrvatski političari i mafijaši u združenom su zločinačkom pothvatu od hrvatskih građana kroz nevjerojatne malverzacije opljačkali za najmanje 47,5 milijardi eura! Portal Megamedia ekskluzivno objavljuje dio dokumentacije (2004.) iz koje se vidi kako je zapravo opljačkan hrvatski narod što će na svojoj koži osjećati još mnoge generacije ispred nas. Najavljujući svoj odlazak iz politike, Ivo Sanader je jasno dao do znanja da smo u banani. Očito nije imao pojma u kolikoj banani! Hrvatska je pred stečajem, počinitelji ovog gnjusnog zločina su poznati i dostupni pravosuđu, no da se zaključiti da ih nitko ne dira. Zašto?

Iz godine u godinu tijekom izbora i prilikom donošenjem bitnih zakona, slušamo teze političara tko je veći, a tko manji Hrvat, tko je lopov, a tko poštenjačina. Godinama slušamo, gledamo kako oni nekažnjeno blude, a narodu sude. Iz godine u godinu javni dug raste, broj blokiranih i siromašnih raste, broj iseljenih raste, demografski pad raste…

Političke stranke godinama donose programe, strategije i određuju ciljeve. Do danas svi bez rezultata, nacionalni interesi Hrvata do danas nisu definirani od strane političkih kasti. Kao da nikada nisu čuli za afirmaciju i obogaćivanje temeljnih vrijednosti na kojima je uspostavljena neovisna i suverena Hrvatska. Koja je uloga predstavnika političkih kasti koje su odradile prljavi posao zaduživši svoj narod dugom, kreditima.

Primjerice, priznavanjem nepostojećeg duga Republike Hrvatske od 08.10.1998. godine “Obveznice” u iznosu od 1.462.222.000,00 USD! Obveznice koje su izdate nisu registrirane na temelju Zakona o vrijednosnim papirima SAD-a iz 1993. godine. Predstavnici SKJ po ključu bivšega bratstva i jednistva naroda Jugoslavije verificirali su pljačku pretvorbe 1988. godine, ostavivši dug od 589 milijardi dolara. Zastupnički dom Sabora RH donio je 8.listopada 1996. godine Odluku o proglašenju Zakona o preuzimanju dijela duga po novom financijskom sporazumu iz 1988. godine te o izdavanju obveznica Republike Hrvatske radi zamjene tog duga.


zakon

 Krajnji korisnici tih kredita koji su nastali za vrijeme Jugoslavije su pravne osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj i njihovi pravni sljednici ?! Pravni sljednici koji su stvorili taj dug je SKH i poduzeća SFRJ. Danas 2016. godine pravno sljedništvo možemo gledati na televiziji kada se prenosi suđenje u Munchenu, djelatnicima UDBA-e.

Branitelji i tužitelji u procesu slažu se u jednome, a to je da su ponašanja političara iz 80-godina, oslikavali političku kulturu tog doba u kriminalu i korupciji kojoj narod na zapadu još plješće. Jedan od motiva ubojstva Đurekovića direktora INA-e za branitelje je izdaja državnih i vojnih tajni. Za pljačke INA-e tadašnji ministar obrane Jugoslavije  Branko Mamula optužio je Službu državne sigurnosti Jugoslavije.

Arhiv Savezne tajne službe Jugoslavije za javnost i povjesničare do danas je nedostupan. Isto tako nedostupni su podaci o javnom dugu Jugoslavije od 589 milijardi dolara, koji je nastao pljačkom te nekadašnje države. Zašto su hrvatski političari – Zastupnički dom  8. listopada 1996. godine, Odlukom o proglašenju Zakona o preuzimanju dijela duga po Jugoslovenskom sporazumu iz 1988. godine , legalizirali – priznali pljačku pljačkašima na način da su obavezali hrvatski narod da vraća dug komunističkih političara i direktora, za koje danas saznajemo iz Munchena da su pljačkaši državnih poduzeća bivše Jugoslavije?

Pravni sljednici, hrvatski dužnici, koji su koristili refinancirane kredite sa sjedištem u RH  bile su banke:  Dalmatinska banka Zadar d.d., Dubrovačka banka Dubrovnik d.d., Istarska banka Pula d. d., Privredna banka Zagreb d.d., Riječka banka Rijeka d.d., Slavonska banka Osijek d.d., Splitska banka Split d.d., Vukovarska banka Zagreb d.d., Zagrebačka banka Zagreb d.d., ne isključujući i druge hrvatske banke ako su dužnici i pravne osobe krajnji korisnici bez obzira na oblik i vrstu vlasništva, zajedno s njihovim pravnim sljednicima, te hrvatski krajnji korisnici, za kredite koje su zaključile ili jamčile banke izvan Republike Hrvatske, kao i Republika Hrvatska u preostalom dijelu duga koji preuzima, a nepoznati su hrvatski krajnji korisnici ili dužnici!!!


  zaba

Tek rijetki usudili su se o ovome javno progovoriti, a o medijima da i ne govorimo. „Krađa hrvatskih banaka je zločin koji ne zastarjeva i za koji odgovorne treba suditi. Oni koji tvrde da su prodali banke strancima, moraju zbog toga odgovarati. No, da bi se to dogodilo, u Sabor bi trebali doći novi ljudi, koji nisu uvezani s ratnoprofiterskom ekipom“, ističe pravni stručnjaak Sulejman Tabaković.

Mediji su prenijeli ;”Vlada Nikice Valentića je tijekom 1993. godine progurala Zakon o namirivanju Narodne banke Jugoslavije. Bila je to farsa kroz koju su izmišljali kredite kojima su retroaktivno zadužili hrvatska poduzeća kako bi ih – opljačkali. Tako su Primoštenske hotele, koji su svoj kredit otplatili 1988. godine, retroaktivno zadužili. Banke su potom i kroz Fond za privatizaciju i trgovačke sudove ulazile u poduzeća koja su, ustvari, bila vlasnici tih banaka.

 Ta poduzeća mahom su uništili kako ne bi poslije pitali za svoje vlasništvo u bankama. Tako je putem Zagrebačke banke i PBZ-a, u čijem osnivanju je sudjelovalo najviše hrvatskih poduzeća, opljačkano gotovo cijelo hrvatsko gospodarstvo. Putem Zagrebačke banke, a za račun Tvornice duhana Rovinj, uništena je Tvorica duhana Zagreb i Tvornica duhana Zadar.

Kasnije su hrvatske banke mijenjale nazive da bi sakrile trag. No, Zagrebačka banka i PBZ uopće nisu prodane Talijanima. Intesa i Unicredit grupe nisu banke, već financijske asocijacije od kojih su PBZ i Zaba samo kupile ime (franšizu) kako bi iza njihovog imena skrivali svoju pljačkašku priču”, pojašnjava Tabaković ono o čemu i drugi dobro upućeni pojedinci već godinama govore.

Napominje potom da se tu radi o institucionalnom kriminalu, odnosno o zločinačkoj organizaciji u institucijama hrvatske države. Tabaković pojašnjava zatim da su ratni profiteri i njihovi poslušnici mijenjali zakone slično kao što je i Hitler stvarao zakone po kojima je pljačkao građane Njemačke i osvojenih država, no koji su nakon rata nirnberškim principima poništeni, te je to vlasništvo vraćeno.

 Pašk Kačinari, već godinama otvoreno govori da Hrvatska nikome ne duguje ni kune, već da nas kamatare opljačkanim vlastitim novcem: ”Gotovo petnaest godina istražujem način na koji su ‘privatizirane’ hrvatske banke i hrvatska poduzeća. Za to vrijeme prikupio sam dokumentaciju iz koje se vidi da je Hrvatska doista pokradena za oko 47,5 milijardi eura, tvrdi Kaćinari."

KOMENTAR:

O slucaju privatizacije po protuzakonitim modelima i otudjenju narodne imovine Ustav Republike Hrvatske kaze: 
Članak 31.
  
(4) Ne zastarijevaju kaznena djela ratnog profiterstva, kao ni kaznena djela iz procesa pretvorbe i privatizacije, počinjena u vrijeme Domovinskog rata i mirne reintegracije, ratnog stanja i neposredne ugroženosti neovisnosti i teritorijalne cjelovitosti države, propisana zakonom, ili ona koja ne zastarijevaju prema međunarodnom pravu. Imovinska korist, ostvarena tim djelima ili povezana s njima, oduzet će se.



 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html


DRUGI PRIJEDLOG: Izjava za Hrvatsku javnost ministra dr.sc. Božinovića!




MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA RH
Ulica grada Vukovara 33
10 000 Zagreb

Kabinet Ministra
gospodin Ivan Meštrović

Ministar unutarnjih poslova RH
dr.sc. Davor Božinović



Politički pokret
ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Glavni Odbor
Hrvatsko Iseljeništvo
Stuttgart - Njemačka
mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing




DRUGI PRIJEDLOG: Izjava za Hrvatsku javnost 

ministra dr.sc. Božinovića



Poštovana gospodine Meštrović,
pošto dr.sc. Božinović na službenim stranicama Ministarstva unutarnjih poslova nema službene e-mail adrese molim Vas po drugi puta da mu kao zaposlenik kabineta ministra moje pismo dalje proslijedite e-mailom ili ga jednostavno isprintajte i stavite na njegov radni stol. Hvala.


Poštovani dr.sc. Božinović,

Prije 10 dana se dogodio pokušaj silovanuja Hrvatice od strane tražioca političkog azila u Republici Hrvatskoj u zagrebačkim Dugavama. Mi u Njemačkoj prolazimo teroristički scenarij od strane azilanata koji su dobili zaštitu njemačke države, a taj scenarij se realizira kroz: seksualno provociranje, bludne radnje, pokušaje silovanja te silovanja Njemica i drugih strankinja koje ne nose islamska obilježja (marama i sl.). Teroristički scenarij se u pojačanoj formi očituje kroz individualne napade terorista na policiju i građane najčešče nožem ili upotrebom teretnih vozila s kojima doslovno u pješačkim zonama gaze građane (zadnji događaj Španjolska).

Nakon pokušaja silovanja Hrvatice u Dugavama od strane afganistanskog državljana poslao sam Vam na adresu Ministarstva (jedina koja postoji) e-mail sa zamolbom da kao ministar iskoristite svoj politički autoritet te date televizijsku izjavu građanima. Naravno da Vi kao ministar ne možete osobno štititi od silovanja i ostalih formi sexualnog zlostavljanja ženske osobe u Domovini. Međutim Vi imate "autoritet" i Vaša "riječ se sluša"!
Da li Vam je moj E-mail dalje proslijeđen ili nije ja to neznam. Po službenoj dužnosti morao Vam je biti proslijeđen.

Vi izjavu za javnost niste dali. Tjedan dana nakon prvog pokušaja silovanja, točnije u petak 18.08.2017 dogodio de ponovni pokušaj silovanja Hrvatice u Importanne centru (WC) u Zagrebu od stranog državljana.


Ministre Božinoviću,

Da ste dali izjavu za javnost nakon prvog pokušaja silovanja i da je policija izvršila detaljan pretres "izbjegličkog smještaja" u hotelu Porin, te obavila info razgovore sa onim uživaocima azila za koje se smatra da predstavljaju za Hrvatske građane potencijalnu opasnost možda se ovaj drugi pokušaj silovanaj nebi ni dogodio.

Ja Vas po drugi puta kao visoki časnik Hrvatske policije zamoljavam da date televizijsku izjavu za javnost te navedete mjere kojima Hrvatska policija garantira sigurnost svojih građana.


Pozivam se na Ustav Republike Hrvatske, "Narodne novine" broj 85 od 09.07.2010 koji svim građanima Republike Hrvatske garantira zaštitu!

Članak 21.
(1) Svako ljudsko biće ima pravo na život.

Članak 22.
(1) Čovjekova je sloboda i osobnost nepovrediva.

Članak 23.
(1) Nitko ne smije biti podvrgnut bilo kakvu obliku zlostavljanja ili, bez svoje privole, liječničkim ili znanstvenim pokusima.

Članak 35.
Svakom se jamči štovanje i pravna zaštita njegova osobnog i obiteljskog života, dostojanstva, ugleda i časti.

Članak 39.
Zabranjeno je i kažnjivo svako pozivanje ili poticanje na rat ili uporabu nasilja, na nacionalnu, rasnu ili vjersku mržnju ili bilo koji oblik nesnošljivosti.

Članak 39. Hrvatskog Ustava zabranjuje u Republici Hrvatskoj terorizam u bilo kome obliku, odnosno pozivanje na vjersku mržnju. Teroristi koji uživaju azil u Europi pozivaju se na "politički Džihad" koji ima jedino značenje, a to je borba protiv nevjernika (kršćana, židova, itd)! Ministre Božinoviću, molim Vas da postupite u skladu sa Člankom 39. Hrvatskog Ustava i suzbijete "politički Džihad" u Domovini Hrvatskoj!

Pozivam se na Ustav Domovine Hrvatske;

Čl. 46 Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim organima i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.

Ministre Božinoviću,
Ustav Republike Hrvatske mi garantira pravo na podnošenje po drugi puta ovog PRIJEDLOGA te pravo da mi pismeno odgovorite na moj prijedlog!

Po drugi puta Vam predlažem da odmah date televizijsku izjavu za javnost u vezi "Pokušaja silovanja afganistanskog tražioca azila u Republici Hrvatskoj u pretprošlu nedjelju u Dugavama u Novom Zagrebu nad Hrvaticom, 40-godišnjom zaposlenicom gradske službe.
Predlažem Vam da date televizijsku izjavu za javnost o prošlotjednom pokušaju silovanja (u petak) Hrvatice u Importanne centru u Zagrebu.

Ja nisam predsjednik Hrvatske Vlade i ne mogu Vam izdati zapovjed. Kao čovijek struke te visoki časnik Hrvatske policije po drugi puta Vas u ime našeg Političkog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI zamoljavam da date izjavu za javnost i da koliko toliko Vašim autoritetom "smirite situaciju".

Članak 46. Hrvatskog Ustava mi garantira odgovor na pismo koje Vam šaljem. Molim da mi odgovor pošaljete na privatnu e-mail adresu: drazen.katic@web.de

Ako moje prvo pismo niste dobili šaljem Vam ga u nastavku teksta, kao obrazloženje;

U Stuttgartu, 21.08. 2017

Uz Domovinski pozdrav!

Dražen Katić



OBRAZLOŽENJE


Želim Vam se predstaviti. Zovem se Dražen Katić. Rođen sam u Republici Hrvatskoj, zadnjih 18 godina živim u Hrvatskom iseljeništvu, grad Stuttgart, Savezna Republika Njemačka.

Kao mlad čovijek 1991. godine prekinuo sam studiranje na fakultetu i dobrovoljno se prijavio u Hrvatsku oružanu postrojbu na dugoreškoj bojišnici. Nisam učinio ništa neobičajeno. To su učinili i svi moji prijatelji iz djetinjstva.

Najveći dio ratišta sam proveo u predgrađu Karlovca na Turnju. Za mene je to bio pakao. Ja Turanj nazivam drugim Vukovarom. Mnogi bojovnici iz moje postrojbe danas nisu živi. Naša Domovina Hrvatska se po meni temelji na palim Hrvatskim bojovnicima. Hvala im za Domovinu.


Proučio sam Vaš životopis na službenoj stranici Ministarstva unutarnjih poslova i nigdje nisam pronašao rečenicu koja govori o Vašem sudjelovanju u Domovinskom ratu. Molio bih Vas da mi pismeno odgovorite na to pitanje. Takodjer Vas molim da meni i Hrvatskoj javnosti odgovorite koje ste dužnosti obavljali do 1990. godine. U Vašem životopisu to nije vidljivo. On starta sa 1990. godinom i prestaje 2017. godine. Hvala.

Na Turnju sam ostao do 1993. godine kada sam se "skinuo iz vojske" te se zaposlio u Ministarstvu unutarnjih poslova u Zagrebu kao policajac pozornik. Završio sam studije uz rad, postao visoki policijski časnik sa zvanjem "viši nadzornik". Nakon 3 godine rada u časničkom zvanju, točnije 1999. godine dajem otkaz pismenim putem u Ministarstvu Unutarnjih te odlazim u Saveznu Republiku Njemačku. Moje predstavljanje ovdje završava.


Poštovani dr.sc. Božinović,

predlažem Vam da odmah date izjavu za javnost u vezi "Pokušaja silovanja afganistanskog uživaoca azila u Republici Hrvatskoj u nedjelju u Dugavama u Novom Zagrebu nad 40-godišnjom zaposlenicom gradske službe. 24 sata nakon izvršenog kaznenog djela Hrvatska javnost bi željela čuti Vaše objašnjenje.

Pozivam se na tekst koji je objavljen u portalu "istinomprotivlazi.com", 16.08.2017 pod slijedećim linkom:


Moje viđenje kaznenog djela uživaoca azila u Domovini Hrvatskoj je kako slijedi:

Kao bivši visoki policijski časnik položio sam državni ispit na "Kaznenom zakonu Republike Hrvatske".

Iako je prošlo od polaganja mog državnog ispita u MUP-a više od 20 godina mnogih stvari iz kaznenog zakona se jos sijećam.

Članak-Citat:

"….Svjedoci tvrde da je mladić ženi prijetio skalpelom i nad njom bludničio. Davio ju je rukama, vukao za kosu, šamarao ju i prijetio joj nožem nakon provale u stan...."

Koliko je kaznenih djela počinio afganistanski uživaoc azila u gornjem opisu?

1. Prijetnja skalpelom - može se definirati kao pokušaj ubojstva. Ne zna se kako bi nocioc azila reagirao da je doslo do žestoke borbe izmedju žrtve i njega. Možda bi počinio kazneo djelo ubojstva.

2. Bludničenje
Za bludničenje na javnom mjestu se u moje vrijeme pisala prekršajna prijava. Međutim ovdje se radi o bludničenju nad drugom osobom sa ciljem silovanja te osobe. Samim time radi se o kaznenom djelu - pokušaj silovanja.

3. Citat: „Davio ju je rukama, vukao za kosu, šamarao ju...“

Ovaj opis svjedoka jasno govori da se radi o kaznenom djelu pokušaja ubojstva.

4. Provala u stan

Radi se o teškom kaznenom djelu provale jer je počinioc morao savladati prepreku da bi ušao u stan.

Afganistanski nosioc azila grubo je povredio Ustav Republike Hrvatske pod slijedećim točkama:

Članak 21.
(1) Svako ljudsko biće ima pravo na život.

Članak 23.
(1) Nitko ne smije biti podvrgnut bilo kakvu obliku zlostavljanja ili, bez svoje privole, liječničkim ili znanstvenim pokusima.
Članak 33.
(1) Strani državljanin i osobe bez državljanstva mogu dobiti utočište u Republici Hrvatskoj, osim ako su progonjeni za nepolitičke zločine i djelatnosti oprečne temeljnim načelima međunarodnog prava.

Da li je pocinioc kaznenog djela iz Afganistana dobio azil u Republici Hrvatskoj na osnovu političkog progona? Dali je to dokazano?
Članak 34.
(1) Dom je nepovrediv.


Poštovani dr.sc. Božinović,

Ja živim u Saveznoj Republici Njemačkoj i pratim od dolaska prvih „Izbjeglih“ u zemlju slijed situacija u dnevnim novostima i elektroničkim medijima.

Ono što se dogodilo u Kölnu bilaje samo uvertira. Slijedili su mnogobrojni napadi na ženske osobe i silovanja u Saveznoj Republici Njemačkoj.

Mediji su, i dan danas to rade, svom silom pokušali zataškati takve događaje. Kada napišu informaciju umanje njeno djelovanje. Napišu sitnim slovima u par redova, jedva da se vidi. Državna televizija uopće ne spominje ta kaznena djela.

Međutim na radiju se može puno toga čuti kao i preko interneta. Nakon vala silovanja koja su se dogodila u Savezoj Republici Njemačkoj od strane uživaoca azila slijedio je teroristički val u kome su mnogobrojni građani Njemačke izgubili svoje živote.

Ako Njemačka država prešućuje sva ta silovanja, nemojte i Vi to činiti. Mi izbjegle nismo “pozvali u Domovinu“. Nama su izbjegli nametuti kvotama koje je donijela Europska komisija.

Za razliku od Poljske Domovina Hrvatskaje je primila većinom izbjegle koji nisu kršćani već se pozivaju na islam. Politički islam donosi terorizam i silovanje. To nije religija, već brutalni džihad koji se vodi protiv nevjernika „kršćana“. Moji prijatelji su muslimani. Međutim politički Islam koji je uveo ISIL nema sa religijom Islama ništa zajedničkog.

Gospodine dr.sc. Božinović,

Vašom izjavom za javnost možete spriječit ili bar pokušati spriječiti politički džihad u Domovini Hrvatskoj. Mi smo izbjeglima dali krov nad glavom i nahranili ih. Kao ministar Hrvatske policije nemojte dopustiti da uživaoci azila u Domovini kazneno zloupotrebljavaju nase kršćansko gostoprimstvo i zaštitu.

Molim pismeni odgovor na E-mail: drazen.katic@web.de

Tekst ovog pisma se nalazi i kao privitak u pdf formatu.



U Stuttgartu, 16.08.2017


Domovinski pozdrav iz Stuttgarta uz

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić


P.S. Molim da mi se nakon ovog pisma ministru Božinoviću ponovo ne "hakira" moja e-mail adresa jer ju je cijelu i sa svim funkcijama nemoguce blokirati. Server Web.de se nalazi u Saveznoj Republici Njemačkoj.

Nakon prošlog pisma ministru Dr.sc. Mariću, bila mi je dva dana hakirana privatna mail adresa, točnije funkcije "odgovora" na na dobiveni e-mail i "slanje" e-maila. E-mailove sam mogao i dalje primati.

Nakon moje intervencije kod Web.de sve je ubrzo riješeno. Takve stvari ne služe nikome na čast.



 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html