srijeda, 8. lipnja 2016.

IN MEMORIAM Otišao veliki čovjek, doajen hrvatskog poduzetništva u Njemačkoj, Josip Vrsalović!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su online portala "fenix-magazin.de", 08.06.2016

http://fenix-magazin.de/in-memoriam-otisao-veliki-covjek-doajen-hrvatskog-poduzetnistva-u-njemackoj-josip-vrsalovic121/

"U Frankfurtu je, u srijedu 01. lipnja, umro naš dugogodišnji partner i doajen hrvatskog poduzetništva u Njemačkoj gospodin Josip Vrsalović, direktor i suvlasnik tvrtke INGRA-UNIMA

Drag i mudar čovjek, gentleman u svakom pogledu, sve ono obrnuto od poslovičnog bračkog škrtca. Štoviše, darešljiv, ljubazan, točan, iznimno pobožan čovjek, pravi savršeni spoj Nijemca i Dalmatinca.
Posljednji ispraćaj pokojnog Josipa Vrsalovića bit će danas, u srijedu, 08. lipnja u 15 sati u Župi sv. Nikole u Gornjem Humcu na otoku Braču."

LAKA MU HRVATSKA ZEMLJA!

Einladung zum „4. Lichter – Bilder – Schau“ in Stuttgart!




Sehr geehrte Damen und Herren, liebe Freunde

wir laden Euch zu unserem „4. Lichter – Bilder – Schau“ am 23.06.2016 um 20.00 Uhr in Bistro Krempels, Seidenstraße 35, 70174 Stuttgart (gegenüber vom Hotel Maritim) ein!



Das Programm des „4. Lichter – Bilder – Schaus“:

20.00 Uhr Einlass

20.30 – 20.35 Begrüßungswort – Drazen Katic

20.35 – 20.40 Gastgeber „Verein Kaj – 5 Flüsse e.V.“ - Kurzvorstellung

20.40 – 21.20 

* Besichtigung und Bewertung der Kunstwerke
* Gespräche und Austausch mit den Künstlern und Besuchern
* Die Möglichkeit Eindrücke der Besucher im Gästebuch zu notieren
* Die Möglichkeit kostenlose Fotos zu machen (online erhältlich)

21.20 – 21.30 Geschenkübergabe - Drazen Katic

21.30 – 22.00 LICHTER – BILDER – SCHAU


Wir freuen uns Euch am 23.06.2016 begrüßen zu dürfen!




Der Eintritt ist kostenlos.

Bistro Krempels ist „barrierefrei“!



Die Künstler:
Sven Hartwich
Reza J. Mousavi
Rudo Cavar
Drazen Katic

"ISELJENA HRVATSKA" – POTENCIJAL, A NE TERET ZAJEDNIČKOJ DOMOVINI HRVATSKOJ!


Republika Hrvatska ima mogućnost svoj ekonomski razvoj usmjeriti na 4 slijedeća područja (4 temeljna stupa održivosti):

A) Ekonomsko područje

1. Pokretanje „Poslovne suradnje malog i srednjeg poduzetništva Republike Hrvatske sa vodećim svjetskim automobiliskim koncernima“ (Daimler - Smart, Porsche, BMW, VW, Renault, Fiat, Chrysler, Ford) na bazi proizvodnje sastavnih dijelova za električna i hibridna vozila.

2. Pokretanje „Cijelogodišnjeg medicinskog turizma i wellnessa u Republici Hrvatskoj„!

Jačanje seoskog turizma i turističkog biciklizma, lovnog turizma, planinarenja, raftinga i sportskog ribolova. Ubrzano podnošenje zahtjeva u navedenim vrstama turizma za certifikate održivog turizma: "TourCert", "European Ecolabel", "EarthCheck" i "The Green Kay"!

Uvođenje u marketinšku koncepciju hrvatskog turizma "virtualne stvarnosti"!
Korisnicima našeg turizma prezentirati hrvatske hotele, plaže, rijeke i jezera, biciklističke staze, nacionalne parkove, spomenike kulture te domaće festivale putem 3D naočala koje poslužuju "programi" virtualne stvarnosti! Ta vrsta digitalnog marketinga je primjenjiva kako za turističke sajmove tako i za svaki turistički ured (ili TZ) koji prodaju "godišnje odmore"!

3. Pokretanje organizirane „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj„!

Pokretanje projekata "Vertikalne poljoprivrede i kontejnerskog uzgoja hrane" koji omogućavaju 12-mjesečnu proizvodnju povrća i ribe!

Jačanje pčelarstva. Pokretanje projekata "Gradskog pčelarstva" (Na vrhu općinske zgrade u Stuttgartu nalaze se košnice sa pčelama)!

4. Pokretanje „Industrijskog programiranja u Republici Hrvatskoj„! Programiranje za automobilsku industriju, svemirsku, zrakoplovnu industriju i dronove, programiranje za industrijske strojeve i robote, izrada aplikacija za smartphone, programiranje algoritama za burze te izrada softvera za kompijutersku industriju.

5. Pokretanje „Tekstilne industrije na bazi tehničkih vlakana u Republici Hrvatskoj, odnosno Industrije bazirane na 3D printanju iz karbona„! Proizvodi od tehničkih vlakana za svemirsku industriju, za industriju električnih automobila, medicinsku industriju, arhitekturu, energetiku te proizvodi u području „bionike“.

6. Pokretanje „Investicija niskog rizika u Republici Hrvatskoj„ prioritetno za hrvatske investitore iz Iseljeništva i Domovine.

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno pokrenuti proces "Reprivatizacije" prodanih Hrvatskih tvrtki, banaka, osiguranja, telekomunikacije, itd. koje su od nacionalnog interesa za hrvatski narod. Kupovina prodanoga biti će skupa i dugotrajna, ali je neizbježna. Potrebno je kupovati tvrtku po tvrtku u ponovno većinsko vlasništvo Države Hrvatske (najmanje 51% dioničkog udjela)!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno kupovati certificirane zlatne poluge u cilju ponovnog stvaranja "Državnih rezervi zlata Republike Hrvatske" kao temelja monetarne i socijalne stabilnosti zemlje. Zlatne rezerve Republike Hrvatske su rasprodane!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske početi vraćati "Državni dug Republike Hrvatske" te tako sistematski smanjivati visinu kamate na dug koju svaki mjesec plaćamo. Republika Hrvatska je upala u dužničko ropstvo!

7. Bolje povezivanje hrvatskih Falulteta sa tvrtkama i institucijama u Republici Hrvatskoj (Povezivanje teorije i prakse posebice u područjima inovativnih i modernih tehnologija te softwera, vertikalne poljoprivrede, kontejnerskog uzgoja hrane, gradskog pčelarstva, gradske poljoprivrede – city gardening, recyclinga i remanufactoringa)!


B) Ekološko područje

1. Postavljanje „Fotonaponskih (solarnih) sustava“ na krovove vrtića, škola, fakulteta, bolnica, sportskih dvorana, općinskih i županijskih zgrada, vojarni, crkvenih zgrada, muzeja, turističkih zajednica i gradskih knjižnica u Republici Hrvatskoj.

Postavljanje fotonaponskih sustava u suradnji sa HEP-om kao "Povlašteni proizvođači električne energije", ali i postavljanje "potpuno autonomnih solarnih sustava" za osobne potrebe, odnosno potrebe zajednica!

Proizvodnja i montaža "Mini Hidroelektrana (malene vodenice)" na rijeke i veće potoke u svrhu dobivanja električne energije i kao turistička atrakcija!

Republika Hrvatska uvozi 50% električne energije za osobne potrebe. Do 2020. godine Republika Hrvatska se obavezala osigurati 20% udjela u potrošnji elekltrične energije iz domaćih obnovljivih izvora (sunce, voda, vjetar i biomasa)!!!

2. Lakši „Pristup fotonaponskih (solarnih) sustava građanima Republike Hrvatske te jednostavnije i brže ishodovanje dozvola za povlaštene proizvođače električne energije„!

3. Brže uvođenje elektromobiliteta u hrvatski turizam (električni automobili, električni mopedi, električni bicikli te električna plovila i brodice).

Uvođenje "CAR2GO projekta" u velike hrvatske gradove. Projekt se odnosi na električne automobile koji stoje na usluzi građanima!

4. Dodatno subvencioniranje „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj“, također pojačano subvencioniranje istih kroz fondove Europske unije.

5. Očuvanje ribljeg fonda u rijekama, jezerima i Jadranskom moru. Očuvanje cjelokupne flore i faune u Republici Hrvatskoj!

6. Zabranu daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabranu prodaje izvora pitke vode u Republici Hrvatskoj domaćim ili stranim ponuđačima.
"Reprivatizacija prodanih izvora", odnosno kupovina prodanih izvora natrag u 100% vlasništvo države, grada ili općine! Voda pripada hrvatskom narodu!

7. Proglašenje dodatnih „parkova prirode i biotopa“ zaštićenim područjima u Republici Hrvatskoj!


C) Socijalno područje

1. Smanjenje poreza na mirovine zarađene u inozemstvu sa 40% na 20%!

2. Besplatan topli obrok za svako dijete u hrvatskim osnovnim školama!

3. Povećanje najmanjih mirovina u Republici Hrvatskoj paralelno s rastom stope inflacije!

4. Razmjenu učenika i studenata Hrvatske na renomiranim školama i univerzitetima u svijetu.

5. Odlaženje hrvatskih učenika i studenata na stručnu praksu (Praktikum) u vodeće europske tvrtke i institucije (Posebice tvrtke i institucije u njemačkoj pokraini Baden-Württemberg: Daimler, Porsche, Smart, Bosch, Stihl, Simens, Kärche, Alcatel, Mahle, Würth, BW Bank, Stuttgarter Volksbank, Bausparkassen, TÜV, DEKRA, Kaufhaus, Hotel Maritim, Katharinenhospitel, Deutsche Touring, Univerzität Stuttgart, Stuttgarter Straßenbahn, Stadtwerke Stuttgart i ostalih 100 srednjih i većih tvrtki (institucija) u široj okolici Stuttgarta)!

6. Uvođenje laptopa i tableta u škole kao temelja elektroničke pismenosti i digitalizacije te zamjene za „preskupe školske udžbenike“!

7. Jačanje volonterskih organizacija i volonterskog rada u Republici Hrvatskoj.

Startanje "Masovnih volonterskih projekata" posebice u području sezonskog turizma i sezonske berbe u poljoprivredi!

Volontere se u ovom smislu smatra zaposlene osobe, umirovljenike ali i učenike i studente koji dio svog slobodnog vremena dobrovoljno provode "besplatno" pomažući zajednici.


D) Političko područje

1. Uvođenje 10 minutnog dodatka HRT 1 dnevniku u 19.00 sati pod nazivom „Vijesti iz iseljene Hrvatske„!

2. Ukidanje „preskupih i nelikvidnih 20 Županija (15 od 20 posluju u minusu)“, te uvođenje „Pet hrvatskih Banovina“ sukladno državnom grbu Republike Hrvatske!

3. Zastupljenost većeg broja žena u lokalnoj i parlamentarnoj politici Republike Hrvatske!

4. Organizirano učenje hrvatskog jezika (kampovi) za djecu iz iseljeništva na školskim praznicima u Domovini.

5. Jačanje političkih prava Hrvatskog iseljeništva u Domovini! Nakon Izraelaca Hrvati su najraseljeniji narod na svijetu. Prvi puta u povijesti živi više Hrvata izvan Domovine Hrvatske nego u njoj! Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske zamjeniti "Ministarstvom iseljeništva" te uvesti jednak broj saborskih zastupnika za iseljeništvo (u XI. izbornoj jedinici) kao u drugim izbornim jedinicama, odnosno svesti broj saborskih zastupnika na maksimalno 10 po svakoj izbornoj jedinici!

6. Ukidanje grčke riječi „dijaspora“, te uvođenje službene riječi „Hrvatsko iseljeništvo!

7. Jačanje opstojnosti hrvatskog naroda u Bosni i Hercegovini i Vojvodini!


Gore četiri navedena područja ekonomskog razvoja Republike Hrvatske 80% su sažetak tema koje su objavljene u mojim izdanim knjigama iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti te socijalne pravednosti, kao što slijedi:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost“, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

Otvaram diskusiju o navedenim prijedlozima. Slobodno se i bez ustezanja oglasite u komentarima bloga. Nije potrebna posebna prijava, nema cenzure napisanog teksta. Međutim svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi rezultirati će brisanjem napisanog.


VAŽNA NAPOMENA:

Naša nezavisna lista koja nosi naziv "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi sa svojim kandidatima na slijedeće lokalne izbore 2017. u Republici Hrvatskoj!

Gore navedene četiri točke ekonomsko-socijalnog razvoja Republike Hrvatske napisane su kao program za parlamentarne izbore za XI. izbornu jedinici (Hrvatsko iseljeništvo)! Međutim taj program će biti smjernica za pisanje "individualnih programa" na područjima gradova i općina Republike Hrvatske na nadolazećim lokalnim izborima 2017.

Svaki grad i općina su specifični. Imaju individualne ekonomsko-socijalne ciljeve ali i probleme koji ih opterećuju. Shodno tome naša nezavisna lista ima za cilj individualni pristup svakom gradu i općini u kojima će se kandidirati naši kandidati. Naš generalni cilj je ekonomsko-socijalni napredak svakog grada i općine u Republici Hrvatskoj. Znamo da su mnogi krajevi Hrvatske zapostavljeni. Iseljavaju se ne samo otoci, već i Slavonija i Lika! Upravo u tim područjima u kojima ozbiljno prijeti demografski slom nastupiti ćemo sa vrlo atraktivnim programima.

Uobičajena dosadašnja centralizacija "Svi u Zagreb" mora se zaustaviti te preusmjeriti u obrnutom pravcu "Svi iz Zagreba"! Svi veliki gradovi europe pa tako i naš glavni grad Zagreb privlačni su za život i rad građanima. Međutim za hrvatsku ekonomiju i demografski razvoj to je pogubno. Nedopustivo je da 1/3 stanovništva Hrvatske živi u našem glavnom gradu, a da drugim gradovima i općinama prijeti demografski slom. Nedopustivo je da gotovo svako drugo radno mjesto u Republici Hrvatskoj nudi naš glavni grad, a da ostale gradove u Domovini obilježava ekonomsko-socijalna pustoš!

Kandidati za načelnike i gradonačelnike naše nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" ponuditi će za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj kvalitetne i realne predizborne programe! Naši kandidati neće obećati ništa šta nisu u stanju nakon dobivenog mandata sprovesti u djelo!

Naša nezavisna lista nije politička stranka već politička inicijativa slobodnih građana u Domovini i Iseljeništvu. Nas ne financira iz proračuna Hrvatska Država (Novac za rad političkih stranaka). Na lokalnim kao i na parlamentarnim izborima nezavisne liste su uvijek "u nedostatku" s obzirom na političke stranke. Kako financijski tako i organizacijski. Nezavisne liste moraju prikupiti određeni broj potpisa građana dok su političke stranke oslobođene istog. Političke stranke imaju kroz svoje ogranke u županijama utemeljeno biračko tijelo te financijsku podršku koju nezavisne liste nemaju.
S toga je predizborna kampanja nezavisnih lista znatno teža od predizborne kampanje političkih stranaka. Također je za vrijeme kampanje medijska pozornost znatnije usmjerenija prema političkim strankama nego prema nezavisnim listama!

Da bi nezavisne liste povećale svoju šansu na izborima često ulaze u koaliciju ili sa drugim nezavisnim listama ili drugim političko srodnim strankama.

Također i naša nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj 2017. traži političke saveznike odnosno Domoljubne političke stranke i pojedince sa kojima bi mogla koalirati. Našom nezavisnom listom upravlja "Glavni odbor" koji donosi sve važne odluke! Međutim na idućim lokalnim izborima o koalicijskim partnerima u gradovima i općinama ne odlučuje "Glavni odbor" naše nezavisne liste već potpuno suvereno naši kandidati za gradonačelnike i načelnike!

Predizborne kampanje vode se intenzivno u Republici Hrvatskoj najčešće mjesec dana prije izbora. Mi to smatramo potpuno krivim. Potroši se u kratkom vremenu ogromna količina državnog novca, prezentiraju se komplicirano napisani i predugački izborni programi (koje najčešće nitko ni ne čita) te se građanima uskrati pravo na diskusiju i razgovore o potencijalnom razvoju i postojećim problemima. Predizborne kampanje u Republici Hrvatskoj obiluju političkim floskulama i nerealnim predizbornim obećanjima.

S toga je naša nezavisna lista već sada otvorila mogućnost "dijaloga s građanima" gdje oni u BLOGU mogu izraziti svoja razmišljanja, dati svoje prijedloge, napisati kritiku ili pohvalu te postaviti pitanja! Niti jedna napisana riječ neće se cenzurirati kao što smo već naveli. Međutim potaknuti negativnim iskustvima iz prošle predizborne kampanje (parlamentarni izbori – 2015.) svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi sankcionirati ćemo kompletnim brisanjem napisanog teksta!


Poštovane Hrvatice i Hrvati, cijenjene Nacionalne manjine,

mi Vas pozivamo da se aktivno uključite na slijedećim lokalnim izborima. Postavljajte Vaša pitanja svim kandidatima (iz svih stranaka / lista) i bezuvjetno tražite odgovore! Pasivno promatranje pretvorite u aktivno sudjelovanje. Samo o Vama ovisi tko će Vam u naredne 4 godine voditi Vaš grad ili općinu i da li ćete biti grad ili općina koje obilježava razvoj i napredak ili s druge strane grad ili općina stagnacije i propadanja!


Poštovane Domoljubne stranke i nezavisni pojedinci Republike Hrvatske,

ako smatrate naš program koji ima 28 točaka, kao što je Domovina 28. članica Europske unije realnim, izvodivim i atraktivnim, ako si možete zamisliti našeg kandidata kao političkog saveznika na slijedećim lokalnim izborima 2017. u Republici Hrvatskoj, tada nam se obratite s punim povjerenjem.

Naša nezavisna lista (Glavni odbor) i naši nezavisni kandidati potpisati će koalicijske ugovore sa političkim saveznicima "prije zvaničnih izbora"!

Obratiti nam se možete na slijedeću E-mail adresu: drazen.katic@web.de

Lijep pozdrav uz,

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić

Nachhaltigkeitstage Baden - Württemberg 2016!


Bereits zum vierten Mal finden in Baden-Württemberg landesweite Nachhaltigkeitstage statt. (Am 3. und 4. Juni 2016). An die starken 875 Aktionen in 2015 hat Baden-Württemberg 2016 1500 Aktionen überschritten . Auch mit Blick nach Europa, denn das Land ist erneut Teil der Deutschen Aktionstage Nachhaltigkeit und der Europäischen Nachhaltigkeitswoche.


Kunst und Nachhaltigkeit sind zwei gebundene Themen. Ergänzen sich und existieren als eine Symbiose.
Aktion "KUNST und NACHHALTIGKEIT" hat reale Kunstwerke präsentiert und ein interessantes Gespräch über Verbindung zwischen Kunst und Nachhaltigkeit angeboten. Nachhaltig (mit natürliche Materialien) zu malen, nachhaltige Motive zu nutzen, oder einfach Nachhaltige Botschaften durch die Kunst zu senden gehört zur Moderne des 21. Jahrhundert.
Kunstwerke in "JPG Format" können Sie unter folgendem Link sehen:

Mehr Kurz-Filme von "Nachhaltigkeitstage Baden-Württemberg 2016" können Sie sehen unter:


DOZVOLA ZA PLANINARENJE!



Često smo svjedoci da se turisti u Europskoj Uniji penju na brda i planine, zavlače u razne špilje, te ih nerijetko treba spašavati iz životne opasnosti. To spašavanje je uvijek povezano sa angažiranjem velikog broja ljudstva i tehnike, te nastalim financijskim troškovima.
U pravilu većina zemalja Europske Unije će zahtjevati od "spašenoga" podmirivanje nastalih financijskih troškova. Da li će te troškove moći i naplatiti, to je drugo pitanje!
Razmišljao sam kako da na samome početku spriječimo da se netko tko planinari u Republici Hrvatskoj izgubi i dovede svoj život u opasnost.
Ako želimo loviti ribu u hrvatskim rijekama moramo kod nadležnog ribolovnog društva kupiti dnevnu ribolovnu dozvolu.

Zašto turisti koji žele planinariti u Republici Hrvatskoj ne moraju u turističkoj zajednici kupiti jednodnevnu dozvolu za planinarenje?
Naravno ovdje se ne radi o financijskom aspektu prodaja "jednodnevnih planinarskih dozvola"! Ona može koštati i simboličnih 5 kuna.
Radi se o tome da bi se turist koji želi ići na planinarenje prilikom kupnje dozvole u kratkim crtama educirao i uputio na opasnosti koje ga mogu zadesiti.
Pored toga turist bi morao u turističkoj zajednici ostaviti i broj svog mobitela ili smartfona. Mi danas modernom tehnikom možemo locirati položaj svakog smartfona. Za ostale "starije" mobilne uređaje postoje specijalni program s kojim možemo locirati položaj uređaja čak i kada je isključen.

Broj smartfona ili mobitela bi nam uveliko omogućio lakše pronalaženje izgubljenih turista, bar u onim područjima u kojima je moguće locirati signal uređaja. Samim time bi troškovi spašavanja bili daleko niži.
Po medijima se zadnjih mjeseci protezalo pitanje treba li Republika Hrvatska naplatiti turistu njegovo spašavanje. Moramo biti svjesni da je ponekad u spašavanje uključeno i na desetke ili stotine ljudi, vojna oprema, helikopteri, psi tragači itd. Ponekad potraga za izgubljenima traje i po nekoliko dana ili po koji tjedan. Troškovi takove potrage i spašavanja iznose i do nekoliko 100.000 eura. Mali broj turista može podmiriti te troškove.
Akcenat morao biti na edukaciji turista. To prije svega podrazumjeva mini edukaciju od nekih 30 minuta prilikom prodaje "dnevne dozvole za planinarenje".
Turistima koji češće provode godišnji odmor penjući se po brdima i planinama i zavlačeći se u špilje mogao bi se ponuditi trodnevni kurs, odnosno školovanje.
Taj kurs bi morali sami platiti, a sadržavao bi poglavlja iz: zaštite prirode, zakona Republike Hrvatske, te prve pomoći i samopomoći. Nakon završenog kursa turist bi dobio "Trajnu dozvolu za planinarenje u Republici Hrvatskoj".
Pored "Trajne dozvole" turist bi i dalje imao obavezu da planinarenje prijavi nadležnoj Turističkoj zajednici i da ostavi broj mobitela ili smartfona. Nakon završenog planinarenja turist bi SMS-om izvjestio nadležnu turističku zajednicu da je penjanje završeno. Turistička zajednica bi morala biti zakonski obavezana da nakon završenog planinarenja bespovratno izbriše podatke o turistu i njegov broj mobitela/smartfona.
Moj prijedlog za borbu protiv visokih troškova spašavanja izgubljenih turista u Republici Hrvatskoj bi imao pozitivan turistički odjek. Turisti bi imali dojam sigurnosti, ali i odgovornosti. Turističke zajednice bi dobile dodatnu aktivnost i tako proširile svoj krug poslovnog djelovanja.
Hrvatska služba spašavanja bi imala manje posla individualnih potraga i mogla bi se fokusirati na druga područja, pr. angažiranje za vrijeme elementarnih nepogoda, angažiranje u stranim zemljama itd.
Hrvatska bi dodatno dobila na pozitivnom turističkom imidžu kao: Mala zemlja za veliki i "siguran" odmor!
Pitanje je da li službena politika Republike Hrvatske razmišlja na isti način?
 
Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj trećoj knjizi “POSLJEDNJA RUŽA HRVATSKA”!
Prvi puta knjiga je objavljena u rujnu 2014. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić

SENZACIJA, SLUČAJNOST ILI...? Britanac tvrdi da hrvatski potječe od najstarijeg jezika na svijetu!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su iz online portala "croexpress.eu", 08.01.2016

http://croexpress.eu/vijest_mobile.php?vijest=6444

"Drava, Hvar, Sava...svi oni, tvrdi, potječu iz sanskrta.

Britanac James Robinson Cooper, (samozvani) stručnjak za sanskrt, indijske svete knige Vede i njihov globalni utjecaj, tvrdi kako hrvatski jezik ima bezbrojne poveznice sa sanskrtom, svetim jezikom hinduizma i, po mnogima, najstarijim jezikom na svijetu.

Cooper u članku objavljenom na portalu specijaliziranom za hinduske tradicije navodi kako mnogi Hrvati vjeruju u iransku teoriju porijekla Hrvata. Kako kaže, riječ 'Hrvat' povezuje se sa perzijskom riječi 'Harahvaiti'. No, navodi da je ova riječ porijeklom iz sanskrta i u originalu glasi 'Sarasvati', a označava vedsku boginju. Naime, kako kaže, Perzijanci su imali naviku 's' iz sanskrta mijenjati sa 'h'.

Autor članka navodi mnoge navodne poveznice hrvatskih naziva i riječi iz sanskrta. Tako kaže da riječ 'hvar' u sanskrtu glasi 'svar' i označava sunce (nadimak Hvara je 'sunčani otok'). Hrvatska riječ 'med', navodi, u sanskrtu glasi 'Madhu', što je ime za hinduskog boga Krišnu. Nadalje, riječ 'medvjed' povezuje s riječi 'Madhava', ime za Krišnu koje bi značilo 'onaj koji opija kao med'. Riječ 'bog', tvrdi, potječe od sanskrtskog 'Bhaga', što znači 'vrhovni Gospodin'. 



Primjeri nekih od riječi koje navodi Cooper
Tvrdi i kako imena mnogih mjesta u Hrvatskoj zvuče kao da su izvučena iz rječnika sanskrta. Između ostalih, navodi Daruvar, Sukošan, Dugu Uvalu, Dugu Resu, Svetu Nedelju...

'Kada bi imena stajala sama za sebe, ne bi zaslužila ništa više od podignute obrve, ali kada ih vidimo tako puno, uzevši u obzir sličnost između hrvatskog i sanskrta, možemo samo zaključiti da je u nekom trenutku u dalekoj prošlosti u tim zemljama bilo vedskih Indijaca .'

Ovdje navodi i da istarska mjesta Grožnjan, Vodnjan, Višnjan... u svom korijenu imaju riječ 'jnana', sanskrtsku riječ za znanje. Za rijeku Dravu kaže kako potječe od sanskrtskog 'drava', što znači 'teći, 'tečno' ili 'tok'. Riječ 'Sava' pak, tvrdi, u sanskrtu znači 'voda' ili 'izlijevati'. Dunav (Danube), tvrdi, imenovan je po vedskoj božici Devi Danu.

Cooper tvrdi i kako hrvatska riječ 'dom' potječe od sanskrtskog 'dam', što znači kuća. Našu riječ 'voda' povezuje sa sanskrtskim 'uda' ili 'udaka', istog značenja. Riječ 'stan' sa sanskrtskim 'sthana' što znači provincija, regija, država...

Sanskrt danas govori manje od 1% Indijaca i uglavnom ga koriste hinduistički svećenici tijekom religijskih ceremonija."

"ZA" OBNOVU VUKOVARSKOG TORNJA – SIMBOLA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA!




Poštovane dame i gospodo,
Poštovano Hrvatsko Iseljeništvo


U seriji humanitarnih akcija "prikupljanja novca" za obnovu VUKOVARSKOG VODOTORNJA na red je konačno došao i grad Stuttgart sa svojom širokom okolicom (od Ulma do Karlsruhea). Prikupljanje novca za vukovarski vodotoranj je bilo posebno uspješno u Kanadi gdje su Hrvati u prvi sat vremena prikupili više od 100.000 kanadskih dolara. Da li će grad Stuttgart sa svojom širokom okolicom srušiti kanadski rekord vidjeti će se 02.07.2016 godine!


Slijedeći tekst je prepisan sa kupljene ulaznice:


SPORTSKO HUMANITARNA
ZABAVA ZA OBNOVU
VUKOVARSKOG VODOTORNJA
SIMBOLA HRVATSKOG
ZAJEDNIŠTVA


Inicijator sportsko humanitarne zabave u Stuttgartu je "CROATIA STUTTGART 1971"!


Datum održavanja zabave: 02.07.2016 godine


Vrijeme održavanja zabave: Sa početkom u 17.00 sati


Mjesto održavanja zabave:

VERSAMMLUNGSHALE
Albstrasse 80
70597 Stuttgart


PRODAJA ULAZNICA:

- CAFE FORUM
- LETZTE INSTANZ
- CAFE TOPAS
- SPORTHEIM SIRNAU


CIJENA ULAZNICE: 12 €

Ulaznica sudjeluje u tomboli. Djeca do 12 godina – ulaz slobodan!

Na zabavi će nas muzički zabavljati LIVE MADDOX BAND"!


GENERALNI SPONZORI SPORTSKO HUMANITARNE ZABAVE U STUTTGARTU:

- Zezelj GmbH Schreinerei / Innenausbau / Fensterfachbetrieb
- SCATEO


OSTALI SPONZORI SPORTSKO HUMANITARNE ZABAVE U STUTTGARTU:

- Večernji list
- Fenix magazin
- Hrvati Stuttgart
- CD Dinkelacker
- Hausgeräte Welt
- MAURITIUS
- Akutisk-Trockenbau-Stuttgart gmbH
- XLLOG
- hs montagetechnik
- MS Bodenbeläge
- HKZ Stuttgart
- Stefansbäck
- RM Bodenbeläge
- GODEL – BETON
- TRIPLE – ING:
- BACCHUS CROATICA
- SPORTHEIM SIRNAU
- Sportsbar Hećimović
- AXA BOSNJAK & TEAM GmbH
- domo-tec Sanitär und Heizungstechnik
- PILUM
- SANOTEC
- Zoran Barjaktaric Trockenbau
- Fensterbau Vuković
- Cafe FORUM
- Cafe TOPAS
- Restaurant Filderer Adria
- Ante Glavaš Projektbüro
- Letzte Instanz
- Glanz
- Robert Domitrović Montagebau und Fliesenleger Creativ 21
- Dieter Kuhn Immobilienservice GmbH


Lijep pozdrav i do skorog viđenja u Stuttgartu!