četvrtak, 16. lipnja 2016.

XXI. MEĐUNARODNI MARKO POLO FEST, FESTIVAL PISME I VINA KORČULA 2016.!

XXI. MEĐUNARODNI MARKO POLO FEST, FESTIVAL PISME I VINA KORČULA 2016.

Poštovane dame i gospodo, prijateljice i prijatelji, 

dva desetljeća našeg rada, posvetili smo ali i proveli druženjem uz pjesmu, vino i ljepotu, sve ono što od pamtivjeka obilježava naš Hrvatski narod na našim otocima, u primorskom kraju do ravne Slavonije. 

 Zainteresiranost za glazbu i glazbene manifestacije je sve manja zbog nekontrolirane potrošnje, koja je recesijski  zahvatila cijeli svijetski poredak u svim segmentima života. Današnje vrijeme nije protiv pjesme i vina, već vrijeme koje nam krade onaj neizmjerni trenutak užitka i opuštanja uz pjesmu i vino. 

Unatoč svemu, naš cilj živimo jer on je naš temelj, tradicija, navika i stvarnost, koju smo stekli od naših predaka. Pjesma i vino, svetinja su dana i noći zbog čega naš Međunarodni Marko Polo Fest-l živi na jednom od najnapučenijih otoka Jadranskog mora, Korčuli. Na ovogodišnjem XXI. Festivalskom izdanju koje ćemo održati pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske, Kolinde Grabar Kitarović,  16. i 17. srpnja nastupati će preko 150 pjevača iz Republike Hrvatske i našeg okruženja. Na prvoj festivalskoj večeri pod nazivom: ''Pisma i vino'' u subotu, 16. srpnja nastupati će 12.naših najboljih Hrvatskih klapa, koje će izvesti 24. hit pjesame u a' capella izvedbi a koje su obilježile Marko Polo festival i mnogobrojne autore sve do Omiškog festivala, gdje posebno ističemo klapu ''Ošjak'' koja ove godine obilježava 40. godišnjicu umjetničkog rada. 

Poslje I. festivalske večeri održati ćemo prezentaciju i kušnju vina pristiglih na festivalski natječaj a sastav stručnog ocijenjivačkog žirija sačinjavati će po jedan predstavnik iz svake klape. Na drugoj superfinalnoj festivalskoj večeri pod nazivom ''Melodije Marka Pola'' u nedjelju, 17. srpnja nastupati će poznati izvođači programa u izvedbi 24. nove skladbe: Zorica Andijašević, Darko Domijan, Igor Cukrov, pobjednici festivala ''Zlatne note Križevci'' – duet Nikolina Hižar i Mladen Kos, Mirko Švenda – Žiga, glazbeni sastav ''Versi'', pobjednica daruvarskog festivala ''Darfest'' – Doroteja Vinković, grupa ''Vrijeme ljubavi'', Nenad Kumrić- Charlie, Eli Žuvela, duet  Tony Dadich i Darko Kalogjera, Shedoc, Bella, Kristina Boban i mnogi drugi. Posjetitelji i dragi gosti  festivala umjesto ulaznica svoj prilog sukladno mogućnostima moći će priložiti kao dar za izgradnju Crkve sv. Antuna  i novog Pastoralnog centra, koji je u tijeku izgradnje u Gradu Korčuli.  

Za drage goste, prijateljice i prijatelje grada Korčule i festivala koji nisu u mogućnosti biti sa nama,
XXI. Međunarodni Marko Polo Festival, prenositi ćemo direktnim TV prijenosom putem našeg video linka 16. i 17. srpnja u 21:30 sati iz grada Korčule a koji će biti objavljen na našem Web portalu: www.marcopolofest.hr  ''Radujte se životu uz pjesmu i vino''! Dobro nam došli u Grad Korčulu! /F.O./

"PREDSTAVLJAM TI SEBE – 2016 – CROATIA"


"PREDSTAVLJAM TI SEBE – 2016 – CROATIA"




1. SUSRETA U ŽIVO Facebook grupa "POSLOVNI USPJEH"
"NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA"
te Xing grupe "UVNT GRUPPE-CROATIA"


Poštovani članovi grupe POSLOVNI USPJEH,

poštovani članovi grupe NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA,

poštovani članovi UVNT GRUPPE-CROATIA,

cijenjeni gosti,

poštovani prijatelji biznisa, druženja i prirode


nakon provedenih više godina u virtualnoj komunikaciji i druženju u srpnju ove godine organiziramo prvi susret u živo za članove tri gore navedene grupe, za njihove goste te za sve prijatelje biznisa, druženja i prirode . Navedene grupe ukupno su dosegle preko 15.000 virtualnih članova. Ovaj susret je 2013. godine definiran javnim anketiranjem, odnosno online izborom u facebook grupi "POSLOVNI USPJEH"!

Moto prvog susreta je "PREDSTAVLJAM TI SEBE"!

Za organiziranje 1. susreta 2016. definirali smo slijedeće točke:


  1. Datum i vrijeme održavanja susreta 09. srpanja 2016. (subota) 09.30 – 16.00 sati!
  2. Mjesto održavanja susreta FUŽINE (Fužinsko jezero)
  3. Lokacija održavanja susreta
    *****"Roštilj na jezeru Bajer u Fužinama"*****
    Alternativna lokacija u slučaju kišnog vremena je:
    *****"Konoba Volta"*****
  4. Financiranje susreta
    Anketom (javnim online izborom) 2013. godine u grupi "POSLOVNI USPJEH" odlučeno je da ćemo primijeniti model "Ponesi nešto"- ako se susret održava na jezeru, ili ako bude u konobi "Volta" tada koristimo model "Svako plaća svoje"!

  1. PROGRAM ODRŽAVANJA SUSRETA

09.30 – 10.00: Jutarnja kavica i neformalno upoznavanje članova u "Konobi Volta"

10.00 – 10.45: - Odlazak na jezero Bajer te na mjestu kampa:
- Uvodna riječ organizatora susreta
- Predstavljanje programa susreta
- Izbor Security Team-a ("na dobrovoljnoj bazi" - 5 članova koji dobivaju 5
jednakobojnih majčica – "osiguranje + prva pomoć")
- postavljanje kampa, postavljanje roštilja

10.45 – 11.15: Prvi krug "business speed datinga" (2 x 5 min.) x 3

11.15 – 11.30: Jutarnje kupanje (na dobrovoljnoj bazi) uz nadzor 2. iz security team-a

11.30 – 13.30: RUČAK

13.30 – 14.00: Drugi krug "business speed datinga" (2 x 5 min.) x 3

14.00 – 15.00: Popodnevno kupanje (na dobrovoljnoj bazi) uz nadzor 2. iz security team-a

15.00 – 15.30: Treći krug "business speed datinga" (2 x 5 min.) x 3

15.30 – 16.00: Popodnevna kavica, sladoled, sok, piva itd.

16.00 sati Završetak Susreta:

- Gašenje roštilja (žara) te spremanje roštilja u automobile
- Prikupljanje smeća u vreće za smeće te odlaganje vreća u "mogući kontejner" ili u bunker automobila (kod prvog kontejnera za smeće vreće se mogu odložiti)! Prikupljanje praznih flaša!
- Kontrola kampa od strane security team-a (posebice ako je potrebno dodatno gašenje žara) te kontrola "prikupljenog smeća i prikupljenih flaša"!
- Usmena predaja izvješća o kontroli kampa od security team-a organizatoru susreta!
- Završna riječ organizatora susreta te "SLUŽBENO ZATVARANJE SUSRETA"!
- Napuštanje kampa na jezeru Bajer!

Oni članovi koji žele produljiti druženje na jezeru Bajer "od službenog zatvaranja susreta" osobno su odgovorni za poštivanje javnog reda i mira, ponovno paljenje/gašenje roštilja, prikupljanja smeća i praznih flaša te kupanja u jezeru!

Članovi security team-a zadržavaju majčice za uspomenu!


Dodatne napomene:

    Pošto se radi o grupama koje imaju poslovni karakter (POSLOVNI USPJEH / UVNT GRUPPE), te grupi koja zastupa regionalne interese politike, turizma, sporta i kulture
    (NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA) osim small talka i neobaveznog upoznavanja organiziramo "business speed dating", a to znači da jedan dio vremena provodimo upoznavajući druge članove s nama osobno, našom tvrtkom, institucijom u kojom radimo, projektom, idejom, sportskim klubom, kulturnim društvom, volonterskom organizacijom, političkim angažmanom itd.
    "Business speed dating" ćemo organizirati u taktu od 10 minuta. A to znači svako ima 5 minuta za predstavljanje sebe drugome sudioniku, a nakon 2 puta 5 minuta sudionici predstavljanja se zamjenju, tako da je na kraju "business speed datinga" svaki član imao mogućnost da se predstavi svim drugim sudionicima. Za očekivat je da će to predstavljanje uroditi budućim zajedničkim poslovnim projektima, suradnjom i proširenjem ekonomske, turističke, sportske, kulturne, političke i volonterske sinergije. Naravno nakon i izmedju "business speed datinga" imat ćemo dovoljno vremena za neobavezno čavrljanje, druženje, roštilj i sl.

Preporučljivo je da na susret donesete vizit karte i prospekte Vaše tvrtke, Vaše institucije, Vašeg kluba ili kulturnog društva, Vaše turističke zajednice, Vašeg OPG-a ili obrta, Vaših proizvoda ili usluga, Vaše volonterske organizacije ili inicijative te da ih u "business speed datingu" podjelite drugim učesnicima. Svi oni koji traže posao, ideju, projekt, investitora, neka to na datingu sugovornicima jasno i iznesu te razmijene osobne podatke da bi ih drugi sudionici mogli u budućnosti kontaktirati.

Sudionici susreta koji traže posao ili su u fazi preorijentacije svog dosadašnjeg zanimanja preporučio bi da naprave kvalitetan životopis (Euro standard), isprintaju ga u nekoliko primjeraka te ga uruče kao "svoj propagandni materijal" za njih interesantnim sugovornicima.

Nakon mnogo godina uspješnog virtualnog druženja dijeli nas samo "tračak" do prvog i dugo isčekivanog susreta u živo u predivnoj prirodi koja okružuje fužinsko jezero.

Ne ustručavajte se napisati Vaše mišljenje o skorašnjem 1. susretu direktno u grupama "POSLOVNI USPJEH", "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA", "UVNT GRUPPE" ili u BLOGU!

Ne zaboravite ponijeti kremu za sunčanje, po mogućnosti i suncobran (štiti od sunca i kiše). Nitko od nas ne želi da lijepi susret završi suncem "oprženim" sudionicima! Ne zaboravite ponijeti dovoljnu količinu pitke vode, posebice ako bude jako vruće. Piva i sok nisu voda!!!



Moderatori grupa:
Josip Mayer i Dražen Katić


ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI!


Republika Hrvatska ima mogućnost svoj ekonomski razvoj usmjeriti na 4 slijedeća područja (4 temeljna stupa održivosti):

A) Ekonomsko područje

1. Pokretanje „Poslovne suradnje malog i srednjeg poduzetništva Republike Hrvatske sa vodećim svjetskim automobiliskim koncernima“ (Daimler - Smart, Porsche, BMW, VW, Renault, Fiat, Chrysler, Ford) na bazi proizvodnje sastavnih dijelova za električna i hibridna vozila.

2. Pokretanje „Cijelogodišnjeg medicinskog turizma i wellnessa u Republici Hrvatskoj„!

Jačanje seoskog turizma i turističkog biciklizma, lovnog turizma, planinarenja, raftinga i sportskog ribolova. Ubrzano podnošenje zahtjeva u navedenim vrstama turizma za certifikate održivog turizma: "TourCert", "European Ecolabel", "EarthCheck" i "The Green Kay"!

Uvođenje u marketinšku koncepciju hrvatskog turizma "virtualne stvarnosti"!
Korisnicima našeg turizma prezentirati hrvatske hotele, plaže, rijeke i jezera, biciklističke staze, nacionalne parkove, spomenike kulture te domaće festivale putem 3D naočala koje poslužuju "programi" virtualne stvarnosti! Ta vrsta digitalnog marketinga je primjenjiva kako za turističke sajmove tako i za svaki turistički ured (ili TZ) koji prodaju "godišnje odmore"!

3. Pokretanje organizirane „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj„!

Pokretanje projekata "Vertikalne poljoprivrede i kontejnerskog uzgoja hrane" koji omogućavaju 12-mjesečnu proizvodnju povrća i ribe!

Jačanje pčelarstva. Pokretanje projekata "Gradskog pčelarstva" (Na vrhu općinske zgrade u Stuttgartu nalaze se košnice sa pčelama)!

4. Pokretanje „Industrijskog programiranja u Republici Hrvatskoj„! Programiranje za automobilsku industriju, svemirsku, zrakoplovnu industriju i dronove, programiranje za industrijske strojeve i robote, izrada aplikacija za smartphone, programiranje algoritama za burze te izrada softvera za kompijutersku industriju.

5. Pokretanje „Tekstilne industrije na bazi tehničkih vlakana u Republici Hrvatskoj, odnosno Industrije bazirane na 3D printanju iz karbona„! Proizvodi od tehničkih vlakana za svemirsku industriju, za industriju električnih automobila, medicinsku industriju, arhitekturu, energetiku, proizvodi u području „bionike“ i „inteligentna odjeća"!.

6. Pokretanje „Investicija niskog rizika u Republici Hrvatskoj„ prioritetno za hrvatske investitore iz Iseljeništva i Domovine.

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno pokrenuti proces "Reprivatizacije" prodanih Hrvatskih tvrtki, banaka, osiguranja, telekomunikacije, itd. koje su od nacionalnog interesa za hrvatski narod. Kupovina prodanoga biti će skupa i dugotrajna, ali je neizbježna. Potrebno je kupovati tvrtku po tvrtku u ponovno većinsko vlasništvo Države Hrvatske (najmanje 51% dioničkog udjela)!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske postupno kupovati certificirane zlatne poluge u cilju ponovnog stvaranja "Državnih rezervi zlata Republike Hrvatske" kao temelja monetarne i socijalne stabilnosti zemlje. Zlatne rezerve Republike Hrvatske su rasprodane!

S jačanjem BDP-a Republike Hrvatske početi vraćati "Državni dug Republike Hrvatske" te tako sistematski smanjivati visinu kamate na dug koju svaki mjesec plaćamo. Republika Hrvatska je upala u dužničko ropstvo!

7. Bolje povezivanje hrvatskih Falulteta sa tvrtkama i institucijama u Republici Hrvatskoj (Povezivanje teorije i prakse posebice u područjima inovativnih i modernih tehnologija te softwera, vertikalne poljoprivrede, kontejnerskog uzgoja hrane, gradskog pčelarstva, gradske poljoprivrede – city gardening, recyclinga i remanufactoringa)!


B) Ekološko područje

1. Postavljanje „Fotonaponskih (solarnih) sustava“ na krovove vrtića, škola, fakulteta, bolnica, sportskih dvorana, općinskih i županijskih zgrada, vojarni, crkvenih zgrada, muzeja, turističkih zajednica i gradskih knjižnica u Republici Hrvatskoj.

Postavljanje fotonaponskih sustava u suradnji sa HEP-om kao "Povlašteni proizvođači električne energije", ali i postavljanje "potpuno autonomnih solarnih sustava" za osobne potrebe, odnosno potrebe zajednica!

Proizvodnja i montaža "Mini Hidroelektrana (malene vodenice)" na rijeke i veće potoke u svrhu dobivanja električne energije i kao turistička atrakcija!

Republika Hrvatska uvozi 50% električne energije za osobne potrebe. Do 2020. godine Republika Hrvatska se obvezala osigurati 20% udjela u potrošnji elekltrične energije iz domaćih obnovljivih izvora (sunce, voda, vjetar i biomasa)!!!

2. Lakši „Pristup fotonaponskih (solarnih) sustava građanima Republike Hrvatske te jednostavnije i brže ishodovanje dozvola za povlaštene proizvođače električne energije„!

3. Brže uvođenje elektromobiliteta u hrvatski turizam (električni automobili, električni mopedi, električni bicikli te električna plovila i brodice).

Uvođenje "CAR2GO projekta" u velike hrvatske gradove. Projekt se odnosi na električne automobile koji stoje na usluzi građanima!

4. Dodatno subvencioniranje „Ekološke poljoprivrede i stočarstva u Republici Hrvatskoj“, također pojačano subvencioniranje istih kroz fondove Europske unije.

5. Očuvanje ribljeg fonda u rijekama, jezerima i Jadranskom moru. Očuvanje cjelokupne flore i faune u Republici Hrvatskoj!

6. Zabranu daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabranu prodaje izvora pitke vode u Republici Hrvatskoj domaćim ili stranim ponuđačima.
"Reprivatizacija prodanih izvora", odnosno kupovina prodanih izvora natrag u 100% vlasništvo države, grada ili općine! Voda pripada hrvatskom narodu!

7. Proglašenje dodatnih „parkova prirode i biotopa“ zaštićenim područjima u Republici Hrvatskoj!


C) Socijalno područje

1. Smanjenje poreza na mirovine zarađene u inozemstvu sa 40% na 20%!

2. Besplatan topli obrok za svako dijete u hrvatskim osnovnim školama!

3. Povećanje najmanjih mirovina u Republici Hrvatskoj paralelno s rastom stope inflacije!

4. Razmjenu učenika i studenata Hrvatske na renomiranim školama i univerzitetima u svijetu.
Uključivanje hrvatskih škola u partner program Europske unije "ERASMUS+“!

5. Odlaženje hrvatskih učenika i studenata na stručnu praksu (Praktikum) u vodeće europske tvrtke i institucije (Posebice tvrtke i institucije u njemačkoj pokraini Baden-Württemberg: Daimler, Porsche, Smart, Bosch, Stihl, Simens, Kärche, Alcatel, Mahle, Würth, ZÜBLIN, UPS Ditzingen, BW Bank, Stuttgarter Volksbank, Bausparkassen, TÜV, DEKRA, Kaufhaus, Hotel Maritim, Katharinenhospitel, Deutsche Touring, Univerzität Stuttgart, Stuttgarter Straßenbahn, Stadtwerke Stuttgart i ostalih 100 srednjih i većih tvrtki (institucija) u široj okolici Stuttgarta)!

6. Uvođenje laptopa i tableta u škole kao temelja elektroničke pismenosti i digitalizacije te zamjene za „preskupe školske udžbenike“!

7. Jačanje volonterskih organizacija i volonterskog rada u Republici Hrvatskoj.

Startanje "Masovnih volonterskih projekata" posebice u području sezonskog turizma i sezonske berbe u poljoprivredi!

Volontere se u ovom smislu smatra zaposlene osobe, umirovljenike ali i učenike i studente koji dio svog slobodnog vremena dobrovoljno provode "besplatno" pomažući zajednici.


D) Političko područje

1. Uvođenje 10 minutnog dodatka HRT 1 dnevniku u 19.00 sati pod nazivom „Vijesti iz iseljene Hrvatske„!

2. Ukidanje „preskupih i nelikvidnih 20 Županija (15 od 20 posluju u minusu)“, te uvođenje „Pet hrvatskih Banovina“ sukladno državnom grbu Republike Hrvatske!

3. Zastupljenost većeg broja žena u lokalnoj i parlamentarnoj politici Republike Hrvatske!

4. Organizirano učenje hrvatskog jezika (kampovi) za djecu iz iseljeništva na školskim praznicima u Domovini.

5. Jačanje političkih prava Hrvatskog iseljeništva u Domovini! Nakon Izraelaca Hrvati su najraseljeniji narod na svijetu. Prvi puta u povijesti živi više Hrvata izvan Domovine Hrvatske nego u njoj! Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske zamjeniti "Ministarstvom iseljeništva" te uvesti jednak broj saborskih zastupnika za iseljeništvo (u XI. izbornoj jedinici) kao u drugim izbornim jedinicama, odnosno svesti broj saborskih zastupnika na maksimalno 10 po svakoj izbornoj jedinici!

6. Ukidanje grčke riječi „dijaspora“, te uvođenje službene riječi „Hrvatsko iseljeništvo!

7. Jačanje opstojnosti hrvatskog naroda u Bosni i Hercegovini i Vojvodini!


Gore četiri navedena područja ekonomskog razvoja Republike Hrvatske 80% su sažetak tema koje su objavljene u mojim izdanim knjigama iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti te socijalne pravednosti, kao što slijedi:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost“, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

Otvaram diskusiju o navedenim prijedlozima. Slobodno se i bez ustezanja oglasite u komentarima bloga. Nije potrebna posebna prijava, nema cenzure napisanog teksta. Međutim svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi rezultirati će brisanjem napisanog.


VAŽNA NAPOMENA:

Naša nezavisna lista koja nosi naziv "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi sa svojim kandidatima na slijedeće lokalne izbore 2017. u Republici Hrvatskoj!

Gore navedene četiri točke ekonomsko-socijalnog razvoja Republike Hrvatske napisane su kao program za parlamentarne izbore za XI. izbornu jedinici (Hrvatsko iseljeništvo)! Međutim taj program će biti smjernica za pisanje "individualnih programa" na područjima gradova i općina Republike Hrvatske na nadolazećim lokalnim izborima 2017 u kojima će se kandidirati naši kandidati.

Svaki grad i općina su specifični. Imaju individualne ekonomsko-socijalne ciljeve ali i probleme koji ih opterećuju. Shodno tome naša nezavisna lista ima za cilj individualni pristup svakom gradu i općini. Naš generalni cilj je ekonomsko-socijalni napredak svakog grada i općine u Republici Hrvatskoj. Znamo da su mnogi krajevi Hrvatske zapostavljeni. Iseljavaju se ne samo otoci, već i Slavonija i Lika! Upravo u tim područjima u kojima ozbiljno prijeti demografski slom nastupiti ćemo sa vrlo atraktivnim programima.

Uobičajena dosadašnja centralizacija "Svi u Zagreb" mora se zaustaviti te preusmjeriti u obrnutom pravcu "Svi iz Zagreba"! Svi veliki gradovi europe pa tako i naš glavni grad Zagreb privlačni su za život i rad građanima. Međutim za hrvatsku ekonomiju i demografski razvoj to je pogubno. Nedopustivo je da 1/3 stanovništva Hrvatske živi u našem glavnom gradu, a da drugim gradovima i općinama prijeti demografski slom. Nedopustivo je da gotovo svako drugo radno mjesto u Republici Hrvatskoj nudi naš glavni grad, a da ostale gradove u Domovini obilježava ekonomsko-socijalna pustoš!

Kandidati za načelnike i gradonačelnike naše nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" ponuditi će za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj kvalitetne i realne predizborne programe! Naši kandidati neće obećati ništa šta nisu u stanju nakon dobivenog mandata sprovesti u djelo!

Naša nezavisna lista nije politička stranka već politička inicijativa slobodnih građana u Domovini Hrvatskoj i Iseljeništvu. Nas ne financira iz proračuna Hrvatska Država (Novac za rad političkih stranaka). Na lokalnim kao i na parlamentarnim izborima nezavisne liste su uvijek "u nedostatku" u odnosu na političke stranke, kako financijski tako i organizacijski. Nezavisne liste moraju prikupiti određeni broj potpisa građana dok su političke stranke oslobođene istog. Političke stranke imaju kroz svoje ogranke u županijama utemeljeno biračko tijelo te financijsku podršku koju nezavisne liste nemaju.
S toga je predizborna kampanja nezavisnih lista znatno teža od predizborne kampanje političkih stranaka. Također je za vrijeme kampanje medijska pozornost znatnije usmjerenija prema političkim strankama nego prema nezavisnim listama!

Da bi nezavisne liste povećale svoju šansu na izborima često ulaze u koaliciju ili sa drugim nezavisnim listama ili drugim političko srodnim strankama.

Također i naša nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj 2017. traži političke saveznike odnosno Domoljubne političke stranke i pojedince sa kojima bi mogla koalirati. Našom nezavisnom listom upravlja "Glavni odbor" koji donosi sve važne odluke! Međutim na idućim lokalnim izborima o koalicijskim partnerima u gradovima i općinama ne odlučuje "Glavni odbor" naše nezavisne liste već potpuno suvereno naši kandidati za gradonačelnike i načelnike!

Predizborne kampanje vode se intenzivno u Republici Hrvatskoj najčešće mjesec dana prije zvaničnih izbora. Mi to smatramo potpuno krivim. Potroši se u kratkom vremenu ogromna suma državnog novca, prezentiraju se komplicirano napisani i predugački izborni programi (koje najčešće nitko ni ne čita) te se građanima uskrati pravo na diskusiju i razgovore o potencijalnom razvoju i postojećim problemima. Predizborne kampanje u Republici Hrvatskoj obiluju političkim floskulama i nerealnim predizbornim obećanjima.

S toga je naša nezavisna lista već sada otvorila mogućnost "dijaloga s građanima" gdje oni u BLOGU mogu izraziti svoja razmišljanja, dati svoje prijedloge, napisati kritiku ili pohvalu te postaviti pitanja! Niti jedna napisana riječ neće se cenzurirati kao što smo već naveli. Međutim potaknuti negativnim iskustvima iz prošle predizborne kampanje (parlamentarni izbori – 2015.) svako vrijeđanje po bilo kojoj osnovi sankcionirati ćemo kompletnim brisanjem napisanog teksta!


Poštovane Hrvatice i Hrvati, cijenjene Nacionalne zajednice Republike Hrvatske,

mi Vas pozivamo da se aktivno uključite na slijedećim lokalnim izborima. Postavljajte Vaša pitanja svim kandidatima (iz svih stranaka / lista) i bezuvjetno tražite odgovore! Pasivno promatranje pretvorite u aktivno sudjelovanje. Samo o Vama ovisi tko će Vam u naredne 4 godine voditi Vaš grad ili općinu i da li ćete biti grad ili općina koje obilježava razvoj i napredak ili s druge strane grad ili općina stagnacije i propadanja!


Poštovane Domoljubne stranke, poštovane nezavisne liste Republike Hrvatske,

ako smatrate naš program koji ima 28 točaka, kao što je Domovina Hrvatska 28. članica Europske unije realnim, izvodivim i atraktivnim, ako si možete zamisliti našeg kandidata kao političkog saveznika na slijedećim lokalnim izborima 2017. u Republici Hrvatskoj, tada nam se obratite s punim povjerenjem.

Poštovani građani Republike Hrvatske,
Ako niste član niti jedne političke stranke u Republici Hrvatskoj, ako imate ambicije postati gradonačelnikom Vašeg grada ili načelnikom Vaše općine, ako niste krivično kažnjavani, ako niste u Domovinskom ratu sudjelovali u postrojbama SAO Krajine, JNA, dobrovoljnim paravojnim formacijama iz Republike Srbije, ako niste pomagali ili podržavali vojnu agresiju na Republiku Hrvatsku, ako niste sudjelovali u privatizaciji i prodaji hrvatskih tvrtki po "kriminalnom modelu",ako ste državljanin Republike Hrvatske i imate prebivalište u Republici Hrvatskoj, ako se osjećate Domoljubom i posjedujete "ljudske kvalitete", ako smatrate naš program za XI. izbornu jedinicu kvalitetnim i možete ga detaljno razraditi za Vaš grad ili općinu,
tada se bez ustezanja prijavite na natječaj kandidata za nezavisnu listu "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI - 2017" za slijedeće lokalne izbore u Republici Hrvatskoj! Natječaj je otvoren od travnja 2016. godine. Na kandidaturu ne utječe nacionalnost kandidata!

"Glavni odbor naše nezavisne liste" i "naši nezavisni kandidati" potpisati će KOALICIJSKE UGOVORE sa političkim saveznicima "prije početka zvaničnih izbora"! Molbe "5 minuta prije 12" neće se razmatrati!

Kao politička stranka / nezavisna lista ili kao potencijalni kandidat za našu nezavisnu listu "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" možete nam se bez ustezanja obratiti na slijedeću E-mail adresu: drazen.katic@web.de

Lijep pozdrav uz,

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić / Glavni odbor nezavisne liste

EBLD SCHWEIZ STROM GmbH - zuverlesige Angebot!


EBLD SCHWEIZ STROM GmbH

  1. Aus zuverlässiger Quelle


Die Schweiz bietet ideale Bedingungen für Ökostrom aus Wasserkraft. Die gebirgige Topografie des Landes und beträchtliche Niederschlagsmengen begünstigen die Wasserkraftnutzung. Als Mitglied des europäischen Stromverbunds ist die Schweiz in den europäischen Strommarkt eingebettet. Durch den Handel und Transport von Strom in großen Elektrizitätsnetzen leistet sie einen wesentlichen Beitrag zur Versorgungssicherheit.
Die Kraftwerk Birsfelden AG in der Schweiz produziert für Sie 100% reine Schweizer Wasserkraft.

  1. E-Mobility


Als fortschrittlicher Energielieferant will die EBL Elektromobilität nachhaltig fördern, gemeinsam mit Partnern der öffentlichen Hand, der Wirtschaft und der Bevölkerung. Dies ist keine Absichtserklärung, sondern eine laufende Mission mit hoher Priorität und konkreten Massnahmen: Mitte März 2015 wurde das Schwerpunktprogramm Elektromobilität lanciert. Im Zentrum stehen Erlebnistage, in deren Rahmen die Bevölkerung kostenlos Elektrofahrzeuge Probe fahren kann. Weitere Schwerpunkte liegen auf dem Ausbau der regionalen Ladeinfrastruktur und der Vergrösserung des Beratungsangebots. Mit Flottenanalysen für KMU macht EBL auf die Vorzüge von Elektrofahrzeugen aufmerksam. Dabei geht man selbst mit gutem Beispiel voran und hat bereits damit begonnen, die eigene Fahrzeugflotte umzurüsten.
Bis 2018 sollen im Grossraum Basel mindestens 10.000 neue Elektrofahrzeuge unterwegs sein, so lautet das visionäre Ziel der EBL. Damit diese auch sauberen Strom tanken können, will die EBL bis dahin in jeder Gemeinde ihres Einzugsgebietes eine Ladestation realisiert haben.

Mehr Qualität – Mehr Service

Als Stromanbieter mit Schweizer Tradition bringen wir Energie aus 100% Schweizer Wasserkraft in deutsche Haushalte - mit dieser Mission begeistern wir unsere Kunden jeden Tag. Dabei sind Transparenz, Nachhaltigkeit und soziale Verantwortung die wesentlichen Säulen unserer Unternehmensphilosophie. Ob Sie Rat brauchen, eine Frage haben oder eine individuelle Lösung benötigen - bei schweizstrom steht Ihnen immer ein kompetenter Ansprechparter zur Seite. Als Tochterunternehmen des Schweizer Energieversorgers EBL steht schweizstrom seit 1898 für Tradition, Kontinuität und eine sichere und zuverlässige Stromversorgung.

EBLD Schweiz Strom GmbH

Kapuzinerstrasse 9
79618 Rheinfelden
Deutschland

T 0800 60 60 65 65
F 0800 60 60 65 66
Mo. – Fr. 08:00 – 17:00 Uhr

info@schweizstrom.com
Ich bin seit 6 Jahre Schweiz Strom Kunde, immer mit 2 Jahre Preisgarantie. Kann nur Energie-Unternehmen empfehlen. Sie Kriegen per E-mail eine schriftliche Angebot vom Schweiz Strom GmbH. Angebot ist absolut unverbindlich.
Per nächster Link können Sie sich mit Ihre (nur eine) E-mail Adresse anmelden und dann E-CARD VERSENDEN! Bald kriegen Sie per E-mail ein gutes Angebot!
Mein Kunden-Nummer beim EBLD Schweiz Strom GmbH lautet: 1000001907
und mein Vertragskontonummer ist: 2000001898
Schönen Tag!
Drazen Katic
LINK:

Posljednja poruka Srninog oca: "Sine, odigraj Euro do kraja..."

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su iz online portala "24sata.hr", 16.06.2016

http://www.24sata.hr/sport/posljednja-poruka-srninog-oca-sine-odigraj-euro-do-kraja-479018

"Uzeir Srna borio se do kraja, baš kako se borio i za svoju djecu. Kad se posljednji put vidio s Darijem, rekao mu je da odigra prvenstvo do kraja, saznaje Slobodna Dalmacija

Darijo Srna znao je da mu je otac teško bolestan.Napustio je Euro i otišao je na sprovod. Vratio se kapetan, a cijela reprezentacija stala je iza njega.
- Igrat ćemo za svog kapetana - poručili su igrači.

Uzeir se borio do kraja, kao što se borio i za svoju djecu. Kad se posljednji put vidio s Darijem, rekao mu je da odigra prvenstvo do kraja, saznaje Slobodna Dalmacija.

Tragedija je zbližila Vatrene. Čačić je najavio da će igrači zbog kapetana letjeti na terenu. A Darijo? On zna za koga će igrati. Nosit će ga sjećanje na pokojnog oca."

Hrvatska na Euru neće igrati u crveno-bijelom dresu; evo zašto!


Gornja slika i citirani tekst preuzeti su iz portala
 "http://nr.news-republic.com", 15.06.2016

http://nr.news-republic.com/Web/ArticleWeb.aspx?regionid=48&articleid=66624227&source=facebook

"To nije prvi puta da Uefa ili Fifa, ako je riječ o nastupima pod njihovom ingerencijom, praktički ne dopušta hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji da nosi 'legendarni dres sa šahovnicom' koji posjeduje 95% navijača i koji je postao prepoznatljiv u cijelom svijetu. Turska, koju smo nadigrali 1:0 je odrađena, a još nam preostaju Češka (17.6.) i Španjolska (21.6.).
 
'Sve tri utakmice u skupini igramo u plavom dresu. Ne postoje domaći i gostujući dresovi, postoje samo prvi i drugi dres, a mi uvijek i svugdje prvo predložimo crveno-bijelu šahovnicu jer je to naš prvi dres. Međutim, kako su crvena i bijela česte boje nacionalnih dresova, nerijetko se dogodi da ne možemo igrati u tom dresu i tada igramo u pričuvnom, plavom dresu', potvrdio je za tportal.hr glasnogovornik HNS-a Tomislav Pacak dodavši:

'U konkretnom slučaju Eura, UEFA je donijela odluku o dresovima već prije nekoliko mjeseci. Inzistira se na jasnom kontrastu, kako zbog sudaca i navijača, tako i zbog gledatelja na TV ekranima, da se prepoznaju brojevi, da bude bolja vidljivost kod zaleđa itd. U skupini smo gdje protivnici imaju upravo te crvene ili bijele nijanse na svojim dresovima i u takvim situacijama Hrvatska igra u plavom dresu. Konkretno, i Turska i Češka i Španjolska imaju i crveni i bijeli dres, i protiv takvih reprezentacija Hrvatska očigledno ne može igrati u svom prvom dresu.'

Ukratko, FIFA i UEFA jednostavno ne dopuštaju da se bilo čiji dres kosi s drugim dresom (da imaju istu boju), a kako puno reprezentacija ima i bijelu i crvenu kombinaciju (više od 15 takvih u Europi, op.a.), protiv tih reprezentacija nikad ne možemo biti u crveno-bijelom dresu. Tome treba dodati kako još dosta reprezentacija ima crvenu ili bijelu kao prvu kombinaciju tako da protiv takvih ne možemo biti u tzv. šahovnici.

Podatak kako hrvatska nogometna reprezentacija na Euru neće igrati u prepoznatljivom crveno-bijelom dresu svakako se neće dopasti niti mnogobrojnim sponzorima koji su gotovo sve kampanje napravili s naglaskom na 'legendarne kvadratiće.' Međutim, stroga Uefa time se uopće ne zamara i strogo se drži pravila jer crveno-bijeli dres gledaju kao crveni, ali i kao bijeli. Stoga će nastupi naših nogometaša u tim dresovima biti sve rijeđi…

Dakle, navijačima ostaje samo NADA kako će se hrvatska nogometna reprezentacija, nakon važne pobjede nad Turskom (1:0) već u petak 17.6. protiv Češke izboriti plasman u osminu finala - te nakon toga naravno u četvrtfinale – i za protivnika dobiti reprezentacije kao što su Italija, Irska ili Švedska koje (srećom) na dresu nemaju crvenu nijansu.

Tada bi napokon čelni ljudi HNS-a na čelu s Davorom Šukerom, koji je proslavio legendarni crveno-bijel dres s prepoznatljivim kvadratićima, došli na svoje. Naravno, došli bi na svoje igrači i navijači, a kada bi Modrić i društvo upisali barem jednu veliku pobjedu u tom crveno-bijelom dresu tada bi prestala zauvijek i priča o praznovjerju koja se vuče još od 1998. i Svjetskog prvenstva u Francuskoj kada su Šuker, Boban i društvo u plavim dresovima nadigrali Njemačku u četvrtfinalu 3:0 da bi u borbi za treće mjesto također u plavom dresu nadigrali Nizozemsku 2:1. Pogađate, u polufinalu, koje je Hrvatska izgubila od Francuske 2:1 igrali smo u crveno-bijelim dresovima…"

Croatia Cancels Plans for Adriatic Drilling!





source: "total-croatia.news.com", 15. jun 2016


http://www.total-croatia-news.com/item/12469-croatia-cancels-plans-for-adriatic-drilling
 

"Greenpeace Croatia celebrates people power with the announcement that Croatia is abandoning plans to drill for oil and gas in the Adriatic.
The campaign was long, the message was short, as Greenpeace Croatia announced the news on Facebook:

People power wins: ”The majority of the public is against Adriatic oil drilling. Tourism is much more important and this project is simply not acceptable." — Minister of Economy, Croatia.

More information on the story in Croatian media below, but it would appear that the jewel of Croatian tourism - the pristine Adriatic Sea - is safe for now.
Jubilant environmental campaigners will now turn their efforts to the next battleground inland, in the north-eastern region of Slavonia, where drilling rights were signed between the government and Canadian company Vermilion Energy last week, as previously reported by TCN."