utorak, 7. lipnja 2022.

HŽ vraća cijenu putne karte putnicima zbog kašnjenja vlaka 27.05.2022 na relaciji Zagreb-Duga Resa-Ogulin!


Poštovane dame i gospodo,
 
prihvaćam vašu ispriku "uz vraćanje novca" putnicima koji su 27.05.2022 u 16.20 sati putovali iz Zagreba kroz Dugu Resu do Ogulina te kasnili na povratku kući.
 
Kao što sam u mom pismu naveo molim vas da novac moje putne karte za dan 27.05.2022 uplatite na:
SOS Dječje Selo Hrvatska
IBAN: HR5624020061100071558
Naznaka: Dražen Katić, Donacija
 
Kopija moje putne karte je kao privitak
 
Srdačan pozdrav
 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.
 
 
********************************************************************   
Gesendet: Montag, 06. Juni 2022 um 09:06 Uhr
Von: "HŽ Putnički prijevoz - reklamacije" <reklamacije@hzpp.hr>
An: "pswag@gmx.net" <pswag@gmx.net>
Betreff: RE: Pritužba Predsjedniku uprave HŽ - putnički promet mr.sc. Željku Ukiću

Poštovani gospodine mr.sc. Katić, dipl. ing.,

 

ispričavamo Vam se zbog poteškoća u organizaciji prijevoza 27. svibnja 2022. na relaciji Zagreb – Duga Resa.

 

S obzirom da je navedenog dana u 16.20 došlo oštećenje kontaktne mreže na relaciji Hrvatski Leskovac – Zagreb Glavni kolodvor, mjerodavne službe HŽ Infrastrukture izašle su na teren i počele sanirati oštećenje. S obzirom da se trajanje popravka nije moglo predvidjeti, za vlakove na relacijama Hrvatski Leskovac – Zagreb GK, Zagreb GK – Horvati i Horvati – Zagreb GK uveden je zamjenski autobusni prijevoz za koji je ugovorni autobusni prijevoznik na raspolaganju imao 2 autobusa, a čiji kapacitet nije bio dovoljan za prijevoz svih putnika na navedenim relacijama te su se po dolasku na odredište autobusi vraćali po putnike koji su i dalje čekali na Zagreb Glavnom kolodvoru. Oštećenje je bilo sanirano u 19.11 sati nakon čega se željeznički prijevoz počeo normalizirati.

 

Iako na navedene izvanredne događaje HŽ Putnički prijevoz ne može utjecati, svjesni smo činjenice da je takva organizacija prijevoza bila izrazito neugodna za putnike koji su kasnili na svoja odredišta. Zbog navedenoga izvanrednog događaja HŽ Putnički prijevoz svim putnicima koji su navedenoga dana kasnili na svoja odredišta vraća novac za kupljene karte za relaciju na kojoj je nastalo kašnjenje. Stoga Vas molimo da nam dostavite presliku prijevozne karte i svoj IBAN. U slučaju da iznos želite uplatiti SOS Dječjem selu, molimo Vas podatke za uplatu (naziv primatelja, IBAN, poziv na broj).

 

Vezano uz Vaše navode o nadopuni web stranice, obavještavamo Vas da na linku http://www.hzpp.hr/struktura možete pronaći podatke o Upravi HŽPP-a.    

 

Molimo Vas da još jedanput primite naše isprike.

 

Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.

 

Ukoliko niste zadovoljni s odgovorom, temeljem Zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prijevozu prigovor možete podnijeti Povjerenstvu za reklamacije potrošača - korisnika usluga HŽ Putničkog prijevoza,  pisanim putem na adresu HŽ Putnički prijevoz, Strojarska cesta 11, Zagreb ili  elektroničkom poštom na adresu potrosac@hzpp.hr , u roku od 30 dana od dostave pisane odluke željezničkog prijevoznika u skladu s propisom kojim je uređena zaštita potrošača.

S poštovanjem,

 HŽ Putnički prijevoz

 Inline image 1

reklamacije@hzpp.hr,


HŽ Putnički prijevoz d.o.o. , Strojarska cesta 11, Zagreb, www.hzpp.hr

 

*******************************************************************

From: PSWAG Stuttgart <pswag@gmx.net>
Sent: Saturday, May 28, 2022 8:51 PM
To: uprava <uprava@hzpp.hr>; ministar@mmpi.hr
Subject: Pritužba Predsjedniku uprave HŽ - putnički promet mr.sc. Željku Ukiću

 

HRVATSKE ŽELJEZNICE PUTNIČKI PRIJEVOZ D.O.O.

Strojarska cesta 11

10 135 Zagreb

UPRAVA

Predsjedniku uprave

mr.sc. Željku Ukiću

 

PRIGOVOR

 

Poštovani Predsjedniče uprave HŽ-Putnički prijevoz d.o.o.,

gospodine mr.sc. Željko Ukić

 

S Hrvatskom željeznicom često putujem iz Duge Rese za Zagreb i natrag. Vlakovi su neredoviti i kašnjenja su na neki način uobičajena pa sam pokušao do sada tu činjenicu ignorirati i ne tražiti „previše“.

 

Jučer sam također vlakom iz Duge Rese otišao za Zagreb na duže planiranu konferenciju. Nakon konferencije sam se prošetao gradom te se uputio na Glavni kolodvor da se vratim kući. Planirao sam se vratiti vlakom koji kreće sa Glavnog kolodvora sa perona 4 u ca. 16.36 sati.

 

Oko 16.30 sati sam došao na peron 4 i ušao u vlak koji je stajao na peronu te sjeo na jedno slobodno mjesto. Prošlo je oko pola sata i vlak nije krenuo. Tada je došao djelatnik Hž-a i rekao da vlak kasni. Došao je za pola sata ponovo te rekao da vlak kasni jer su u potrgani vodovi. Za nekih 15 minuta je ponovo došao isti djelatnik te rekao da idemo dalje autobusom jer vlak neće krenuti iz Zagreba.

 

Napustili smo vlak te otišli do ceste na kolodvoru da sačekamo autobuse. Tada je došao drugi djelatnik HŽ-a koji je komunicirao sa puticima i davao određene informacije. Saopćio je da je HŽ poslao po 2 autobusa i da sačekamo dok dođu. Nakon ca. 1 sata čekanja na vrućem suncu (temperatura je bila u Zagrebu ca. 30 stupnjeva celzijusa) došli su 2 autobusa u koje su ušli oko polovica putnika. Nama ostalima koji nismo našli mjesto u ta dva autobusa službenik Hža je rekao da moramo sačekati da drugi autobusi dođu. Iako je ostalo čekati na suncu još oko 100 ljudi nitko od zaposlenika željeznice sa Glavnog kolodvora nije došao do nas i ponudio bar čašu hladne vode. Ja sam otišao u međuvremenu do kioska i kupio si vlašu vode da lakše izdržim vrućinu. Kada sam se vratio natrag gotovo svi ljudi su i dalje čekali. Među njima je bilo i male djece kao i starijih osoba. Većina od tih ljudi nije napuštala mjesto čekanja i nisu išli u kupovinu vode, vjerovatno od straha da im autobus ne pobjegne. Možda neki nisu imali ni novca da kupe flašu vode na kiosku.

 

Nakon još jednog sata čekanja došao je djelatnik Hža i rekao da će se uskoro autobusi koji su odvezli putnike vratiti po nas i da će nas odvesti do mjesta na koje ćemo presjesti na vlak.

Čekali smo dalje i autobusa nije bilo. Srećom je sunce malo popustilo jer je bilo već oko 20.00 sati pa se žeđ mogla lakše trpiti. Nitko od ljudi nije se udaljavao sa mjesta čekanja i išao po vodu iz straha da autobusi ne pobjegnu.

 

Poslije 20.00 sati ponovo nam se obratio djelatnik Hža (koji je zajedno sa nama proveo cijelo vrijeme) i rekao da autobusi neće doći, da idemo na peron broj 4 i da ćemo dalje vlakom.

 

Otišli smo na peron 4 i dalje čekali vlak koji je došao oko 20.35 sati. Ušli smo u vlak i krenuli ubrzo u pravcu Karlovca.

Vlak je bio toliko pun da svi putnici nisu imali mjesto za sjedenje. Neki su bili toliko umorni da su sjedili na mjesta koja nisu za to predviđena.

 

Sa malim kašnjenjem vlak je stigao u Dugu Resu i moja avantura je za taj dan završila.

 

Poštovani gospodine Ukiću,

 

da li ste ikada doživjeli ovakovu avanturu putujući Hrvatskom ili nekom drugom željeznicom?

 

Živio sam dugo godina u Stuttgartu, gdje svi pobjesne ako vlak kasni 3 minute jer se tada te tri minute kasni na posao ili na fakultet ili na bilo gdje drugdje. Da vlakovi u Stuttgartu nisu zašarani sprejevima, da svaki vlak ima klimu i grijanje, da ima pristup internetu, da ima utičnicu za napunit mobiel, da je svaki vlak čist i opran ne moram vam pojašnjavati.

 

Sve to naravno nisam očekivao u Hrvatskim vlakovima. Trebalo mi je dugo vremena da se naviknem na to da je „naša željeznica“ drugačija i da ne treba očekivati čuda.

 

Također sam „otrpio“ i sva redovita kašnjenja na relaciji Duga Resa-Zagreb i obrnuto. Zbog tih kašnjenja putujem iz Duge Rese za Zagreb najčešće sat do dva ranije jer imam sastanake ili konferencije u Zagrebu na koje ne želim kasnit.

 

Sve navedeno sam otrpio i nijednom se nisam žalio pismeno ili usmeno Hrvatskoj željeznici.

 

Međutim ovo što se dogodilo jučer, kako meni tako i drugih ca. 250 ljudi nije niti će se prešutit i stoga vam upućujem najžešći protest.

 

Smatram vas gospodine Ukiću kao Predsjednika uprave HŽ-putnički prijevoz d.o.o. osobno odgovornim za jučerašnju situaciju.

Pored vas smatram odgovornim i vašu dvojicu članova Uprave gospodina Damira Rubčića i gospodina Maria Zubaka za jučerašnji scenarij kašnjenja od 4 sata.

 

Zadovoljstvo kupca u „vašem slučaju putnika“ mora biti na prvome mjestu marketiške koncepcije svake uspješne tvrtke.

 

Na web stranici HŽ-Putnički prijevoz d.o.o. pod „Misija i vizije“ – „Politika kvalitete“, kao što vam je poznato stoji, citiram:

 

Politiku kvalitete poimamo kao kompleksan i cjelovit sustav djelovanja koji će pridonijeti tomu da usluge koje nudimo i pružamo ispunjavaju zahtjeve kvalitete koje nam postavljaju naši korisnici.

Izgradnjom i poštivanjem organizacijske kulture te uporabom suvremenih mobilnih sredstava i brigom o njima kanimo uspostaviti poslovne procese koji mogu udovoljiti svim zahtjevima tržišta na koja smo usmjereni.

Temeljna odrednica za tržišnu i financijsku uspješnost HŽ-Putničkoga prijevoza d.o.o. jest ta da upotrebom ljudskih potencijala i materijalnih resursa koje posjedujemo ponudimo visoko kvalitetne usluge. Za dosezanje toga cilja zauzimaju se svi zaposleni u društvu.

Poslovodne strukture u svim područjima djelovanja društva obvezne su kvalitetu definirati tako da ju je moguće mjeriti kvalitativnim i egzaktnim kvantitativnim pokazateljima.

Za partnere nastojimo odabirati dobavljače koji primjenjuju suvremenu tehnološku praksu u realizaciji usluge prijevoza putnika i s njima ugovoriti osiguravanje kvalitete radnoga procesa.Kraj citata!

Sve što piše u citatu, (koji je napisan u superlativu) stoji u Njemačkoj (Deutsche Bahn), a ne i u Hrvatskoj željeznici. Ono što se jučer dogodilo, možda je normalno i uobičajeno u nekom zabačenom dijelu Afrike ili Indije, nikako ne u punopravnoj članici Europske unije-Hrvatskoj. Pošto se za to ogromno kašnjenje vlaka te mizeran odnos prema putnicima koji su čekali vlak nitko od Uprave HŽ-putnički prijevoz d.o.o. do danas nije javno ispričao, smatram da ste to dužni učiniti i to vi osobno kao „glavni šef“!

 

U Njemačkoj je običaj da ako dođe do kašnjenja vlaka koji nije „uobičajen“ tada Deutsche Bahn vrati putnicima određeni dio cijene karte, ponekad i potpunu cijenu karte.

 

Pošto se jučer dogodilo ono što se „ne smije dogoditi u dražnoj željeznici“, predlažem da pokažete dobru volju prema korisnicima Hž-a te da putnicima koji su jučer čekali puna 4 sata na suncu, a koji su putovali jučer (27.05.2022) na relaciji Zagreb - Ogulin u 20.35 sati vratite 50% cijene putne karte uz predočenje iste. Na taj način ćete vratiti bar dio izgubljenog povjerenja u Hrvatsku željeznicu.

 

Moj dio karte možete uplatiti kao donaciju SOS Dječjem selu čiji sam podupiratelj već 20 godina.

 

Pored toga predlažem vam da nadopunite vašu web stranicu i da na njoj jasno piše tko sjedi u Upravi HŽ-putnički prijevoz d.o.o. Te podatke na vašoj službenoj stranici nije moguće pronaći, a pošto ste 100% državna tvrtka za očekivati je da to imate.

 

O sadržaju ovog pisma izvjestiti ću ministra Butkovića.

Od vas osobno gospodine Ukić očekujem pismeni odgovor u zakonski predviđenom roku, a to znači najkasnije 30 dana od primitka mog emaila.

 

Uz dužno štovanje

 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

U Dugoj Resi, 28.05.2022

srijeda, 1. lipnja 2022.

Duga Resa može bolje - gradska vlast HSSa u zadnjih 26 godina potpuno ruinirala grad!


 Stranka HSS sa svojim koalicijskim partnerima u zadnjih 26 godina vlasti je u potpunosti ruinirala grad Dugu Resu, kao što pokazuju fotografije!

Nakon raspada komunizma i startom privatizacije vlasništvo Pamučne industrije Duge Rese je pripalo u ruke države te rasprodano. Grad Duga Resa nije kupio ni jedan m2 zemljišta, niti jednu zgradu bivše Pamućne, a mogao je po priviligiranoj cijeni dobiti bar jedan dio toga. Ovaj sat i danas stoji ispred bivše Pamučne industrije i pokazuje neko davno vrijeme.


Preko puta Pamučne industrije na "Inzlu" su posječena stabla u vidljivim krugovima još u doba komunizma. Do danas gradska vlast nije zasadila nova stabla.


Ovako izgleda zid bivše Pamučne industrije. Niti novi vlasnik, a niti gradska vlast u Dugoj Resi ne žele urediti taj prostor. Ovo liči na porušeni dio Ukrajine, a to je zapravo centar Duge Rese!


Ova zgrada u "Kasaru" koja pripada u dio kulturne ostavštine grada Duge Rese stoji već godinama potpuno neupotrebljiva i bez izgleda da se renovira. Ta zgrada stoji na samome ulazu u grad Dugu Resu!


Ova fontana u parku bivše Pamučne industrije je bila u funkciji prije više od 100 godina. Danas stoji žalosno kao sjećanje na neka bivša vremena.


Stara vila u kojoj je prije 100 godina stanovao vlasnik- vlasnici Pamučne industrije Duga Resa i danas je naseljena stanarima, ali polako propada. Niti grad Dugu Resu, a niti državu ne interesira nestanak tog kulturnog spomenika.

Na "Inzlu" preko puta Pamućne industrije nalazi se zgrada bivše kuglane u kojoj se godinama već ne kugla. Grad je zgradu dao na upotrebu Izviđačima, ali koliko sam čuo od građana da kuglana nema struju pa i sama svrha korištenja objekta je upitna. Vjerovatno je izviđači koriste kao skladište.


 Ova zgrada na "Gornjem mlinu" je potpuno devastirana. Izvana su prozori zabijeni daskama. Prije 30 godina su u toj zgradi stanovali ljudi, a danas se čeka da se potpuno raspadne.


Ne-brigu grada Duge Rese za zgradu na "Gornjem mlinu" pokazuje i ova slika. Jednostavno se čeka da sve propadne.



Potpuno zapušten i porušen rasadnik u gradu Dugoj Resi gradsku vlast ne zanima. Prije 30 godina u tom se rasadniku uzgajalo cvijeće i ostalo bilje. Danas je ostala samo tužna slika prošlosti.


Ovakav prizor možete sresti na ulazi u grad prije benziske pumpe. Nakon mojih objava ove fotografije netko je uklonio ovu metericu, ali rupe su i dalje ostale. Grad Dugu Resu ne zanimaju osobe sa oslabljenim vidom, starije osobe, mala djeca. Lako je po noći zaglaviti nogu u tim rupama. Jadno i tužno.

 Rupe su i na cestama. Za jedan grad nezamislivo, ali za gradsku vlast HSSa u Dugoj Resi potpuno normalno stanje. 


Zgrada "Donjeg mlina" u Dugoj Resi je također spomenik kulture. Prije 40 godina su u njemu stanovali ljudi, a sada je ruševina. Niti država, niti grad Duga Resa ne pokazuju interes spasiti tu posebno vrijednu zgradu!

"Mlin kod Bosiljevca" je još jedan svjedok povjesti koji je potpuno devastiran. Gradska vlast HSSa nije poduzela ama baš ništa da spasi od potpunog propadanja taj vrijedni spomenik kulture.

Nakon "izmuljivanja" rijeke Mrežnice grad Duga Resa je mulj jednostavo razvukao po obali rijeke bez da posadi travu, bez da posadi cvijeće. Žalosno.


Ovo je mjerač prolaza bicikala koji je još prošle godine bio u funkciji. Sada je ostala kutija koja ne služi ničemu. Grad Dugu Resu takvi hvale vrijedni projekti ne zanimaju.


Ovaj znak je na Željezničkoj stanici Duga Resa cijelu vječnost ležao na podu. Nakon objava te fotografije netko je nakon par mjeseci taj znak uklonio. Također znak koji je ležao na podu u Mrzlom polju je nakon objava fotografija uklonjen. Ovo nije žalosno, ovo je jadno.

 Nekada javni WC u vlasništvi Hrvatskih željeznica već je cijelu vječnost zaključan. Grad Duga Resa zapravo nema javni toilet i kada ste u gradu u šetnji ili kupovini i morate na WC preostaje vam jedino odlazak u neki kafić. 


Grad Duga Resa je devastirao obalu rijke Mrežnice u blizini osnovne škole "Ivan Goran Kovačić" i ostavio drvo jednostavno da trune i propada. Taj akt se može smatrati "Zločin nad prirodom"!

Na mjestima devastirane obale grad je posadio "Invazivne vrste bilja i raslinja" koje narušavaju ravnotežu biotopa.


Grad Duga Resa ima oko 9.000 stanovnika koji stanuju u 28 naselja grada Duge Rese. Zapravo grad se proteže od Mrzlog polja do Zvečaja. Dio građana grada do danas nema priključak na kanalizacijsku mrežu, a ima građana koji nemaju ni priključak na vodovodnu mrežu!


Na području grada Duge Rese postoje mnogobrojni bunkeri iz 2. Svjetskog rata koji su potpuno zapušteni. Na mnogima od njih su do danas zavarena vrata, a drugi koji nemaju vrata su devastirani. Ti bunkeri ne ispunjavaju niti jednu jedinu funkciju, a u svom sivilu ne pridonose ljepoti grada. Grad nije došao na ideju da kupi boju, a umjetnici - volonteri bi bunkere oslikali.


HSS je u svojoj kampanji 2017 obećao građanima moderan starački dom. Do danas osim nekoliko hrpa pijesla i devastiranog parka nije se ništa dogodilo. Tipično izborno obećanje HSSa.


Još jedno predizborno obećanje HSSa iz 2017. Ovdje je trebalo biti moderno i asfaltirano parkiralište, sa ulazom i izlazom, potpornim zidom. Do danas je ostala našudrana livada koja izgleda kao "divlje", a ne gradsko parkiralište.



Sječa stabala u gradu Dugoj Resi u travnju 2022 bez dogovora sa građanima, bez objašnjenja, bez plana. Gradska vlast HSSa & Co. u Dugoj Resi ophodi se prema prirodi suprotno zakonima Održivog razvoja i to već godinama. Gdje god može gradska vlast posiječe drvo bez obzira da li je to park, obala rijeke, centar grada. 

Gradska vlast srezana stabla traktorom grada Duge Rese razvozi na određene adrese u gradu. Javni natječaj o prodaji posječenih stabala ne postoji. Velom misterije je ovijeno tko, po kojim kriterijima i kakvog socijalnog stanja ima pravo na to drvo i tko to drvo dobiva. 

Grad Duga Resa je također posjekao mnogobrojna stabla u gradskom parku pored Vile u Dugoj Resi. To je vrlo stari park koji je posađen pod pokroviteljstvom vlasika Pamučne Industrije Duga Resa te je odavno prešao 100 godina. Grad bez prijašnjeg razgovora sa građanima siječe stabla. Drvo od posječenih stabala nestaje. Ne postoji javi natječaj o prodaji posječenih stabala. Na kraju priče postavlja se logično pitanje: Sijeku li se stabla u gradu Dugoj Resi da netko ne mora kupovati drva za zimu? Pročelnik Rakočević je dao u medijia vrlo nestručno i populističko objašnjenje za sječu tih stabala.

Ovo je još jedan primjer neefikasosti gradske vlasti HSS-SDPa u Dugoj Resi. Kontejner za prikupljanje odjeće i obuće se ne osigurava lokotom, već običnom žicom. Gradska vlast u svim segmentima gradskog života pokazuje nezainteresiranost, a to se redovito događa kada netko vlada 26 godina.

Ovakovi prizori su vrlo česti u gradu Dugoj Resi ili u nekom od 28 naselja grada. Gradskoj vlasti na čelu sa HSSom ovo je normalno stanje pa flaše od pića mogu i danima stajati dok ih netko ne pokupi. Isto je i sa plastikom koja se često baca na "divlje deponije", a da gradska vlast također i to smatra normalnim stanjem u Dugoj Resi.

Duga Resa može bolje, ali kako?

Kada netko 26 godina vlada gradom potpuno izgubi interes grad učiniti boljim i ljepšim mjestom za život svih nas iz Duge Rese. HSS nije stranka kojoj Održivi razvoj leži na srcu pa veliku ljubav prema prirodi i drveću od njih ne možemo ni očekivati.

Da li uopće možemo bilo što očekivati od HSSa u Dugoj Resi?

Zadnji izbori prije 10 dana za Mjesne odbore su jasno pokazali da građani Duge Rese ne žele HSS više kao vladajuće u gradu. Od ukupno 17 Mjesnih odbora Duge Rese, HSS je osvojio većinu u samo 5 Mjesnih odbora. Jedino što bi bilo fer prema građanima Duge Rese je da Gradski vijećnici dadu ostavke, da se Gradsko vijeće raspusti i da se raspišu novi izbori za Gradsko vijeće u Dugoj Resi! Sve ostalo je gubljenje vremena, gubljenje novca i gubljenje resursa! Zbog vrlo lošeg stanja u Dugoj Resi pola građana se iselilo u Njemačku i Irsku.


 

Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

web: www.drazenkatic.blogspot.com

email: pswag@gmx.net

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Instagram: zauvijek_vjerni_domovini

Twitter: ZVD_eV

Mobitel / Whatsapp 0049 176 404 483 47



subota, 28. svibnja 2022.

Pritužba predsjedniku uprave Hrvatskih željeznica putnički prijevoz d.o.o. gospodinu mr.sc. Željku Ukiću!


HRVATSKE ŽELJEZNICE PUTNIČKI PRIJEVOZ D.O.O.

Strojarska cesta 11

10 135 Zagreb

UPRAVA

Predsjedniku uprave

mr.sc. Željku Ukiću


PRIGOVOR


Poštovani Predsjedniče uprave HŽ-Putnički prijevoz d.o.o.,

gospodine mr.sc. Željko Ukić


S Hrvatskom željeznicom često putujem iz Duge Rese za Zagreb i natrag. Vlakovi su neredoviti i kašnjenja su na neki način uobičajena pa sam pokušao do sada tu činjenicu ignorirati i ne tražiti „previše“.


Jučer sam također vlakom iz Duge Rese otišao za Zagreb na duže planiranu konferenciju. Nakon konferencije sam se prošetao gradom te se uputio na Glavni kolodvor da se vratim kući. Planirao sam se vratiti vlakom koji kreće sa Glavnog kolodvora sa perona 4 u ca. 16.36 sati.


Oko 16.30 sati sam došao na peron 4 i ušao u vlak koji je stajao na peronu te sjeo na jedno slobodno mjesto. Prošlo je oko pola sata i vlak nije krenuo. Tada je došao djelatnik Hž-a i rekao da vlak kasni. Došao je za pola sata ponovo te rekao da vlak kasni jer su u potrgani vodovi. Za nekih 15 minuta je ponovo došao isti djelatnik te rekao da idemo dalje autobusom jer vlak neće krenuti iz Zagreba.


Napustili smo vlak te otišli do ceste na kolodvoru da sačekamo autobuse. Tada je došao drugi djelatnik HŽ-a koji je komunicirao sa puticima i davao određene informacije. Saopćio je da je HŽ poslao po 2 autobusa i da sačekamo dok dođu. Nakon ca. 1 sata čekanja na vrućem suncu (temperatura je bila u Zagrebu ca. 30 stupnjeva celzijusa) došli su 2 autobusa u koje su ušli oko polovica putnika. Nama ostalima koji nismo našli mjesto u ta dva autobusa službenik Hža je rekao da moramo sačekati da drugi autobusi dođu. Iako je ostalo čekati na suncu još oko 100 ljudi nitko od zaposlenika željeznice sa Glavnog kolodvora nije došao do nas i ponudio bar čašu hladne vode. Ja sam otišao u međuvremenu do kioska i kupio si vlašu vode da lakše izdržim vrućinu. Kada sam se vratio natrag gotovo svi ljudi su i dalje čekali. Među njima je bilo i male djece kao i starijih osoba. Većina od tih ljudi nije napuštala mjesto čekanja i nisu išli u kupovinu vode, vjerovatno od straha da im autobus ne pobjegne. Možda neki nisu imali ni novca da kupe flašu vode na kiosku.


Nakon još jednog sata čekanja došao je djelatnik Hža i rekao da će se uskoro autobusi koji su odvezli putnike vratiti po nas i da će nas odvesti do mjesta na koje ćemo presjesti na vlak.

Čekali smo dalje i autobusa nije bilo. Srećom je sunce malo popustilo jer je bilo već oko 20.00 sati pa se žeđ mogla lakše trpiti. Nitko od ljudi nije se udaljavao sa mjesta čekanja i išao po vodu iz straha da autobusi ne pobjegnu.


Poslije 20.00 sati ponovo nam se obratio djelatnik Hža (koji je zajedno sa nama proveo cijelo vrijeme) i rekao da autobusi neće doći, da idemo na peron broj 4 i da ćemo dalje vlakom.


Otišli smo na peron 4 i dalje čekali vlak koji je došao oko 20.35 sati. Ušli smo u vlak i krenuli ubrzo u pravcu Karlovca.

Vlak je bio toliko pun da svi putnici nisu imali mjesto za sjedenje. Neki su bili toliko umorni da su sjedili na mjesta koja nisu za to predviđena.


Sa malim kašnjenjem vlak je stigao u Dugu Resu i moja avantura je za taj dan završila.


Poštovani gospodine Ukiću,


da li ste ikada doživjeli ovakovu avanturu putujući Hrvatskom ili nekom drugom željeznicom?


Živio sam dugo godina u Stuttgartu, gdje svi pobjesne ako vlak kasni 3 minute jer se tada te tri minute kasni na posao ili na fakultet ili na bilo gdje drugdje. Da vlakovi u Stuttgartu nisu zašarani sprejevima, da svaki vlak ima klimu i grijanje, da ima pristup internetu, da ima utičnicu za napunit mobiel, da je svaki vlak čist i opran ne moram vam pojašnjavati.


Sve to naravno nisam očekivao u Hrvatskim vlakovima. Trebalo mi je dugo vremena da se naviknem na to da je „naša željeznica“ drugačija i da ne treba očekivati čuda.


Također sam „otrpio“ i sva redovita kašnjenja na relaciji Duga Resa-Zagreb i obrnuto. Zbog tih kašnjenja putujem iz Duge Rese za Zagreb najčešće sat do dva ranije jer imam sastanake ili konferencije u Zagrebu na koje ne želim kasnit.


Sve navedeno sam otrpio i nijednom se nisam žalio pismeno ili usmeno Hrvatskoj željeznici.


Međutim ovo što se dogodilo jučer, kako meni tako i drugih ca. 250 ljudi nije niti će se prešutit i stoga vam upućujem najžešći protest.


Smatram vas gospodine Ukiću kao Predsjednika uprave HŽ-putnički prijevoz d.o.o. osobno odgovornim za jučerašnju situaciju.

Pored vas smatram odgovornim i vašu dvojicu članova Uprave gospodina Damira Rubčića i gospodina Maria Zubaka za jučerašnji scenarij kašnjenja od 4 sata.


Zadovoljstvo kupca u „vašem slučaju putnika“ mora biti na prvome mjestu marketiške koncepcije svake uspješne tvrtke.


Na web stranici HŽ-Putnički prijevoz d.o.o. pod „Misija i vizije“ – „Politika kvalitete“, kao što vam je poznato stoji, citiram:


Politiku kvalitete poimamo kao kompleksan i cjelovit sustav djelovanja koji će pridonijeti tomu da usluge koje nudimo i pružamo ispunjavaju zahtjeve kvalitete koje nam postavljaju naši korisnici.

Izgradnjom i poštivanjem organizacijske kulture te uporabom suvremenih mobilnih sredstava i brigom o njima kanimo uspostaviti poslovne procese koji mogu udovoljiti svim zahtjevima tržišta na koja smo usmjereni.

Temeljna odrednica za tržišnu i financijsku uspješnost HŽ-Putničkoga prijevoza d.o.o. jest ta da upotrebom ljudskih potencijala i materijalnih resursa koje posjedujemo ponudimo visoko kvalitetne usluge. Za dosezanje toga cilja zauzimaju se svi zaposleni u društvu.

Poslovodne strukture u svim područjima djelovanja društva obvezne su kvalitetu definirati tako da ju je moguće mjeriti kvalitativnim i egzaktnim kvantitativnim pokazateljima.

Za partnere nastojimo odabirati dobavljače koji primjenjuju suvremenu tehnološku praksu u realizaciji usluge prijevoza putnika i s njima ugovoriti osiguravanje kvalitete radnoga procesa.Kraj citata!

Sve što piše u citatu, (koji je napisan u superlativu) stoji u Njemačkoj (Deutsche Bahn), a ne i u Hrvatskoj željeznici. Ono što se jučer dogodilo, možda je normalno i uobičajeno u nekom zabačenom dijelu Afrike ili Indije, nikako ne u punopravnoj članici Europske unije-Hrvatskoj. Pošto se za to ogromno kašnjenje vlaka te mizeran odnos prema putnicima koji su čekali vlak nitko od Uprave HŽ-putnički prijevoz d.o.o. do danas nije javno ispričao, smatram da ste to dužni učiniti i to vi osobno kao „glavni šef“!


U Njemačkoj je običaj da ako dođe do kašnjenja vlaka koji nije „uobičajen“ tada Deutsche Bahn vrati putnicima određeni dio cijene karte, ponekad i potpunu cijenu karte.


Pošto se jučer dogodilo ono što se „ne smije dogoditi u dražnoj željeznici“, predlažem da pokažete dobru volju prema korisnicima Hž-a te da putnicima koji su jučer čekali puna 4 sata na suncu, a koji su putovali jučer (27.05.2022) na relaciji Zagreb - Ogulin u 20.35 sati vratite 50% cijene putne karte uz predočenje iste. Na taj način ćete vratiti bar dio izgubljenog povjerenja u Hrvatsku željeznicu.


Moj dio karte možete uplatiti kao donaciju SOS Dječjem selu čiji sam podupiratelj već 20 godina.


Pored toga predlažem vam da nadopunite vašu web stranicu i da na njoj jasno piše tko sjedi u Upravi HŽ-putnički prijevoz d.o.o. Te podatke na vašoj službenoj stranici nije moguće pronaći, a pošto ste 100% državna tvrtka za očekivati je da to imate.


O sadržaju ovog pisma izvjestiti ću ministra Butkovića.

Od vas osobno gospodine Ukić očekujem pismeni odgovor u zakonski predviđenom roku, a to znači najkasnije 30 dana od primitka mog emaila.


Uz dužno štovanje

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

U Dugoj Resi, 28.05.2022



Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

web: www.drazenkatic.blogspot.com

email: pswag@gmx.net

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Instagram: zauvijek_vjerni_domovini

Twitter: 7. Izborna Jedinica

Mobitel / Whatsapp / Viber 0049 176 404 483 47



četvrtak, 26. svibnja 2022.

Pritužba predsjedniku Gradskog vijeća Duge Rese dr.med. Miroslavu Furdeku!


Grad Duga Resa

Gradsko vijeće

Predsjedniku Gradskog vijeća

dr.med.spec.ginekolog Miroslavu Furdeku


PRITUŽBA


Poštovani predsjedniče gradskog vijeća grada Duge Rese dr.med. Furdek


politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI (Politička opozicija u gradu Dugoj Resi) jučer je dobio slijedeću informaciju koju u cijelosti citiram:


Imamo nove stanare i tzv. domare u Sportskom domu ili poznatijem Partizanu. To je jedan bračni par sa djetetom i oboje su zaposleni u poznatoj Karlovačkoj firmi HS-produkt te imaju mjesečna primanja minimalno oko 15000 kn i on još zarađuje kao nogometni sudac. Poanta je da su taj gradski stan trebali dobiti ljudi koji nemaju nikakva ili imaju minimalna primanja jer ovdje su oslobođeni plaćanja bilo kakvih režija i imaju sve praktički besplatno u zamjenu za održavanje prostorija. Pitanje je kako je to grad riješio sada i da li će oni taj prostor koristiti besplatno ili će morati plaćati kao i mi ostali u što čisto sumnjam. Još jedan dokaz kakvo dno dna vodi ovu našu Duga Resu.“


U toku dana nam se javio i gospodin Zlatko Lauš koji se prijavio na oglas za posao domara u Dugoj Resi, predao svoju molbu za posao 15.04.2022 u sobi br. 40 kod gosp. Trbuščić te do danas nije dobio pismeni odgovor na svoju molbu za zaposlenje.


Oglas za posao domara objavili ste na web stranici grada Duge Rese, ali i na portalu KA, kao što se može vidjeti pod slijedećim linkom:


https://kaportal.net.hr/zupanija/duga-resa/4221902/duga-resa-trazi-domara-za-sportski-dom-za-odrzavanje-i-ciscenje-buduci-domar-u-najam-dobiva-trosobni-stan-bez-obveza-placanja-ikakvih-rezija/


Prilikom predaje molbe za posao domara gospodina Lauša u gradu Dugoj Resi ,sobi br. 40 grad Duga Resaje počinio je prekršaje koji su definirani u „Uredbi o uredskom poslovanju“ NN 66/19 od 01.07.2021:


1. Niste urudžbirali Molbu za posao gospodina Lauša


2. niste gospodinu laušu izdali potvrdu o primitku njegove molbe za posao, odnosno urudžbeni broj



Nadalje, gospodinu Laušu niste pismeno odgovorili na njegovu molbu za posao u zakonski predviđenom roku, iako ste to čak dodatno objavili u KA Portalu, citiram:


Svi podnositelji prijava bit će pismeno obaviješteni o odluci Grada najkasnije u roku od 30 dana od dana objave ovog poziva.“


Vaš članak je objavljen 06.04.2022 u KA portalu, a to znači da ste Javni natječaj za zapošljavanje domara objavili isti ili bar jedan dan ranije na stranici grada Duge Rese.

Od 06.04.2022 do danas je prošlo 50 dana.


Kako to možete objasniti dr.med. Furdek?


Neznam da li ste svjesni da ste prekršili Zakon o upravnom postupku, NN 47/09, 110/21 od 01.01.2021


Zbog kršenja Zakona o upravnom postupku od strane grada Duge Rese prisiljeni smo ovo pismo proslijediti Ministru pravosuđa i uprave Republike Hrvatske Dr. Malenici.


Grad Duga Resa je u postupku zapošljavanja domara počinila daljnje prekršaje.


Ono što me izuzetno čudi dr.med. Furdek da ste vi kao iskusni političar i osoba koja je na čelu grada Duge Rese (uz gradonačelnika), jednostavno „odbacili“ molbu za posao gospodina Lauša!


Njegova molba za posao je izuzetno važna jer:


- Gospodin Zlatko Lauš je Hrvatski branitelj sa statusom Hrvatskog ratnog vojnog invalida (RVI) koji živi od braniteljske mirovine.


- Gospodin Zlatko Lauš ima 4 djece.


- Supruga gospodina Zlatka Lauša je nezaposlena.


Vaš stav i vaša pasivnost dr.med. Furdek me posebno čudi jer ste vi bili saborski zastupnik u 4. Sazivu Sabora od 2000-2003 godine. Ne samo da ste bili saborski zastupnik, vi ste bili član slijedeća dva saborska Odbora:


1. Član odbora za rad, socijalnu politiku i zdravstvo

2. Član odbora za ratne veterane


Pa cijenjeni doktore Furdek, zar gospodin Lauš nije idealan kandidat za domara u Dugoj Resi?


Šestero njegovih ukućana živi od braniteljske mirovine, a sam znate da te mirovine u većini slučajeva ne prelaze 3.000 kn.


Kao bivšem članu Odbora za ratne veterane dr.med. Furdek „Zakon o Hrvatskim braniteljima“ vam je u detalje poznat!


Onaj tko je Hrvatski ratni vojni invalid IMA PREDNOST prilikom zapošljavanja kod jednakih uvjeta zapošljavanja.


U vašoj objavi za posao domara u Dugoj Resi nije bila navedena apsolutno nikakva kvalifikacija, a niti zanimanje koje je traženo za taj posao. Čak niste naveli ni potrebno radno iskustvo.


Drugim riječima za to radno mjesto je mogao konkurirati netko tko nema završenu ni osnovnu školu, ali i netko tko je doktor znanosti.


Za to radno mjesto po vašoj objavi za posao je mogao konkurirati netko tko nema niti jedan dan radnog staža, netko tko ima 40 godina radnog staža, student, domaćica, frizerka, veterinar, inženjer, automehaničar, soboslikar, saborski zastupnik, bivši ministar u Vladi RH itd.


Zar nije tako dr.med. Furdek?


I opet gospodin Lauš nije prepoznat kao osoba koja bi sa 100% zalaganja prionula novom poslu domara, poslu koji bi mu omogućio trunku ljudskog dostojanstva i egzistencije, poslu koji bi kompenzirao njegovu žrtvu za Domovinu!


Ako ste dr.med. Furdek Hrvatski branitelj, dragovoljac poput mene, trunka empatije za gospodina lauša i njegovu mnogobrojnu porodicu mora biti.


Međutim, završimo emocionalno izlaganje i pogledajmo što kaže zakonodavac. Kao bivšem saborskom zastupniku neće vam biti teško pratiti moj opus.


Smatram da su gospodinu Zlatku Laušu zakinuta njegova zakonska prava o zapošljavanju kao što slijedi:


1. Pozivam se na Ustav Republike Hrvatske, citiram


Članak 14.

(1) Svatko u Republici Hrvatskoj ima prava i slobode, neovisno o njegovoj rasi, boji kože, spolu, jeziku, vjeri, političkom ili drugom uvjerenju, nacionalnom ili socijalnom podrijetlu, imovini, rođenju, naobrazbi, društvenom položaju ili drugim osobinama.

(2) Svi su pred zakonom jednaki.


Članak 44.

Svaki državljanin Republike Hrvatske ima pravo, pod jednakim uvjetima, sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe.


Članak 55.

(1) Svatko ima pravo na rad i slobodu rada.

(2) Svatko slobodno bira poziv i zaposlenje i svakomu je pod jednakim uvjetima dostupno svako radno mjesto i dužnost.


2. Pozivam se na Zakon o zapošljavanju osoba sa invaliditetom NN157/13, 152/14, 39/18, 32/20 od 20.03.2020


3. Pozivam se na „Obavezu kvotnog zapošljavanja osoba sa invaliditetom“. Pravilnik o utvrđivanju kvote za zapošljavanje osoba sa invaliditetom NN 145/20 od 24.12.2020


4. Pozivam se na Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji NN174/04, 92/05, 02/07, 107707, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13, 92/14 od 14.12.2017


Poštovani dr.med. Furdek,


pošto se u slučaju gospodina Lauša, Hrvatskog ratog vojnog invalida radi o grubom kršenju njegovih temeljnih ljudskih prava te prava o zapošljavanju osoba sa invaliditetom, prava o zapošljavanju Hrvatskih branitelja, mi iz ZVD-a smatramo neophodnim o cijeloj situaciji izvjestiti Sabor RH, Odbor za ratne veterane.


Na kraju izošenje mog PRIGOVORA gospodine Furdek molio bih vas da mi odgovorite na 2 slijedeća pitanja:


1. Koliko je kandidata podnijelo zahtjev za zaposljenje za radno mjesto domara u Dugoj Resi (brojkom)


2. Koliko je kandidata koji su podnijeli molbu bilo pozvano od strane grada Duge Rese na razgovor o zaposlenju za radno mjesto domara (brojkom) i gdje taj razgovor obavio?


Poštovani dr.med. Furdek,


Ja kao član Glavnog odbora političkog pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI smatram da je proces zapošljavanja domara u Dugoj Resi bio ispunjen povredama zakona i temeljnih ljudskih prava. Smatram da je zaposlenje domara bilo nesocijalno i da je socijalna komponenta bila u potpunosti ignorirana. Također smatram da bi grad Duga Resa trebao raspisati novi Natječaj za zapošljavanje domara u Dugoj Resi te pozvati na razgovor o zaposlenju i gospodina Radočaja. Gospodin Radočaj je dao svoje zdravlje za naš grad i našu Domovinu, grad Duga Resa mu duguje fer i zakonsku proceduru u natječaju za zaposlenje.


Ja vas molim dr.med. Furdek da mi ako je moguće pismeno odgovorite na PRITUŽBU u roku 7 dana, a najkasnije u roku od 30 dana.


Pozivam se na Ustav Republike Hrvatske


Članak 46.

Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.“


Uz dužno štovanje


Dražen Katić


U Dugoj Resi, 26.05.2022




Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

web: www.drazenkatic.blogspot.com

email: pswag@gmx.net

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Instagram: zauvijek_vjerni_domovini

Twitter: 7. Izborna Jedinica

Mobitel / Whatsapp / Viber 0049 176 404 483 47