ponedjeljak, 9. prosinca 2019.

Pismo predsjednici Republike Hrvatske, gospodji Grabar-Kitarovic!



Politički Pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Republika Hrvatska i Hrvatsko Iseljenistvo
GLAVNI ODBOR
Clan odbora
Drazen Katic





REBUBLIKA HRVATSKA

Ured predsjednice



PISMO


Predsjednici Republike Hrvatske


Gospodji Grabar-Kitarovic



Postovana gospodjo Grabar-Kitarovic,

pisem Vam ovo pismo kao clan Glavnog odbora politickog 

pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI.



Prije par dana dobili Ste pismo mog poznanika i Hrvatskog 

politickog emigranta gospodina Petra Hinica. 

Hrvatska politicka emigracija otrpila je najjaci udar

zloglasne jugoslavenske obavjestajne sluzbe tzv. UDBE.


UDBA je likvidirala u 45 godina jugoslavenske diktature u 

iseljenistvu preko 90 Hrvatskih patriota bez suda i presude.

Do danas su samo dvojica nalogodavaca osudjena i to pod 

pritiskom sudstva njemacke pokraine "Bayern". Ostali 

ucesnici tog masakra nad Hravtskom politickom 

emigracijom su slobodni i Republika Hrvatska im nije 

sudila!



Zasto Vam to pisem?


Gospodin Hinic je bio zrtva UDBE. Dva puta su zapaliti 

njegovu trgovinu u Stuttgartu te prijetili njemu i porodici 

likvidacijom. Ali Gospodin Hinic se nije dao ustrasiti. 

Da UDBA nije samo prijetila pokazala je likvidacija dvoje 

Hrvatskih politickih emigranata na glavnoj ulici u 

Stuttgartu – Königstraße usred bijela dana. Do danas 

pocinioci nisu kaznjeni.


Ja nisam bio zrtva UDBIne politicke represije u emigraciji 

jer sam rodjen u Republici Hrvatskoj. Ali bio sam svjedok

Jugoslavenske agresije nad Hrvatskim narodom u 

Hrvatskom oslobodilackom ratu. 


Rat se vodio na podrucju Republike Hrvatske. Nasu 

Domovinu su napale JNA, vojska SAO Kraine i paravojne 

formacije Srbije. Srbija je svojom cizmom krocila na 

podrucje Domovine i pokusala zgaziti Domovinu.

Hrvatska cizma nije zakoracila u Srbiju te gazila i palila po 

srpskim selima i gradovima. 


Taj rat nije bio gradjanski. Da je bio gradjanski vodio bi se 

na podrucju cijele bivse SFRJ. Izvrsena je brutalna agresija

 u to vrijeme na gotovo goloruk Hrvatski narod. Rat koji je 

nazvan Domovinskim bio je Hrvatski oslobodilacki rat 

Hrvatske vojske i Hravtskog vijeca obrane protiv 

velikosrpstva!



Kao student dragovoljac otisao sam u Oslobodilacki rat, 

poput mojih prijatelja, poput Mercepa.

Mi nismo napustili Domovinu, nismo bili izbjeglice u

Njemackoj i Austriji. Mnogi su pali za Dom. I to je ono sto 

je tesko. Ali najteze je to sto su Hrvati, pripadnici 

Nacionalnih zajednica i branitelji strani drzavljani pali za 

slobodu Domovine, a mi tu slobodu danas nemamo. 

Hrvatska je danas podanik briselske i svjetske politike.



Dosadasnji Hrvatski predsjednici pomilovali su 

mnogobrojne osobe. Pokojni predsjednik Tudzman 

pomilovao je gotovo 1000 osoba. Vi ste u Vasem 

petogodisnjem mandatu pomilovali 10 osoba, medju njima: 

Leona Suhica, Danka Saitera, Vanju Goldberga itd.


Pokazite svojom odlukom o pomilovanju Hratskog branitelja

Mercepa da Oslobodilacki rat Hrvatskog naroda nije bio 

uzaludan!


Pismo gospodina Hinica navodim kao citat:

U ime mnogih Hrvata širom svijeta apeliram na Vas pomilujte konačno ovog hrvatskog rodoljuba i branitelja podunavske Hrvatske Tomislava Merčepa.
Ja sam svjedok u vezi organizacije Vukovara , kojega je gosp. Merčep među prvima već u veljači 1991. uz našu materijalnu podršku predvidio velisrbijansku agresiju i naoružavao naše ljude i pripremao ih za obranu.

Danas on sjedi u zatvoru jer se neki njegovi kriminalni suradnici , neke srpske civile ubili da bi pokrali njihovu imovinu.
Gosp. Merčep je stavljen pred gotov čin i natrag nije bilo moguće.

Ta nesretna pakračka poljana Merčepova je sudbina.
Moja osobna saznanja potječu od njegovih bliskih suradnika.
Prema tome on osobno nije ubio ni jednog Srbina, već ljudi iz njegove dobrovoljačke skupine.

Osoba koje je to izvela muslimanske je vjere, sada pokojna, ali i kriminalnih poriva, radi koje sada naš doista veliki hrvatski rodoljub trpi dugu zatvorsku kaznu, molim Vas u ime ogromnog broja Hrvata izvan i u Domovini da ga po hitnom postupku pomilujte.

Već je na Vas Predsjednice i poglavarice države Hrvata, kojima se i ja kao bivši 30 dugih godina aktivan djelatnik u Hrvatskoj političkoj emigracije uredno molim da konačno, upravo sada i zbog izbora, konačni tog teško oboljelog čovjeka moćima vaše predsjedničke snage osloboditi od daljnje izdržavanje kazne.

Ja osobno u Vas Predsjednice vjerujem, kao što sam jednom Vama izravno na primanju Hrvatskog svjetskog kongresa rekao vjerujem da Vi , kao žena posebnih darovitosti i ljepote možete za Hrvatsku učiniti više od bilo kojeg muškarca.

Potvrditi moje mišljenje i sada prilikom izbora, polučiti će te izborni uspjeh , uz božji i blagoslov hrvatskoga naroda. Osluškivam sav vaš rad , sada i u buduće.

Primite izraze osobnog poštovanja

Petar Hinić

PS: Ja sam u veoma teškim okolnostima, zajedno s mojom 6tero članom obitelji odtrpio 30 godišnju borbu u redovima političke emigracije, uzmite i Vi taj mali teret dodatno uz postojeći na sebe i hitno pomilujte mog suboraca , teško bolesnog, Tomislava Merčepa od daljnje izdržavanje nepravedne kazne. Merčep je bio branitelj našeg i vašeg doma , nije bio agresor i koljač kao što su bile vojne i paravojne snage, koje su isključivo krive za naše i njihove žrtve.“


Molim Vas za pismeni odgovor najkasnije u narednih 7 

dana!


Unaprijed se zahvaljujem uz lijepi pozdrav iz Stuttgarta!




Clan Glavnog odbora

Dipl.-Ing. Dražen Katić, mr.sc.



09.12.2019 




Nema komentara:

Objavi komentar