utorak, 2. srpnja 2024.

Kosinjska tiskara (autor Dr. Ivan Mance) - Dražen Katić

Jučer je u Karlovcu održana promocija knjige Dr. Ivana Mancea pod naslovom "Kosinjska tiskara". Ova knjiga ujedno uključuje pregled doktorske dizertacije Dr. Mancea. 

Promocija knjige održana je u organizaciji 110. brigade, a skupu je prisustvovao i saborski zastupnik Prof. Dr. Jurčević koji je dao osvrt na hrvatske istine koje se "ne smiju znati"!

Pod slijedećim videozapisima možete pogledati pregled prezentacije knjige Dr. mancea!












Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za Predsjedničke izbore pod nazivom "Moja vizija Hrvatske". Pod narednim linkom možete pogledati moj program i životopis:

https://drazenkatic.blogspot.com/2024/06/moja-vizija-hrvatske-drazen-katic.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima i profesorima iz područja tehnike i ekonomije te predstavnicima velikih tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljio sam organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također  je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač ekonomskog razvoja i da se inovacije trebaju finacijski podupirati.

2021. godine vratio sam se iz Njemačke u Hrvatsku i uočio temeljne razlike između snažne ekonomije njemačke pokrajine Baden-Württemberg i Hrvatske ekonomije koja se razvija!

Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza roba i tehnike" treba transformirati u proces "izvoza inovativnih proizvoda".

Hrvatska bi također trebala koristiti financijski i ljudski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Pokretanjem investicija ojačat ćemo gospodarstvo te ćemo se tako suprostaviti idućem velikom problemu koji nas opterećuje, a to je negativna demografska slika.

Izdavačka djelatnost zasigurno pridonosi hrvatskom BDPu. Međutim ne živi se samo od kruha. Izdavaštvo koje je inspirirano povijesti Hrvata ima značajno mjesto u Hrvatskoj književosti. Mnoge istine Hrvatske povjesti drž ese skrivene, čekajući da ih prekrije plašt zaborava. Narod koji zaboravlja svoju prošlost, nema budučnosti!

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

MOJA VIZIJA HRVATSKE - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PREDIZBORNI PROGRAM  I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZE SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2024/06/moja-vizija-hrvatske-drazen-katic.html


Nema komentara:

Objavi komentar