četvrtak, 31. kolovoza 2023.

Vaš zastupnik za Dugu Resu - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


 Poštovane Dugorešanke i Dugorešani,

kandidiram se na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i grad Duga Resa.

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja svakog dijela grada Duge Rese koji se proteže od Mrzlog Polja do Zvečaja. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat grada Duge Rese na izborima za Sabor?

Rođen sam u Dugoj Resi, osnovnu školu završio sam u "Vladimiru Nazoru", trenirao sam nogomet i Tae-kwon-do u Dugoj Resi, naučio sam plivati u Mrežnici, studirao sam na Višoj školi Tekstilno-mehaničku tehnlogiju u Dugoj Resi, išao sam na praksu u "Polet" i u "Pamučnu industriju", bio sam u Domovinskom ratu pripadnik 137. Dugoreške brigade, nakon 22 godine života i rada u Stuttgartu, u ljeto 2021. godine vratio sam se u moj rodni grad.

Nakon povratka u Dugu Resu održali smo sa umjetnicima iz Karlovca, Bjelovara, Sjeverne Makedonije, Njemačke i Duge Rese umjetničku izložbu u predvorju kina. 

Koristim svaku priliku da posjetim društvene, kulturne i sportske događaje u Dugoj Resi, bilo da se radi o promociji knjige gospodina Halovanića, priredbi KUDa "Sveti Juraj", izložbi gospodina Bašića Šote, Teniskom turniru Aquaestilla, nogometnoj utakmici ili Noći muzeja u Dugoj Resi!




Od 2019. godine moderiram Facebook grupu koja nosi naziv NAŠA DUGA RESA, a koju možete pogledati pod slijedećim linkom:

https://www.facebook.com/groups/359114945040730

 Više od 20 godina humanitarno pomažem razne organizacije i udruge!

Poštovane Dugorešanke i Dugorešani, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u Dugoj Resi!

 Živjela Duga Resa!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu, koji uključuje i programske cjeline za grad Dugu Resu!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar