subota, 6. siječnja 2024.

Vaš zastupnik za općinu DVOR - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina DVOR!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja općine DVOR. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine DVOR na izborima za Sabor?

Općinu Dvor čine 64 naselja, a nalazi se u Sisačko moslavačkoj županiji. Dvor razvija poljoprivredu, stočarstvo, prerađivačko-drvnu industriju i turizam. Od turističkih ponuda se ističe ribolovni i lovni turizam, ali i povijesno-arheološki turizam dolazi do izražaja. Na području općine Dvor nalaze se tri povijesna zdanja: dvorac Zrin, dvorac Pedalj i kaštel Gvozdansko.

Na slijedećem videu je moj kratki osvrt iz DVORA! 

Impozantni ostaci utvrde Zrin pravi su mamac za turiste ljubitelje povijesno-arheoloških zdanja!

Moj kratki videozapis iz utvrde Zrin!

Spomen-crkva Našašća Sv. Križa u Zrinu

Ispred zgrade knjižnice i čitaonice u Dvoru!
 
 
Centralni park koji krase dvije crkve u općini Dvor!

Kao zastupnik za 7. izbornu jedinicu zalagat ću se za popularizaciju općine Dvor posebno među njemačkim turistima s ciljem daljnjeg jačanja turizma u toj Sisačko moslavačkoj općini. Zalagat ću se da mlade generacije ne napuštaju Dvor, već da mogu u svojoj općini živjeti od svog rada. Zalagat ću se za daljnji razvoj poljoprivrede, stočarstva, prerade drva te razvoj dodatnih turističkih ponuda na području općine Dvor!

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u općini DVOR!

Živio Dvor!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu DVOR!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

1 komentar:

  1. Drago mi je da ste bili u mom #Zrinu ja sam investitor u Zrinu I potomak Zrinjanaka. Zao mi je da se niste javili I popricala samnom u vezi razvoja opcine Dvor.
    zelim vam puno
    uspijeha na izborima.
    Lp
    Branka Cubelic

    OdgovoriIzbriši