subota, 19. veljače 2022.

CENZURA U HRVATSKOJ, CENZURA U EUROPSKOJ UNIJI – WHATSAPP!

22.07.2021 osnovao sam u WhatsAppu grupu pod nazivom „Uspješna Hrvatska”!

Citat iz opisa WhatApp grupe: „Grupa se bavi ekonomskim projektima razvoja Hrvatske (B2B) te projektnim povezivanjem Hravtskog Iseljeništva s Domovinom. U grupi se izbjegavaju ideološke teme i podjele....”!


Od kada sam grupu utemeljio potrudio sam se da kao moderator grupe svaki radni dan napišem i objavim u njoj „Temu dana”. Te teme koje objavljujem dolaze pretežno iz područja Održivog razvoja, kojim se bavim od 2007 godine. Pošto sam napisao i objavio 5 knjiga iz područja Održivog razvoja, moderne ekonomije, socijalne pravednosti i međugeneracijske solidarnosti, uvijek se pronađe nova motivacija za temu dana.


Prije par dana primijetio sam da su svi napisani tekstovi iz Teme dana u grupi „Uspješna Hrvatska” u potpunosti nestali. Tada sam kontaktirao članove grupe koji su mi potvrdili da oni vide objavljene tekstove.

Zapravo tekstovi koje sam napisao i objavio su „Zamračeni” samo za mene.


Neki od naslova Tema dana su:

- Električna vozila u Hrvatskoj

- Proizvodnja i montaža „Mini hidroelektrana” odnosno malenih vodenica u Hrvatskoj

- Pelet kao ogrijevni proizvod za za domaće tržište, ali i proizvod za izvoz

- Kontejnerski uzgoj ribe i rajčice

- Autonomni fotonaponski sustavi u Hrvatskoj

- Staklenički uzgoj povrća te vertikalna poljoprivreda

- Urban Gardening i urbano pčelarstvo

- Solarno grijanje u Hrvatskoj

- Drvo kao ogrjev i njegov utjecaj na CO2 bilancu

- Održivi mobilitet i električna dostavna vozila

- Lovni turizam kao aspekt održivog razvoja

- Zabrana daljnjeg izdavanja koncesija na izvore pitke vode te zabrana prodaje pitke vode u mome gradu / općini domaćim ili stranim ponuđačima

- Bacanje hrane i jestivih proizvoda u Hrvatskoj

- Kompostiranje

- Tekstilna industrija na bazi sintetskih (karbonskih) niti

- Organska-ekološka poljoprivreda, Urbani vrtovi, bio stočarstvo i peradarstvo

- .....

Napominjem da su to kratke teme koje su članovima WhatsApp grupe „Uspješna Hrvatska”motivacija za dnevnu konstruktivnu raspravu.

Posebno napominjem da u tim postovima ne spominjem niti jednu političku opciju, niti jednog političara. Teme su isključivo i jedino iz područja Održivog razvoja i modernih (zelenih) tehnologija.


Pošto WhatApp koji je dio koncerna „Meta” nema nikakvog interesa da briše ili zamagljuje moje postove zamoljavam osobu koja je inicirala „zamagljivanje” mojih postova da sve vrati u prvobitno stanje.


Napominjem da u Ustavu Republike Hrvatske postoji članak koji nam garantira slobodu govora u pismu i jeziku. Također u Povelji Europske unije stoji garancija govora u pismu i jeziku.


Ne samo da „zamagljivanjem” mojih postova nanosite direktnu štetu članovima WhatsApp grupe „Uspješna Hrvatska”, već nanosite štetu našoj cijeloj Domovini.


Ako u roku od 5 dana ne vratite sve moje WhatsApp funkcije u prvobitno stanje, biti ću prisiljen izvijestiti Europsku komisiju o kršenju temeljnih ljudskih prava. Također ću prijaviti tvrtku WhatsApp koja je dio koncerna „Meta” Europskoj komisiji zbog zloupotrebe zakona i kršenja Povelje Europske unije.


Svoju inspiraciju za pisanje Tema dana u Whatsappu crpim iz nekoliko knjiga koje sam izdao u Njemačkoj izdavačkoj kući „Epubli i Belgijskoj izdavačkoj kući „Peleman Industries NV”.


Knjige su dostupne pod slijedećim linkom.


https://www.shopmybooks.com/BE/en/author/drazen-katic


Ako poželite neku od knjiga pročitati (Čitatelji moga Bloga), a da izbjegnete financijski trošak, spreman sam vam knjigu u PDF formatu ustupiti bez naknade. Slobodno mi se obratite u Facebooku ili u komentaru bloga.


Ugodan dan i lijep pozdrav. Dražen Katić

Nema komentara:

Objavi komentar