petak, 5. siječnja 2024.

HRT plaća kaznu zbog Lepe Brene! - Dražen Katić

Citirani tekst preuzet je sa online portala "dnevno.hr", 05.01.2024

https://www.dnevno.hr/vijesti/hrt-u-opalili-paprenu-kaznu-zbog-lepe-brene-evo-koliko-moraju-platiti-2304980

"Vijeće za elektroničke medije (VEM) je HRT-u izreklo papreni prekršajni nalog od čak 13.270 eura te 1320 eura odgovornoj osobi zbog prikrivenog oglašavanja u emisiji ‘Kod nas doma’ u kojoj je gošća bila poznata srpska pjevačica Lepa Brena.

Emisija je emitirana 4. prosinca, a Brena je nekoliko minuta bez intervencije voditeljice Ive Šulentić pričala o čarapama iz svoje modne kolekcije.

Podsjetimo, ona je svoje gostovanje u emisiji iskoristila i kako bi reklamirala svoju kolekciju čarapa, zbog čega je HRT dobio salvu kritika gledatelja." Kraj citata!

Hrvatska televizija je javna, odnosno državna tvrtka koja se financira mjesečnom pretplatom svih nas građana hrvatske.

Ne samo da se Hrvatska televizija ponaša kao privatna tvrtka vladajuće političke oligarhije, već poziva u svoje emisije osobe za koje se zna i za koje postoje dokazi da su aktivno pomagale velikosrpsku pobunu u hrvatskoj te muzičkim izvedbama bodrile četničke postrojbe na tada okupiranom dijelu hrvatske. Lepa Brena je jedna od tih osoba.

Našim novcem pozivaju one koji su bodrili okupacijsku vojsku i pored toga još dopuštaju reklamiranje privatnog biznisa te osobe.

Čak i kaznu koju će sada HRT platiti, a koja iznosi 13.270 eura ide iz naših džepova.

Sa Hrvatskom televizijom osobno imam negativna iskustva.

Dok sam živio u Stuttgartu jedan me prijatelj nagovorio da dam zajedno sa njim izjavu Hrvatskoj televiziji o Hrvatskom iseljeništvu u Baden-Württembergu. Pošto sam imao povjerenje u mog prijatelja, mislio sam da nije loše reći hrvatskoj javnosti istinu o tome kako Hrvatsko iseljeništvo živi u njemačkoj, pošto kruže mnoge neistine u Domovini.

Kada se govori o njemačkoj svi zarađuju najmanje 3.500 eura, svi voze Mercedes ili BMW, svi idu 3 puta na godinu u egzotične zemlje i svima je više nego super.

Istina je da je super samo onima koji su visokoškolovani, koji su rođeni i cijeli život žive u njemačkoj. Svi drugi koji su kao stranci došli u njemačku, poput mene prolazili su teški put do uspjeha, integracije i solidnog života u njemačkoj.

Često se naši pohvale sa 3.500 eura mjesečno, međutim to je brutto, a ono što dobiju na račun je daleko manje, ovisno o 5 klasa oporezivanja u njemačkoj.

Skupi mercedes ili bmw koji iseljenici voze po njemačkoj ili hrvatskoj je najčešće "leasing", koji mjesečno otplaćuju.

Skupa putovanja u egzotične zemlje se najčešće financira na 6 ili više rata. 

Međutim vratimo se mi našem HRTu i izjavi koju smo dali moj prijatelj i ja u Stuttgartu.

U mome dijelu izjave na HRTu dao sam neke dobre savjete "novim" useljenicima, poput brzog učenja Njemačkog jezika u nekim od škola. U Stuttgartu prva dva početna tečaja plaća grad, što sam saznao tek nakon tri godine učenja jezika u Goethe institut i Volkshochschule. Naveo sam da je Nijemcima važnije da dobro govorite jezik nego da ste supervrijedni na poslu isl. Nijemci su veći nacionalisti što se tiče jezika od Francuza.

Na kraju izjave me glavni urednik upitao hoću li se vratiti kući u Hrvatsku!?

Rekao sam da ću se vratiti čim za to dođe vrijeme. Tako se i dogodilo. U ljeti 2021. vratio sam se "kući" nakon 22 godine života u Stuttgartu.

Međutim u izjavi na televiziji je ispalo drugačije. Uredništvo je isjeklo moju izjavu gdje ja govorim da ću se vratiti kući te ubacilo izjavu glavnog urednika gdje on govori: "da sam ja na kraju dodao da se nikada neću vratiti kući"!

Ostao sam potpuno šokiran te napisao jedno pismo tom glavnom uredniku u kojem nisam štedio riječi.

To je samo jedan slučaj zloupotrebe struke javne televizije u hrvatskoj koju svi mi pretplatnici financiramo.

Na slijedećem videu je moja izjava iz Zagreba u kojoj govorim o nekoliko problema koji će nas dobro tlačiti u ovoj 2024. godini i o mogućim načinima riješavanja tih problema!

Borba protiv inflacije koja nas sve opterećuje podrazumjeva i "ulaganja" u znanost i inovacije. Da bi smo ulagali, moramo prvo uštedjeti kapital. Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. pod slijedećim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za 7. Izbornu jedinicu:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima, profesorima iz područja tehnike i ekonomije, predstavnicima tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljili smo u Stuttgartu Organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također  je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač razvoja i da se inovacije trebaju finacijski poduprijeti. 

Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza" treba transformirati u proces "izvoza" inovativnih proizvoda. Moram napomenuti da su "Schwaben" vrlo štedljivi ljudi i da često kada se dijete rodi u Baden-Württembergu, otvori mu se štedna knjižica. Kada dijete napuni 18. godinu života ima mogućnost pristupu svome novcu i investiciji. Bilo da si plati vozački ispit, ide na put oko svijeta ili koristi novac za studiranje dijete raspolaže određenim financijama i ima djelomičnu financijsku slobodu. 

Takav pristup štednje u okolici Stuttgarta primjenjuje se i u industrijskim i državnim tvrtkama. Štednja discipliniranih "Schwaben" učinila je Stuttgart i okolicu jednim od najjačih industrijsko-inovacijskih centara svijeta. 

Hrvatska bi trebaloa koristiti financijski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Praksa koja se do sada u Hrvatskoj primjenjivala, da su Hrvatski iseljenici - investitori odnijeli "gaće na štapu" nije donijela ništa dobrog.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA ZASTUPNIKA  U 7. IZBORNOJ JEDNICI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PROGRAM 7. IZBORNE JEDINICE I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

 

Nema komentara:

Objavi komentar