srijeda, 31. siječnja 2024.

Vaš Eurozastupnik za općinu KRNJAK - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Poštovane dame i gospodo,

odlučio sam se kandidirati na izborima za Europski parlament za vašu općinu KRNJAK, kao nezavisni kandidat.

Mojom kandidaturom nezavisnog kandidata za Europski parlament želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja KRNJAKA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine KRNJAK na izborima za Sabor?

Mnogi su se stanovnici Krnjaka iselili, bilo da su otišli u Njemačku ili druge europske zemlje. Kada god putujem za Slunj prolazim kroz Krnjak, svratim na kapučino u lokalni kafić u društvu ugodnih mještana. Migrantska kriza koja je započela 2015. godine direktno pogađa i općinu Krnjak.

Zalažem se da se migrantska kriza riješava na najbolji mogući način, da se rasterete općine i gradovi koji se nalaze na migrantskoj ruti u Karlovačkoj županiji i da se trpljenje lokalnog stanovništva,  posebno Krnjaka svede na minimum.

Na slijedećem kratkom videu je moja izjava u Krnjaku!


Posebno su me dojmili konji koji slobodno pasu u blizini dječjeg igrališta. Krnjak je lijepa oaza prirode sa visokim potencijalom za razvoj cjelogodišnjeg turizma!

Uz oazu prirode u općini Krnjak ide i nezaobilazna kavica u lokalnom kafiću!

Sve u jednome. Pošta, dom zdravlja i prostorije Općine!


Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!
 
 
 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas kao nezavisni kandidat zamoljavam za vaš glas na Izborima za Europski parlament

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u Krnjaku!

Živio KRNJAK!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program koji uključuje i programske cjeline za općinu KRNJAK!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

Nema komentara:

Objavi komentar