"Novinari su ministra turizma zamolili za komentar visokih cijena nekih ugostiteljskih usluga, poput cijene od 80-tak kuna za postavljanje stola u jednom dubrovačkom restoranu, na što je Lorencin odgovorio da je to stvar tržišta.
"To je tržište i nitko nikoga ne prisiljava da ide u taj objekt. Moj
osobni stav je da turističke usluge sve u ugostiteljstvu trebaju
poštovati jednu vrstu pristupačnosti. Jasno, tu postoji ekskluziva, tu
postoji profit i profitabilnost, ali to regulira privatni sektor,
odnosno tržište na kojem taj sektor funkcionira", kazao je.
I za "plitvički hamburger" je ponovio da također nitko nikoga ne prisiljava da jede hamburger s dvije fete kruha.
"To nije u standardu, ali eto, to je poseban, lički hamburger", našalio se Lorencin."
KOMENTAR:
Gastronomska ponuda u Republici Hrvatskoj nije bas jeftina. Kada ju usporedimo s drugim zemljama koje su vodece u turizmu cijene su gotovo priblizne. Jedina je razlika sto se radnik koji radi u gastronomskoj ponudi u Republici Hrvatskoj placa znatno manje nego u tim vodecim turistickim zemljama. Na kraju se postavlja pitanje tko ubire profit od visokih cijena? Jedan dio kroz porez zaradi drzava, a ostatak pripada vlasniku ugostiteljsko-turistickog objekta. Da su cijene u Hrvatskoj toliko visoke moramo zahvaliti cinjenici da u nasoj zemlji postoji jedino sezonski turizam iz koga ostvarujemo najveci dio bruto drustvenog proizvoda. Znaci za 4 mjeseca vlasnici ugostiteljsko-turistickih objekata su prisiljeni zaraditi toliko novca da se pokriju za cijelu godinu.
Ono sto nasa nezavisna lista "ZAUVJEK VJERNI DOMOVINI" pod ekonomskim dijelom programa nudi je razvoj i jacanje MEDICINSKOG TURIZMA I WELLNESSA. Ta vrsta turizma traje 12 mjeseci na godinu i donosi kontinuiranu zaradu. Samim time i cijene ugostiteljske ponude za medicinski turizam i wellness mogu biti pristupacnije potrosacima. Tradicionalnim turizmom necemo moci dugorocno zivjeti i ekonomski se razvijati. Taj turizam je vazan ali nedovoljan. Vise o nasoj nezavisnoj listi mozete vidjeti pod slijedecim linkom. Ugodan dan. Drazen Katic
I za "plitvički hamburger" je ponovio da također nitko nikoga ne prisiljava da jede hamburger s dvije fete kruha.
"To nije u standardu, ali eto, to je poseban, lički hamburger", našalio se Lorencin."
KOMENTAR:
Gastronomska ponuda u Republici Hrvatskoj nije bas jeftina. Kada ju usporedimo s drugim zemljama koje su vodece u turizmu cijene su gotovo priblizne. Jedina je razlika sto se radnik koji radi u gastronomskoj ponudi u Republici Hrvatskoj placa znatno manje nego u tim vodecim turistickim zemljama. Na kraju se postavlja pitanje tko ubire profit od visokih cijena? Jedan dio kroz porez zaradi drzava, a ostatak pripada vlasniku ugostiteljsko-turistickog objekta. Da su cijene u Hrvatskoj toliko visoke moramo zahvaliti cinjenici da u nasoj zemlji postoji jedino sezonski turizam iz koga ostvarujemo najveci dio bruto drustvenog proizvoda. Znaci za 4 mjeseca vlasnici ugostiteljsko-turistickih objekata su prisiljeni zaraditi toliko novca da se pokriju za cijelu godinu.
Ono sto nasa nezavisna lista "ZAUVJEK VJERNI DOMOVINI" pod ekonomskim dijelom programa nudi je razvoj i jacanje MEDICINSKOG TURIZMA I WELLNESSA. Ta vrsta turizma traje 12 mjeseci na godinu i donosi kontinuiranu zaradu. Samim time i cijene ugostiteljske ponude za medicinski turizam i wellness mogu biti pristupacnije potrosacima. Tradicionalnim turizmom necemo moci dugorocno zivjeti i ekonomski se razvijati. Taj turizam je vazan ali nedovoljan. Vise o nasoj nezavisnoj listi mozete vidjeti pod slijedecim linkom. Ugodan dan. Drazen Katic
Nema komentara:
Objavi komentar