petak, 24. svibnja 2024.

Horizon Europe Summit! - Dražen Katić


 Dva dana za redom 22.05. i 23.05.2024 u hotelu Esplanade u Zagrebu održan je međunarodni summit pod nazivom "Horizon Europe Summit"!

Pošto je summit bio međunarodnog karaktera na kome su prisustvovali sudionici iz nekoliko stranih zemalja cijelo izlaganje je bilo na engleskom jeziku.

Horizon Europe summit bavio se osnovnom temom održivog razvoja i održivog poslovanja. Moj predizborni program za izbore EU temelji se većim dijelom na istoj temi, stoga je summit bio sastavni dio moje predizborne kampanje.

Na slijedećem videozapisu je moj osvrt na summit u Zagrebu te moja vizija Hrvatske u okviru predizborne kampanje EU Izbori 2024!

Na slijedećim videozapisima možete pogledati dijelove održanog summita u Zagrebu!














Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za Izbore za Europski parlament pod narednim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za Europski parlament:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima, profesorima iz područja tehnike i ekonomije, predstavnicima tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljio sam Organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također  je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač ekonomskog razvoja i da se inovacije trebaju finacijski podupirati.

2021. godine vratio sam se u Hrvatsku i uvidio temeljne razlike između snažne ekonomije njemačke pokrajine Baden-Württemberg i Hrvatske ekonomije koja se razvija!

Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza inovacija" treba transformirati u proces "izvoza inovativnih proizvoda".

Hrvatska bi također trebala koristiti financijski i ljudski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Pokretanjem investicija ojačat ćemo gospodarstvo te ćemo se tako suprostaviti idućem velikom problemu koji nas tlači, a to je negativna demografska slika.

Ekonomski razvoj Hrvatske podrazumijeva i praćenje tranda održivog razvoja kako u proizvodnji energije, kako u korištenju resursa, tako i u primjeni principa održivog poslovanja u tvrtkama i kompanijama koje posluju u Hrvatskoj.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA EUROPSKI PARLAMENT - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

MOJ PROGRAM ZA EUROPSKI PARLAMENT I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZE SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

 

Predizbornu kampanju za EU Izbore u kojoj sam kandidat na listi broj 6 i na rednom broju 12 nastavljam danas u Dugoj Resi u razgovoru sa građanima!

Nema komentara:

Objavi komentar