utorak, 28. svibnja 2024.

Predizborna debata o klimatskim politikama! - Dražen Katić

Jučer 27.05.2024 u prostorijama HUB385 u Zagrebu održana je "Predizborna debata o klimatskim promjenema".

Na debati su sudjelovali predstavnici 4 političke stranke, a druge 4 političke stranke koje su pozvane nisu se odazvale. Ovdje postavljam pitanje: Zašto se uvijek ponovo pozivaju predstavnici reprezentativnih stranaka? Te reprezentativne (etablirane) stranke već nam punih 33 godine pričaju jednu te istu stvar koju već i vrabci na grani znaju napamet. Zašto mediji ne daju mogućnost manje eksponiranim strankama da i one kažu po koj riječ? 

Hrvatski mediji su postali toliko dosadni i suhoparni da ih možemo usporediti sa zasjedanjem Sabora.

Na slijedećem kratkom videozapisu dajem moje mišljenje o klimatskim politikama u okviru moje kandidature za Europske izbore.

Klimatske politike koje gure Europska komisija su dvosjekli mač. S jedne strane služe očuvanju prirode, s druge strane uništavaju industriju baziranu na fosilnim resursima.


Na slijedećim videozapisima dajem pregled "predizborne debate o klimatskim politikama"!













Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za Izbore za Europski parlament pod narednim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za Europski parlament:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima, profesorima iz područja tehnike i ekonomije, predstavnicima tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljio sam Organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također  je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač ekonomskog razvoja i da se inovacije trebaju finacijski podupirati.

2021. godine vratio sam se u Hrvatsku i uvidio temeljne razlike između snažne ekonomije njemačke pokrajine Baden-Württemberg i Hrvatske ekonomije koja se razvija!

Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza inovacija" treba transformirati u proces "izvoza inovativnih proizvoda".

Hrvatska bi također trebala koristiti financijski i ljudski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Pokretanjem investicija ojačat ćemo gospodarstvo te ćemo se tako suprostaviti idućem velikom problemu koji nas tlači, a to je negativna demografska slika.

Ekonomski razvoj Hrvatske podrazumijeva razvoj zelenih tehnologija, ali postupno korak po korak tako da dalje bespovratno ne uništavamo resurse na planetu Zemlji. Mi danas koristimo resurse u toj mjeri kao da posjedujemo 3 planeta Zemlje, a posjedujemo samo jedan planet. Mi danas koristimo resurse koji pripadaju nadolazećim generacijama. Većini resursa koji se ne obnavljaju ili se sporo obnavljaju moja je generacije potrošila već 70. - 80. tih godina. Dok god trošimo resurse nadolazećih generacija, ne živimo u skladu sa prirodom i u skladu sa održivim razvojem planeta.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA EUROPSKI PARLAMENT - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

MOJ PROGRAM ZA EUROPSKI PARLAMENT I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZE SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

 

Nema komentara:

Objavi komentar