subota, 4. svibnja 2024.

Hrvati Stuttgarta - glasaju za Dražena Katića!


Poštovani prijatelji, poštovani Hrvatski iseljenici grada Stuttgarta,

Kao i Vi i ja sam se 1999. godine odselio u glavni grad njemačke pokrajine Baden-Württemberga, grad Stuttgart, u kome sam proveo pune 22 godine života! 

2021. godine vratio sam se u moj rodni grad Dugu Resu. 

Kandidat sam na slijedećim izborima za Europski parlament!

Hrvatsko iseljeništvo do sada nitko nije istinski zastupao u Europskom parlamentu  i stoga nije bilo ni nekog velikog interesa za te izbore.

Ja sam 2019. godine radio u Europskom parlamentu u ECR Grupaciji (Europski konzervativci i reformisti) i jasno sam vidio što se može u Europskom parlamentu napraviti za svoj narod i svoju državu.


Moj je cilj omogučiti Hravtskom seljeništvu povratak u Domovinu i da nastave raditi i živjetu u zemlji iz koje su otišli!


Moj je cilj bolje političko pozicioniranje Hrvatskog iseljeništva u zemljama u kojima privremeno ili trajno žive!


Moj je cilj omogućiti lakše i jednostavnije primanje u Hrvatsko državljanstvo onih koji su porijeklom Hrvati i rođeni su izvan matične zemlje.

Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za Izbore za Europski parlament pod narednim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za Europski parlament:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima, profesorima iz područja tehnike i ekonomije, predstavnicima tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljio sam Organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također  je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač ekonomskog razvoja i da se inovacije trebaju finacijski podupirati.

2021. godine vratio sam se u Hrvatsku i uvidio temeljne razlike između snažne ekonomije njemačke pokrajine Baden-Württemberg i Hrvatske ekonomije koja se razvija!

Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza inovacija" treba transformirati u proces "izvoza inovativnih proizvoda".

Hrvatska bi također trebala koristiti financijski i ljudski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Pokretanjem investicija ojačat ćemo gospodarstvo te ćemo se tako suprostaviti idućem velikom problemu koji nas tlači, a to je negativna demografska slika.

Ekonomski razvoj Hrvatske podrazumijeva i povratak Hrvatskog iseljeništva u matičnu zemlju, koje svojim znanjem, iskustvom i ambicijama može pozitivno djelovati u procestu industrijskog i inovacijskog razvoja Hrvatske.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA EUROPSKI PARLAMENT - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

MOJ PROGRAM ZA EUROPSKI PARLAMENT I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZE SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

 

2 komentara:

  1. Poštovani Dražene, pratim Vaš politički rad kojeg nekad vrlo dobro i u detalje opisujete! Oduševljen sam Vašim političkim predizbornim radom, ali... dobro je da shvaćate koliko je teško doprijeti do SVIJESTI naših glasača. Veliki postotak ih NEMA svijesti, a veliki postotak je ne želi ni imati! Ne dajte se obeshrabriti nego USTRAJTE u političkom radu i samo nastavite jer... VRIJEME ČINJENJA DOBRA JE S NAMA I ISPRED NAS, a NIKADA jučer!
    J. David Rojnica

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno Jaroslave na Tvojoj podršci! Dražen Katić

    OdgovoriIzbriši