https://www.vecernji.hr/vijesti/u-ovim-trgovinama-nastala-prava-pomama-hrvati-se-naveliko-pripremaju-za-euro-kao-da-prodajemo-kruh-1776441?
"Stručnjak za maloprodaju Dragan Munjiza kaže kako u vrijeme nogometnih natjecanja poput Eura prodaja TV-a, piva, grickalica, Coca-Cole, sokova i slično, a isto tako i gotove hrane preko dostavnih platformi (Wolt, Bolt, Glovo) raste u odnosu na 'normalan' dan više od 30%. – Ako se stvori euforija zbog dobrih rezultata naše reprezentacije, prodaja će u te dane biti bolja i za više od 50% – kazao je." kraj citata!
Dijeli nas svega još dva dana do prve utakmice Europskog prvenstva u nogometu koje će se održati u Njemačkoj. Naša reprezentacija je pobjedom nad Portugalom pokazala da je potpuno spremna za taj veliki turnir.
Međutim nije samo naša reprezentacija spremna, već i trgovački lanci koji prije svega nude TV uređaje raznih veličina i cijena. Praksa pokazuje da prodaja TV prijemnika uoči svjetskih i europskih nogometnih prvenstava raste i preko 50%.
Drugi proizvod koji se posebno dobro prodaje za vrijeme velikih nogomtenih turnira je prodaja piva. Dok sam živio u Njemačkoj bilo je situacija da za vrijeme npr. svjetskog prvenstva u Njemačkoj dođe do nestačice piva u trgovinama. Iako Hrvatska nema toliko potrošnju piva kao Njemačka i kod nas dođe u ljetnim danima, a posebno za vrijeme velikih turnira do zastoja u rokovima isporuke jer pivovare ne mogu toliko proizvesti koliko hrvati mogu popiti.
Također kao što citirani tekst kaže, velika nogometna prvenstva nose sa sobom i veliku potrošnju grickalica i gotove hrane.
Zaključak je da ovo Europsko nogometno prvenstvo ima dobar učinak na hrvatsku ekonomiju i da će generirati prilično visok BDP u mjesecu lipnju.
https://drazenkatic.blogspot.com/2024/06/moja-vizija-hrvatske-drazen-katic.html
U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima i profesorima iz područja tehnike i ekonomije te predstavnicima velikih tvrtki. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljio sam Organizaciju inženjera i znanstveniaka pod nazivom "UVNT GRUPPE". Organizacija je kao partner sudjelovala u značajnim istraživanjima, a također je surađivala sa gradom Stuttgartom i sa koncernom Daimler AG. U tome radu uvidio sam da su inovacije pokretač ekonomskog razvoja i da se inovacije trebaju finacijski podupirati.
2021.
godine vratio sam se iz Njemačke u Hrvatsku i uvidio temeljne razlike između snažne
ekonomije njemačke pokrajine Baden-Württemberg i Hrvatske ekonomije koja
se razvija!
Hrvatska treba inovacijama osvajati nova strana tržišta, a proces "uvoza roba i tehnike" treba transformirati u proces "izvoza inovativnih proizvoda".
Hrvatska bi također trebala koristiti financijski i ljudski potencijal Hrvatskog iseljeništva, ali na potpuno korektan način. Pokretanjem investicija ojačat ćemo gospodarstvo te ćemo se tako suprostaviti idućem velikom problemu koji nas tlači, a to je negativna demografska slika.
Nogometna prvenstva posebno svjetsko i europsko nose sa sobom povećanu potrošnju dobara. Ovo Europsko prvenstvo u Njemačkoj trebamo iskoristiti da ekonomski ojačamo Hrvatsku. BDP u lipnju treba biti najjači BDP u 12 mjeseci.
Lijep pozdrav svima.
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.
Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Član GLAVNOG ODBORA
web: www.drazenkatic.blogspot.com
Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Twitter (X): ZVD_eV
Instagram: katic.drazen
You Tube: Drazen Katic
Whatsapp 0049 152 193 366 39
*****************************************************
MOJA VIZIJA HRVATSKE - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.
PREDIZBORNI PROGRAM I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZE SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:
https://drazenkatic.blogspot.com/2024/06/moja-vizija-hrvatske-drazen-katic.html
Nema komentara:
Objavi komentar