Kaufland Hrvatska
k.d.
Vile
Velebita 6
10 040
Zagreb
01 /
2380 590
Podnosioc
žalbe:
mr.sc.
Dražen Katić, dipl.ing.
Savezna
Republika Njemačka
Stutgart
PREDMET: Kritika prema
upravi Kauflanda k.d. Karlovac!
Poštovane dame i gospodo
Kauflanda Hrvatska k.d.,
24.06.2017 sam bio u posjeti
Domovini, obišao grad Karlovac te izvršio kupovinu proizvoda u
Vašoj poslovnici u Karlovcu na "Tržnici". Kao potrošač
bio sam nezadovoljan "pravilima poslovanja" koje je
postavila uprava Kauflanda Karlovac ili uprava Kauflanda Hrvatska.
Moje
nezadovoljstvo upisao sam u "Knjigu prigovora – 1030-201"
te do danas nisam dobio pismeni odgovor iako sam to izričito tražio.
Po Zakonu o zaštiti potrošača Republike Hrvatske dužni ste
potrošaču odgovoriti na njegovu žalbu odnosno pismeno
očitovanje u
"Knjizi prigovora".
Od moje pismene žalbe prošlo
je više od mjesec dana. Bilo je dovoljno vremena sročiti jedan
kratki odgovor. Ja odgovor nisam dobio iako sam vrlo čitko napisao u
"Knjizi prigovora" moju E-mail adresu na koju sam zamolio
da mi se odgovor proslijedi.
Ja sam kao potrošač sada
doveden u situaciju da se moram obratiti drugim tijelima Republike
Hrvatske kako bih dobio odgovor na moju žalbu.
Obratiti
ću se slijedećim institucijama i pravnim osobama:
1. Udrugama
za zaštitu potrošača Republike Hrvatske
2. Odjel za zaštitu potrošača
Republike Hrvatske pri Ministarstvu gospodarstva ili drugom
pripadajućem ministarstvu
3. Saborskim zastupnicima
Republike Hrvatske koji predstavljaju Hrvatsko Iseljeništvo u
Republici Hrvatskoj
4. Hrvatskim zastupnicima u
Europskom parlamentu
5. Vladi Republike Hrvatske
6. Kabinetu Predsjednice
Republike Hrvatske
Ako ni tada ne dobijem odgovor
na moju žalbu obratiti ću se Upravi Kauflanda Njemačke, Europskoj
Komisiji te Udrugama za zaštitu potrošača u Europskoj uniji.
Kao prilog prilažem citat
iz "Knjige prigovora". U citatu su moguća mala odstupanja
od orginalnog teksta jer je tekst koji prilažem prepisan sa
fotografije koju sam načinio nakon pisanja žalbe.
CITAT:
KRITIKA: prema upravi
Kauflanda k.d. Karlovac!
"Nisam imao sitnog novca
za željezna kolica pa sam uzeo plastična. Natrpao sam ih puna
proizvoda te na kasi želio proizvode odvesti do auta. Želio sam kao
garanciju za kolica ostaviti osobnu iskaznicu. To nije bilo
dozvoljeno.
Dok sam došao sa željeznim
kolicima koje sam kasnije podignuo bila mi je djelomično strgana
biljka paprike koju sam kupio.
Pitanje za upravu Kauflanda
k.d.:
1) Objasnite mi riječ
"fleksibilitet" i što je "zadovoljstvo kupca"?
2) Da li ste ikad bili u
Njemačkoj i promatrali rad Kauflanda u Njemačkoj?"
Završen CITAT!
Dalje sam ispunio
formular sa pitanjima u "Knjizi prigovora", kako slijedi:
Je li Vaša reklamacija
riješena u poslovnici? - NE
Želite li odgovor na Vaše
primjedbe? - DA
Kupac: Dražen Katić
Datum: 24.06.2017
Na kraju moje pismene
žalbe ekstra sam napisao:
Molim odgovor pismenim
putem na slijedeću E-mail adresu: business-partner@gmx.net što je jasno vidljivo iz
priloženih fotografija!
Izgubivši tako moje vrijeme u
Kauflandu, a koje je bilo predviđeno za "brzu kupovinu"
uputio sam se autom prema izlazu. Na parkirnoj kućici sam dao moju
parkirnu karticu te od djelatnice Parkinga d.o.o. saznao da moram
platiti 14 kn parkiranje. Začudio sam se jer sam u Kauflandu proveo
manje od 90 minuta, a opće je poznato da je prvih 90 minuta u
prodajnim centrima u Europi besplatno.
Postavio sam pitanje: "Zašto
moram platiti parkiralište?"
Odgovor djelatnice: "Niste
potvrdili parkirnu karticu na blagajni!"
Moje pitanje: "Molim Vas
gdje piše da moram potvrditi parkirnu karticu?"
Odgovor: "Na parkirnoj
kartici!"
Zamilio sam djelatnicu
Parkinga d.o.o. da mi ponovo pokaže parkirnu karticu koju sam joj
dao.
Na parkirnoj kartici je
stajalo:
Kaufland Karlovac
Parking d.o.o.
Trg Josipa Broza 5
47 000 Karlovac
Upoznajte se sa uvjetima
korištenja na info tablama
kao što slijedeća slika i
prikazuje:
Odgovorio sam: "Na
parkirnoj kartici to ne piše."
Djelatnica je uzela karticu
natrag te izjavila: "Pisalo je prošli mjesec".
Moje pitanje: "Gdje se
nalaze info table. Ja ni jednu nisam vidio."
Djelatnica: "Nalaze se na
parking ulazu u Kauflandu"!
Platio sam 14 kn te autom
izišao iz parkirne garaže Kauflanda.
Cijela konverzacija između
djelatnice Parkinga d.o.o. i mene protekla je u ugodnom tonu.
Napominjem da je djelatnica Parkinga jako ljubazno odgovorila na sva
moja pitanja, bila je nasmijšena što je vrlo rijetka pojava
u prodaji u Republici Hrvatskoj. Iza mog automobila nije stajao niti
jedan drugi auto u redu. Djelatnica Parkinga d.o.o. si je uzela
vremena i nije me požurivala u mojoj namjeri da saznam na koji
način funkcionira parkiranje u Kauflandu Karlovac.
Po mojoj osobnoj procjeni ona
je odličan primjer kako se treba odnositi prema Hrvatskom potrošaču
u Domovini. S moje strane svaka pohvala!
Pošto sam izišao iz parkirne
garaže Kauflanda te ostavio automobil na drugom parkirnom mjestu na
ulici u blizini karlovačke tržnice, vratio sam se pješke do ulaza
da vidim gdje se nalazi info tabla za parkiranje. Info table nije
bilo već samo oznaka na kojoj je pisalo "Za sve naše kupce
90 minuta besplatnog parkiranja"! Oznaku prikazuju slijedeće
dvije slike:
Nije mi bilo jasno gdje se
nalazi info tabla na kojoj piše da se parkirna kartica mora na
blagajni potvrditi. Bolje sam se zagledao i vidio "info tablu"
većih dimenzija na lijevoj izlaznoj strani iz parkirne
garaže.
Od ulazne pozicije na kojoj
sam stajao i napravio gornje dvije fotografije nije se mogao
pročitati sitan napisani tekst. Otišao sam do lijeve izlazne strane
i zaista vidio sitno napisani tekst o "Potvrdjivanju
parkirne kartice na blagajni". Taj tekst se mogao jedino
pročitati ako se nalazite direktno na izlaznoj traci ispred info
table i jedino u slučaju da imate dobru dioptriju.
Moja pitanja za upravu
Kauflanda k.d. – Karlovac te upravu privatne tvrtke Parking
d.o.o.:
1. Zašto se "info tabla"
nalazi na lijevoj strani "izlazne trake", a ne na ulaznoj
traci?
2. Zašto su slova na "info
tabli" koja pišu o "potvrdjivanju parkirne kartice na
blagajni" toliko sitna da se jedva vide pročitat kada
stojite direktno ispred "info table"?
3. Zašto smatrate da vozač
koji ulazi automobilom u parkirnu garažu iz vožnje po ulaznoj traci
može vidjeti ono što jedva vidi pješak koji se nalazi na lijevoj
"izlaznoj traci" direktno ispred "info table"?
4. Zašto više na parkirnoj
kartici ne piše da se mora potvrditi na blagajni kao što je to
slučaj prije bio?
5. Da li je sve gore navedeno
propust uprave Kauflanda k.d. Karlovac i privatne tvrtke Parking
d.o.o. i tko je za taj propust iz uprave odgovoran?
6. Da li smatrate da potrošač
koji Vam donosi novac i profit treba snositi i plaćati cijenu Vaših
propusta?
7. Ako nije učinjen propust i
nitko ne snosi odgovornost iz uprave obadvije tvrtke, da li se radi o
namjernom zbunjivanju i "nelegalnom otuđivanju novca"
posebno stranih turista i Hrvatskog Iseljeništva koje se nalazi u
posjeti Domovini Hrvatskoj? Ako je to slučaj molim javno očitovanje!
Djelatnice na blagajni
Kauflanda te u naplatnoj kućići parkinga su bile ljubazne i
profesionalne. Sa moje strane svaka pohvala te ih predlažem za
"djelatnice mjeseca" kako u tvrtci Kaufland
k.d. Karlovac tako i u privatnoj tvrtci Parking d.o.o.
Zamoljavam da se istraži tko
je u Upravi obadvije tvrtke odgovoran za gore navedene propuste u
kojima sam ja kao "potrošač" kako financijski tako i
vremenski oštećen. Zamoljavam da me se izvijesti koje su sankcije
poduzete protiv onih rukovodioca koji su odgovorni za propuste.
I
zadnja opaska,
Kada sam ostavio proizvode na
kasi Kauflanda i išao po željezna kolica nije ih bilo u prizemlju
nego sam krenuo na kat da ih podignem. Vozeći se posmičnim
stepenicama vidio sam kako iz garaže dvije djelatnice guraju
najmanje tri metra spojenih kolica prema posmičnim stepenicama.
To me je zapanjilo. U
Njemačkoj u Kauflandu posebno su zaposleni eksterni ljudi na
"mini-job bazi" (450 € mjesečno) koji obavlaju te
poslove, a naravno ne obavljaju istovremeno i prodaju proizvoda. U
Njemačkoj nikada nisam vidio žene koje guraju prazna
kolica prema mjestu za posudbu, već te poslove obavljaju
redovito muškarci.
Ja osobno znam koliko su ta
kolica teška jer sam jednom kada sam išao u kupovinu u Stuttgartu
pomogao djelatniku koji je sam ta kolica gurao. Ja znam da to nije i
ne smije biti posao za žene.
Poštovane
dame i gospodo iz Kauflanda k.d. Hrvatska,
Da li ste se ikad zapitali
kakvu sliku na potrošača ostavlja prizor guranja praznih kolica od
strane žena koji sam ja vidio?
Da li ste se zapitali kako se
osjećaju Vaše zaposlenice koje pored cijelog stresa na blagajni
imaju obavezu gurati i željezna kupovna kolica?
Da li smatrate da je
Kauflandu-Njemačka svejedno kako se radi u pojedinim
poslovnicama izvan Njemačke i da li oni odobravaju takav odnos prema
zaposlenicima?
Da li u opisu radnog mjesta
Vaših zaposlenica i potpisanim radnim ugovorim stoji "guranje
praznih željeznih kolica na mjesto za posudbu"?
I zadnje, da li ste se
zapitali kakvu sliku opisani prizor ostavlja na njemačke i domaće
državljane koji provode godišnji odmor u Domovini Hrvatskoj te
kupuju proizvode u Kauflandu k.d. Karlovac?
Ja Vas zamoljavam da mi
odgovorite na ona pitanja koja sam postavio u "Knjizi prigovora"
prije više od mjesec dana, jer ja ostvarujem pravo na odgovor po
Zakonima Republike Hrvatske te europskim Zakonima o zaštiti
potrošača.
S dužnim štovanjem!
Dražen Katić
Stuttgart, 27.07.2017
1011/17/18 28.07.2017.
OdgovoriIzbrišiPoštovani g. Katić,
Vi ste se požalili Kauflandu koji Vam nije odgovorio.
Prema članku 10 Zakona o zaštiti potrošača morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana od dana kada ste se požalili.
Predlažemo da ih radi neodgovaranja prijavute tržnim inspektorima
Ministarstvo gospodarstva - Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Ulica grada Vukovara 78 , 10000 Zagreb -Tel: 01 610 9771 , 01 610 6111 (centrala) -E-mail: prijave@mingo.hr
Poštovani,
OdgovoriIzbriširazumijem Vašu ljutnju, no, neću procjenjivati jeste li u pravi ili
ne, jer to ni ne tražite.
Do sada ste uradili što ste trebali, te Vam je na raspolaganju sukladno
čl. 10. stavak 5. (Trgovac je dužan u pisanom obliku odgovoriti na
prigovore iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka u roku od 15 dana od dana
zaprimljenog prigovora.) Zakona o zaštiti potrošača slijedeći korak tj.
mogućnost, a to je prijava Gospodarskoj inspekciji Ministarstva
gospodarstva.
Predviđena kazna za to što Vam nisu odgovorili je sukladno čl. 138. st.
13. (u pisanom obliku ne odgovori na zaprimljeni prigovor potrošača iz
članka 10. stavka 1., kao i na pisane prigovore potrošača zaprimljene
putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte najkasnije u roku od
15 dana od dana zaprimljenog prigovora (članak 10. stavak 5.)) je
10.000,00 do 100.000,00 kuna kojom će se kazniti za prekršaj trgovac –
pravna osoba.
Prijavu možete predati na jedan od slijedećih načina:
- putem elektroničke pošte: prijave@mingo.hr na propisanom obrascu PRIJAVA
POTROŠAČA TRŽIŠNOJ INPEKCIJI
- putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača (CISZP)-
https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp
- putem pošte na adresu:
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA
UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE U GOSPODARSTVU
Ulica grada Vukovara 78, 10 000 Zagreb
-osobno u Pisarnici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
Obrazac prijave Vam je u privitku.
Nadam se da sam Vam bar malo pomogao, ako imate još kakvih nejasnoća, na
raspolaganju sam !
Srdačan pozdrav !
Željko Tomašić
P.S.
Kad idete u bilo koju članicu EU, možete se obratiti za savjete ECC u toj
zemlji, kod nas je to ECC Hrvatska http://ecc-croatia.hr/
P. P.S. Zakon o zaštiti potrošača ni u Hrvatskoj ni u ostalim članicama EU
ne poznaje status potrošača "Iseljeni Hrvat" ;)
Nema na čemu, no moj osobni stav je da u Kauflandu u Hrvatskoj ne rade
OdgovoriIzbrišiništa što im nije naloženo od gazde iz Njemačke. A za gazde iz Njemačke
smo mi primitivni balkanci koji krademo po njihovom Kauflandu, pa treba
biti bezobrazan prema kupcima.
Da ste počeli s njima razgovarati na njemačkom, lizali bi Vam pete. Osobno
sam kao predsjednik ROZP više puta prijavljivao Kaufland zbog bahatoga i
omalovažavajućeg ponašanja, ni nijedna inspekcija NIKADA nije postupila
prema prijavi, jednostavno u Hrvatskoj ne smiju ulazizi u nadzor u strane
trgovačke lance.
Vjerojatno niste primijetili da u Kauflandu i Lidlu ne postoje kamere, ali
postoji osigarnje fizičkim osobama. Zaštitati šeću među kupcima u obja
trgovačka lanca i prate hoće li tko što ukrasti i ako se samo posumnja
odvode kupca u posebnu prostoriju gdje ga detaljno pretresaju, tražeći čak
da se skine do gola.
Ja sam često u Njemačkoj i bio sam tamo u Kauflandu i Lindlu, pa sam baš
obratio pozornost na to. Zaštitare nisam nigdje vidio ili ih nema ili su
se dobro sakrili :) :). A u Hrvatskoj, pošto sam aktivist u Pokretu za
zaštitu potrošača sam više puta rekao zaštitaru i u Kaufladnu i u Lidlu da
se makne od mene ili ću zvati policiju, jer me iritira :) :).
Srdačan pozdrav !
Željko
OdgovoriIzbrišiPoštovani gospodine Katić,
srdačno zahvaljujemo na Vašem javljanju od 02.08.2017.
Najiskrenije se ispričavamo zbog nezadovoljstva iskazanim u Vašem dopisu.
Naime, odgovor na Vaš prigovor smo proslijedili u zakonskom roku, Vama i poslovnici, međutim dogodila se pogreška prilikom unosa Vašeg e-mail-a, što se vidi na slici u prilogu. Također, Vas moramo obavijestiti da se odgovor na Vaš prigovor u pisanom obliku nalazi na Info pult od 26.6.2017.
Kaufland Hrvatska nastoji pratiti europske trendove poštujući Zakone RH i zakone o pravima potrošača.
Djelatnice Službe za potrošače, moraju svakom kupcu odgovoriti na sva pitanja, želje i prigovore u zakonskom roku, kako usmene tako i pismene te nas je, iskreno, Vaša kritika jako dojmila. Nama je svaki kupac bitan, ali nastojimo, pogotovo u vrijeme godišnjih odmora i ekspanzije turista u Lijepu našu, pokazati kako Služba za potrošače može i mora djelovati, opravdajući samo ime Kaufland
Svjesni činjenice cijele situacije, samim tim što ste i dio Vašeg posjeta Domovini izdvojili da posjetite naš trgovački centar i dali nam povjerenje, ljubazno Vas molimo da uvažite našu ispriku.
Jako nam je žao što ste imali razloga za nezadovoljstvo radi nemogućnosti iznošenja plastičnih košarica izvan poslovnice. Međutim, sukladno internacionalnim smjernicama, crvene košare koriste se samo u svrhu kupovine unutar prodajnog prostora te se nažalost ne mogu iznositi niti koristiti van prodajnog prostora.
Što se tiče Vašeg upita vezanog za table s obavijesti o ovjeri računa, provjerom u samoj poslovnici smo dobili obavijest da se nalazi na 4 točke: na početku uspona na parkiralište prije rampe, na samom parkirnom automatu, prije pokretnih stepenica u predvorju poslovnice te na izlazu prije naplatne kućice.
Obzirom na lokaciju i frekventnost samog parkirališta, ovo pravilo je uvedeno kako bi našim kupcima omogućili nesmetanu kupovinu u trajanju od 90 minuta.
Zahvaljujemo na razumijevanju te se nadamo da će te prilikom sljedećeg posjeta Domovini, posjetiti naš centar, gdje ćemo nadamo se, opravdati povjerenje i da će te se vratiti doma s lijepim i pozitivnim utiscima.
Srdačan pozdrav,
Vaša
Kaufland Služba za potrošače
Zorica
Tel.: 0800/223 223
Budući da se konstantno želimo razvijati, rado bismo čuli povratnu informaciju o našoj Službi za potrošače putem ovog Link-a
www.kaufland.hr
Kupci su najzadovoljniji Kauflandom!
Dokazano!
Kaufland Hrvatska k.d.
Vile Velebita 6 - 10040 Zagreb
Postovane dame i gospodo,
OdgovoriIzbrišiVi meni niste odgovor u propisanom roku od 2 tjedana uputili na moju zalbu vec sad. Od tada je proslo 6 tjedana.
Citiram odgovorkoji sam dobio od udruge za zastitu potrosaca:
"Poštovani g. Katić,
Vi ste se požalili Kauflandu koji Vam nije odgovorio.
Prema članku 10 Zakona o zaštiti potrošača morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana od dana kada ste se požalili.
Predlažemo da ih radi neodgovaranja prijavute tržnim inspektorima
Ministarstvo gospodarstva - Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Ulica grada Vukovara 78 , 10000 Zagreb -Tel: 01 610 9771 , 01 610 6111 (centrala) -E-mail: prijave@mingo.hr"
Ja sam prijedlog Udruge za zastitu potrosaca razmotrio i kako su mi oni predlozili prijavio sam Kaufland - Karlovac 31.07.2017
na propisanom obrascu Trzisnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva.
Jucer sam dobio odgovor od Ureda Predsjednice gdje mi se takodjer savjetovalo da Vas prijavim Ministastvu gospodarstva.
Ovaj odgovor koji ste mi proslijedili sada, 4 tjedna nakon isteka roke nije odgovor nego hrpa napisanih floskula. Vi u pismu tvrdite da postoje cetiri table na kojima se jasno vidi da se racun mora nablagajni potvrdit. Iako sam Vam ja u pismu poslao slike ulaza u garazu gdje je jeano vidljivo da te table nema, vec postoji jedna mala tabla na kojoj jedino pise da seprvih 90 minuta ne naplacuje, Vi mene Vasim odgovorom vrijedjate i iznosite novu neistinu.
Da ste procitali pazljivo Zakon o zastiti potrosaca, ne bi meni ostavljali odgovor na pultu, vec bi ga meni osobno uputili u navedenom roku na moju citljivo napisanu Email adresu.
Kao sto se jasno vidi iz prilozene slike moje napisane zalbe koju sam Vam poslao - moja je email adresa je citko napisana. A da nije citko napisana ne bi ni sada odgovorili na nju jer ja Vas odgovor ne bi primio.
Ovim Vasim odgovorom me ponovo vrijedjate, sto Vam nikako ne moze sluzit na cast. Vas odgovor je neprofesionalno napisan, obiluje lazima iako ste dobili slike kako moje prijave tako i ulaza u sam objekt Kauflanda.
Ako Ministastvo Gospodarstva ne pokrene postupak prema Vama ja cu i Ministarstvo gospodarstva i Vas prijaviit Udrugama za zastitu potrosaca pri Europskoj Uniji te Europskoj Komisiji.
Pozdrav iz Stuttgarta.
Drazen Katic
Poštovani g. Katiću,
OdgovoriIzbrišižao nam je da ste doživjeli neugodnosti tijekom kupovine u trgovini Kaufland u Karlovcu.
S obzirom na to da navedena problematika nije u nadležnosti zastupnika u Europskom parlamentu preporučujem kako biste prvo trebali iscrpiti sve mogućnosti u Hrvatskoj.
Odnosno, provođenje Direktive EU-a o pravima potrošača u nadležnosti je država članica.
U Hrvatskoj djeluje besplatno Savjetovalište za zaštitu potrošača: http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/
Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske: http://www.potrosac.hr/
Pri kupnji u drugoj državi članici pravnu zaštitu možete zatražiti na više načina:
- neformalno rješavanje sporova: mogli biste se prvo pokušati dogovoriti oko rješavanja spora neposredno s trgovcem ili se za pomoć obratiti udruzi za zaštitu potrošača u svojoj zemlji.
- izvansudski postupci: možete pokušati riješiti vaš problem postupcima alternativnog ili internetskog rješavanja sporova.
- sudski postupak: povrat novca od trgovca iz druge države članice EU-a možete dobiti postupkom za sporove male vrijednosti i platnim nalogom.
Također se možete obratiti i jednom od Europskih potrošačkih centara
- Oni vas mogu obavijestiti o vašim pravima u skladu sa zakonodavstvom EU-a i nacionalnim zakonodavstvom o zaštiti potrošača,
- Savjetovati o mogućim načinima praćenja rješavanja vaše potrošačke pritužbe,
- pomoći mirno riješiti spor s trgovcima u inozemstvu od kojih ste kupili robu ili usluge, bilo na internetu ili osobno,
- uputiti odgovarajućem tijelu ako vam mreža Europskih potrošačkih centara ne može pomoći.
Europski potrošački centri mogu vam pomoći besplatno ako:
- imate problem s trgovcem u drugoj državi članici EU-a,
- ste već podnijeli pisanu pritužbu trgovcu,
- podnosite pritužbu u svoje ime, a ne u ime poduzeća.
Kontakti Europskog potrošačkog centra u Hrvatskoj su:
European Consumer Centre
Ulica grada Vukovara 78, Zagreb
fax: +385 1 610 91 50
e-adresa: ecc-croatia@mingo.hr
Osobni savjeti: e-adresa: savjeti-ecc@mingo.hr
S poštovanjem,
--
Jelena Gazivoda
Asistentica u Središnjem uredu u Zagrebu
Ulica kralja Zvonimira 17 (prizemlje-poseban ulaz)
10 000 Zagreb
Hrvatska
info@petir.eu
Tel: +385 1 7888 609