utorak, 26. prosinca 2023.

Vaš zastupnik za općinu LEKENIK - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


 Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina LEKENIK!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja općine LEKENIK. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine LEKENIK na izborima za Sabor?

Općinu Lekenik čine 18 naselja, a nalazi se u Sisačko moslavačkoj županiji. Općina Lekenik je nadaleko poznata jer se u njoj nalazi jedno od dva SOS Dječja sela u Hrvatskoj, a koje nosi naziv  "SOS Društveni centar Hermann Gmeiner". 

Od 2002. godine financijski sam pomagao SOS Kinderdorf e.V. u Njemačkoj. Od 2021. godine preselio sam se u Hrvatsku te u okviru umjetničkih izložbi nastavljam pomagati SOS Dječje selo Hrvatska, a samim time i selo u Lekeniku.

Na slijedećem videu je moj kratki osvrt iz Lekenika!

Sa radošču sam posjetio "SOS Društveni centar Hermann Gmeiner" u samom Lekeniku!

Ispred zgrade općinske vlasti u Lekeniku! 

 Spomenik poginulim i nestalim Hrvatskim braniteljima u Lekeniku!


Kao zastupnik za 7. izbornu jedinicu zalagat ću se za daljnju popularizaciju općine Lekenik posebno među stanovništvom Njemačke s ciljem daljnjeg financijskog pomaganja SOS dječjeg sela Hrvatske i  "SOS Društvenog centra Hermann Gmeiner" u Lekeniku. Zalagat ću se da mlade generacije ne napuštaju Lekenik, već da mogu u svojoj općini živjeti od svog rada. Zalagat ću se za daljnji razvoj sporta u Lekeniku posebno nogometa i Tae-Kwon-Doa.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokruži LISTU BROJ 8

Zaokruži REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u općini LEKENIK!

Živio Lekenik!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu LEKENIK!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

1 komentar:

  1. This is my first time visit at here and i am actually
    pleassant to read all at alone place.

    OdgovoriIzbriši