četvrtak, 13. srpnja 2017.

PITAMO VAS Mislite li da je ministar Marić znao pravo stanje u Agrokoru?

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "direktno.hr", 11.07.2017

http://direktno.hr/direkt/pitamo-vas-mislite-li-da-je-ministar-maric-znao-pravo-stanje-u-agrokoru-91571/

"Nisam lagao, niti sam ikad to činio. Svoju funkciju ministra financija uvijek sam i dalje shvaćam vrlo ozbiljno i odgovorno', rekao je Marić o dokumentaciji koju je objavio Nacional.

 Ministar financija Zdravko Marić u utorak je "ponovnom reciklažom" nazvao pisanje tjednika Nacional da je pri davanju suglasnosti za kredit HBOR-a Agrokoru krajem prošle godine znao za stanje u tom koncernu te ponovio kako nije lagao kada je govorio da o stanju u Agrokoru nije znao dok to nije postalo javno poznato.


"Nisam lagao, niti sam ikad to činio. Svoju funkciju ministra financija uvijek sam i dalje shvaćam vrlo ozbiljno i odgovorno i uvijek sam govorio javno temeljem činjenica, informacija i svega onoga s čim sam raspolagao", izjavio je Marić odgovarajući na pitanja novinara u okviru konferencije HNB-a i MMF-a 'Ubrzavanje realne konvergencije u središnjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi - uloga upravljanja i institucija'.

Tjednik Nacional u novom je broju, naime, objavio dokumentaciju Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR) prema kojoj je Uprava banke krajem 2016. bila upoznata s problemima u Agrokoru, a usprkos tome je odobrila kredit od 48,3 milijuna eura.

PITAMO VAS - Mislite li da je ministar financija Zdravko Marić znao pravo stanje stvari u Agrokoru?




SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Nezavisna liste ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO) ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE:

Nema komentara:

Objavi komentar