petak, 16. rujna 2022.

SVEN ĐIKIĆ - Kandidat sam na Županijskoj neovisnoj listi za Skupštinu HBŽ/K10!

Dragi prijatelji velika većina vas već zna, a evo i za one koji to ne znaju.
 
Kao mladi politolog konačno sam se odlučio aktivirati u politici.
 
Kandidat sam na Županijskoj neovisnoj listi za Skupštinu HBŽ/K10. 
 
Zašto ŽNL?
Zato što mi nude priliku da budem ono što i jesam svoj cijeli život a to je #Neovisan!
Neću puno pričati o sebi, jer ću to kroz djela pokazati ukoliko dobijem dovoljno glasova.
Mislim da se ne trebamo više osvrtati što je bilo, tko je kriv, tko je prav.
 
Ostavimo prošlost neka bude dio povijesti, a mi zajedno krenimo u novu i bolju budućnost. Najbitnije od svega je da zadržimo mlade ljude da ne odlaze u druge zemlje. Tako će spoj struke i mladosti uspjeti napraviti nešto za naš grad i županiju .Volim Livno! Tipični sam livnjak. Želim ostati tu.#Bitisvoj na svome. 
 
Zato pozivam sve vas da izađete na ove izbore jer važno je iskoristiti svoje pravo na glas!
 

 

Nema komentara:

Objavi komentar