srijeda, 20. travnja 2016.

Tisak s Paketomatom počinje konkurirati tradicionalnim dostavljačima!

Tekst je citiran iz online portala "PoslovniPuls", dana 15.04.2016

http://www.poslovnipuls.com/2016/04/15/tisak-s-paketomatom-pocinje-konkurirati-tradicionalnim-dostavljacima/

"Tisak od sada u cijeloj Hrvatskoj, na više od 50 lokacija u svim većim hrvatskim gradovima kao što su Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Dubrovnik, Šibenik, Zadar, Karlovac i drugi, nudi svoju novu, inovativnu logističku uslugu – Paketomat…

Ukupna vrijednost investicije Tiska u ovaj projekt iznosi deset milijuna kuna. Usluga Paketomata dodatno je unaprijeđena suradnjom s novim online mallom Abrakadabra kao strateškim partnerom, u kojem kupci vrhunskih domaćih i svjetskih brendova imaju i mogućnost odabira inovativne, jednostavne i povoljne usluge dostave putem Paketomata u bilo koje doba dana,“ izjavio je Hrvoje Kraljević, predsjednik Uprave Tiska.

Paketomat služi kao mjesto dostave kod kupnje putem interneta, no i kao klasično mjesto s kojeg se šalju i zaprimaju paketi. Slanje i preuzimanje paketa moguće je u svega 7 sekundi, u nekoliko jednostavnih koraka. Korisnik dobije SMS poruku ili e-mail s jedinstvenim PIN i QR kodom za otvaranje pretinca te u bilo koje vrijeme preuzima pošiljku skenirajući QR kod ili unoseći PIN kod na ekranu Paketomata. Slanje pošiljke putem Paketomata također je vrlo jednostavno, online rezervacijom i uplatom na stranici www.paketomat.hr, nakon čega putem sms i/ili e-mail obavijesti stiže potreban kod za otvaranje pripadajućeg sandučića na Paketomatu, navodi se u priopćenju.

Uz dostupnost usluge 0-24, jednostavnost i brzinu korištenja, rasprostranjenost na atraktivnim lokacijama u Hrvatskoj, prednost Tisak Paketomata je svakako i cijena od 15 kuna za paket, s obzirom da se radi o jednoj od najjeftinijih opcija dostave paketa. Također, inovativnost usluge potvrđuje interakcija s korisnikom putem videa, glasa i personaliziranih multichannel poruka. „Tisak je u 2015. godini znatno ulagao u informatizaciju i unaprjeđenje tehničkih i idejnih rješenja koja su uporište usluge Tisak paket. Uvedeno je obavještavanje putem SMS poruka, unaprijeđen je sustav track&trace za praćenja paketa, a pokrenuta je i nova web-stranica Tisak paket, putem koje korisnici mogu još jednostavnije i brže kreirati svoje narudžbe,“ istaknuo je Darko Gašpar, direktor sektora kurirskih usluga u Tisku.

Kompanija Tisak vodeći je nacionalni distributer tiskovina i duhanskih proizvoda i vodeći maloprodajni lanac kioska s gotovo 1.200 prodajnih mjesta diljem Hrvatske. Implementacijom nove strategije diverzifikacije poslovanja, Tisak želi postati vodećim mjestom za cijeli niz brzih financijskih i logističkih usluga koje će nuditi svojim kupcima, navodi se u priopćenju.
Osim kontinuiranog unaprjeđenja postojećeg, osnovnog segmenta poslovanja, kompanija se razvija i investira u nove segmente, koji su postali prepoznatljivi na tržištu: kurirske usluge, financijske i elektroničke usluge te zbrinjavanje neopasnog otpada.

Kompanija je dosada uspješno uvela više financijskih usluga na kioske (plaćanje računa, usluge mjenjačnice, Moneygram i druge), a u 2015. godini dodatno je investirano 25 milijuna kuna u povećanje sigurnosti provođenja financijskih transakcija na prodajnim mjestima, čime je stvoren preduvjet za daljnji rast i razvoj ovog segmenta poslovanja. U protekloj je godini uloženo i 10 milijuna kuna u modernizaciju više od 60 Tiskovih prodajnih mjesta sa ciljem pružanja što kvalitetnije usluge krajnjim korisnicima.

KOMENTAR:

Paketomati postaju uskoro u Republici Hrvatskoj ono sto su vec godinama "bankomati" u sektoru financijskih poslova. Velika prednost lezi kao i kod bankomata za novac da vas paket mozete poslati takodjer i nedjeljom i praznikom kada su u pravilu posta i druge dostavne tvrtke zatvorene. 

Naravno da je to za nas gradjane velika pogodnost, a i sama povoljna cijena odgovara prosjecnom potrosackom dzepu. Konkurencija na svim podrucjima poslovanja smanjuje u pravilu cijenu proizvoda ili usluge. Tako ce vjerovatno biti i sa cijenama u podrucju dostave paketa. 

Medjutim kao sto svi znama svaka medalja ima dvije strane. Uvodjenjem bankomata za novac koji su nama gradjanima olaksali zivot nekima je zivot zagorcan. Banke su nakon uvodjenja bankomata u pravilu trebale manje zaposlenika te je u nekim slucajevima doslo i do zatvaranja nekih bankarskih filijala. Uvodjenje paketomata omogucava lagodniji zivot gradjana ali istovremeno smanjuje potrebu za postojecom radnom snagom na podrucju dostave. 

Masine i softver sve vise zamjenjuju covjeka kao radnu snagu. Kada se to dogodilo pocetkom industrijalizacije (prva industrijska revolucija) radnici su poceli unistavati strojeve kako ne bi izgubili svoj "kruh". Danas je to vjerovatno nemoguce. Nove tehnologije su nas toliko fizicki i emocionalno vezale da postepeno postajemo robovi vlastite tehnologije.

 Jednostavan primjer je nase slatko robovanje "smartfonu". Kako pronaci ravnotezu izmedju zaposljavanja radnika kao preduvjeta odrzive ekonomije i s druge strane "zaposljavanja" masina i softvera tesko je odgovoriti. Da li ce u buducnosti covjek samo servisirati rad strojeva i programa ili cemo prepustiti da sve poslove obavljaju masine za nas pokazati ce skora buducnost. 

Ugodan dan

Drazen Katic 

Nema komentara:

Objavi komentar