subota, 21. listopada 2023.

Vaš zastupnik za grad GOSPIĆ - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaš grad GOSPIĆ!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja GOSPIĆA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat grada GOSPIĆA na izborima za Sabor?

Grad Gospić me izuzetno impresionira kao diplomiranog inženjera, ali i kao političara. Grad Gospić (Smiljan) je dao po meni najvećeg znanstvenika svih vremena - Nikolu Teslu! Grad Gospoć (Veliki Žitnik) je dao po meni najvećeg hrvatskog političara, oca Hrvatske Domovine - Dr. Antu Starčevića!

Pošto volim umjetnost i sam slikam, moram spomenuti velikog gospićkog slikara Miroslava Kraljevića!

Nedirnuta priroda Gospića, Nacionalni park Paklenica, Park prirode Velebit, rijeke Lika, Novčića i Bogdanica, Kruščićko jezero, Velnačka glavica, park šume Jasikovac, špilje Ostrovica i Pčelinja idealne su za cjelogodišnji pješački, biciklistički, lovni, ribolovni i eko-etno turizam. Ekološka poljoprivreda i stočarstvo dodatne su mogućnosti razvoja područja grada Gospića.

Kao vaš zastupnik zalagat ću se za jači ekonomski razvoj područja grada Gospić u Ličko senjskoj županiji. Posebno ću se zalagat za popularizaciju Gospića kao turističke destinacije kod njemačkih turista. Zalagat ću se i za povrat iseljenih stanovnika Gospića te povrat generacija rođenih u Iseljeništvu na ognjišta svojih djedova i baka. 

Na slijedećm videu je moja kratka izjava iz Gospića!

 Ispred zgrade Gradske vlasti (uprave) u Gospiću!

U gradskom parku u Gospiću!

Memorijalni centar "Nikola Tesla", rodna kuća i crkva u Smiljanu!


Moj kratki videozapis iz Smiljana!


Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u gradu GOSPIĆU!

Živio Gospić!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za grad GOSPIĆ!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar