nedjelja, 8. listopada 2023.

Vaš zastupnik za grad KARLOVAC - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša grad KARLOVAC!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja KARLOVCA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat grada KARLOVCA na izborima za Sabor?

U Karlovcu sam išao u srednju školu, odlazio u disco u Hrvatski dom i trenirao u tereteni kod Duleta sa mojim prijateljima.

Danas sam u Karlovcu nekoliko puta tjedno i posjećujem redovno sportske i kulturne manifestacije, kao i zanimljiva predavanja, izložbe i sajmove. Na Danima piva sam obavezno!

Na slijedećem kratkom videu možete pogledati moju izjavu iz Karlovca ispred zgrade Gradskog poglavarstva!         


Kao student dobrovoljac 1991. godine priključio sam se na dugoreškoj bojišnici obrani Domovine. Nakon toga 1992. godine priključujem se 110. Karlovačkoj brigadi te odlazim na Turanj braniti Karlovac i Hrvatsku! Na Turanj odlazim često, bilo na neku obljetnicu, predavanje ili posjetiti Muzej Domovinskog rata!

Moj kratki video osvrt sa otvorenog dijela Muzeja Domovinskog rata na Turnja!

 

Karlovac je turistički grad. Mnogobrojne manifestacije kulturnog ili sportskog karaktera obilježavaju cijelogodišnji turizam u Karlovcu. Kao vaš zastupnik zalagat ću se za daljnji razvoj cjelogodišnjeg turizma u Karlovcu te propagirati Karlovac kao turističku meku posebno kod njemačkih turista.

Kao diplomirani inženjer nikada ne propuštam izložbu inovacija u Karlovcu koja me svaki puta svojim izumima ponovo oduševi! Grad Karlovac je važan povijesni (1579. god.) i trgovački grad , ali i važan industrijski grad. Kao vaš zastupnik zalagat ću se za daljnji razvoj industrije te malog i srednjeg obrta u Karlovcu. Povezat ću ekonomski Karlovac sa njemačkom pokrainom Baden-Württembergom i gradom Stuttgartom koji je ekonomski motor cijele Europe. Karlovčani neće više iseljevati, već će se vraćati u svoj rodni grad.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u gradu KARLOVCU! 

Živio Karlovac!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za grad KARLOVAC!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar