petak, 6. listopada 2023.

Vaš zastupnik za općinu PLAŠKI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina PLAŠKI!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja PLAŠKOG. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine PLAŠKI na izborima za Sabor?

Moji dobri poznanici sa kojima sam se družio u Stuttgartu prije nekoliko godina preselili su se u Plaški, gdje su nastavili sa svojim poslovima i životom. Mnogo puta sam sa njima pričao o Plaškom, razvoju i mogućnostima koje nudi vaša općina.

Plaški se nalazi na migrantskoj ruti zbog svoje blizine Bosne i Hercegovine. Kao vaš zastupnik zalagat ću se da stanovništvo Plaškog ne bude izloženo opasnostima uslijed migracija.

Pošto se Plaški nalazu okružen prirodom i u kome živi ljubazno stanovništvo, zalagat ću se za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Plaškom. Prvi puta se Plaški spominje 1163. godine u dokumentima Splitske nadbiskupije. U okolici Plaškog je pronađen i antički novac. Zajedno sa obrambenom kulom, protuturskom utvrdom Plaški možemo razvijati u pravcu povijesno-kulturnog turizma. Sve predispozicije za ekološki uzgoj voća, povrća i sitnog stočarstva postoje u Plaškom. 

Na slijedećem kratkom videu možete pogledati moju izjavu iz Plaškoga!


U samom centru Plaškog nalazi se lijepa Pravoslavna crkva Vavedenje Presvete Bogorodice sagrađena davne 1755. godine!

Također u samome centru Plaškog nalazi se spomenik prvom Hrvatskom predsjedniku Dr. Tuđmanu!

 Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u općini Plaški!

Živio Plaški!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu PLAŠKI!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar