srijeda, 18. siječnja 2023.

DUGA RESA MOŽE BOLJE - mentalitet "Malog zeke"!


 Neki dan sam imao skup u Zagrebu i žurio se na vlak. Pošto sam već kasnio, ubrzano sam prešao pola puta te sustignuo osobno vozilo koje je sačekalo moj susret. Došavši do vozila otvorio se prozor suvozaža i netko je iz auta oštro i neljubazno dobacio: "Čuj Katiću......"!

Prekinuo sam ga odmah odvraćajući: "Kasnim na vlak, mahni kad se drugi put vidimo"! U automobilu je bio jedan od vijećnika u Gradskom vijeću Duge Rese te kao suvozač njegova gospođa supruga"!

To dobacivanje me malo zateklo jer sam navikao 22 godine živeći u Stuttgartu da mi se ljudi obraćaju sa "Gospodine Katiću", a kada su nešto pitali formulirali su: "Gospodine Katiću, mogu li vas nešto pitati".

Vrativši se u Domovinu u ljeti 2021. doživio sam različite vrste primitivizma u komunikaciji. Ljudi su me pitali. "Zašto sam se vratio i kada ću natrag?", "Od čega ću živjeti?". Govorilo mi se "da neznam ni Hrvatski jezik". Pošto govorim i pišem nekoliko jezika mogao sam si priuštiti da u 22 godine Iseljeništva zaboravim po koju riječ Hrvatskoga.

Međutim vratimo se temi, odnosno našem gradskom vijećniku koji je dreknuo iz automobila. Ja ne želim nikako otkriti njegov identitet pa ću ga u ovom članku nazvati "Mali zeko"!

Zašto me je "Mali zeko" svojom drekom zatekao?

Ne zato što je glasno viknuo, već zato što je naš "Mali zeko" za glavu niži od mene i 30 kg lakši od mene. Ako želite nekoga drekom prestrašiti morate biti veći i teži od njega, inače to čisto psihološki ne funkcionira.

Možda je naš "Mali zeko" želio impresionirati gospođu suprugu. Ako mu je to bio cilj, onda mu ne mogu ništa zamjeriti. 

Međutim možda je naš "Mali zeko" po partijskoj liniji dobio zadatak da drekne, pa potom pobjegne. Sve su to naravno špekulacije, pravi razlog neka zapravo ostane naša zajednička tajna.

Kao visoki policijski časnik a.D. moram razjasniti pojam "dreke"!

1. Tko se na javnom mjestu svađa, tuče, galami, taj čini prekršaj i policijski službenik može podnijeti prekršajnu prijavu.

2. Tko na javnom mjestu vrijeđa drugoga iznoseći neistine ili ružne riječi čini kazneno djelo "Uvrede" za koje slijedi kaznena prijava općinskom državnom odvjetništvi, tj. DORHU!

Upozoravam da "Mali zeko" ali i drugi Gradski vijećnici pripaze da se ne ulove u zamku "Prekršajne prijave" ili "Kaznene prijave"!

Zašto ljudi galame?

Prije svega galame da bi ustrašili drugoga ili odbili napad jačeg ili brojnijeg napadača. Ponekad se galami da bi se skrenula pažnja "nježnijeg spola" i lakše ušlo u "flirt"!

Pošto naš "Mali zeko" nije bio samnom u "flirtu", a nije mu prijetila od moje strane nikakva opasnost, očito je pokušao da me zastraši!

Međutim, kako da zastrašite nekoga tko nema straha?

1991. kao student dobrovoljac javio sam se u redove tek oformljene Hrvatske vojske. Prošao sam užas rata na Logorištu, a potom 1992/1993 na Turnju kojeg smatram drugim Vukovarom. Nisam se bojao četnika, a danas bi se trebao bojati "Malog zeke"?!


 

U borbenom sektoru imam provedena 1744 dana. Koliko ima dana provedenih u borbenom sektoru naš "Mali zeko"?

Međutim idemo dalje. Često čujemo uzrečicu "Heroj u ratu, kukavica u miru"! Ako je naš "Mali zeko" apelirao na tu uzrečicu, opet ga moram razočarati. Od svoje šeste godine bavim se borilačkim sportovima. Pošto sam radio u MUP-u pa potom u SZUP-u morali smo redovno obnavljati Judo i zahvate policijskog privođenja. Kada sam 1999. otišao u Njemačku, gotovo 20 godina imao sam dodatan posao (pored mog pravog zaposlenja) u jednoj SECURITY tvrtci, često na poslovima osiguranja i zaštite štićene osobe. Htio ili ne opet sam morao trenirati. Kada nisam trenirao na poslu, trenirao sam (boks) u fitnes centru "Mc Fit" u kome sam bio član gotovo 5 godina. Nikada nisam nikoga prvi udario, a da nisam bio napadnut. 

Zastrašivanje danas ne funkcionira. Najčešća zastrašivanja koja sam doživio od kada se bavim politikom bila su preko interneta, možda 2 puta sa velike udaljenosti, ali do danas nitko nije na metar stao ispred mene i počeo me zastrašivati. Za tako nešto treba ipak imati "ja..a"!

Našem "Malom zeki" bi savjetovao, ako ima neki problem, da se obrati svome partijskom vođi zaduženom za Dugu Resu.

Moj nivo komunikacije su predsjednici ili tajnici stranaka i udruga od "centra na desno". Pošto stranka "Malog zeke" nije od "centra na desno", samnom ne može komunicirati.

Pošto naš "Mali zeko" u svojoj stranci nije ni predsjednik, ni tajnik stranke (na državnom nivou), opet samnom ne može komunicirati.

"Malom zeki" i ostalim članovima sadašnjeg Gradskog vijeća bi savjetovao da se ostave ćoravog posla i ulove zadataka zbog kojih su ih građani Duge Rese izabrali na te funkcije. 

Prije nego što sam počeo pisati ovaj članak išao sam u dužu šetnju. Krenuo sam od kuće moje majke, preko stare ceste do Belavića. Na svakoj desetoj kući stoji natpis "Prodaje se"!

Da li su naš "Mali zeko"  i drugi Gradski vijećnici svjesni da ti ljudi prodaju svoje kuće jer se više NE žele iz Njemačke i Irske vratiti u Dugu Resu?

Da li se ikad "Mali zeko" zajedno sa Gradskim vijećnicima zapitao: "Zašto se ljudi ne vraćaju u rodni grad i na svoja ognjišta?"

Ne, on se to nije zapitao. Nije se zapitao nitko iz Gradskog vijeća jer ta točka nikada nije tema na sjednicama gradskog vijeća Duge Rese.

Od Belavića sam krenuo pored "Kampa" drugom stranom kroz Varoš do Duge Rese. Mrežnica je gotovo poplavila cestu u blizini Mlina kod Bosiljevca. Jedva sam prešao cestu da mogu dalje prema Dugoj Resi. 

Da li se naš "Mali zeko" zapitao, zašto nema nasipa koji bi štitio stanovnike Varoša od nabujale Mrežnice? Pa voda je ljudima ušla u dvorišta kuća!!!

Gradske vijećnike Duge Rese uopće ne zanima tema obrane od poplava grada Duge Rese. Ako mislite da je lijepo imati nabujalu Mrežnicu u svome dvorištu, kupite jednu od kuća koja se "prodaje" i uselite se u nju.

Od Bosiljevca sam nešto lakše stigao do Duge Rese, iako su uz Mrežnicu poplavljena sva polja, a i dvorišta. Prošao sam preko mosta kod Gornjeg mlina i došao do MUP-a. 

Tu je započela avantura. Na Jozefinskoj cesti je bilo nekoliko bagera i dva kamiona. Pitao sam jednog prolaznika, mogu li doći do "Krune" pošto sam želio popit kavu. Rekao mi je da probam proć pored bagera i da pazim jer je tu "kao u Ukrajini". I zaista je bilo tako. Jozefinska cesta nije za prolaz od MUPa do Srednje škole.


Da li se naš "Mali zeko" zapitao kako žive ljudi u Jozefinskoj cesti već godinu dana, svakodnevno slušajući buku bagera, kamiona, bušilica. 

Ne, naš "Mali zeko" se nije to zapitao jer ni on, ni većina Gradskih vijećnika ne stanuje u Jozefinskoj ulici.

Suma Summarum!

Kao svaki puta, tako i sada apeliram na Gradske vijećnike grada Duge Rese da podnesu ostavke na svoje funkcije i da se odmah ide na prijevremene izbore za novo Gradsko vijeće. Vi ste pokazali da ne možete, ne znate i ne želite voditi brigu o građanima grada Duge Rese.

Slijedeći puta kada huškate nekoga na mene, vodite računa da bude glavu viši od mene i 30 kg teži od mene. Ovako ispadate smiješni.

Dražen Katić

 


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

web: www.drazenkatic.blogspot.com

email: pswag@gmx.net

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Instagram: zauvijek_vjerni_domovini

Twitter: ZVD_eV

Mobitel / Whatsapp 0049 176 404 483 47

***************************************************** 


SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/06/nezavisna-lista-zauvijek-vjerni_10.html



PARLAMENTARNI PROGRAM Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENIŠTVO), ZA SLIJEDEĆE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD LINKOM:


http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html

Nema komentara:

Objavi komentar