utorak, 14. travnja 2015.

PISMO HAKOM-u (Izrabljivacki odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima)


Postovani gospodine predsjednice vijeca HAKOM-a, postovani gospodine ravnatelju HAKOM-a,

Smatram da je poslovanje austrijskog telekomunikacijskog koncerna Telekom Austria Gropu preko kcerke tvrtke u Republici Hrvatskoj „VIPnet d.o.o.“ protivno zakonu i ustavu Republike Hrvatske, da se protivi Zakonu o zastiti potrosaca Republike Hrvatske te da je protivno interesima hrvatskog naroda kako u Domovini tako i u iseljenistvu.

Saljem Vam kompletnu pismenu korespodenciju sa tvtkom VIPnet d.o.o. te Vas molim da mi odgovorite na 7 postavljenih pitanja koja sam takodjer postavio VIP-u.

Ugodan dan i lijep pozdrav iz Stuttgarta

Drazen Katic

E-mail korespodencija sa VIPnet-om:

postovana gospodjo seset,

meni su brojevi kartice mobitela te kartice mobilnog interneta ugasene prosle godine. nakon sto mi je VIPnet d.o.o. ugasio moje brojeve ja sam bacio u smece pakovanja u kojima su vasi proizvodi prodani. shodno tome ne mogu proslijediti ono sto vi trazite.
birokratski proces koji od potrosaca trazi vasa tvrtka je takav da nitko to nece za par kuna slijediti. ja mogu prezivjeti to sto ste mi ugasili dvije kartice, sto ste prisvojili mojih 30 plus 160 kn. medjutim mogu li to hrvatski gradjani koji zive na minimalcu?

mogu li to hrvatski umirovljenici koji primaju minimalne mirovine a vi ih konstantno tjerate da kupuju novi bon za vasu telefonsku mrezu.
ja smatram da austrijska tvrtka VIPnet koja posluje u republici hrvatskoj preko kcerke tvrtke VIPnet d.o.o. posluje protivno zakonu i ustavu republike hrvatske, protiv zakona o zastiti potrosaca i protivno interesima hrvatskog naroda a jedino u interesu telekomunikacijskog austrijskog koncerna.

ja vam poklanjam mojih 30 plus 160 kn.
na pravno postupanje tvrtke VIPnet d.o.o. zaliti cu se instanci koju su mi preporucili savez udruga za zastitu potrosaca hrvatske, a koja se naziva HAKOM.

drazen katic

Gesendet: Dienstag, 14. April 2015 um 10:11 Uhr
Von: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
An: Drazen.Katic@web.de
Betreff: RE: Aw: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"! [T20150413YA9T]
Poštovani gospodine Katiću,
ukoliko želite Vaš e-mail poslati u formi pisanog prigovora, potrebno je poslati zahtjev na kojem ćete navesti Vaše osobne podatke (ime i prezime, adresa, OIB), broj mobitela (odnosno brojeve više linija) na koji se odnosi prigovor, te je takav zahtjev potrebno vlastoručno potpisati i poslati:


- poštom - na adresu Vipnet d.o.o., Vrtni put 1, 10000 Zagreb (obavezan vlastoručni potpis)
- faksom - na broj 091/7709 (obavezan vlastoručni potpis)
- e-mailom – skeniran u privitku e-maila (obavezan vlastoručni potpis)
- e-mailom - ukoliko imate registriranu e-mail adresu
*e-mail adresu možete registrirati ulogiravanjem u Moj Vip – Moj Vip sandučić – Trebate pomoć, uz navođenje e-mail adrese i zahtjeva za registraciju.
Prigovor može uložiti samo platežno odgovorna osoba. U prigovoru je potrebno navesti broj telefona za koji imate prigovor i što jasnije obrazložiti na što se prigovor odnosi.
S poštovanjem
Ana Šešet
VIPnet d.o.o.
Služba za korisnike
E:
sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
W: http://www.vipnet.hr
NAPOMENA

Ova elektronička poruka i njeni prilozi mogu sadržavati povlaštene i/ili povjerljive informacije. Molimo Vas da poruku ne čitate ako niste njen naznačeni primatelj. Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke. VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za sadržaj ove poruke, odnosno za posljedice koje bi proizašle iz proslijeđenih informacija, a ni stajališta izražena u ovoj poruci ne odražavaju nužno službena stajališta VIPneta d.o.o. Zbog nepostojanja potpune sigurnosti e-mail komunikacije, VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog zaraženosti e-mail poruke virusom ili drugim štetnim programom, neovlaštene interferencije, pogrešne ili zakašnjele dostave poruke zbog tehničkih problema. VIPnet d.o.o. zadržava pravo nadziranja i arhiviranja e-mail poruka koje se šalju iz ili pristižu u VIPnet d.o.o.
 

From: "Drazen Katic" <Drazen.Katic@web.de>
Sent: 13.04.2015 19:36
To: "Sluzba za korisnike" <customer.service@vipnet.hr>
Subject: Aw: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"!


postovana gospodjo bucar hvala vam na brzom odgovoru!


moj broj mobitela je izbrisan za otprilike 90 dana. domovinu posjecujem svaka 2-3 mjeseca tako ta time nisam prekoracio prag od navedenih 270 dana.
isto se dogodilo i sa mojom karticom za mobilno koristenje interneta.


mislim da takva pravila ne postoje u "opcim uvjetima poslovanja" niti jedne telekomunikacijske tvrtke jer zanonodavac to ne bi dozvolio.


ja nisam zadovoljan odgovorom koji ste mi proslijedili. molim vas da mi navedete iducu instancu kojoj se mogu dalje obratiti.


ugodno vecer i lijep pozdrav iz stuttgarta


drazen katic


 
Gesendet: Montag, 13. April 2015 um 14:55 Uhr
Von: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
An: Drazen.Katic@web.de
Betreff: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"! [T20150413YA9TZ3914219]
Poštovani gospodine Katiću,
zahvaljujemo na Vašem e-mailu.
Kako biste ubuduće dobili brži odgovor molimo Vas da nam svoje upite e-mailom šaljete na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.
Svaki bon ima svoju vremensko ograničenje u kojem se mogu koristiti odlazni pozivi, poruke, spajanje na internet. Istekom tog aktivnog perioda, broj se može obnoviti u narednih 270 dana. Ukoliko se ne obnovi u tom periodu, broj se briše iz sustava.
Kako bi se izbjeglo brisanje brojeva iz sustava, korisnicima šaljemo sms poruke u kojima ih obaviještavamo u kojem periodu se treba obnoviti račun.
Na slijedećem linku http://bit.ly/13PZ1bG se nalaze Opći uvjeti poslovanja. Opći uvjeti poslovanja su isti za sve Vipnet korisnike.
Obzirom na Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (temeljem članka 12. stavka 1., članka 34. i članka 49. stavka 11. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/2008.)) i Čl.29. - Unaprijed plaćene usluge - računi korisnika - povrat neiskorištenog iznosa prepaid korisnicima, a naša obveza povrata novaca stupa na snagu od dana stupanja na snagu Pravilnika, stoga obvezni smo vršiti povrat za sve one koji predoče račun za bon sa datumom od 06.01.2009. nadalje.
Možete dobiti povrat iznosa od uplaćenog prepaid bona i trebate imati:
- iskorišten prepaid bon(ove) za koje na računu postoji preostali iznos
- račun za kupljeni bon(ove)
- presliku SIM kartice
- preslika PIN/PUK kartice ili znati PUK broj
- presliku osobne iskaznice/putovnice
Ukoliko imate potrebno možete:
doći na Vip prodajno mjesto (Vip centri ili Vip partner) i ispuniti zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju (za Vipme, tomato ne)
ili
faksirati na broj 0917709 zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju i podatke za kontakt (adresa, broj faxa, broj telefona)
ili
poslati poštom na adresu VIPnet d.o.o., Služba za korisnike, PP 470, 10002 Zagreb zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju i kontakt broj telefona
ili
poslati e-mailom zahtjev za povrat, kontakt broj telefona te skeniranu dokumentaciju na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Na zahtjevu je također potrebno navesti na koji način želite ostvariti povrat iznosa. Ukoliko želite da se iznos uplati na neki prepaid broj treba navesti taj broj, a ukoliko želite da iznos bude uplaćen na Vaš tekući/žiro račun trebate priložiti presliku kartice tekućeg/žiro računa.
Za dodante upite slobodno nas kontaktirajte.
S poštovanjem
Tamara Tukša Bučar
VIPnet d.o.o.
Služba za korisnike
E:
sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
W:
http://www.vipnet.hr
Svi su gore! Na Vip forumu provjerite sve što vas zanima u vezi tehnologije, mobitela, gadgeta, Vip proizvoda i usluga.
NAPOMENA

Ova elektronička poruka i njeni prilozi mogu sadržavati povlaštene i/ili povjerljive informacije. Molimo Vas da poruku ne čitate ako niste njen naznačeni primatelj. Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke. VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za sadržaj ove poruke, odnosno za posljedice koje bi proizašle iz proslijeđenih informacija, a ni stajališta izražena u ovoj poruci ne odražavaju nužno službena stajališta VIPneta d.o.o. Zbog nepostojanja potpune sigurnosti e-mail komunikacije, VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog zaraženosti e-mail poruke virusom ili drugim štetnim programom, neovlaštene interferencije, pogrešne ili zakašnjele dostave poruke zbog tehničkih problema. VIPnet d.o.o. zadržava pravo nadziranja i arhiviranja e-mail poruka koje se šalju iz ili pristižu u VIPnet d.o.o.
From: Drazen Katic [mailto:Drazen.Katic@web.de]Sent: Friday, April 10, 2015 4:03 PMSubject: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"!


Poštovana/i

Zovem se Dražen Katić. Rođen sam 25.06.1969 u Republici Hrvatskoj. Od 1999. godine živim u njemačkom gradu Stuttgartu te redovito posjećujem Domovinu.

Kao i većina hrvatskih iseljenika prilikom posjete Domovini koristim telefonske usluge kao i usluge interneta. Prije više godina odlučio sam kupiti karticu za mobilni telefon na punjenje bonovima kod tvrtke VIPnet d.o.o.
Kratko nakon toga kupio sam i internetski stik na punjenje bonovima kod VIPnet d.o.o.

Razlog izbora navedene tvrtke je bio taj što su također moja sestra i šogor imali mobilne telefone i internet (na ugovor) te moja mama mobilni telefon na punjenje karticama kod VIPnet d.o.o.

Znači da je cijela moja familija koristila usluge VIPnet d.o.o. za koje je mjesečno izdvajala "ne malu" količinu novca.

Usluge smo svi zajedno koristili nekoliko godina. Prije određenog vremena su se pojavili prvi problemi. Svaki puta kada dođem u Domovinu kupim si bon za punjenje katice mobilnih uređaja.

Zadnji puta kada sam kupio bon te pokušao napuniti moju mobilnu karticu nisam u tome uspio. Nazvao sam hot-line VIPnet d.o.o. te zamolio da mi oni napune mobilnu karticu preko "koda" kupljenog bona. Zaposleni mi je na hot-line odgovorio da mobilnu karticu ne mogu više napuniti pošto mi je isključen broj. To me je zaista začudilo pošto sam na mojoj mobilnoj kartici imao još 30 kn od prošle posjete Domovini od koje je prošlo ne više od tri mjeseca.

Nakon isključenja telefonskog broja nisam više mogao koristiti moju mobilnu karticu pa sam kupljenim bonom napunio svoju drugu karticu VIP-a koju sam koristio za Internet. Prilikom kupovine Vip-ovog internet stika/kartice dobio sam i "200 kn gratis" od kojih mi se pripisivalo (po 20 kn) nakon svakog punjenja kartice bonom o 100 kn. Drugim riječima kupim bon od 100 kn, a VIP mi narednih 10 punjenja pripiše još 20 kn.

Ovaj puta sam za tih 120 kn surfao internetom, a telefonirao maminim mobilnim uređajem. Kada sam slijedeći puta došao u Domovinu ponovo sam kupio VIP-ov bon od 100 kn za surfanje internetom. Pokušao sam napuniti Internet karticu, međutim nisam uspio. Nazvao sam hot-line Vipnet-a i saopćio da imam problema sa punjenjem kartice interneta. Djelatnik hot-line mi je odgovorio da mi je isključena kartica za surfanjem internetom pošto nisam redovito obnavljao (punio) karticu. Pošto sam karticu napunio samo dva puta upitao sam što je sa mojim bonusom od preostalih 160 kn (200 kn – 2x20kn....). Djelatnik mi je odgovorio da je isključenjem moje internet kartice otpao preostali bonus.

Kupljeni bon od 100 kn nisam želio vraćati u prodavaonu (a vjerovatno to nebi ni mogao) već sam napunio maminu karticu VIP-ovog mobitela.

Kao dugogodišnji korisnik mobilne VIPnet usluge te usluge VIPnet interneta isključene su mi obadvije kartice uz objašnjenje da sam neredovito punio kartice. Prilikom isključenja mobilne kartice ostao sam bez 30 kn mog vlastitog nepotrošenog novca. Prilikom isključenja internet kartice ostao sam bez 160 kn bonusa.

Molim Vas da mi odgovorite na slijedeća pitanja:

1. Zašto su meni kao hrvatskom iseljeniku isključene obadvije Vip-ove kartice iako sam prilikom kupnje i registracije kartica ostavio osobne podatke u kojima je stajalo da živim u Stuttgartu?

2. Zašto se od hrvatskih iseljenika očekuje da redovito (gotovo mjesečno) kupuju bonove za svoje mobilne kartice i internet iako iseljenici nisu u mogućnosti svaki mjesec posjećivati Domovinu?

3. Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) je meni tvrtka VIPnet d.o.o. isključila kartica za mobilno telefoniranje iako je na njoj još bilo 30 kn mog nepotrošenog novca?

4. Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) tvrtka VIPnet d.o.o. ima pravo otuđiti i zadržati privatnu imovinu (uplaćena, a ne potrošena financijska sredstva) svojih korisnika?

5. Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) je meni tvrtka VIPnet d.o.o. isključila moju internetsku karticu iako sam na njoj još imao bonus od 160 kn?

Usprkos negativnoj situaciji u kojoj sam se našao, moja familija je i dalje ostala vjerna tvrtci VIPnet. Moja mama ima i dalje Vip-ov mobilni telefon na punjenje, a moja sestra i šogor mobilne telefone na ugovor kod tvrtke VIPnet.

Krajem prošlog mjeseca ove godine bio sam u redovnoj posjeti Domovini te obišao rodbinu. Prilikom boravka kod mame ona mi je izjavila da joj uskoro ističe mobilna kartica te da mora kupiti novi bon. Pogledao sam na mobitel te našao poruku Vip-a u kojoj je stajalo da korištenje usluge telefoniranja ističe 02.04.2015 te da na vrijeme obnovi mobilnu karticu.
Pogledao sam koliko još novca moja mama ima na mobilnoj kartici te začuđujuće ustanovio da još posjeduje 131,97 kn. Mama mi je izjavila da ona često ne telefonira te da iako ima dovoljno novca na kartici mora uvijek ponovo kupovati novi bon.

To je bila kap koja je prelila čašu moje tolerancije prema tvrtci. Odlučio sam poduzeti određene mjere kojima bi se stalo na kraj izrabljivačkom postupanju tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima.

Molim Vas da mi odgovorite na slijedeća pitanja:

1. Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) tvrtka VIPnet d.o.o. "tjera" korisnike svojih usluga "na uvijek ponovnu" kupovinu bona iako korisnici imaju dovoljnu količinu novca na svojim karticama?

2. Tko nadzire poslovanje tvrtke VIPnet d.o.o. te dopušta izrabljivački odnos tvrtke prema hrvatskim umirovljenicima? (Moja mama dobiva hrvatsku mirovinu u iznosu od ca. 1600 kn)

U Saveznoj Republici Njemačkoj korisnici koji koriste usluge mobilnog telefoniranja i mobilnog interneta na punjenje bonovima nakon "u potpunosti ispražnjene kartice" zadržavaju pravo na svoj broj godinu dana nakon tog datuma. Republika Hrvatska je članica Europske unije i teško mi je i zamisliti da telekomunikacijske tvrtke u Domovini imaju zakonsko ovlaštenej činiti to što čine.

Molim Vas da mi u roku od 30 dana (do 10. 05. 2015) pismenim putem tj. e-mailom odgovorite na mojih gore 7 postavljenih pitanja.
U protivnom ću biti prisiljen da o napisanoj žalbi izvjestim institucije Europske unije koje su zadužene za zaštitu potrošača zemalja članica Unije!

S dužnim štovanjem!
mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing.


U Stuttgartu, 10.04.2015

3 komentara:

  1. HAKOM MI DO DANAS NIJE SLUZBENO ODGOVORIO. PRONASAO SAM U DNEVNIM NOVOSTIMA DA CE SE IPAK KOLIKO TOLIKO ISPRAVITI NEPRAVDA KOJA VLADA U PODRUCJU TELEKOMUNIKACIJSKIH USLUGA. I TAJ ROK OD TRI MJESECA KOJI CE MOCI KORISTITI KORISNICI KOJI KUPE NAJMANJI BON NIJE DOBRO RIJESENJE ALI JE BAR JEDAN MALI POMAK U BORBI ZA HRVATSKE POTROSACE,

    DANASNJE VIJESTI SU U POSLOVNOM.HR DONIJELE SLIJEDECI CLANAK:


    "S 1. svibnja na snagu stupaju nova potrošačka prava u elektroničkim komunikacijama propisana Pravilnikom o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga.

    Kako piše Večernji list, najveće novosti za potrošače i korisnike elektroničkih komunikacijskih usluga su:

    Operator mora besplatno otključati uređaj na zahtjev korisnika u bilo kojem trenutku ukoliko je korisnik ugovorio pretplatu. U slučaju unaprijed plaćene usluge, tzv. „pre-paid usluge“, otključavanje se može zatražiti nakon godinu dana korištenja usluge uz predočenje računa za kupovinu uređaja. Rok za otključavanje je15 dana.
    Minimalno razdoblje unutar kojeg korisnik može koristiti sve ugovorene usluge nakon obnove računa bonom mora vrijeditinajmanje tri mjeseca od nadoplate. Ograničenje se ne odnosi na trajanje pojedine tarife ili opcije i podrazumijeva da korisnik nakon nadoplate ima dovoljno novca na računu za pojedinu uslugu.
    Operator mora omogućiti korištenje probnog razdoblja od pet dana u mrežama pokretnih komunikacija za javnu govornu uslugu (pozivi, SMS, MMS) i/ili pristup internetu, za vrijeme kojeg potrošač može ispitati udovoljava li usluga očekivanjima i odlučiti hoće li zadržati uslugu ili odustati od nje. Korisnik pri tome plaća samo stvarnu potrošnju bez naplate bilo kakvih penala zbog eventualnog odustajanja.

    Stupanjem na snagu novih odredbi HAKOM će pojačano provoditi izvide i nadzore na tržištu provjeravajući pridržavaju li se svi operatori novih propisa. Ujedno se pozivaju korisnici prijaviti sve nepravilnosti u primjeni novih pravila, ukoliko na njih naiđu, a HAKOM-ovi inspektori će u tom slučaju donijeti odgovarajuće mjere protiv prekršitelja."

    http://www.poslovni.hr/hrvatska/evo-sto-se-od-1-svibnja-mijenja-za-sve-korisnike-mobitela-294872?utm_source=Facebook&utm_medium=Status&utm_content=294872&utm_campaign=FB+page+statusi#

    OdgovoriIzbriši
  2. Čvrsto se i sam nadam da će pravda nadvladati,preko svih želja pojedinaca bogaćenja na prevari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jednog dana ce kao sto je uvijek bivalo narod uzeti stvar u svoje ruke, a tada ce strani koncerni i postivati onoga tko im kruh daje.

      Izbriši