Postovani
gospodine predsjednice vijeca HAKOM-a, postovani gospodine ravnatelju
HAKOM-a,
Smatram
da je poslovanje austrijskog telekomunikacijskog koncerna Telekom
Austria Gropu preko kcerke tvrtke u Republici Hrvatskoj „VIPnet
d.o.o.“ protivno zakonu i ustavu Republike Hrvatske, da se protivi
Zakonu o zastiti potrosaca Republike Hrvatske te da je protivno
interesima hrvatskog naroda kako u Domovini tako i u iseljenistvu.
Saljem
Vam kompletnu pismenu korespodenciju sa tvtkom VIPnet d.o.o. te Vas
molim da mi odgovorite na 7 postavljenih pitanja koja sam takodjer
postavio VIP-u.
Ugodan
dan i lijep pozdrav iz Stuttgarta
Drazen
Katic
E-mail
korespodencija sa VIPnet-om:
postovana
gospodjo seset,
meni su brojevi
kartice mobitela te kartice mobilnog interneta ugasene prosle godine.
nakon sto mi je VIPnet d.o.o. ugasio moje brojeve ja sam bacio u
smece pakovanja u kojima su vasi proizvodi prodani. shodno tome ne
mogu proslijediti ono sto vi trazite.
birokratski proces
koji od potrosaca trazi vasa tvrtka je takav da nitko to nece za par
kuna slijediti. ja mogu prezivjeti to sto ste mi ugasili dvije
kartice, sto ste prisvojili mojih 30 plus 160 kn. medjutim mogu li to
hrvatski gradjani koji zive na minimalcu?
mogu li to hrvatski
umirovljenici koji primaju minimalne mirovine a vi ih konstantno
tjerate da kupuju novi bon za vasu telefonsku mrezu.
ja smatram da
austrijska tvrtka VIPnet koja posluje u republici hrvatskoj preko
kcerke tvrtke VIPnet d.o.o. posluje protivno zakonu i ustavu
republike hrvatske, protiv zakona o zastiti potrosaca i protivno
interesima hrvatskog naroda a jedino u interesu telekomunikacijskog
austrijskog koncerna.
ja vam poklanjam
mojih 30 plus 160 kn.
na pravno postupanje
tvrtke VIPnet d.o.o. zaliti cu se instanci koju su mi preporucili
savez udruga za zastitu potrosaca hrvatske, a koja se naziva HAKOM.
drazen katic
Gesendet:
Dienstag, 14. April 2015 um 10:11 Uhr
Von: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
An: Drazen.Katic@web.de
Betreff: RE: Aw: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"! [T20150413YA9T]
Von: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
An: Drazen.Katic@web.de
Betreff: RE: Aw: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"! [T20150413YA9T]
Poštovani
gospodine Katiću,
ukoliko
želite Vaš e-mail poslati u formi pisanog prigovora, potrebno je
poslati zahtjev na kojem ćete navesti Vaše osobne podatke (ime i
prezime, adresa, OIB), broj mobitela (odnosno brojeve više linija)
na koji se odnosi prigovor, te je takav zahtjev potrebno vlastoručno
potpisati i poslati:
-
poštom - na adresu Vipnet d.o.o., Vrtni put 1, 10000 Zagreb
(obavezan vlastoručni potpis)
-
faksom - na broj 091/7709 (obavezan vlastoručni potpis)
-
e-mailom – skeniran u privitku e-maila (obavezan vlastoručni
potpis)
-
e-mailom - ukoliko imate registriranu e-mail adresu
*e-mail
adresu možete registrirati ulogiravanjem u Moj Vip – Moj Vip
sandučić – Trebate pomoć, uz navođenje e-mail adrese i zahtjeva
za registraciju.
Prigovor
može uložiti samo platežno odgovorna osoba. U prigovoru je
potrebno navesti broj telefona za koji imate prigovor i što jasnije
obrazložiti na što se prigovor odnosi.
S
poštovanjem
Ana
Šešet
NAPOMENA
Ova elektronička poruka i njeni prilozi mogu sadržavati povlaštene i/ili povjerljive informacije. Molimo Vas da poruku ne čitate ako niste njen naznačeni primatelj. Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke. VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za sadržaj ove poruke, odnosno za posljedice koje bi proizašle iz proslijeđenih informacija, a ni stajališta izražena u ovoj poruci ne odražavaju nužno službena stajališta VIPneta d.o.o. Zbog nepostojanja potpune sigurnosti e-mail komunikacije, VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog zaraženosti e-mail poruke virusom ili drugim štetnim programom, neovlaštene interferencije, pogrešne ili zakašnjele dostave poruke zbog tehničkih problema. VIPnet d.o.o. zadržava pravo nadziranja i arhiviranja e-mail poruka koje se šalju iz ili pristižu u VIPnet d.o.o.
Ova elektronička poruka i njeni prilozi mogu sadržavati povlaštene i/ili povjerljive informacije. Molimo Vas da poruku ne čitate ako niste njen naznačeni primatelj. Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke. VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za sadržaj ove poruke, odnosno za posljedice koje bi proizašle iz proslijeđenih informacija, a ni stajališta izražena u ovoj poruci ne odražavaju nužno službena stajališta VIPneta d.o.o. Zbog nepostojanja potpune sigurnosti e-mail komunikacije, VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog zaraženosti e-mail poruke virusom ili drugim štetnim programom, neovlaštene interferencije, pogrešne ili zakašnjele dostave poruke zbog tehničkih problema. VIPnet d.o.o. zadržava pravo nadziranja i arhiviranja e-mail poruka koje se šalju iz ili pristižu u VIPnet d.o.o.
From:
"Drazen Katic" <Drazen.Katic@web.de>
Sent: 13.04.2015 19:36
To: "Sluzba za korisnike" <customer.service@vipnet.hr>
Subject: Aw: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"!
Sent: 13.04.2015 19:36
To: "Sluzba za korisnike" <customer.service@vipnet.hr>
Subject: Aw: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"!
postovana
gospodjo bucar hvala vam na brzom odgovoru!
moj
broj mobitela je izbrisan za otprilike 90 dana. domovinu posjecujem
svaka 2-3 mjeseca tako ta time nisam prekoracio prag od navedenih 270
dana.
isto
se dogodilo i sa mojom karticom za mobilno koristenje interneta.
mislim
da takva pravila ne postoje u "opcim uvjetima poslovanja"
niti jedne telekomunikacijske tvrtke jer zanonodavac to ne bi
dozvolio.
ja
nisam zadovoljan odgovorom koji ste mi proslijedili. molim vas da mi
navedete iducu instancu kojoj se mogu dalje obratiti.
ugodno
vecer i lijep pozdrav iz stuttgarta
drazen
katic
Gesendet:
Montag, 13. April 2015 um 14:55 Uhr
Von: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
An: Drazen.Katic@web.de
Betreff: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"! [T20150413YA9TZ3914219]
Von: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
An: Drazen.Katic@web.de
Betreff: MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"! [T20150413YA9TZ3914219]
Poštovani
gospodine Katiću,
zahvaljujemo
na Vašem e-mailu.
Kako
biste ubuduće dobili brži odgovor molimo Vas da nam svoje upite
e-mailom šaljete na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.
Svaki
bon ima svoju vremensko ograničenje u kojem se mogu koristiti
odlazni pozivi, poruke, spajanje na internet. Istekom tog aktivnog
perioda, broj se može obnoviti u narednih 270 dana. Ukoliko se ne
obnovi u tom periodu, broj se briše iz sustava.
Kako
bi se izbjeglo brisanje brojeva iz sustava, korisnicima šaljemo sms
poruke u kojima ih obaviještavamo u kojem periodu se treba obnoviti
račun.
Na
slijedećem linku http://bit.ly/13PZ1bG
se nalaze Opći uvjeti poslovanja. Opći uvjeti poslovanja su isti za
sve Vipnet korisnike.
Obzirom
na Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti
elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (temeljem članka 12.
stavka 1., članka 34. i članka 49. stavka 11. Zakona o
elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/2008.)) i
Čl.29. - Unaprijed plaćene usluge - računi korisnika - povrat
neiskorištenog iznosa prepaid korisnicima, a naša obveza povrata
novaca stupa na snagu od dana stupanja na snagu Pravilnika, stoga
obvezni smo vršiti povrat za sve one koji predoče račun za bon sa
datumom od 06.01.2009. nadalje.
Možete
dobiti povrat iznosa od uplaćenog prepaid bona i trebate imati:
-
iskorišten prepaid bon(ove) za koje na računu postoji preostali
iznos
- račun za kupljeni bon(ove)
- presliku SIM kartice
- preslika PIN/PUK kartice ili znati PUK broj
- presliku osobne iskaznice/putovnice
- račun za kupljeni bon(ove)
- presliku SIM kartice
- preslika PIN/PUK kartice ili znati PUK broj
- presliku osobne iskaznice/putovnice
Ukoliko
imate potrebno možete:
doći
na Vip prodajno mjesto (Vip centri ili Vip partner) i ispuniti
zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju (za Vipme, tomato
ne)
ili
faksirati na broj 0917709 zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju i podatke za kontakt (adresa, broj faxa, broj telefona)
ili
poslati poštom na adresu VIPnet d.o.o., Služba za korisnike, PP 470, 10002 Zagreb zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju i kontakt broj telefona
ili
poslati e-mailom zahtjev za povrat, kontakt broj telefona te skeniranu dokumentaciju na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
ili
faksirati na broj 0917709 zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju i podatke za kontakt (adresa, broj faxa, broj telefona)
ili
poslati poštom na adresu VIPnet d.o.o., Služba za korisnike, PP 470, 10002 Zagreb zahtjev za povratom uz priloženu dokumentaciju i kontakt broj telefona
ili
poslati e-mailom zahtjev za povrat, kontakt broj telefona te skeniranu dokumentaciju na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Na
zahtjevu je također potrebno navesti na koji način želite
ostvariti povrat iznosa. Ukoliko želite da se iznos uplati na neki
prepaid broj treba navesti taj broj, a ukoliko želite da iznos bude
uplaćen na Vaš tekući/žiro račun trebate priložiti presliku
kartice tekućeg/žiro računa.
Za
dodante upite slobodno nas kontaktirajte.
S
poštovanjem
Tamara
Tukša Bučar
Svi
su gore! Na Vip
forumu
provjerite sve što vas zanima u vezi tehnologije, mobitela, gadgeta,
Vip proizvoda i usluga.
NAPOMENA
Ova elektronička poruka i njeni prilozi mogu sadržavati povlaštene i/ili povjerljive informacije. Molimo Vas da poruku ne čitate ako niste njen naznačeni primatelj. Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke. VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za sadržaj ove poruke, odnosno za posljedice koje bi proizašle iz proslijeđenih informacija, a ni stajališta izražena u ovoj poruci ne odražavaju nužno službena stajališta VIPneta d.o.o. Zbog nepostojanja potpune sigurnosti e-mail komunikacije, VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog zaraženosti e-mail poruke virusom ili drugim štetnim programom, neovlaštene interferencije, pogrešne ili zakašnjele dostave poruke zbog tehničkih problema. VIPnet d.o.o. zadržava pravo nadziranja i arhiviranja e-mail poruka koje se šalju iz ili pristižu u VIPnet d.o.o.
Ova elektronička poruka i njeni prilozi mogu sadržavati povlaštene i/ili povjerljive informacije. Molimo Vas da poruku ne čitate ako niste njen naznačeni primatelj. Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke. VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za sadržaj ove poruke, odnosno za posljedice koje bi proizašle iz proslijeđenih informacija, a ni stajališta izražena u ovoj poruci ne odražavaju nužno službena stajališta VIPneta d.o.o. Zbog nepostojanja potpune sigurnosti e-mail komunikacije, VIPnet d.o.o ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog zaraženosti e-mail poruke virusom ili drugim štetnim programom, neovlaštene interferencije, pogrešne ili zakašnjele dostave poruke zbog tehničkih problema. VIPnet d.o.o. zadržava pravo nadziranja i arhiviranja e-mail poruka koje se šalju iz ili pristižu u VIPnet d.o.o.
From:
Drazen
Katic [mailto:Drazen.Katic@web.de]Sent:
Friday, April 10, 2015 4:03 PMSubject:
MOLIM DA MI ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA. - "Izrabljivački
odnos tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim korisnicima"!
Poštovana/i
Zovem
se Dražen Katić. Rođen sam 25.06.1969 u Republici Hrvatskoj. Od
1999. godine živim u njemačkom gradu Stuttgartu te redovito
posjećujem Domovinu.
Kao
i većina hrvatskih iseljenika prilikom posjete Domovini koristim
telefonske usluge kao i usluge interneta. Prije više godina odlučio
sam kupiti karticu za mobilni telefon na punjenje bonovima kod tvrtke
VIPnet d.o.o.
Kratko
nakon toga kupio sam i internetski stik na punjenje bonovima kod
VIPnet d.o.o.
Razlog
izbora navedene tvrtke je bio taj što su također moja sestra i
šogor imali mobilne telefone i internet (na ugovor) te moja mama
mobilni telefon na punjenje karticama kod VIPnet d.o.o.
Znači
da je cijela moja familija koristila usluge VIPnet d.o.o. za koje je
mjesečno izdvajala "ne malu" količinu novca.
Usluge
smo svi zajedno koristili nekoliko godina. Prije određenog vremena
su se pojavili prvi problemi. Svaki puta kada dođem u Domovinu kupim
si bon za punjenje katice mobilnih uređaja.
Zadnji
puta kada sam kupio bon te pokušao napuniti moju mobilnu karticu
nisam u tome uspio. Nazvao sam hot-line VIPnet d.o.o. te zamolio da
mi oni napune mobilnu karticu preko "koda" kupljenog bona.
Zaposleni mi je na hot-line odgovorio da mobilnu karticu ne mogu više
napuniti pošto mi je isključen broj. To me je zaista začudilo
pošto sam na mojoj mobilnoj kartici imao još 30 kn od prošle
posjete Domovini od koje je prošlo ne više od tri mjeseca.
Nakon
isključenja telefonskog broja nisam više mogao koristiti moju
mobilnu karticu pa sam kupljenim bonom napunio svoju drugu karticu
VIP-a koju sam koristio za Internet. Prilikom kupovine Vip-ovog
internet stika/kartice dobio sam i "200 kn gratis" od kojih
mi se pripisivalo (po 20 kn) nakon svakog punjenja kartice bonom o
100 kn. Drugim riječima kupim bon od 100 kn, a VIP mi narednih 10
punjenja pripiše još 20 kn.
Ovaj
puta sam za tih 120 kn surfao internetom, a telefonirao maminim
mobilnim uređajem. Kada sam slijedeći puta došao u Domovinu ponovo
sam kupio VIP-ov bon od 100 kn za surfanje internetom. Pokušao sam
napuniti Internet karticu, međutim nisam uspio. Nazvao sam hot-line
Vipnet-a i saopćio da imam problema sa punjenjem kartice interneta.
Djelatnik hot-line mi je odgovorio da mi je isključena kartica za
surfanjem internetom pošto nisam redovito obnavljao (punio) karticu.
Pošto sam karticu napunio samo dva puta upitao sam što je sa mojim
bonusom od preostalih 160 kn (200 kn – 2x20kn....). Djelatnik mi je
odgovorio da je isključenjem moje internet kartice otpao preostali
bonus.
Kupljeni
bon od 100 kn nisam želio vraćati u prodavaonu (a vjerovatno to
nebi ni mogao) već sam napunio maminu karticu VIP-ovog mobitela.
Kao
dugogodišnji korisnik mobilne VIPnet usluge te usluge VIPnet
interneta isključene su mi obadvije kartice uz objašnjenje da sam
neredovito punio kartice. Prilikom isključenja mobilne kartice ostao
sam bez 30 kn mog vlastitog nepotrošenog novca. Prilikom isključenja
internet kartice ostao sam bez 160 kn bonusa.
Molim
Vas da mi odgovorite na slijedeća pitanja:
1.
Zašto su meni kao hrvatskom iseljeniku isključene obadvije Vip-ove
kartice iako sam prilikom kupnje i registracije kartica ostavio
osobne podatke u kojima je stajalo da živim u Stuttgartu?
2.
Zašto se od hrvatskih iseljenika očekuje da redovito (gotovo
mjesečno) kupuju bonove za svoje mobilne kartice i internet iako
iseljenici nisu u mogućnosti svaki mjesec posjećivati Domovinu?
3.
Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) je meni tvrtka
VIPnet d.o.o. isključila kartica za mobilno telefoniranje iako je na
njoj još bilo 30 kn mog nepotrošenog novca?
4.
Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) tvrtka VIPnet
d.o.o. ima pravo otuđiti i zadržati privatnu imovinu (uplaćena, a
ne potrošena financijska sredstva) svojih korisnika?
5.
Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) je meni tvrtka
VIPnet d.o.o. isključila moju internetsku karticu iako sam na njoj
još imao bonus od 160 kn?
Usprkos
negativnoj situaciji u kojoj sam se našao, moja familija je i dalje
ostala vjerna tvrtci VIPnet. Moja mama ima i dalje Vip-ov mobilni
telefon na punjenje, a moja sestra i šogor mobilne telefone na
ugovor kod tvrtke VIPnet.
Krajem
prošlog mjeseca ove godine bio sam u redovnoj posjeti Domovini te
obišao rodbinu. Prilikom boravka kod mame ona mi je izjavila da joj
uskoro ističe mobilna kartica te da mora kupiti novi bon. Pogledao
sam na mobitel te našao poruku Vip-a u kojoj je stajalo da
korištenje usluge telefoniranja ističe 02.04.2015 te da na vrijeme
obnovi mobilnu karticu.
Pogledao
sam koliko još novca moja mama ima na mobilnoj kartici te začuđujuće
ustanovio da još posjeduje 131,97 kn. Mama mi je izjavila da ona
često ne telefonira te da iako ima dovoljno novca na kartici mora
uvijek ponovo kupovati novi bon.
To
je bila kap koja je prelila čašu moje tolerancije prema tvrtci.
Odlučio sam poduzeti određene mjere kojima bi se stalo na kraj
izrabljivačkom postupanju tvrtke VIPnet d.o.o. prema hrvatskim
korisnicima.
Molim
Vas da mi odgovorite na slijedeća pitanja:
1.
Po kome zakonu (molim navesti broj NN i broj zakona) tvrtka VIPnet
d.o.o. "tjera" korisnike svojih usluga "na uvijek
ponovnu" kupovinu bona iako korisnici imaju dovoljnu količinu
novca na svojim karticama?
2.
Tko nadzire poslovanje tvrtke VIPnet d.o.o. te dopušta izrabljivački
odnos tvrtke prema hrvatskim umirovljenicima? (Moja mama dobiva
hrvatsku mirovinu u iznosu od ca. 1600 kn)
U
Saveznoj Republici Njemačkoj korisnici koji koriste usluge mobilnog
telefoniranja i mobilnog interneta na punjenje bonovima nakon "u
potpunosti ispražnjene kartice" zadržavaju pravo na svoj broj
godinu dana nakon tog datuma. Republika Hrvatska je članica Europske
unije i teško mi je i zamisliti da telekomunikacijske tvrtke u
Domovini imaju zakonsko ovlaštenej činiti to što čine.
Molim
Vas da mi u roku od 30 dana (do 10. 05. 2015) pismenim putem
tj. e-mailom odgovorite na mojih gore 7 postavljenih pitanja.
U
protivnom ću biti prisiljen da o napisanoj žalbi izvjestim
institucije Europske unije koje su zadužene za zaštitu potrošača
zemalja članica Unije!
S
dužnim štovanjem!
mr.sc.
Dražen Katić, dipl.ing.
U
Stuttgartu, 10.04.2015
HAKOM MI DO DANAS NIJE SLUZBENO ODGOVORIO. PRONASAO SAM U DNEVNIM NOVOSTIMA DA CE SE IPAK KOLIKO TOLIKO ISPRAVITI NEPRAVDA KOJA VLADA U PODRUCJU TELEKOMUNIKACIJSKIH USLUGA. I TAJ ROK OD TRI MJESECA KOJI CE MOCI KORISTITI KORISNICI KOJI KUPE NAJMANJI BON NIJE DOBRO RIJESENJE ALI JE BAR JEDAN MALI POMAK U BORBI ZA HRVATSKE POTROSACE,
OdgovoriIzbrišiDANASNJE VIJESTI SU U POSLOVNOM.HR DONIJELE SLIJEDECI CLANAK:
"S 1. svibnja na snagu stupaju nova potrošačka prava u elektroničkim komunikacijama propisana Pravilnikom o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga.
Kako piše Večernji list, najveće novosti za potrošače i korisnike elektroničkih komunikacijskih usluga su:
Operator mora besplatno otključati uređaj na zahtjev korisnika u bilo kojem trenutku ukoliko je korisnik ugovorio pretplatu. U slučaju unaprijed plaćene usluge, tzv. „pre-paid usluge“, otključavanje se može zatražiti nakon godinu dana korištenja usluge uz predočenje računa za kupovinu uređaja. Rok za otključavanje je15 dana.
Minimalno razdoblje unutar kojeg korisnik može koristiti sve ugovorene usluge nakon obnove računa bonom mora vrijeditinajmanje tri mjeseca od nadoplate. Ograničenje se ne odnosi na trajanje pojedine tarife ili opcije i podrazumijeva da korisnik nakon nadoplate ima dovoljno novca na računu za pojedinu uslugu.
Operator mora omogućiti korištenje probnog razdoblja od pet dana u mrežama pokretnih komunikacija za javnu govornu uslugu (pozivi, SMS, MMS) i/ili pristup internetu, za vrijeme kojeg potrošač može ispitati udovoljava li usluga očekivanjima i odlučiti hoće li zadržati uslugu ili odustati od nje. Korisnik pri tome plaća samo stvarnu potrošnju bez naplate bilo kakvih penala zbog eventualnog odustajanja.
Stupanjem na snagu novih odredbi HAKOM će pojačano provoditi izvide i nadzore na tržištu provjeravajući pridržavaju li se svi operatori novih propisa. Ujedno se pozivaju korisnici prijaviti sve nepravilnosti u primjeni novih pravila, ukoliko na njih naiđu, a HAKOM-ovi inspektori će u tom slučaju donijeti odgovarajuće mjere protiv prekršitelja."
http://www.poslovni.hr/hrvatska/evo-sto-se-od-1-svibnja-mijenja-za-sve-korisnike-mobitela-294872?utm_source=Facebook&utm_medium=Status&utm_content=294872&utm_campaign=FB+page+statusi#
Čvrsto se i sam nadam da će pravda nadvladati,preko svih želja pojedinaca bogaćenja na prevari.
OdgovoriIzbrišijednog dana ce kao sto je uvijek bivalo narod uzeti stvar u svoje ruke, a tada ce strani koncerni i postivati onoga tko im kruh daje.
Izbriši