srijeda, 2. rujna 2015.

IZ POŽARA SPASIO ŽENU I DJECU I - REBARCA 'Jedina stvar koju sam mislio je samo da rebarca budu dobra' + KOMENTAR



Citirani clanak je iz portala "Jutarnji.hr", dana 02.09.2015



Amerikanac Robert Wright postao je pravi heroj u kalifornijskom Fresnou nakon što je iz požara spasio svoju suprugu i djecu te, vjerovali ili ne, rebrica s roštilja.
Heroj zajednice i svih gurmana se odmah po spašavanju njemu važnih stvari obratio reportažnoj ekipi lokalne televizije KMPH Fox 26 kojoj je ispričao što se sve dogodilo. Naravno, s rebricama u prvom planu.
- Jedina stvar o kojoj sam razmišljao bilo je 'samo da rebrica budu dobra' te sam utrčao u stan i spasio si obitelj - ispričao je Wright u intervjuu koji je gotovo odmah postao viralan.
Nakon što je suprugu i djecu izveo iz kuće, vratio se po rebrica jer 'nije želio da izgore jer je ponosan na ono što radi'.
U međuvremenu, žena i dijete u čijem je apartmanu buknuo požar uspjeli su se izvući iz stana te su zadržani u bolnici zbog udisanja dima.
Vatra je izbila oko tri sata ujutro, a gospodin Wright brzo je objasnio zašto je roštiljao kao kasno u noći.
- Bilo je tri sata ujutro, i bio sam gladan, i odlučio sam staviti rebrica na roštilj - kazao je Wright.
Po završetku intervjua Wright je kazao kako planira sada uživati u rebricama i nada se da će ih vlasti staviti u motel dok se posljedice požara ne saniraju.
- Nisam zadobio nikakve ozljede, osim dima u plućima, no već swam imao dim u plućima tako da sam ok - zaključio je Wright.

 KOMENTAR:

Amerikanci obicno kada su gladni zavire u frizider ili naruce fast food. Gospodin Wright se odlucio pripremiti pravo jelo. Spasavanje zene i djece te nakon toga pecenih rebaraca je pravi poduhvat kome bi i mnogi profesionalni vatrogasci mogli pozavidjeti.

www.drazenkatic.blogspot.de



Nema komentara:

Objavi komentar