srijeda, 6. rujna 2023.

Vaš zastupnik za Općinu BOSILJEVO - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 Poštovane dame i gospodo,

kandidat sam na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina BOSILJEVO!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja BOSILJEVA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine BOSILJEVO na izborima za Sabor?

Mnogi su se stanovnici Bosiljeva iselili, bilo da su otišli u Njemačku ili prekomorske zemlje. Neki moji poznanici su također iseljeni Bosiljevčani. 

Prošle godine na jednoj biciklističkoj turi prvi puta sam imao priliku pogledati stari grad Bosiljevo. Ove godine sam ga ponovo imao priliku posjetiti i napraviti mnogobrojne fotografije. Prizor starog grada je impresivan i u isto vrijeme tužan. Stari grad Zrinskih-Frankopana vapi za potpunom obnovom!

Uvijek kada idem u Ogulin ili se vraćam iz Ogulina navratim u Bosiljevo, uz obaveznu pauzu u cafe-baru Karlo.

Početak obnove starog grada Bosiljeva neophodna je u narednih 5-10 godina. Iako su svi digli ruke od obnove Starog grada, ja nisam. U Europskim zemljama sam vidio mnogobrojne lijepe dvorce, međutim Stari grad Bosiljevo odiše nekom posebnošću. On je dio nas i naše povijesti!


 

Općina Bosiljevo ima crkvu, školu, spomen ploču palim braniteljima, vatrogasni dom, zgradu Općine, trgovinu i naravno nezaobilazni kafić "Karlo" u kome se uvijek ponovo može sresti ugodno društvo!



 Više od 20 godina humanitarno pomažem razne organizacije i udruge!

 
 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u Starom gradu BOSILJEVU!

 Živilo BOSILJEVO!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu BOSILJEVO!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar