ponedjeljak, 25. rujna 2023.

Vaš zastupnik za općinu LASINJA - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina LASINJA!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja LASINJA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine LASINJA na izborima za Sabor?

05. kolovoza 1991. srpske vojne snage napale su Lasinju koju je branila 110. karlovačka brigada.  Općina Lasinja pretrpila je u Domovinskom ratu velika razaranja te progon Hrvatskog stanovništva. Kao student dragovoljac bio sam sudionik Domovinskog rata te sam 1992. i 1993. na Turnju u 110. brigadi branio Karlovac. Zbog toga imam veliku empatiju prema Lasinji. Još se i danas vide tragovi srpskog razaranja kuća po cijelom području Lasinje.

Općina Lasinja je po meni atraktivna turistička destinacija koja ima veliki razvojni potencijal, posebno u području arheološkog turizma. Kao vaš zastupnik zalagat ću se za daljnju ekspaniju biciklističkog i eko-etno turizma u općini Lasinja te ću propagirati turističku ponudu Lasinja posebno kod njemačkih turista.


U gornjem videu možete čuti par mojih riječi o općini Lasinja!

Crkva Svetog Antuna Padovanskog zauzima posebnu važnost u Lasinju!

Kao zastupnik 7. Izborne jedinice i općine Lasinja zalagat ću se za razvoj cjelogodišnjeg turizma na području općine. Zalagat ću se za daljnji ekonomski razvoj cijele općine Lasinja.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u općini Lasinja!

Živjela Lasinja!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu LASINJA!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar