subota, 16. rujna 2023.

Vaš zastupnik za općinu TOUNJ - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 

Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina TOUNJ!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja TOUNJA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine TOUNJ na izborima za Sabor?

Za općinu Tounj emotivno sam vezan, pošto rodbina sa mamine strane živi u Tounju. Uvijek kada putujemo iz Duge Rese za Trošmariju prolazimo kroz Tounj, sjednemo u jednom od kafića u Tounju popijemo kavu i nastavimo dalje.

Moj kratki video načinjen u Tounju možete vidjeti pod:


Opčina Tounj je izuzetan turistički magnet koji nudi predivnu šetnicu sa špiljom na izvoru Tounjčiće te ostacima zaštitnog zida Starog grada. Frankopanski most je udaljen nekih 200 metara od samog izvora Tounjčice, a dvokatni zidani most nalazi se nešto dalje od izvora. Druga špilja nalazi se pored kamenoloma.


Moj kratki videozapis sa izvora rijeke Tounjčice!


 
 
U kratkom videu je moja izjava u podnožju dvokatnoh kamenog mosta koji prelazi preko rijeke Tounjčice! Kao zastupnik 7. Izborne jedinice zalagat ću se za cjelogodišnji razvoj turizma u Tounju te ću popularizirati, posebno kod njemačkih turista prirodne ljepote Tounja i okolice.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u Tounju!

Živio TOUNJ!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu TOUNJ!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar