subota, 23. rujna 2023.

Vaš zastupnik za općinu DRAGANIĆ - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

 Poštovane dame i gospodo,

kandidat sam na državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina DRAGANIĆ!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja DRAGANIĆA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine DRAGANIĆ na izborima za Sabor?

Kada putujem iz Duge Rese za Zagreb, često idem "starom cestom", prolazim kroz općinu Draganić, navratim u nekI od kafića na kavicu. Pošto sam branitelj dragovoljac Domovinskog rata posebno me inspirira mjesto pijeteta "Kapelica svetog križa" koja je podignuta u spomen 17 poginulih Hrvatskih branitelja.


U kratkom videu dajem osvrt ispred "Kapelice svetog križa"

Ispred zgrade općine u Draganiću!

Moja kratka videoizjava ispred spomenika palim Hratskim braniteljima u Draganiću!


Kao zastupnik 7. Izborne jedinice i općine Draganić zalagat ću se za razvoj cjelogodišnjeg turizma posebno u području pješačenja, biciklizma, lova, ribolova i eko-etno turizma. Propagirat ću općinu Draganić kao poželjnu turističku destinaciju posebno kod njemačkih turista!

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

 
 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokruži LISTU BROJ 8

Zaokruži REDNI BROJ 1

 Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u Draganiću!

Živio DRAGANIĆ!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu DRAGANIĆ!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar