nedjelja, 24. rujna 2023.

Vaš zastupnik za općinu ŽAKANJE - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina ŽAKANJE!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja ŽAKANJA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine ŽAKANJE na izborima za Sabor?

Općina ŽAKANJE je ekonomski snažna općina sa razvijenim malim i srednjim poduzetništvom te tekstilnom tvornicom Beti. Pošto sam 22 godine života proveo radeći u Stuttgartu, koji pripada u ekonomski najjače gradove svijeta, posebnu sklonost imam prema malom i srednjem poduzetništvu kojeg mogu podržati mojim zastupničkim radom. 


Na slijedećem kratkom videu možete vidjeti moju izjavu iz centra općine Žakanje!


 Sami centar Žakanja u kome se nalazi trgovina, kafič, apotek, zgrada općine!


 Prekrasna slika te crkva u blizini koje posjetim svaki puta kada prolazim žakanjskim krajem!

Kao zastupnik 7. Izborne jedinice i općine Žakanje zalagat ću se za razvoj cjelogodišnjeg turizma posebno u području pješačenja i biciklizma. Propagirat ću općinu Žakanje kao neotkrivenu turističku destinaciju posebno kod njemačkih turista! Zalagat ću se za daljnji ekonomski razvoj malog i srednjeg poduzetništva te tekstilne industrije općine Žakanje.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas  zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u općini Žakanju!

Živjelo Žakanje!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu ŽAKANJE!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar