ponedjeljak, 25. rujna 2023.

Vaš zastupnik za općinu RIBNIK - Dipl.-ing. Dražen Katić mr.sc.


 Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaša općina RIBNIK!

Mojom kandidaturom  u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja RIBNIKA. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat općine RIBNIK na izborima za Sabor?

Veliki sam obožavatelj starih dvoraca pa tako i starog dvorca Ribnik kojeg često nazivaju "Dvorcem na vodi" i koji pripada u jedan od samo tri dvorca tog tipa u Europi. Općina Ribnik je po meni još nedovoljno istražena turistička destinacija koja ima veliki turistički potencijal. Kao vaš zastupnik zalagat ću se za daljnju ekspaniju pješačkog, biciklističkog i eko-etno turizma u općini Ribnik te ću propagirati turističku ponudu Ribnika posebno kod njemačkih turista.

Na slijedećem kratkom videu možete vidjeti moju izjavu iz općine Ribnik!


Ispred zgrade općine Ribnik čije dvorište ukrašava lijepi kovani sat!


Mjesna crkva nalazi se nedaleko od Starog grada (dvorca) Ribnik!


Stari grad Ribnik mi je neiscrpna inspiracija da ga uvijek ponovo posjetim!

Na slijedećem kratkom videu možete čuti par mojih riječi o prelijepom "Dvorcu na vodi"!


Kao zastupnik 7. Izborne jedinice i vaše općine Ribnik zalagat ću se za razvoj cjelogodišnjeg turizma na području općine. Zalagat ću se za daljnji ekonomski razvoj cijele općine Ribnik.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

 

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

 Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u općini Ribnik!

Živio Ribnik!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za općinu RIBNIK!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar