nedjelja, 3. rujna 2023.

Vaš zastupnik za OZALJ - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Poštovane dame i gospodo,

kandidiram se na slijedećim državnim izborima za Sabor u 7. Izbornoj jedinici u koju pripada i vaš grad OZALJ!

Mojom kandidaturom u 7. Izbornoj jedinici želim moje radno i političko iskustvo te politička, poslovna i društvena poznanstva koja imam u Njemačkoj staviti u službu ekonomskog razvoja grada Ozlja. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat Ozlja na izborima za Sabor?

Prošle godine imao sam priliku posjetiti "Štrudlu fest" u Jaškovu te sam upoznao mnogobrojne OPGove koji su izložili svoje raznovrske i zanimljive proizvode. Također sam obišao i ranč iznad Jaškova koji me je posebno dojmio.


Prošle godine je bio 8. Štrudla fest po redu, koji je jednako lijep kao i prošlogodišnji, možda i ljepši. Pošto sam na Štrudlu fest došao ranije i prije samog otvorenja, mogao sam se upoznati sa umjetnošću pripremanja prave domaće štrudle i dobiti par savjeta kako da ju i ja doma bolje pripremim!


2022. godine sam često posjećivao Ozalj. Bio sam pozvan na Međunarodni šahovski turnir u Dom  hrvatskih branitelja na kome su prisustvovali i prijatelji šaha iz Slovenije!
 



Prvi puta sam bio u Ozlju još u osnovnoj školi. Naš profesor likovnog odgoja vodio nas je na Stari grad da slikamo dvorac. Ljubav prema umjetnosti privukla me je i ovaj petak na izložbu slika kolekcionara gospodina Mavretića u Starom gradu!
 

 

 Dvorac u Ozlju je vrlo impresivan, a sam grad Ozalj je vrlo interesantan grad sa perspektivom! Ozalj me uvijek ponovo privlači bilo poslovno ili turistički. U slijedećem kratkom videu je moja impresija:
 

 Više od 20 godina humanitarno pomažem razne organizacije i udruge!

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su na vlasti!

Ja vas zamoljavam za vaš glas na Izborima

Zaokružite LISTU BROJ 8

Zaokružite REDNI BROJ 1

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u Ozlju!

Živio Ozalj!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program za 7. Izbornu jedinicu koji uključuje i programske cjeline za grad OZALJ!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Nema komentara:

Objavi komentar