utorak, 9. travnja 2019.

Voditelj internet kampanje eurozastupnice gospodje Ruze Tomasic!



Poštovane Dame i Gospodo,

Politički pokret "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" na EU parlamentarne izbore 2019. izlazi zajedno s političkom platformom "Hrvatski suverenisti".
Naš politički pokret preuzeo je na sebe vođenje internet kampanje Suverenista, s težištem na internet kampanju eurozastupnice gospođe Ruže Tomašić.

Pošto se ni ova kampanja, kao ni dosadašnje u kojima je sudjelovao naš Politički pokret ne vodi argumentima, prezentiranjem kvalitetnih programa i projekata, već uvredama političke konkurencije kojima smo svakodnevno izloženi (npr. pobjegao si iz rata, Štutgart bojna, opančaru, udbaši ti i Ruža itd.), prezentiram svoj životopis hrvatskom biračkom tijelu, kako u narednom dijelu kampanje ne bi morali gubiti vrijeme pisajući komentare u našu obranu i obranu naših kandidata za EU parlament.

Ugodan dan i lijep pozdrav!



MOJ ŽIVOTOPIS:


Rođen sam 1969. godine u Dugoj Resi u radničkoj obitelji. Osnovno i srednje školovanje završio sam u Dugoj Resi i Karlovcu, a studije u Zagrebu. 
Po zanimanju sam inženjer tekstilno-mehaničke tehnologije te diplomirani inženjer prometa. Magistrirao sam poslovnu ekonomiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (znanstveni studij).

Kao student (hrvatski dragovoljac) sudjelovao sam u Domovinskom ratu od 1991.-1993. godine.

Nakon završenih studija radio sam u Republici Hrvatskoj i Saveznoj Republici Njemačkoj.
Bio sam zaposlen kao državni službenik u Zagrebu (MUP RH) te radio u Gradskom arhivu u Stuttgartu. Radio sam u različitim tvrtkama na području sigurnosti, trgovine, prodaje, financija, investicija te području energetike.
Danas se bavim savjetovanjem iz područja marketinga, energetike i održivog razvoja.


Napisao sam 6 knjiga koje su objavljene u belgijskoj izdavačkoj kući "Peleman Industries NV" te u njemačkoj izdavačkoj kući "epubli GmbH"!
Od 1999. godine živim u Stuttgartu, te redovito posjećujem Domovinu.
Katoličke sam vjeroispovjesti.

U slobodno vrijeme bavim se umjetnošću (slikam), fotografiram, igram šah i družim se s prijateljima.
Koristim se engleskim, njemačkim, ponešto japanskim i hrvatskim kao materinjim jezikom.


Od 2002. godine član sam organizacije „SOS Kinderdorf e.V.“ koju redovito financijski pomažem.

Od 2014. godine član sam njemačkog pokreta za "zaštitu porodice" te "definiranje braka kao zajednice žene i muškarca" – "DEMO FÜR ALLE“!

Član sam udruge za umjetnost iz Stuttgarta "Württembergischer Kunstverein Stuttgart“ od 2016. godine


Moj volonterski rad:

- „UVNT GRUPPE“ - Inicijativa za promet, moderne tehnologije i održivi razvoj. Volonterski rad od 2007. godine. Jedan sam od osnivača inicijative te danas jedan od tri voditelja inicijative

- „Merlin Stuttgart e.V.“ - Kulturno društvo, volonterski rad od 2013. godine

- „Lichter-Bilder-Schau“ - Umjetničko-socijalni projekt, volonterski rad od 2014. godine



Knjige u kojima sam obradio teme iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti, socijalne pravednosti, modernih tehnologija te zaštite prirode u slijedeće:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

5. "Komentari o politici i održivoj ekonomiji Republike Hrvatske" 2019, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV


Jedan sam od utemeljitelja Političkog pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI". Pokret je utemeljen u Stuttgartu 2012. godine, a pripadnici pokreta nalaze se danas na svih 5 kontinenata. Socijalno-ekonomski program našeg pokreta u 28 točaka prvi puta je prezentiran javnosti 2014. godine i aktualan je do danas. Član sam "Glavnog odbora" našeg pokreta.

mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing.

Stuttgart, 09. travanj 2019

Nema komentara:

Objavi komentar