četvrtak, 12. rujna 2019.

Aw:Molim vas gospodjo Markovic za odgovor!


Postovana gospodjo Markovic,
 
poslao sam Vam pismo 09.09.2019 na koje mi uopce niste odgovorili. Medjutim to Vas nije sprijecilo da mi saljete daljnje objave i obavjesti o drugim peticijama koje su u toku!
 
Molim vas jos jednom da nasu peticiju koja nosi naziv "MUZEJ HRVATSKOG ISELJENISTVA U RIJECI" proslijedite mnogobrojnim adresama koje Vas portal posjeduje.
 
https://www.citizengo.org/hr/signit/173155/view
 
 
Sam sam nebrojeno puta u Vasem portalu potpisao razne peticije. Moji prijatelji takodjer. Smatram da je Vas portal za peticije, portal suradnje i medjusobnog pomaganja i biti cu duboko razocaran ako to uistinu ne posvjedocite objavom nase peticije.
 
Lijep pozdrav
Drazen Katic  

Gesendet: Montag, 09. September 2019 um 16:15 Uhr
Von: "Drazen Katic" <business-partner@gmx.net>
An: hrvatski@citizengo.org
Betreff: Aw:Molim vas gospodjo Markovic za odgovor!
 
postovanje gospodjo Markovic,
 
objavili smo 01.09.2019 peticiju kod vas pod slijedecim linkom
 
 
do danas nitko nije nasu peticiju iz vaseg portala razdijelio.
 
postoje li posebni uvjeti koje peticija mora postici da je vas portal razdijeli?
 
molim vas za  odgovor
 
lijep pozdrav iz stuttgarta
 
drazen katic
 
Gesendet: Samstag, 07. September 2019 um 10:53 Uhr
Von: "Ana Marija Marković | CitizenGO" <hrvatski@citizengo.org>
An: business-partner@gmx.net
Betreff: Odbrojavanje sati za Tafidin život
Saslušanje pred Visokim sudom u Londonu je u tijeku... Odlučit će o tome hoće li Tafidinim roditeljima biti dopušteno odvesti je na liječenje u Italiju, u Genovu, gdje se liječnici žele brinuti za nju.

U suprotnom, Tafidi će isključiti aparate koji je drže na životu.

Molim vas pročitajte moj prethodni e-mail koji donosim u nastavku i razmislite možete li pomoći...

Broj komentara: 6:

  1. Danasnji odgovor gospodje Markovic:

    Poštovana gđo Tarele i g. Katić,

    javljam se vezano uz peticiju koji ste pokrenuli na CitizenGO platformi: "MUZEJ HRVATSKOG ISELJENIŠTVA U RIJECI"

    Primili smo više upita naših podupiratelja vezano uz suradnju s vama na ovoj peticiji.

    Međutim s obzirom na naše ograničene ljudske i vremenske resurse javljam se tek sad.

    Rado bih podržala vašu kampanju za izgradnju muzeja Hrvatskog iseljeništva. Ako ste zainteresirani za suradnju predlažem da uklonimo datum do daljnjeg i peticiju adresiramo na gradonačelnika Obrsnela i Ministarstvo kulture.

    Ako stavimo i e-mail adrese gradonačelnika i Ministarstva postići ćemo da na njihove e-mail adrese stigne e-mail sa sadržajem koji se nalazi na lijevoj strani peticije, potpisan od straneosobe koja je peticiju potpisala na CitizenGO stranici.

    Uklanjanje datuma zatvaranja peticije otvorilo bi nam prostor za prikupljanje više potpisa, te za informiranje ljudi o važnosti muzeja, reakcijama političara kao i vašim drugim aktivnostima vezanima za izgradnju.

    Osim toga omogućilo bi mi da informiram podupiratelje CitizenGO-a o vašoj inicijativi preko e-maila i zamolim ih da vas podrže svojim potpisom.

    Unaprijed zahvaljujem na odgovoru,

    Ana Marija

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovana gospođo Ana Marija,

    istinski mi je žao što niste ranije uočili našu peticiju jer bismo zajedničkim snagama postigli daleko bolje rezultate. Činjenica je da sam do sada uglavnom potpisivala vaše peticije upućene meni pa sam možda očekivala isto i s Vaše strane.
    Peticiju su pokrenuli Hrvati iz izvandomovinstva, a ja sam im odobrila da koriste moj elaborat i da zastupaju akciju za Muzej hrvatskog iseljeništva u Rijeci. Drugim riječima, sve odluke su u njihovim rukama pa se u to neću moći miješati.

    zahvaljujem Vam na javljanju te vas pozdravljam s poštovanjem,

    Tuga Tarle

    OdgovoriIzbriši
  3. Postovana gospodjo Markovic;

    peticija je pocela 01.09.2019 i traje do 15.09.2019! Peticija je naslovljena na Vladu Republike Hrvatske. Te cinjenice je potvrdio Odbor za organizaciju peticije i tu se niti jedno slovo ili tocka ne moze i nece promijeniti.

    Nasi clanovi i ja smo Vas u vise mailova zamolili da nasu peticiju proslijedite clanovima portala na potpisivanje. Vi to do danas niste ucinili.
    S druge strane redovito kako meni tako i drugim clanovima iz Odbora za peticiju saljete mailove za potpisivanje drugih peticija ili doniranje novca. Ja sam do sada potpisao veliki broj peticiji ili iz portala ili onih koje sam dobio emailom. Moji prijatelji isto tako.

    Ako Vas portal radi po principu solidarnosti; a trebao bi biti tako ja Vas molim da nasu peticiju jos danas proslijedite drugim clanovima portala na potpisivanje.

    Mi cemo 15.09.2019 u 24.00 sati kada je kraj sluzbenog dijela peticije; fotografirati stranicu nase peticije te isti dan je zajedno sa elaboratom muzeja proslijediti predsjedniku Hrvatske Vlade.

    Vasa odluka je u Vasim rukama!

    Lijep pozdrav iz Stuttgarta

    Dipl.-Ing. Drazen Katic, mr.sc.

    OdgovoriIzbriši
  4. Poštovani g. Katić,

    Iz našeg dosadašnjeg rada znate da želimo raditi na očuvanju i zaštiti hrvatskog identiteta i vaš projekt ima moju osobnu podršku.

    Razumijem vaše razočaranje i uistinu mi je žao što je došlo do ovog nesporazuma.

    Kao što ste i sami primjetili cijelo smo ljeto bili vrlo aktivni i proteklih tjedan, dva, je trebalo biti vrijeme predaha za nas.. Slali smo samo nužne i najhitnije mailove. Kao što je slučaj s malenom Tafidom...

    Također smo se i vama javili čim smo pročitali vašu jučerašnju poruku. U vašem mailu kažete da ste nam pisali 9. rujna ali taj e-mail nismo primili. To je slučaj koji sam proslijedila tehničarima koji su jedini koji ga mogu riješiti. Izgleda da ne primamo mailove koji se šalju na hrvatski@citizengo.org nego samo one koje šaljete na hrvatski@citizengo.net

    Željela bih da znate kako je CitizenGO otvorena platforma za stvaranje peticija i nije moguće pratiti sve koje na njoj nastaju.

    Osim toga, ne objavljujemo i ne dijelimo peticije trećih strana bez kontakta i dogovora s autorom. Upravo zbog toga što se on možda ne bi složio s našim prijedlozima ili izmjenama.

    Vezano uz vašu peticiju, ako želite nakon vremenoskog ograničenja koje ste postavili za peticiju rado ćemo vam u PDF-u poslati imena svih potpisnika peticije kako bi ih mogli priložiti zajedno s projektom.

    Također bi mi bilo drago da nas kontaktirate u slučaju da se odlučite za neku novu peticiju prije finaliziranja teksta i objave peticije kako bi bili uključeni na vrijeme i ostvarili uspješnu suradnju.

    Na kraju, ali nikako ne najmanje važno, želim vam zahvaliti podršci kojiu ste nam do sad pružali kao i na podršci vaših prijatelja i suradnika.

    Još jednom naše isprike zbog tehničkog problema i svako dobro,

    Ana Marija

    OdgovoriIzbriši
  5. Poštovana gđo Tarle,

    i meni je žao...

    Muzej hrvatskog iseljeništva ima moj potpis ali za podršku CitizenGO organizacije, koju vrlo rado dajemo za ovakve inicijative potreban nam je kontakt organizatora. Ukoliko autor peticije želi podršku naše organizacije potrebno je da nas o tome obavijesti kako bismo se mogli dogovoriti o mogućnostima suradnje.

    Ne objavljujemo i dijelimo peticije treće strane bez kontakta i dogovora s autorom. Gospodin Katić nam se javio jučer.

    Također, nakon vrlo aktivnog ljeta, tjedan iza nas je bio vrijeme godišnjih odmora u kojem su radili samo na najhitnijim e-mail porukama.

    Nažalost, jednostavno je bilo više faktora koji su utjecali na trenutnu situaciju.

    Kako bi se izbjegli budući nesporazumi želim da znate kako je CitizenGO otvorena platforma za stvaranje peticija te da ne možemo pratiti sve peticije koje na njoj nastaju.

    Ovo je moj broj telefona, ukoliko bude još prilike za suradnju molim vas javite nam se: 092 1676 055.

    Želim vam svako dobro i hvala na podršci koju ste nam do sad pružali,

    Ana Marija

    OdgovoriIzbriši
  6. Citat:

    "Muzej hrvatskog iseljeništva ima moj potpis ali za podršku CitizenGO organizacije, koju vrlo rado dajemo za ovakve inicijative potreban nam je kontakt organizatora. Ukoliko autor peticije želi podršku naše organizacije potrebno je da nas o tome obavijesti kako bismo se mogli dogovoriti o mogućnostima suradnje."

    dobar dan gospodjo markovic. ja sam drazen katic, clan glavnog odbora politickog pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI i organizator peticije.
    posto peticija za muzej zavrsava 15.09.2017 u 24.00 sati molim vas da nasu peticiju proslijedite jos danas svim clanovima portala koji razumiju hrvatski jezik.
    hvala

    pozdrav iz stuttgarta

    drazen katic

    OdgovoriIzbriši