srijeda, 31. kolovoza 2016.

BORBA ZA HRVATSKU EKONOMIJU!




Kao student dragovoljac sudjelovao sam u Domovinskom ratu od 1991. - 1993. godine.
Godinama nakon izborene slobode građani Republike Hrvatske su se našli u teškoj ekonomskoj situaciji. Velika nezaposlenost posebice mladih, visoke rate kredita, niske mirovine mnoge građane Republike Hrvatske dovele su u poziciju svakodnevnog preživljavanja.

Proveo sam gotovo 15 godina živeći i radeći u njemačkom gradu Štutgartu. Često sam dolazio i dolazim kući u Dugu Resu u posjetu. U razgovoru sa mojom sestrom često smo tematizirali poteskoće i probleme s kojima se sreće malo i srednje poduzetništvo u Republici Hrvatskoj. Pošto je moja sestra već 20 godina obrtnik, te proživljava svake godine ponovo iste „poteškoće i probleme obrtnika“, odlučio sam da na neki način dam moj udio u ekonomskom oporavku naše zemlje.

Prije više od godinu dana rodila se ideja o pisanju knjige "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost". Radio sam u mnogobrojnim tvrtkama i proživljavao probleme koji pogađaju poduzetnike u Njemačkoj. Medjutim u tim tvrtkama su se problemi riješavali i nastavljalo se dalje. U knjizi „Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost" na jednostavan sam način kroz prijedloge manjih ili većih projekata opisao postupni i siguran izlaz Republike Hrvatske iz ekonomske krize. Nakon objavljivanja (izdanja) knjige, poklonio sam je „na upit“ većem broju hrvatskih političara koji su na vlasti ili u opoziciji. Rezultat je u potpunosti izostao. Moj zadnji pokušaj je bio da se obratim Državnom uredu za Hrvate izvan Republike Hrvatske.

Pismena konverzacija putem e-maila između "Državnog ureda" i mene tekla je kao što slijedi:

"Poštovane dame i gospodo, moj prijatelj Josip Mayer koji poput mene živi u blizini njemačkog grada Stuttgarta skrenuo mi je pozornost na postojanje Državnog ureda za Hrvate izvan RH. On Vam se sa uspjehom obratio i dobio odgovor na njegovo pismo. Sa istom namjerom pišem Vam i ja ovaj E-mail. Prije godinu dana objavio sam knjigu na hrvatskom jeziku pod naslovom “Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost”. Knjiga je objavljena u njemačkoj kući “epubli gmbh”.

Par riječi o knjizi:
Bez obzira da li ste profesor ekonomije, političar, poduzetnik ili potrošač ova jednostavno napisana knjiga dati će Vam uvid u ekonomsku problematiku današnjice i moguća riješenja ekonomske krize u Republici Hrvatskoj. Knjiga je isprepletena mnogobrojnim primjerima iz poslovnog i privatnog života autora. Knjiga nas na jednostavan i zanimljiv način informira o mnogobrojnim životnim područjima koja su bitna za svakog od nas.
Pored potrošača, te malog i srednjeg obrta knjiga obrađuje globalnu problematiku ekonomske krize sa fokusom na ekonomsku krizu u RH . Nudi određena riješenja i ideje. Bavi se nezaposlenošću mladih, volonterskim radom, modernom industrijom, naprednom edukacijom, etikom u poslovanju, ekonomijom budućnosti i mnogim drugim interesantnim temama.
Knjiga obrađuje pitanje resursa kao i njihovo korištenje u budućnosti. Bavi se pojmom održivog razvoja sa jakom tendencijom na ekološku komponentu. Razmatra modernu poljoprivredu, turizam i industriju.
Knjiga govori i o temama koje možemo već sutra u praksi primjeniti za razvoj ekonomije RH.

O ovom izdanju knjige pisao je Hrvatski Glas Berlin, CroExpress, Fenix i neke hrvatske novine i portali. Besplatni primjerak knjige u pdf formatu poklonio sam Hrvatskoj Vladi, gradonačelnicima nekih hrvatskih gradova, nekim članovima Sabora itd. Odgovor, “feedback” je bio nezadovoljavajući. Prije nekoliko dana pročitao sam u novinama da u jednom hrvatskom gradu kreće projekt gradske poljoprivrede, odnosno kontejnerskog uzgoja ribe i povrća. U mojoj knjizi sam detaljno razradio i opisao temu “Kontejnerskog uzgoja hrane” u gradovima. Ako je ideja došla čitajuci moju knjigu tada je uloženi trud u pisanje knjige isplaćen.
Kao ekonomist ovu sam knjigu prije svega napisao sa ciljem ubrzanog ekonomskog razvoja Republike Hrvatske.

Nadam se da je napisani tekst probudiom Vašu radoznalost. Očekujem da ste Vi “Državni Ured” zadnja instanca koja će korisno primjeniti i dalje na ispravne adrese proslijediti napisano štivo. Za napisanu knjigu ne očekujem osobnu financijsku dobit u obliku provizije, udjela u projektu i sl. Besplatan primjerak knjige u pdf formatu proslijeđujem nakon dobivenog odgovora.
Ugodan dan i lijepi pozdrav iz Stuttgarta!

mr.sc. Dražen Katić dipl.ing


Dobio sam slijedeći odgovor:

Državni ured za Hrvate izvan domovine/glasnogovornica Žana Ćorić
- Poštovani g. Katić,

zahvaljujem od srca na iskazanom povjerenju. Ujedno čestitam na ljubavi, želji i trudu koji ste uložili u pisanje knjige simboličkog naslova „Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost” koja uvelike govori i o Vašim stremljenjima i ciljevima, a to je sveukupni boljitak naše domovine. Bit ćemo Vam zahvalni za primjerak koje ćete nam poslati u PDF formatu.

Svi Vaši napori, kao i napori svih naših sunarodnjaka koji žive izvan granica Lijepe naše, uistinu su i nadahnuće i za sve nas koji radimo u Državnom uredu za Hrvate izvan Republike Hrvatske.

U tom duhu, najtoplije Vas pozdravljam,
glasnogovornica Žana Ćorić


Na e-mail gospođe Ćorić odgovorio sam slijedećim tekstom:

-Poštovana gospođo Ćorić,
hvala na brzom odgovoru.

Svrha pisanja knjige je bila brzo pokretanje ekonomije Republike Hrvatske sa nulte točke. Kao što sam već napomenuo u prethodnom E-mailu poklonio sam veći broj knjiga Vladi RH, određenim Saborskim zastupnicima i gradonačelnicima nekih hrvatskih gradova, kao i nekim hrvatskim umjetnicima i znanstvenicima.
Ova knjiga govori o praktičnoj tržišnoj ekonomiji i obiluje hrpom primjera i poslovnih ideja.
Institucija Vlade RH, kao i drugi političari koji su knjigu dobili imaju moć i ovlast da proslijeđene informacije pretvore u djelo i pokrenu pogodne projekte za ubrzani ekonomski razvoj Republike Hrvatske ili da jednostavno dobivenu knjigu u PDF formatu izbrišu sa svog kompijutera.

Do sada osim gospodina Nenada Bacha koji nije političar, nego umjetnik nisam dobio nikakav komentar “Feedback” na napisano štivo. Znači da je napisano štivo za Hrvatsku vladu odnosno političare koji su na vlasti, a koji su knjigu dobili, neinteresantno ili knjigu uopće nisu ni pogledali.
Kao zadnju instancu u mome nastojanju da svi zajedno učinimo pozitivni pomak u ekonomskom razvoju RH obratio sam se Vašem Uredu. Iza pisanja knjige ne stoji moja financijska dobit pošto su sve knjige na upit do sada “poklonjene”.
Takokođer i Vama poklanjam primjerak knjige u Pdf formatu kao privitak.
Ja Vas molim da mi u dogledno vrijeme odgovorite kojim institucijama je knjiga dalje proslijeđena i što je učinjeno u pojedinim županijama ili gradovima s obzirom na predložene projekte iz knjige.
Zahvaljujem Vam na dosadašnjoj konverzaciji i lijepo Vas pozdravljam iz Stuttgarta!

mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing.


Do danas nisam dobio odgovor na moj zadnji e-mail. Pismena konverzacija je vođena u srpnju 2014. godine!

 
Ovo je jedna od tema objavljenih u mojoj trećoj knjizi “POSLJEDNJA RUŽA HRVATSKA”!
Prvi puta knjiga je objavljena u rujnu 2014. godine, a danas je knjiga dostupna na hrvatskom jeziku preko izdavačke kuće "Peleman Industries NV"!
Više o knjizi možete vidjeti pod:
Dražen Katić

 
NAŠ PREDIZBORNI PROGRAM ZA XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKA STRANKA REDA) NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:
http://drazenkatic.blogspot.de/2016/08/hrvatska-stranka-reda-hsr-xi-izborna.html



TV ZAPISI:




Nema komentara:

Objavi komentar