subota, 6. kolovoza 2016.

Nama treba KRISTOLOŠKA revolucija, a ja je želim da započne sloganom „U ime dragog Boga svemogućega!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "rastimo-u-vjeri.com", 03.07.2016

http://rastimo-u-vjeri.com/nama-kristoloska-revolucija-a-zelim-da-zapocne-sloganom-ime-dragog-boga-svemogucega/

  • Davor Pavuna:
"Kad god mogu odem u Međugorje. Često se sjetim 1988. i  jednog, meni dragog susreta.
Kad sam nakon Sv. Mise pitao suprugu što je molila Isusa, kazala je: ‘Da dobijem sina poput Njega’. Ja kažem: ‘Ništa manje’. Dva mjeseca kasnije smo dobili Marka.
Tada sam se susreo i sa Vickom Ivanković-Mijatović. Proveli smo zajedno 30 minuta nasamo. Divna žena. Jednostavna, skromna i totalno Božja.

Imamo istu viziju čovjeka;  dijelimo radost biti sluge!"

Nema komentara:

Objavi komentar